Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
43 279 846,57 UAH
UA-2020-05-08-002572-b a205deed29b649ae96391141b1b0ca8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380442559668
+380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380442559668, +380977142981
marina.lutsyk@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 11:25
Початок аукціону: 26 травня 2020 11:25
Очікувана вартість: 43 279 846,57 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216 399,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 216000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи)

згідно ДСТУ БД.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата передбачена за поетапне виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 13:11
Електронний підпис
08 травня 2020 13:11
Електронний підпис
08 травня 2020 13:08
Додаток 6.doc
08 травня 2020 13:08
Додаток 7.doc
08 травня 2020 13:08
Додаток 8.docx
08 травня 2020 13:07
Додаток 5.rtf
08 травня 2020 13:06
Додаток 4.doc
08 травня 2020 13:05
Додаток 3.doc
08 травня 2020 13:05
Додаток 2.doc
08 травня 2020 13:04
Додаток 1.doc
08 травня 2020 13:03
ТД реконструкція Готелю.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000085 ● 7207dbf5506b408c95b7df7bac79f5b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-05-08-002572-b 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна аудиторська слvжба України моніторинг ID: UA-M-2020-06-22-000085; ІНФОРМАЦІЯ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу публічної закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт - за ДСТУ БД.1.1-1:2013 - Реконструкція будинку Готель літ. «А» з влаштуванням приміщень для тимчасового проживання та приміщень адміністративного призначення для підрозділів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 40/7 (код за ДК 021:2015 - 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи) тендерний комітет Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України» (далі - Замовник) відповідно до частини восьмої ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, інформує: Щодо встановленого порушення законодавства в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону Пояснення щодо порушення: Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт i послуг для забезпечення потреб держави установлені Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі — Закон). При оголошені та проведені торгів тендерний комітет замовника керується Законом з дотриманням принципів здійснення закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК КБР» були виявлені невідповідності в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. У зв’язку з чим, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БК КБР» в документах (інформації). Повідомлення замовника з вимогою про усунення невідповідностей містило всю необхідну інформацію, яка вимагається відповідно до частини 16 статті 29 Закону: 1) перелік виявлених невідповідностей, а саме: - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт не містить інформації про потужність механізмів, обладнання та транспортних засобів вказаних в довідці та інформації про площу офісних приміщень; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: - вимога Замовника згідно з абзацом другим пункту 1 додатку 2, та приміткою додатку 8 до тендерної документації; 3) перелік інформації (інформація про потужність механізмів, обладнання та транспортних засобів вказаних в довідці, а саме: за позиціями №№ 2-9, 12-19, 22-31 із переліку власного майна та №№1-14, 17-37 – з переліку орендованого обладнання, та інформація про площу офісних приміщень) та/або документів (довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) які повинен подати учасник для усунення невідповідностей. Але, інформація яка містилася в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей була викладена не в систематизовано порядку, як визначено в Законі, що було враховано замовником, та здійснено заходи щодо усунення таких порушень шляхом недопущення таких порушень в майбутньому. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та з метою недопущення подібних випадків у майбутньому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено правові положення і вимоги статті 29 Закону; 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено, в майбутньому, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей чітко зазначати перелік документів та/або інформацію, які повинен подати учасник.

2020-07-10 15:52:38


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону (частина шістнадцять статті 29 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД ЛАЙН" 39 283 700,52
UAH з ПДВ
36 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 38 617 239,02
UAH з ПДВ
37 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДА-СТРОЙ" 41 372 397,60
UAH з ПДВ
37 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ" 43 115 877,20
UAH з ПДВ
41 874 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ" 42 960 265,08
UAH з ПДВ
41 874 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС2_2-1-8.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_6-1-1.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-7.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-6.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-5.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-4.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-3.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-2.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ИВРЛС_6-1-1.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.docx
22 травня 2020 16:12
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_6-1-1.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-7.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-6.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-5.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-4.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-3.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-2.docx
22 травня 2020 16:11
r_30_ДЦ_ДФ_2-1-1.docx
22 травня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 16:11
свідоцтво.pdf
22 травня 2020 16:11
Протокол зборів.pdf
22 травня 2020 16:11
Ліцензія.pdf
22 травня 2020 16:11
лист гарантія.pdf
22 травня 2020 16:11
дозвіл держпраці.pdf
22 травня 2020 16:11
додаток 8.pdf
22 травня 2020 16:11
додаток 6.pdf
22 травня 2020 16:11
дод до ліцензії.pdf
22 травня 2020 16:11
договор.pdf
22 травня 2020 16:11
Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 16:11
довідка ст,17.pdf
22 травня 2020 16:11
довідка про корупцію.pdf
22 травня 2020 16:11
довідка працівники.pdf
22 травня 2020 16:10
Виписка.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 15:48
Електронний підпис
15 червня 2020 15:46
Дефектні акти.rar
15 червня 2020 15:46
16_ДЦ_ССР_5-_1_.rar
15 червня 2020 12:23
Електронний підпис
15 червня 2020 12:20
Ліцензія ДАБІ.rar
13 червня 2020 18:06
Електронний підпис
13 червня 2020 18:06
Документи переможця.rar
04 червня 2020 10:48
Електронний підпис
04 червня 2020 10:47
Додаток 8 кбр нова.rar
25 травня 2020 08:47
Електронний підпис
23 травня 2020 14:06
Електронний підпис
23 травня 2020 14:00
Цінова пропозиція.rar
23 травня 2020 14:00
Статут.rar
23 травня 2020 14:00
СЕртифікат ІСО.rar
23 травня 2020 14:00
Проект договору.rar
23 травня 2020 14:00
Охорона праці.rar
23 травня 2020 14:00
Лист-згода директора.rar
23 травня 2020 14:00
Копія ліцензії ДАБІ.rar
23 травня 2020 14:00
Календарний план.rar
23 травня 2020 14:00
Дозвіл держпраці.rar
23 травня 2020 14:00
Договір оренди Самарс.rar
23 травня 2020 14:00
Договір оренди люльки.rar
23 травня 2020 14:00
Довідка стаття 17.rar
23 травня 2020 14:00
Витяг ПДВ.rar

Публічні документи

24 травня 2020 23:17
Електронний підпис
24 травня 2020 23:16
Охорона праці.pdf
24 травня 2020 23:16
Інженер.pdf
24 травня 2020 23:16
Дозвіл охорон праці.pdf
24 травня 2020 23:16
Головний енергетик.pdf
24 травня 2020 23:09
Електронний підпис
24 травня 2020 22:38
Електронний підпис
24 травня 2020 22:36
Сытенький.pdf
24 травня 2020 22:36
Рубан.pdf
24 травня 2020 22:36
Осадчий.pdf
24 травня 2020 22:36
Мазур.pdf
24 травня 2020 22:36
Ковальов.pdf
24 травня 2020 22:36
Карого.pdf
24 травня 2020 22:36
Ільницька.pdf
24 травня 2020 22:36
Диган.pdf
24 травня 2020 22:36
Гуркало.pdf
24 травня 2020 22:36
Грона.pdf
24 травня 2020 22:36
Венгерак В.Г..pdf
24 травня 2020 22:18
О несудимости.pdf
24 травня 2020 22:18
Додаток 6.pdf
24 травня 2020 22:16
Рекомендация ICITAP N.pdf
24 травня 2020 22:16
Штат....pdf
24 травня 2020 22:16
Тендерна пропозиція!.pdf
24 травня 2020 22:16
Обладнання!.pdf
24 травня 2020 22:16
Лист Гарантія.pdf
24 травня 2020 22:16
Довідка 3.pdf
24 травня 2020 22:16
Довідка 2.pdf
24 травня 2020 22:16
Довідка 1.pdf
24 травня 2020 22:16
Гарантійний лист 2.pdf
24 травня 2020 22:16
Гарантійний лист 1.pdf
24 травня 2020 22:16
Аренда техники.pdf
24 травня 2020 22:16
17 Закон.pdf
24 травня 2020 22:16
Лицензия СС3.pdf
24 травня 2020 22:16
ПДВ.JPG
24 травня 2020 22:16
Держ.регістрація.pdf
24 травня 2020 22:16
Опис.pdf
24 травня 2020 22:16
Статут!.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-13.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-12.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-10.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-8.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-6.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-14.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-11.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-9.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-7.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-5.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-4.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-3.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-2.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-1.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_Дефектний акт.doc
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-13.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-12.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-10.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-8.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС2_2-1-6.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-14.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-11.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-9.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-7.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-5.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-4.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-3.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-2.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
24 травня 2020 22:16
r_467_СД_Дефектний акт.pdf
24 травня 2020 22:16
КФ.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 09:20
Електронний підпис
25 травня 2020 09:14
Розрахунок ціни.rar
25 травня 2020 09:14
Довідки.rar
25 травня 2020 09:14
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

23 травня 2020 10:24
Електронний підпис
23 травня 2020 10:19
Електронний підпис
22 травня 2020 15:24
36.zip
22 травня 2020 15:24
Акт частина частки.zip
22 травня 2020 15:24
Аренда склада.zip
22 травня 2020 15:24
банковская гарантия.zip
22 травня 2020 15:24
Виписка ЄДРПОУ.zip
22 травня 2020 15:23
Витяг ПДВ.zip
22 травня 2020 15:23
Гарантійний строк.zip
22 травня 2020 15:23
Довідка субпідрядники.zip
22 травня 2020 15:23
Додаток 1.zip
22 травня 2020 15:23
Додаток 4.zip
22 травня 2020 15:23
Додаток 6.zip
22 травня 2020 15:23
Додаток 8_1.zip
22 травня 2020 15:23
Додаток 8_2.zip
22 травня 2020 15:23
ДЦ.zip
22 травня 2020 15:23
Календарний графік.zip
22 травня 2020 15:23
копія паспорта.zip
22 травня 2020 15:23
Ліцензія електроная.zip
22 травня 2020 15:22
поточний рахунок.zip
22 травня 2020 15:22
приказ на Мячикова В.А..zip
22 травня 2020 15:22
Статут новая редакция.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД ЛАЙН"

ТОВ "БК КБР"

ТОВ "ДА-СТРОЙ"

ТОВ "САТІ-НОВА СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВУД ЛАЙН"
#35656634
Відхилено 36 500 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 17:42
ТОВ "БК КБР"
#40990651
Переможець 37 199 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 11:05

Документи

29 травня 2020 17:42
Електронний підпис
29 травня 2020 17:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо виправити недоліки, які підлягають виправленню учасником упродовж 24 годин після розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1)Надана учасником у складі тендерної пропозиції довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт не містить інформації про потужність механізмів, обладнання та транспортних засобів вказаних в довідці, а саме: за позиціями №№ 2-9, 12-19, 22-31 із переліку власного майна та №№1-14, 17-37 – з переліку орендованого обладнання. (Вимога Замовника згідно з абзацом другим пункту 1 додатку 2 до тендерної документації). 2) Надана учасником довідка про наявність матеріально-технічної бази (офісні приміщення) не містить інформації про площу таких приміщень. (Вимога замовника згідно з приміткою додатку 8 до тендерної документації)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК КБР"
#40990651
37 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:33
Додаток 2 Договірна ціна.pdf укладений
25 червня 2020 11:33
Додаток 3.pdf укладений
25 червня 2020 11:32
Додаток 2.1.pdf укладений
25 червня 2020 11:32
ДОГОВІР 223.pdf укладений
25 червня 2020 11:32
Додаток 1.pdf укладений
25 червня 2020 11:32
Додаток 4.pdf укладений
25 червня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2022 15:39
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 16:53
Додаткова угода №1 до договору №223.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 16.12.2020
Номер договору про закупівлю: 223
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 223
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1 від 16.12.2020
Номер договору про закупівлю: 223
Договір:
Номер додаткової угоди: 223
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 377 455,86
UAH (в тому числі ПДВ 1 062 909,31 UAH)