Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1 |
Контактна особа: |
Боришкевич Денис Васильович 380362266863,380362695222 deny159@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 12:12 |
Очікувана вартість: | 20 853 848,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 104 269,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 104260 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 11:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 11:24 |
Протокол №71 щодо внесення змін.pdf | |
22 травня 2020 11:23 |
Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf | |
15 травня 2020 16:34 |
Протокол №60 щодо внесення змін.PDF |
22 травня 2020 11:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2020 11:24 |
Протокол №71 щодо внесення змін.pdf
|
||||||
22 травня 2020 11:23 |
Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf | ||||||
15 травня 2020 16:34 |
Протокол №60 щодо внесення змін.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000051 ● 7d0ad946587840e1b9e9d2067c6ecada
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2020 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.11.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-08-002338-a 08.05.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-19 16:46:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров.Шкільному, 2 в м.Дубно Рівненської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-08-002338-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020 №97/1/1 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ІБК «Дедал» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Тендерну пропозицію учасника ПП «ІБК «Дедал» Замовником відхилено у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, а саме: звіт про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період та за останній звітній квартал поточного року з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження учасника (пункт 8 протоколу засідання тендерного комітету від 24.06.2020 №97/1/1).
Також, Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020 №97/1/3 зазначено про прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що не відповідає кваліфікаційним критеріям (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» Замовником відхилено у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям, а саме: документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (пункти 8 протоколу засідання тендерного комітету від 24.06.2020 №97/1/3).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати наступні пояснення:
Чому Вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиціях учасників, що стосуються кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону по учасниках:
- ПП «ІБК «Дедал» щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону та п. 2.5 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» щодо документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 Закону та п. 2.5 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції до тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності та розглядати тендерну пропозицію з урахуванням виправлених або не виправлених невідповідностей, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-12-23 10:15:51
Про оскарження висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі
Подано Адміністративний позов на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимоги пункту 8 частини другої статті 21 Закону)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" |
16 960 716,00
UAH з ПДВ
|
16 960 716,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
17 724 770,74
UAH з ПДВ
|
17 724 770,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
19 153 542,00
UAH з ПДВ
|
18 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ |
19 390 354,16
UAH з ПДВ
|
18 690 354,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" |
20 844 996,00
UAH з ПДВ
|
20 844 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ІБК "ДЕДАЛ" #35505111 |
Відхилено |
16 960 716,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:43
|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Відхилено |
17 724 770,74
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:45
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" #34327874 |
Відхилено |
18 690 000,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:47
|
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ #42909819 |
Переможець |
18 690 354,18
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2021 12:56
|
Дубно басейн Д.у 7 (22.04.21) на розірвання Група компані біг сіті.pdf | укладений |
23 квітня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 10:00
|
д.у 6 зміна дог ціни Дубно басейн.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:36
|
Д.у. №5 до Д.№19.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 11:51
|
Договір №19 басейн Дубно.PDF | укладений |
08 липня 2020 11:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд робіт, які початково не були передбачені та включені до проектної документації. Та в процесі будівництва даний вид робіт було погоджено з генеральним проектувальником для їх виконання. У зв’язку із виникненням таких обставин та у відповідності до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та у відповідності до п. 11.3, 11.5 Договору, було укладено додаткову угоду із застосуванням п. 7 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ «Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни». |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 22 квітня 2021 |
Сума оплати за договором: |
18 690 354,18
UAH (в тому числі ПДВ 3 115 059,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Лист Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРУПА КОМПАНІЙ БІГ СІТІ», щодо розірвання договору підряду, щодо виконання будівельних робіт по об’єкту: Реконструкція басейну ЗОШ І-ІІІ ст. №7 по пров. Шкільному, 2 в м. Дубно Рівненської області у відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651, 652 ЦК України |