Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проектні роботи та проходження експертизи по об'єкту : " Капітальний ремонт покрівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ст. зі застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Бобровицького району, Чернігівської області"
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-05-08-002030-b ● 613d3bc6fdd54f879b63fbbe2d10842d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новобасанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04414721 |
Місцезнаходження: | 17461, Україна , Чернігівська обл., c. Нова Басань, вул. Шевченка, буд. 49 |
Контактна особа: |
Мирослав Величко +380995357706 vmv5320@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 12:08 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи та проходження експертизи по об'єкту : " Капітальний ремонт покрівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ст. зі застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Бобровицького району, Чернігівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17461, Україна, Чернігівська область, село Нова Басань, вул. Шевченка, буд. 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 15:15 |
інструкція з підготовки пропозицій (1).docx | |
13 травня 2020 09:23 |
Договір Нова Басань Биков покрівля.docx | |
13 травня 2020 09:23 |
оголошення.docx | |
08 травня 2020 12:06 |
додаток№2 Завдання_на_проектування (1).doc |
14 травня 2020 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
14 травня 2020 15:15 |
інструкція з підготовки пропозицій (1).docx
|
||||||||||||
13 травня 2020 09:23 |
Договір Нова Басань Биков покрівля.docx
|
||||||||||||
13 травня 2020 09:23 |
оголошення.docx
|
||||||||||||
08 травня 2020 12:06 |
додаток№2 Завдання_на_проектування (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
по проекту
Дата подання: 10 травня 2020 15:46
Дата відповіді: 12 травня 2020 12:41
в договорі вказано термін виконання робіт 5 днів. Це якась помилка?? Якщп так, то виправте.
Відповідь: Була технічна помилка, вже виправили
Щодо термінів
Дата подання: 12 травня 2020 16:05
Дата відповіді: 13 травня 2020 09:27
В Оголошенні вказаний термін надання послуг 35 РОБОЧИХ днів, в Інструкції з підготовки - 35 КАЛЕНДАРНИХ днів. Внесіть, будь-ласка, зміни, щоб з документації було чітко зрозуміло, який термін виконання робіт.
Відповідь: дякую за звернення! Зміни внесено
Щодо характеристики об'єкту
Дата подання: 12 травня 2020 16:07
Дата відповіді: 13 травня 2020 11:05
Надайте, будь-ласка, відомості про об'єкт проектування - площа забудови, параметри існуючої покрівлі. Також просимо вказати, які саме розділи мають бути в ПКД.
Відповідь: площа одного повепху 1362,4 м. квадратні, площа існуючої покрівлі невідома. ПКД згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №45 від 16.05.2011 зі змінами
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2945106366
Дата подання: 10 травня 2020 15:53
Змінити термін виконання проектних робіт
В договорі вказано термін виконання 5 днів. Получається, що за 5 днів необхідно виготовити проектно-кошторисну документацію та провести їй експертизу. Термін проведення експертизи об’єкта будівництва з класом наслідків СС2 становить 30 днів. До цього терміну потрібно дотати ще термін на розробку проектної документації. В сумі це все не буде становити 5 днів.
Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виправлення терміну виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо внести зміни до проекту договору в частині виправлення терміну виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2020 14:57
Дякуємо за звернення! Технічні помилки виправлено, термін виконання договору збільшено до 35 робочих днів
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 12 травня 2020 11:12
Вимоги до Замовника
Просимо надати роз’яснення з приводу документів які потрібно надати для участі у даній закупівлі. У документах, які зазначені у тендерній пропозиції, таких вимог не виявлено!!! Просимо внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2020 15:00
Дякуємо за зверненя! зміни вже внесені
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:41861855
Дата подання: 14 травня 2020 13:42
Вимога до Замовника
Згідно інструкції з підготовки пропозиції, яка розміщена в вашій тендерній закупівля, зазначено вимогу дискримінаційного характеру та упереджене ставлення до учасників даної закупівлі.
Нижче наведена цитата з інструкції з підготовки пропозиції « Аналогічним договором відповідно до цих є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання проектних робіт щодо розробки проектно-кошторисної документації для об’єктів освітньої сфери.» Дискримінаційним тут є фраза аналогічні договори « для об’єктів освітньої сфери». Тобто, виходячи з вище наведеного, мабуть Ви вважаєте, що виконання аналогічних робіт (капітальні ремонти покрівель) у інших сферах медична, культурна або промислова чимось суттєвим відрізняється від освітньої сфери???
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 16, пункт 2. підпункт 3) учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору досвід, а цей досвід може бути здобутий учасником не лише в освітній сфері.!!!
Саме тому вимагаємо з інструкції з підготовки пропозиції вилучити фразу для об’єктів освітньої сфери. Так як досвід виконання проектних робіт по ремонту покрівель може бути здобутий й в інших сферах життя.
Розгорнути
Згорнути
Нижче наведена цитата з інструкції з підготовки пропозиції « Аналогічним договором відповідно до цих є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання проектних робіт щодо розробки проектно-кошторисної документації для об’єктів освітньої сфери.» Дискримінаційним тут є фраза аналогічні договори « для об’єктів освітньої сфери». Тобто, виходячи з вище наведеного, мабуть Ви вважаєте, що виконання аналогічних робіт (капітальні ремонти покрівель) у інших сферах медична, культурна або промислова чимось суттєвим відрізняється від освітньої сфери???
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 16, пункт 2. підпункт 3) учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання (аналогічних) за предметом закупівлі договору досвід, а цей досвід може бути здобутий учасником не лише в освітній сфері.!!!
Саме тому вимагаємо з інструкції з підготовки пропозиції вилучити фразу для об’єктів освітньої сфери. Так як досвід виконання проектних робіт по ремонту покрівель може бути здобутий й в інших сферах життя.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 15:25
на ваше звернення вимогу виконано
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП «СЛУЖБА ЗАМОВНИКА», Код ЄДРПОУ:43179052
Дата подання: 16 травня 2020 23:03
В завданні на проектування вказано клас наслідків СС2 на підставі чого??
В завданні на проектування вказано клас наслідків СС2 на підставі чого??
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 14:25
Дана вимога на підставі того що це ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ і там навчається 186 здобувачі освіти та 43 працівники
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП ЕТАЛОН-БУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:41681328
Дата подання: 16 травня 2020 23:09
Енергосертифікат
Проектні роботи передбачають застосування енергозберігаючих технологій. Закон України «Про енергетичну ефективність будівель» запроваджує обов’язкову сертифікацію будівель з 01 липня 2019 року
Чи має будівля енергосертифікат?
Чи має будівля енергосертифікат?
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 14:11
енергосертифікат відсутній на дану будівлю
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002030-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТАУРІ ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:40289491
Дата подання: 25 травня 2020 13:32
Сертифікат інженера-проектувальника
Вимоги до кваліфікаційних сертифікатів - копія кваліфікаційного сертифікату (головного) інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості - чому саме цей сертифікат? Відповідно до рекомендацій щодо інженерно-будівельного проектування об’єктів будівництва різних категорій складності сертифікованими інженерами- проектувальниками, що надані Гільдією проектувальників у будівництві - розробка та координація/керівництво розробки проектної документації інженерами- проектувальниками, що мають кваліфікаційний сертифікат за спеціалізацією,наприклад, "Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації , забезпечення захисту від шуму" можуть відбуватись на всіх стадіях проектування будь-яких об'єктів промислового та цивільного призначення, щодо об'єктів класу наслідків СС1-СС3. Тобто дія такого сертифікату є аналогічною до сертифікату "Інженерно- будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості "
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 14:37
Вибачте але період уточнень закінчився, виконати вимогу неможливо
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЗАМОВНИКА" |
61 000,00
UAH з ПДВ
|
44 937,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БУЗОВСЬКА ІРИНА СЕРГІЇВНА" |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
44 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЧЕРНІГІВАГРОПРОЕКТ" |
72 000,00
UAH з ПДВ
|
44 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕТАЛОН-БУДПРОЕКТ |
92 000,00
UAH з ПДВ
|
44 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЮА ІНЖИНІРИНГ |
104 000,00
UAH з ПДВ
|
45 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Архітектурна майстерня Аттік" |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" |
105 000,00
UAH з ПДВ
|
91 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРУПА ІНСТИТУТІВ ПО ПРОЕКТУВАННЮ "ГІПРОПРОМ БУД" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
91 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МК-ГРАНД 2015" |
125 464,65
UAH з ПДВ
|
125 464,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВ ПРОЕКТ" |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
135 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЗАМОВНИКА" #43179052 |
Переможець |
44 937,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 10:53
|
04-06-20.PDF | укладений |
09 червня 2020 10:51
|