Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2020 16:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2020 16:45 |
Початок аукціону: | 28 травня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 19 437 127,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45210000-2: Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx | |
20 травня 2020 16:10 |
Тендерна_документація_1Чорнобаївка (1).doc | |
08 травня 2020 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 14:28 |
Окремий файл - кошторис.rar |
20 травня 2020 16:10 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН .docx
|
||
20 травня 2020 16:10 |
Тендерна_документація_1Чорнобаївка (1).doc
|
||
08 травня 2020 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
08 травня 2020 14:28 |
Окремий файл - кошторис.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований проект Договору із заповненими реквізитами учасника, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою (у разі її наявності та використання) згідно з Додатком 7 до тендерної документації. Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами Договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що він погоджується з усіма умовами, викладеними в проекті договору
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Д.І.С. БУД» є Учасником зазначених торгів (процедури закупівлі).
Переможцем відкритих торгів визнано ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА".
Відповідно до протоколу № 109 засідання тендерного комітету Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Будівництво стадіону по вул. Покровська, 47б в с.Чорнобаївка Білозерського району Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) від 18 червня 2020 року було встановлено, що пропозиція ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА":
«1). Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно статті 16.
2). Відсутні підстави для відмови в участі у торгах відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
3). Відповідає умовам тендерної документації.
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відсутні»
Проаналізувавши Тендерну пропозицію Переможця процедури закупівлі (відкритих торгів), ми з’ясували, що вона не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема:
Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Учаснику необхідно надати засвідчену виробником або постачальником товару копії діючих сертифікатів якості/відповідності та/або висновків санепідемстанції, які мають бути завірені мокрими печатками та підписами на наступні товари: клей, синтетична трава, гумова крошка, огорожа, кварцовий пісок, обладнання».
Надані Учасником ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА» сертифікати, паспорти та інші документи, що підтверджують якість матеріалів та обладнання, не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. Техничні характеристики на штучну траву, надані учасником у файлі «46 Технічні штучна трава .pdf» не засвідчено оригінальним відтиском печатки виробника або постачальника, натомість цей документ завірено печаткою учасника торгів (за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132»);
2. У файлі «47 Сертифікат IAAF.pdf» надано Сертифікат IAAF на покриття Alsatan SC, який завірено печаткою учасника торгів, а не оригінальним відтиском печатки та підписом уповноваженої особи виробника або постачальника ( за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132»);
3. Наданий у складі тендерної документації Учасника сертифікат якості №31 від 23.01.2020 р. на пісок кварцовий завірено печаткою учасника торгів, а не оригінальним відтиском печатки та підписом уповноваженої особи виробника або постачальника. Печатка виробника є розмитою кольоровою копією, яку не можливо прочитати (файл 52 Сертифікат якості кварцевий пісок.pdf) ( за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132»);
4. У файлі «51 Сертифікат огорожа.pdf» Учасником наданий Сертифікат на огорожу. Вказаний сертифікат також не завірений оригінальним відтиском печатки виробника, а завірено печаткою учасника торгів, який не є виробником або постачальником цієї продукції. Печатка виробника розмита та її не можливо прочитати ( за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132»);
5. Учасником надано «Висновок ДСЕЕ із додатками» від 29.03.2016 р. № 05.03.02-04/101482, який видавався виробнику обладнання ТОВ «Компанія «Спорт техніка», Код ЄДПРОУ 31597759, натомість завірена оригінальним відтиском печатки учасника торгів ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА», Код ЄДРПОУ 43129810, який не є виробником або постачальником, документ має розмиті зображення кольорової печатки та підпису уповноваженої особи нібито постачальника (файл 53 Висновки обладнання.pdf) (за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132»);
6. Проект договору, наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА», заповнений не в повному обсязі (файл 38 Проект Договору.pdf).( за цієї причини було дискваліфіковано учасників ТОВ «Левміськбуд», ТОВ «Проектно-будівельна компанія «Енергопростір», ПРАТ «ПМК № 132, ТОВ «Інтергруп Юг). Додаток № 2 до договору «Календарний графік виконання робіт по об’єкту: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Будівництво стадіону по вул. Покровська, 47б в с. Чорнобаївка Білозерського району Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів»)» зроблено на п’ять місяців 2020 р., що не відповідає умовам договору та графіку фінансування (Додаток 3 до договору) (38 Проект Договору.pdf);
Підсумовуючи вищезазначене, незрозумілим є визнання переможцем Учасника, пропозиція якого має низку недоліків, за наявність яких було дискваліфіковано інших учасників торгів.
Відповідно до п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо: …
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Визнання Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, Переможцем торгів порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», принципи верховенства права та охороняемі Законом права інших учасників торгів.
На підставі наведеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Повторно перевірити тендерну документацію учасника торгів ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА», врахувавши зазначені порушення вимог Тендерної документації Замовника.
2. Скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА» переможцем процедури вiдкритих торгiв з предмету закупівлі – «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Будівництво стадіону по вул. Покровська, 47б в с. Чорнобаївка Білозерського району Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45212000-6 Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)», Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-08-001906-a.
3. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» після скасування визнання переможця торгів перейти до розгляду наступної пропозиції.
За результатами обговорення більшістю голосів членів тендерного комітету прийняте рішення, що зазначені Вами порушення в документах у складі тендерної пропозиції наданої ТОВ «Спорт Техніка» не є обґрунтованими та суттєвими. В діях Замовника відсутні порушення діючого законодавства в сфері публічних закупівель.
У зв’язку з цим рішення тендерного комітету Департаменту від 18 червня 2020 року щодо кваліфікації переможця процедури закупівлі вирішено залишити без змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000034 ● 2ce719fcc7e54c7cbce33c87b14ead0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
64 UA-2020-05-08-001906-a 08.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Будівництво стадіону по вул. Покровська, 47б в с. Чорнобаївка Білозерського району Херсонської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-08-001906-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 17 липня 2020 року. У пункті 1 констатуючої частини Висновку Держаудитслужби України зазначено що: 1. «За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Зазначене твердження не відповідає дійсності, оскільки в пункті 7 Тендерної документації «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу «Загальні положення» та в самому оголошенні (пункт «Інформація про предмет закупівлі») Замовником зазначено що: «Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами». 2. «Проведеним аналізом відображення закупівлі у річному плані установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель UA-P-2020-05-07-003287-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Вищезазначений факт не може розцінюватися як порушення зі сторони Замовника у зв’язку з тим що Замовником в особистому кабінеті майданчика заповнена інформація щодо свого місцезнаходження (на підтвердження надаємо скріншот особистого кабінету), ця інформація не відображається в Річному плані закупівель з технічних причин які не залежать від Замовника та не має до нього ніякого відношення – є некоректною роботою самої системи Prozorro та її електронного майданчика. 3. «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та вимоги учасника ТОВ «Д.І.С. БУД» щодо усунення порушення, які оприлюднені в електронній системі закупівель 12.05.2020, 13.05.2020 та 22.06.2020 оприлюднив роз’яснення 20.05.2020 та 26.06.2020 відповідно, з перевищенням терміну (три робочі дні) чим порушив норми частини першої статті 24 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Разом з тим частиною другою статті 24 Закону встановлено, що вразі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Оскільки відповіді на запитання щодо закупівлі, які були поставлені 12.05.2020р. та 13.05.2020р. були надані Замовником несвоєчасно, система закупівель автоматично призупинила перебіг тендеру та Замовником було подовжено строк подання тендерних пропозицій на вказаний Законом строк. У зв’язку з чим це не може вважатися порушенням з боку Замовника, так як Закон зобов’язує Замовника здійснити пролонгацію строків проведення закупівлі мінімум на 7 днів з дня надання відповіді у разі перевищення передбаченого статтею 24 Закону строку в 3 робочі дні. Що стосується відповіді Замовника на Вимогу про усунення порушень ТОВ «Д.І.С. БУД» від 22.06.202 р. – відповідно до частини четвертої статті 33 Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тобто, відповідь надана Замовником в строк встановлений Законом. 4. «Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації Замовник установив вимогу, що копії документів перед завантаженням в систему електронних закупівель в сканованому вигляді мають бути попередньо завірені Учасником належним чином. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спорт техніка» надано лист відгук товариства з обмеженою відповідальністю «Мілленіум спорт» від 12.05.2020 не завірений учасником, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, в якому окрім іншого зазначено, що оригінали документів, створені Учасником (довідки, листи, договори, інструкції та ін.), підписуються уповноваженою особою Учасника, після чого скануються та завантажуються в електронну систему закупівель. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих кольорових копій оригіналів документів або завірених належним чином копій у форматі Portable Document Format (PDF), з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою у разі її використання. Лист – відгук було створено не Учасником, а іншою компанією, яка надала свій відгук щодо виконання робіт ТОВ «СПОРТ ТЕХНІКА» за аналогічним договором та відповідно До датку № 3 до тендерної документації, разом з довідкою у формі таблиці 1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) (не менше одного) на будівництво та/або реконструкцію спортивних споруд та/або спортивних майданчиків та/або стадіонів, надається також ОРИГІНАЛ листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Таким чином, висновок щодо порушень Замовником вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону є безпідставним, оскільки тендерна пропозиція Переможця торгів відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник голови тендерного комітету Наталя ДИМЧЕНКО
2020-07-22 10:45:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушення встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 30.07.2020 № 01-29-1297/0/20/317.2.2. |
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Документи:
29 вересня 2020 16:54
|
Ухвала про відкриття провадження |
31 липня 2020 09:56
|
Докази направлення позову до суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 травня 2020 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" |
17 999 770,14
UAH з ПДВ
|
17 348 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фаворит Спорт" |
19 432 094,40
UAH з ПДВ
|
17 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА |
17 894 111,94
UAH з ПДВ
|
17 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРГРУПП ЮГ" |
18 464 708,40
UAH з ПДВ
|
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" |
18 977 685,25
UAH з ПДВ
|
18 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРАТ "ПМК №132" |
18 946 039,20
UAH з ПДВ
|
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" |
18 479 796,51
UAH з ПДВ
|
18 479 796,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Д.І.С. БУД" |
19 432 653,20
UAH з ПДВ
|
19 432 653,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" #42794649 |
Відхилено |
17 348 999,99
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 16:53
|
ТОВ "Фаворит Спорт" #37189494 |
Відхилено |
17 349 000,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 10:26
|
ТОВ СПОРТ БУД УКРАЇНА #43260166 |
Відхилено |
17 350 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРГРУПП ЮГ" #42522853 |
Відхилено |
17 500 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:25
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОСТІР" #39024008 |
Відхилено |
18 299 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:32
|
ПРАТ "ПМК №132" #01036477 |
Відхилено |
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:40
|
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" #43129810 |
Переможець |
18 479 796,51
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 09:10
|
ДУ_3_дог_17Чорноб (1).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 18:13
|
Дод.уг._1 до дог._17-Чорнобаївка 16.07.20.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 18:54
|
Дод.уг._1 до дог._17-Чорнобаївка 16.07.20.pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 18:52
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 16:27
|
Договір Чорнобаївка.pdf | укладений |
09 липня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення джерел фінансування на 2020-2021 роки |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |