Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Господарчі товари
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-05-08-002026-a 0a50f57ae6524bccbb1b323d20d62ba9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

380442769601
380632134609
natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
380442769601,380632134609
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2020 14:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 15:05
Початок аукціону: 20 травня 2020 15:06
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Перелік товарів згідно технічних характеристик (додаток). Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 30 (тридцять) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
725 штуки
Господарчі товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-002026-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2657717952
Дата подання: 22 травня 2020 18:12
Вимога про надання аргументованих підстав щодо моєї дискваліфікації
Шановна Уповноважена особа Крайова Наталія Сергіївна, вимагаю пояснень та надання аргументованих підстав щодо моєї дискваліфікації. Стверджую, що моя пропозиція повністю відповідає Вашим вимогам та умовам закупівлі; до цього ж - вона є значно дешевшою ( на 23,90%) за пропозицію слідуючого учасника, якого Ви визнали переможцем даної закупівлі.
Також, інформую, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.».
Тому, як висновок: вимагаю надати законні та аргументовані підстави щодо дискваліфікації моєї пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 10:17
Доброго дня! Шановний учасник, згідно кваліфікаційних вимог, Ви при поданні своєї пропозиції мали надати документи на запропонований товар - копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо. Згідно наданого додатку №3 «Технічні та якісні вимоги до товару», Ви вказуєте виробників запропонованого товару, але не надаєте в складі тендерної пропозиції жодного документу на товар вказаних виробників.
В складі пропозиції Ви подаєте декларацію виробника від ФОП Грилюк О.С., хоча Він не є виробником даної продукції, а лише її постачальником.
В зв’язку з вище зазначеним Вашу пропозицію було відхилено, як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника
Додатково хочу зазначити, що в період уточнень від Вас не надходило жодних уточнень або запитань стосовно вимог Замовника по даній закупівлі, отже Ви погодились з її умовами та вимогами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 8 232,00
UAH з ПДВ
4 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орьол Олена Вікторівна 7 894,63
UAH з ПДВ
6 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 7 483,48
UAH з ПДВ
6 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ 8 160,00
UAH з ПДВ
7 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воронов Володимир Миколайвич 8 675,00
UAH з ПДВ
7 375,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 9 108,00
UAH з ПДВ
9 108,00
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП" 9 922,75
UAH з ПДВ
9 922,75
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.А.Р.Т ГРУП" 10 491,00
UAH з ПДВ
10 491,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 14:55
Паспорт.pdf
19 травня 2020 14:55
ІПН.pdf
19 травня 2020 14:55
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2020 14:55
ГОС24_Проект Договору.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:36
якісні губки.pdf
14 травня 2020 15:36
Щодо печатки.pdf
14 травня 2020 15:36
Щодо ПДВ.pdf
14 травня 2020 15:36
Уставні Орьол.pdf
14 травня 2020 15:36
Технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 15:35
Серветки.pdf
14 травня 2020 15:35
право підпису.pdf
14 травня 2020 15:35
наказ про призначення.pdf
14 травня 2020 15:35
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 15:35
відомості.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 15:04
СЕС Скребок.pdf
19 травня 2020 15:04
СЭС_Губки_1.jpg
19 травня 2020 15:04
СЭС Салфетка для пола_1.jpg
19 травня 2020 15:04
СЭС вискоза_1.jpg
19 травня 2020 15:04
витяг.pdf
19 травня 2020 15:04
Виписка.pdf
19 травня 2020 15:04
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 14:43
Виписка ФОП Кошмак.pdf
19 травня 2020 14:43
Сертифікація.pdf
19 травня 2020 14:43
Цінова пропозиція.pdf
19 травня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 10:58
Проект Договору.rar
18 травня 2020 10:58
Гарантійний лист.pdf
18 травня 2020 10:58
ЦП госптовари.pdf
18 травня 2020 10:58
Серт походження.jpg
18 травня 2020 10:58
Серт ISO.jpg
18 травня 2020 10:58
Реквізити Воронов В М.pdf
18 травня 2020 10:58
Наказ закупівлі.pdf
18 травня 2020 10:58
Воронов Свідоцтво ЄП .pdf
18 травня 2020 10:58
Витягз ЄДР ВОРОНОВ.zip

Публічні документи

19 травня 2020 15:02
Паспорт і код.pdf
19 травня 2020 15:02
ГВ стакани одноразові.pdf
19 травня 2020 15:02
ГВ скребок.pdf
19 травня 2020 15:02
ГВ губки кухонні.pdf
19 травня 2020 15:02
Витяг з ПДВ.pdf
19 травня 2020 15:02
Витяг з ЄДР.pdf
19 травня 2020 15:02
Виписка.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 14:53
Договір.pdf
19 травня 2020 14:53
СЕС Салфетки 2.pdf
19 травня 2020 14:53
Цінова пропозиція 9900.pdf
19 травня 2020 14:53
СЕС віскоза1.jpg
19 травня 2020 14:53
СЕС Губки 2.pdf
19 травня 2020 14:53
СЕС Салфетки 1.pdf
19 травня 2020 14:53
СЕС Губки 1.pdf
19 травня 2020 14:53
СЕС віскоза2.jpg

Публічні документи

18 травня 2020 11:08
Електронний підпис
18 травня 2020 11:06
щодо сертифікації.pdf
18 травня 2020 11:06
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 15:28
5. Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:28
5. Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Шкребки_металевi.pdf
14 травня 2020 15:28
2. НДС - копія.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Губки_СЕС.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Стаканчики_СЕС.pdf
14 травня 2020 15:28
1. Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2020 15:28
5. Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Губки_СЕС.pdf
14 травня 2020 15:28
2. НДС - копія.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Стаканчики_СЕС.pdf
14 травня 2020 15:28
3. Шкребки_металевi.pdf
14 травня 2020 15:28
1. Витяг з ЄДР.pdf
14 травня 2020 15:28
5. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"

ФОП Орьол Олена Вікторівна

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОШМАК ЮРІЙ БОРИСОВИЧ

ФОП Воронов Володимир Миколайвич

ФОП Бабій С.П.

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДЕВЕРРА-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.А.Р.Т ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ"
#2657717952
Відхилено 4 996,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:58
ФОП Орьол Олена Вікторівна
#2658800481
Переможець 6 190,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 11:59

Документи

22 травня 2020 11:58
Протокол УО №9.pdf

Документи

22 травня 2020 11:59
Протокол УО №10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 травня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Орьол Олена Вікторівна
#2658800481
6 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 травня 2020 11:59
Протокол УО №10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:32
Дог №112 ФОП Орьол О В.pdf укладений
27 травня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 190,00
UAH