Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 35+000 – км 55+510
Очікувана вартість
29 047 500,00 UAH
UA-2020-05-08-001247-c 8a7ac04070b0434f8873117e656fda02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:25
Очікувана вартість: 29 047 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,48%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 140000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектної документації по реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 35+000 – км 55+510 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 08:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 23:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 08:40
перелік змін ПКД М-14 35-55 КР 26 05 20.doc
27 травня 2020 08:40
нова редакція 3 ТД ПКД М-14 35-55 КР 26 05 20.docx
19 травня 2020 17:43
перелік змін ПКД М-14 35-55 КР 19 05 20.doc
19 травня 2020 17:43
нова редакція ТД ПКД М-14 35-55 КР 19 05 20.docx
19 травня 2020 17:43
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
08 травня 2020 23:00
проект договору.doc
08 травня 2020 23:00
ТД ПКД М-14 35-55 КР (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-001247-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 12 травня 2020 15:33
Уточнення форми і змісту надання інформації
До розділу 1.1 Додатку 3 до тендерної документації - просимо уточнити щодо листа-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його матеріально-технічної бази: чи стосується ця вимога договорів оренди офісних приміщень, так як змістом самого договору передбачено використання Орендарем предмету оренди в своїй підприємницькій діяльності.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 13:18
Якщо ви плануєте вказувати офісні приміщення в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, то так, у відповідності до умов тендерної документації, листи від орендодавця мають бути надані і щодо таких приміщень. Разом з цим зазначаємо, що вимоги про обов’язкове зазначення офісних приміщень, тендерна документація не містить.
Номер вимоги: UA-2020-05-08-001247-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІАКОН УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:34422841
Дата подання: 12 травня 2020 15:50
Уточнення назви предмету закупівлі
Просимо уточнити назву предмету закупівлі. Так, в оголошенні предмет закупівлі має назву: "Розробка проектної документації по реконструкції автомобільної дороги..."; за заголовком Технічного завдання предмет закупівлі має назву: "Розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги..."; за пунктом 1 Технічного завдання назва і місцезнаходження об'єкта : "Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 35+000 – км 55+510, Одеська область.".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 13:11
Предмет закупівлі звучить, як "Розробка проектної документації по реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), на ділянці км 35+000 – км 55+510". До тендерної докуемнтації буде внесенно зміни з метою виправлення невідповідності
Номер вимоги: UA-2020-05-08-001247-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Технотранспроект", Код ЄДРПОУ:30096823
Дата подання: 12 травня 2020 16:30
про надання технічного завдання
До Тендерної документації Замовник додав Технічне завдання з іншої закупівлі. Просимо внести зміни та додати Технічне завдання, яке відповідає умовам (предмету) закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 травня 2020 13:12
До тендерної документації буде внесено зміни з метою виправлення невідповідності технічного завдання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 18 880 872,00
UAH з ПДВ
15 998 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" 19 700 000,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ" 19 990 000,00
UAH з ПДВ
18 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 23 238 000,67
UAH з ПДВ
21 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 27 500 000,00
UAH з ПДВ
21 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 25 500 000,00
UAH з ПДВ
22 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 27 500 000,00
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 23:38
Довідка податкова.zip
18 червня 2020 23:38
Довідка МВС.zip
04 червня 2020 09:41
Електронний підпис
04 червня 2020 09:41
05_Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 09:41
02_Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 09:41
01_Підтвердження МТБ.pdf
04 червня 2020 09:41
01_Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 23:32
Електронний підпис
03 червня 2020 23:31
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 червня 2020 23:31
17_Статут.PDF
03 червня 2020 23:31
14_Довідка довкілля.pdf
03 червня 2020 23:31
13_Довідка санкції.pdf
03 червня 2020 23:31
06_Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 23:31
05_Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 23:30
03_Довідка ГІПа.pdf
03 червня 2020 23:30
02_Копії наказів.pdf
03 червня 2020 23:30
02_Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 23:30
01_Підтвердження МТБ.pdf
03 червня 2020 23:30
01_Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:17
Електронний підпис
04 червня 2020 08:32
G7596.20-1.7z
03 червня 2020 17:02
Електронний підпис
03 червня 2020 17:02
_Наказ Шульга.pdf
03 червня 2020 17:02
_12_Довідка за ст. 17.pdf
26 травня 2020 17:27
Електронний підпис
26 травня 2020 17:21
G7596.20.7z
26 травня 2020 17:21
20_Аналогічний договір.7z
26 травня 2020 17:21
18_Довідка Згода ГІПа.pdf
26 травня 2020 17:21
13_Довідка МТБ.pdf
26 травня 2020 17:21
12_Довідка за ст. 17.pdf
26 травня 2020 17:21
09.1_Статут.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 22:26
Електронний підпис
03 червня 2020 22:24
Довідка МТБ .pdf
03 червня 2020 21:50
Електронний підпис
03 червня 2020 21:38
Довідка досвід.pdf
03 червня 2020 21:38
Технічне завдання.pdf
03 червня 2020 21:38
Гарантійний лист тех.pdf
03 червня 2020 21:38
Сертифікати копії.pdf
03 червня 2020 21:38
рішення учасника.pdf
03 червня 2020 21:38
Проект договору.pdf
03 червня 2020 21:38
паспорт Козлова.pdf
03 червня 2020 21:38
інформація ст.17.pdf
03 червня 2020 21:38
Довідки листи (3).pdf
03 червня 2020 21:38
Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 21:38
Довідка МТБ .pdf
03 червня 2020 21:38
Довідка ГІП.pdf
03 червня 2020 21:38
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 21:37
Витяг ЄДР 19.02.2020.pdf
03 червня 2020 21:37
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:41
Електронний підпис
02 червня 2020 16:27
Електронний підпис
02 червня 2020 15:45
Електронний підпис
02 червня 2020 15:43
Лiцензiя.zip
02 червня 2020 15:43
Довiренiсть_Рижий (3).zip
02 червня 2020 15:43
Гарантия_3242 (3).zip
26 травня 2020 17:52
Електронний підпис
26 травня 2020 17:18
Електронний підпис
26 травня 2020 17:14
довідка про санкції.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 21:17
Електронний підпис
03 червня 2020 21:15
Електронний підпис
03 червня 2020 18:58
Стаття 17.pdf
03 червня 2020 18:53
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

03 червня 2020 17:20
Електронний підпис
03 червня 2020 17:19
установчі документи.rar
03 червня 2020 17:19
проект договору.PDF
03 червня 2020 17:19
інформаційна довідка.PDF
03 червня 2020 17:19
довідка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 15 998 400,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
15 998 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 11:05
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2022 21:58
7ПКД ДУ8 14 03 22.PDF зміни до договору
14 березня 2022 21:58
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 09:32
7ПКД ДУ4 М-14 35-55 Проектдормісттехнологія 27 05 21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:32
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 11:03
ДУ3 Д 7ПКД (1).PDF зміни до договору
23 квітня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 18:48
7ПКД М-14 Р 35-55 Проектдорміст 02 07 20.pdf укладений
06 липня 2020 18:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 4.1 розділу 4. «Виконання та якість роботи» та викласти в новій редакції: «4.1 Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.08.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №1)». 3. Внести зміни до п. 9.1 розділу 9. «Строк дії Договору» та викласти в новій редакції «9.1 Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.08.2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 7ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 01.04.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 01 квітня 2022 року, а в частині оплати – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 7ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 7ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 15 998 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 666 400,00 UAH)