Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 38 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). Коригування»
Очікувана вартість
1 278 100,00 UAH
UA-2020-05-08-002065-a 60331b5f0b7d4b1c85e45effbf491db6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буц Ольга Леонідівна

380487407282 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Буц Ольга Леонідівна
380487407282
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника; відкоригована проектно - кошторисна документація; Експертний звіт № 16-0357-20 від 09.04.2020 року виданий ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області; договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи пов’язані з основним договором від 25.07.2019 року № 67-19/П (загальна вартість додаткових аналогічних робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 15:09
Оскарження наміру укласти договір: 19 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 38 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). Коригування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Ремонтно-реставраційні роботи фасаду та покрівлі будівлі, розташованої в історичній частині м. Одеси, за адресою: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 38 ( пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення). Коригування» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством ),(Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Рішельєвська, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 травня 2020 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР"
#22484085
Переможець 1 206 638,40
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:09

Документи

08 травня 2020 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВБФ "ОЛЕКСАНДР"
#22484085
1 206 638,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2020 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 09:27
дод. угода 4.pdf укладений
22 лютого 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:35
дод угод 3 62-20П.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 11:30
дод. угода 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 09:31
дод. угода 2.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 11:38
договір 62-20П.pdf укладений
21 травня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 62-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 62-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 62-20/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 176 839,17
UAH (в тому числі ПДВ 196 139,86 UAH)