Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по будівництву транспортної розв’язки в різних рівнях на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 51+350
Очікувана вартість
7 375 000,00 UAH
UA-2020-05-08-001246-c 6fb6c0f75e3042cca21f194d93f1155f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 23:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 14:41
Очікувана вартість: 7 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,41%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розробка проектної документації по будівництву транспортної розв’язки в різних рівнях на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог), км 51+350 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 08:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 22:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 08:44
перелік змін ПКД М-14 51+350 Б ТР 26 05 20.doc
27 травня 2020 08:44
нова редакція 3 ТД ПКД М-14 51+350 Б ТР 26 05 20.docx
19 травня 2020 17:41
перелік змін ПКД М-14 51+350 Б ТР 19 05 20.doc
19 травня 2020 17:41
нова редакція ТД ПКД М-14 51+350 Б ТР 19 05 20.docx
19 травня 2020 17:41
проект договору нова редакція 19 05 20.doc
08 травня 2020 22:59
проект договору.doc
08 травня 2020 22:59
ТД ПКД М-14 51+350 Б ТР (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 4 793 748,00
UAH з ПДВ
4 498 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 5 331 189,00
UAH з ПДВ
4 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 6 495 000,00
UAH з ПДВ
4 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 6 400 000,00
UAH з ПДВ
4 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 6 400 000,00
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 6 900 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 23:41
Довідка податкова.zip
18 червня 2020 23:41
Довідка МВС.zip
04 червня 2020 09:46
Електронний підпис
04 червня 2020 09:45
05_Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 09:45
02_Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 09:45
01_Підтвердження МТБ.pdf
04 червня 2020 09:45
01_Довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 23:35
Електронний підпис
03 червня 2020 23:14
Електронний підпис
03 червня 2020 23:12
Електронний підпис
03 червня 2020 23:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 червня 2020 23:11
17_Статут.PDF
03 червня 2020 23:11
14_Довідка довкілля.pdf
03 червня 2020 23:11
13_Довідка санкції.pdf
03 червня 2020 23:10
06_Гарантійний лист.pdf
03 червня 2020 23:10
05_Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 23:10
03_Довідка ГІПа.pdf
03 червня 2020 23:10
02_Копії наказів.pdf
03 червня 2020 23:10
02_Довідка працівники.pdf
03 червня 2020 23:10
01_Підтвердження МТБ.pdf
03 червня 2020 23:10
01_Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 22:23
Електронний підпис
03 червня 2020 22:21
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf
03 червня 2020 22:21
Технічне завдання .pdf
03 червня 2020 22:21
Довідка досвід .pdf
03 червня 2020 22:21
Гарантійний лист тех.pdf
03 червня 2020 22:21
рішення учасника .pdf
03 червня 2020 22:21
Проект договору .pdf
03 червня 2020 22:21
паспорт Козлова (1).pdf
03 червня 2020 22:21
Сертифікати копії .pdf
03 червня 2020 22:21
інформація ст.17 (.pdf
03 червня 2020 22:20
Довідки листи .pdf
03 червня 2020 22:20
Довідка працівники .pdf
03 червня 2020 22:20
Довідка МТБ .pdf
03 червня 2020 22:20
Довідка ГІП .pdf
03 червня 2020 22:20
Витяг ПДВ .pdf
03 червня 2020 22:20
Витяг ЄДР 19.02.2020 .pdf
03 червня 2020 22:20
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:26
06 Аналогічний договір.pdf
03 червня 2020 17:26
Scan.pdf
03 червня 2020 17:26
09 Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 17:26
07 Відгук.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:31
Електронний підпис
03 червня 2020 17:31
установчі документи.rar
03 червня 2020 17:31
проект договору.PDF
03 червня 2020 17:31
інформаційна довідка.PDF
03 червня 2020 17:31
довідка.PDF

Публічні документи

03 червня 2020 21:21
Електронний підпис
03 червня 2020 18:56
Стаття 17.pdf
03 червня 2020 18:56
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

03 червня 2020 11:33
Електронний підпис
02 червня 2020 16:21
Електронний підпис
02 червня 2020 15:56
Електронний підпис
02 червня 2020 15:55
Лiцензiя.zip
02 червня 2020 15:55
Довiренiсть_Рижий (3).zip
02 червня 2020 15:55
Гарантия_3244 (7).zip
26 травня 2020 18:11
Електронний підпис
26 травня 2020 18:09
довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 4 498 080,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
4 498 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 11:06
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 10:03
8ПКД ДУ9 М-14 51+350 Проектдормісттехнологія 28 07 22.PDF зміни до договору
02 серпня 2022 10:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
8ПКД ДУ7 29 12 21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 09:28
8ПКД ДУ5 М-14 ТР км 51 Проектдормісттехнологія 27 05 21 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 13:15
Scan_0399 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 18:40
8ПКД М-14 Б ТР 51+350 Проектдорміст 02 07 20.pdf укладений
06 липня 2020 18:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Внести зміни до п. 4.1 розділу 4. «Виконання та якість роботи» та викласти в новій редакції: «4.1 Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.08.2022 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №1)». 3. Внести зміни до п. 9.1 розділу 9. «Строк дії Договору» та викласти в новій редакції «9.1 Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.08.2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 8ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п .4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2021 року, відповідно до Календарного графіку виконання робіт (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 8ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31.12.2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 8ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3. Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт – з дати підписання договору до 31.12.2023 року, відповідно до Календарного плану (додаток №1). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2023 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 8ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 498 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 749 680,00 UAH)