Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картках), Бензин марки А-95 в талонах (скретч-картках)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-05-08-002618-a 717dabd6921d4efa87521282d97f55f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стефанишин Галина Михайлівна

380322602090 bugh_4kmkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "4-а міська клінічна лікарня м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996651
Місцезнаходження: 79005, Україна , Львівська обл., Львів, Я. Стецька,3
Контактна особа: Стефанишин Галина Михайлівна
380322602090
bugh_4kmkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 12:33
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1650 літр
Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Я.Стецька, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4650 літр
Бензин марки А-95 в талонах (скретч-картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, Я.Стецька, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються по факту поставки товару на умовах відстрочки товару платежу на термін до 20 календарних днів, з дня отримання товару Покупцем. У разі затримки фінансування на вказані цілі, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування на свій реєстраційний рахунок. При наданні накладної на оплату ціна не повинна змінюватися незалежно від дати оплати. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 11:50
Оголошення та технічні вимоги 14.05.doc
14 травня 2020 11:49
Внесення змін.docx
08 травня 2020 17:40
Договір 08.05.doc
14 травня 2020 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 11:50
Оголошення та технічні вимоги 14.05.doc
08 травня 2020 17:41
Оголошення та технічні вимоги 08.05.doc
14 травня 2020 11:49
Внесення змін.docx
08 травня 2020 17:40
Договір 08.05.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-002618-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 травня 2020 11:59
ВИМОГА (ТД)
Внести зміни до оголошення про проведення срощеної процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 11:57
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник належить до числа закладів, які надають медичну допомогу на території міста Львова та прилеглих районів. Лікарня надає стаціонарну медичну допомогу, здійснює амбулаторно-поліклічну роботу та забезпечує функціонування мобільних медичних бригад, що утворені для реагування на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2.
Замовник має гіркий повчальний досвід дистанційної співпраці з Постачальником, а саме спілкування та співпраця виключно в телефонному режимі (на телефонні дзвінки не відповідали, ігнорували, посилаючись на зайнятість, що підтверджується SMS-повідоменнями) та за допомогою електронної пошти, а отримання талонів (скретч-карток) на бензин виключно через Нову Пошту. В даній ситуації, що задокументована відповідним Актом комісії, у Замовника та Постачальника виникли труднощі із заміною талонів (скретч-карток), оскільки необхідне пальне було відсутнє на заправках, які входили в Перелік АЗС Постачальника. Службові автомобілі на тривалий час стали нерухомим складом, що призвело до порушення звичного лікарняного режиму лікарні, обмеження виконання функцій згідно посадових обов’язків працівників та напруженої робочої ситуації адміністративного і медичного персоналу. Зворотнє пересилання та очікування нових талонів (скретч-карток) забрало час та призвело до напруженої роботи окремих відділень лікарні на тривалий період та поставило під загрозу здоров’я та життя пацієнтів.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
З метою уникнення недобросовісної конкуренції, шахрайський дій та ретельно проаналізувавши ринок пропозиції щодо постачання бензину в режимі наявності у Постачальників офісного центру у місті Львові, Замовник жодним чином не порушує норми, встановлені ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а лише намагається на даний час забезпечити безперебійну роботу всіх відділень лікарні в умовах складної економічної ситуації, що склалася Україні та всесвітньої пандемії COVID-19, яка щоденно посилюється та ускладнюється.
Виходячи з вищезазначеного, Замовник відхиляє Ваше прохання щодо вилучення п.5 Оголошення.
Щодо Вашого звернення вилучити п 14.4 Оголошення Замовник прийняв рішення доповнити його та викласти в наступній редакції: «14.4. скан-копію оригіналу документу (гарантійний лист, договір тощо) від виробника у разі, якщо товар не виробляється на території України, та/або скан-копію оригіналу документу (гарантійний лист, договір тощо) від представника товаровиробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданого із зазначенням замовника закупівлі та номером закупівлі, що опублікована в Prozorro;».
Замовник вважає, що вимога п.14.4 Оголошення (зі змінами) не є дискримінаційною, оскільки таке формулювання не свідчить про обмеження кола потенційних Учасників. Замовник жодним чином не перешкоджає Учасникам в отриманні відповідних докуметнів. Потенційні Учасники є у рівних умовах та мають можливість отримати відповідні документи для підтвердження вимог п.14.4 Оголошення, що підтверджується рішенням АМКУ №10459-р/пк-пз від 10.10.2018р.
Виходячи з вищезазначеного та враховуючи Вашу звернення, Замовник вносить зміни до Оголошення для проведення процедури спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Замовник вносить зміни до Оголошення для проведення процедури спрощеної закупівлі.

Документи подані скаржником

Документи

14 травня 2020 11:56
Рішення від 10.10.2018 №10459.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 травня 2020 17:37
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 2 частини 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливость усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме через те, що замовником не було продовжено строк подання пропозиції не менше, ніж на два робочі дні у разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до абзацу 4 п.7 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі". Технічно неможливо на етапі подання пропозиції редагувати строк зазначений в оголошенні. Замовник відміняє спрощену закупівлю.
Документи:
16 травня 2020 17:35
Електронний підпис
16 травня 2020 17:33
Повідомлення.docx