Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області
Очікувана вартість
20 853 848,00 UAH
UA-2020-05-08-002338-a 9c411d2308f94d5794a56ba503635186
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:12
Очікувана вартість: 20 853 848,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 269,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35601, Україна, Рівненська область, Дубно, пров.Шкільний, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000051 ● 7d0ad946587840e1b9e9d2067c6ecada
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.11.2020 № 77

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.11.2020 № 77.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-08-002338-a 08.05.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-19 16:46:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020 №97/1/1 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ІБК «Дедал» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерну пропозицію учасника ПП «ІБК «Дедал» Замовником відхилено у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, а саме: звіт про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період та за останній звітній квартал поточного року з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження учасника (пункт 8 протоколу засідання тендерного комітету від 24.06.2020 №97/1/1).
Також, Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020 №97/1/3 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» Замовником відхилено у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, а саме: документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (пункти 8 протоколу засідання тендерного комітету від 24.06.2020 №97/1/3).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати наступні пояснення:
Чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиціях учасників, що стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону по учасниках:
- ПП «ІБК «Дедал» щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону та п. 2.5 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» щодо документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону та п. 2.5 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2020-12-23 10:15:51

Про оскарження висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі

Подано Адміністративний позов на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" 16 960 716,00
UAH з ПДВ
16 960 716,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 17 724 770,74
UAH з ПДВ
17 724 770,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 19 153 542,00
UAH з ПДВ
18 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ 19 390 354,16
UAH з ПДВ
18 690 354,18
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 20 844 996,00
UAH з ПДВ
20 844 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 13:06
sign.p7s
01 червня 2020 10:41
2.imd
01 червня 2020 10:41
2.7z
01 червня 2020 10:41
Ліцензії та дозвола (1).pdf
01 червня 2020 10:41
Суппідряд.pdf
01 червня 2020 10:41
банківська гарантія.pdf
01 червня 2020 10:41
санкції.pdf
01 червня 2020 10:41
Довкілля.pdf
01 червня 2020 10:41
довідка_покриття (1).pdf
01 червня 2020 10:41
Додаток _4.pdf
01 червня 2020 10:41
Кошториси_compressed.pdf
01 червня 2020 10:41
Тендерна пропозиція.pdf
01 червня 2020 10:41
про відкриття рахунку.pdf
01 червня 2020 10:41
Право підпису.pdf
01 червня 2020 10:41
Проект договору.pdf
01 червня 2020 10:41
Статут Дедал1.pdf
01 червня 2020 10:41
СТ. 17.pdf
01 червня 2020 10:41
МТБ _ працівники.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 13:01
sign.p7s
01 червня 2020 13:00
Модель.zip
01 червня 2020 13:00
2.0 Кошториси 1.pdf
01 червня 2020 13:00
2.1 Кошториси 2.pdf
01 червня 2020 13:00
Банківська гарантія.rar
01 червня 2020 13:00
1.2 Довідки 2.pdf
01 червня 2020 13:00
1.1 Довідки 1.pdf
01 червня 2020 13:00
1.0 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 17:07
sign.p7s
25 червня 2020 16:32
відсут.судимості
25 червня 2020 16:32
ДЦ
25 червня 2020 16:32
ДЦ нова(ч.2)
25 червня 2020 16:32
ДЦ нова(ч.1)
25 червня 2020 16:32
довідка ч.2ст.17
25 червня 2020 16:32
довідка п.12 ст.17
25 червня 2020 16:32
довідка ДПС
25 червня 2020 16:32
банкрутство
01 червня 2020 14:35
sign.p7s
01 червня 2020 14:30
Гарантія 4540-20.7z
01 червня 2020 14:30
Витяг із Статуту (1).7z
01 червня 2020 14:30
Банківська ліцензія (2).7z
01 червня 2020 14:30
відомості ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 14:30
Виписка з ЄДР.pdf
01 червня 2020 14:30
Басейн ЗОШ 7.rar
01 червня 2020 14:30
20. Проект дог..pdf
01 червня 2020 14:30
19. ст.17 Закону.pdf
01 червня 2020 14:30
18. Щодо субпідр.pdf
01 червня 2020 14:30
17. Відпов.ТЗ.pdf
01 червня 2020 14:30
Протокол НР (2).7Z
01 червня 2020 14:30
15.1. Щодо дозволу.pdf
01 червня 2020 14:30
Наказ Фролова Ю.М (2).7Z
01 червня 2020 14:30
15. копія ліценз.pdf
01 червня 2020 14:30
Лист для клієнтів (3).7z
01 червня 2020 14:30
Довідка банк гарантія.pdf
01 червня 2020 14:30
13. ДЦ (ч.2).pdf
01 червня 2020 14:30
13. ДЦ (ч.1).pdf
01 червня 2020 14:30
12. Пропозиція.pdf
01 червня 2020 14:30
11. Довідки банк.pdf
01 червня 2020 14:30
10.2. Згода персон.дані.pdf
01 червня 2020 14:30
10.1. Паспорт упов.особи.pdf
01 червня 2020 14:30
8. копія витягу ПДВ.pdf
01 червня 2020 14:30
7. копія Статуту.pdf
01 червня 2020 14:30
6.2. Щодо достов. інфор.pdf
01 червня 2020 14:29
6. Відсут. підстав ст.17.pdf
01 червня 2020 14:29
5. Фінан.звітність.pdf
01 червня 2020 14:29
4.3. Копія ф.КБ3.pdf
01 червня 2020 14:29
4.2. Відгук.pdf
01 червня 2020 14:29
4.1. Копія аналог.дог.pdf
01 червня 2020 14:29
3. Інформац.про праців..pdf
01 червня 2020 14:29
2.1. Договора МТБ.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:44
sign.p7s
01 червня 2020 16:43
Довідки Дубно.pdf
01 червня 2020 16:43
Розрахунок Дубно 2.pdf
01 червня 2020 16:43
Розрахунок Дубно 1.pdf
01 червня 2020 16:43
Банківська ліцензія (3).7z
01 червня 2020 16:43
Витяг із Статуту (3).7z
01 червня 2020 16:43
Протокол НР (4).7Z
01 червня 2020 16:43
Гарантія 4494-20.7z
01 червня 2020 16:43
Лист для клієнтів (4).7z
01 червня 2020 16:43
Наказ Фролова Ю.М (3).7Z
01 червня 2020 16:43
120.bdcu

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП "ІБК "ДЕДАЛ"

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ІБК "ДЕДАЛ"
#35505111
Відхилено 16 960 716,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Відхилено 17 724 770,74
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Відхилено 18 690 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:47
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ
#42909819
Переможець 18 690 354,18
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:49

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ІБК "ДЕДАЛ" #35505111

№ рішення у справі

72/25-р/к

Дата рішення у справі

03.07.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

24 червня 2020 17:41
sign.p7s
24 червня 2020 17:40
Протокол №97-1-1.pdf

Документи

24 червня 2020 17:44
sign.p7s
24 червня 2020 17:43
Протокол №97-1-2.pdf

Документи

24 червня 2020 17:46
sign.p7s
24 червня 2020 17:46
Протокол №97-1-3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ
#42909819
18 690 354,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2020 11:51
Договір №19 басейн Дубно.PDF укладений
08 липня 2020 11:50
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 16:36
Д.у. №5 до Д.№19.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку