Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2020-05-08-002261-a b9be424d64d3463fa577c884a6042e54
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дерун Наталія

380983452765 0983452765@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДІЯ" ВОРОНОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37489301
Місцезнаходження: 23252, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, селище міського типу Вороновиця, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА, будинок 68
Контактна особа: Дерун Наталія
380983452765
0983452765@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:40
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Код ДК 021:2015 (CPV:2008) - 09310000-5 - електрична енергія (електрична енергія) (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120000 Кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23252, Україна, Вінницька область, Вінницький район, селище міського типу Вороновиця,, ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА (КОЗАЦЬКИЙ ШЛЯХ), будинок 68,межа балансової належності електроустановок замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється згідно умов комерційної пропозиції учасника та згідно фактично спожитого обсягу електричної енергії за розрахунковий період, Тендерні пропозиції готуються українською мовою; Категорії замовників - передбачена п.1 ч.3 ст.2 Закону, а саме юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:24
Проєкт договору.docx
08 травня 2020 15:23
Тендерна електрика.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ" 188 400,00
UAH з ПДВ
188 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 202 377,60
UAH з ПДВ
201 117,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" 207 600,00
UAH з ПДВ
202 370,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА Вінниця" 217 200,00
UAH з ПДВ
202 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" 208 800,00
UAH з ПДВ
208 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 218 880,00
UAH з ПДВ
218 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 15:03
Електронний підпис
01 червня 2020 15:01
Довідка ст17 ч7 ст 28 (1).pdf
01 червня 2020 15:01
довідка мвс від 01.06.pdf
01 червня 2020 15:01
.ст 17_ ч 1 та 2.pdf
01 червня 2020 15:01
довідка дфс.pdf
01 червня 2020 15:01
public_doc (16).p7s
01 червня 2020 15:01
Dovidka_20153406330650857964.pdf.p7s
01 червня 2020 15:01
Статут Товариства (1).pdf
01 червня 2020 15:01
ст 17_ ч 2.pdf
01 червня 2020 15:01
ст 17 п 6 ч 1.pdf
01 червня 2020 15:01
ст 17 п 2 ч 1.pdf
01 червня 2020 15:01
ст 17 2 частина.pdf
01 червня 2020 15:00
п 12 ст 17.pdf
01 червня 2020 15:00
ОПИС до Статуту (1).pdf
28 травня 2020 14:10
Електронний підпис
22 травня 2020 15:09
Електронний підпис
22 травня 2020 15:09
ст 17 ч 1-2.pdf
22 травня 2020 15:09
фінзвіт.pdf
22 травня 2020 15:09
Ідентифікаційний код.pdf
22 травня 2020 15:09
паспорт.pdf
22 травня 2020 15:09
ОПИС до Статуту.pdf
22 травня 2020 15:08
Витяг з з ПДВ.pdf
22 травня 2020 15:08
ст 17.pdf
22 травня 2020 15:08
Довідка ст17 ч7 ст 28.pdf
22 травня 2020 15:08
ст 17 ч 2.pdf
22 травня 2020 15:08
Статут Товариства.pdf
22 травня 2020 15:08
проєкт договору.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 15:10
Електронний підпис
21 травня 2020 15:10
Витяг від 05.15.2020.PDF
21 травня 2020 15:10
7.Установчі документи.pdf
21 травня 2020 15:10
24. Протокол куп.pdf
21 травня 2020 15:09
18. виправлення помилок.pdf
21 травня 2020 15:09
17.стосовно санкцій.pdf
21 травня 2020 15:08
Довідка МТБ.pdf
21 травня 2020 15:08
Гарант. лист по ст.17.pdf
21 травня 2020 15:08
3. Оренда.pdf
21 травня 2020 15:08
Технічні довідки.PDF
21 травня 2020 15:08
Сертификат ISO.pdf
21 травня 2020 15:08
Довідка щодо ліцензії.pdf
21 травня 2020 15:08
Гарант лист про якість.pdf
21 травня 2020 15:07
6. захист довкілля.pdf
21 травня 2020 15:07
5.Дотримання тех вимог.pdf
21 травня 2020 15:07
4. Ліцензія.pdf
21 травня 2020 15:07
Технічна специфікація.PDF

Публічні документи

22 травня 2020 09:39
Електронний підпис
22 травня 2020 09:39
Технічні вимоги.pdf
22 травня 2020 09:39
Проект договору.pdf
22 травня 2020 09:39
Інша інформація.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 15:39
Електронний підпис
22 травня 2020 15:32
Рішення учасника.pdf
22 травня 2020 15:32
Дод. 1 Проект договору.pdf
22 травня 2020 15:32
Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
22 травня 2020 15:32
Довідка щодо ЕЦП.pdf
22 травня 2020 15:32
Витяг з ЄДРЮО.pdf
22 травня 2020 15:32
Довідка - екологія.pdf
22 травня 2020 15:32
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 10:36
Електронний підпис
22 травня 2020 10:27
Наказ про призначення.pdf
22 травня 2020 10:27
Довідка (про рахунок).pdf
22 травня 2020 10:27
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 травня 2020 10:27
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 10:38
Електронний підпис
19 травня 2020 10:37
Фінансовий звіт.pdf
19 травня 2020 10:37
Технічна специфікація.pdf
19 травня 2020 10:37
Проект договору.pdf
19 травня 2020 10:37
Копія виписки ЛТД.pdf
19 травня 2020 10:37
Довідка щодо якості.pdf
19 травня 2020 10:37
Довідка про досвід.pdf
19 травня 2020 10:37
Довідка до ліцензії.pdf
19 травня 2020 10:37
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
19 травня 2020 10:37
4.Копія Витягу ПДВ.pdf
19 травня 2020 10:37
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2020 10:37
2 Витяг ЄДР.pdf
19 травня 2020 10:37
1.Копія Статуту+опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ"

ТОВ "ЕНЕРА Вінниця"

ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
Переможець 188 400,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 12:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 12:33

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2020-05-08-002261-a)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: а) учасник не надав згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України. б) учасник не надав довідку на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) пп. 1.5 п. 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації б) пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Особа, що визначена згідно даного пункту, складає згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України, та відповідно така згода надається у складі тендерної пропозиції б) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору - довідку в довільній формі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГУМ"
#39568531
188 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:53
УГОДА ЯСКО442.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:49
Угода445.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 17:03
Договір .pdf укладений
19 червня 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1/666
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 1/666
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 188 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 400,00 UAH)