Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – на регіональних телеканалах)
DK 021: 2015: 79340000-9 Advertising and marketing services (Services on coverage of activity of the Dnieper city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on regional TV channels)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-05-08-001219-c 737412ea62d542998231f0b961c176e2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чечотка Наталія Леонідівна

+380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Чечотка Наталія Леонідівна
+380567780488
tender_dms@dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of local government, internal and information politics of the Dnipro City Council
National ID: 40871476
Contact point: Chechetka Natalia
+380567780488
tender_dms@dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 13:43
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH
Publication date: 08 травня 2020 19:10
Enquiries until: 29 травня 2020 12:00
Complaints submission until: до 04 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 червня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Scope of the procurement
Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – на регіональних телеканалах
Services on coverage of activity of the Dnieper city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on regional TV channels
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 посл.
Послуги з висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – на регіональних телеканалах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, б. 75
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Services on coverage of activity of the Dnieper city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on regional TV channels
CPV: 79340000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок та не пізніше 31.12.2020 р Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 18:30
Перелік змін.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції.doc
12 травня 2020 18:30
Тендерна документація.docx
08 травня 2020 19:07
Тендерна документація.docx
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 7 Довіреність.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 7 Довіреність.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критеріїв.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 4 Істотні умови.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 4 Істотні умови.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.doc
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики.doc
12 травня 2020 18:30
ДОДАТОК 3 Проект_Договір.docx
08 травня 2020 19:07
ДОДАТОК 3 Проект_Договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000029 ● 1badcffa2f4a41bf8744f7b534c57962
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2020-05-08-001219-c 08.05.2020 Департамент з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 40871476) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-11 15:23:20

Заперечення


1. Щодо відсутності в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника, його категорії та відсутності в оголошенні інформації про мову, на якій готуються тендерні пропозиції учасників.
08.05.2020 року уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради було здійснено запис змін до річного плану UA-P-2020-05-08-006124-b на суму 4 500 000 грн, передбачених на висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – на регіональних телеканалах.
Посилання https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2020-05-08-006124-b .
Слід зазначити, що інформація про замовника в повному обсязі, разом з інформацією про місцезнаходження та категорію знаходиться в особовому кабінеті замовника на електронному майданчику smarttender.biz
При здійсненні записів річного плану поля «категорія» та «місцезнаходження» немає можливості заповнювати вручну. Інформація в ці поля автоматично підтягується з особового кабінету замовника та станом на 08.05.2020 року не відображалась в записах річного плану на електронних майданчиках.
Згідно ч.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» визнано таким, що втратив чинність наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», яким затверджувалась форма річного плану та оголошення.
В ч.3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Але, електронними полями, що заповнюються при публікації оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, не передбачено такого поля, як мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції учасників. Також, електронними полями електронної системи закупівель не передбачено заповнення таких полів, як «категорія» та «місцезнаходження», вони автоматично публікуються з особового кабінету замовника.

Відповідно до ч.6 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник/ЦЗО/учасник/постачальник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів, а орган оскарження та органи державного фінансового контролю - від адміністратора. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради від служби технічної підтримки авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» smarttender.biz було отримано по телефону відповідь, що такого поля, як «мова» поки не передбачено, а станом 08.05.2020 року поля «категорія» та «місцезнаходження» не відображалась в записах річного плану на електронному майданчику. Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради звернулась з письмовим запитом до авторизованого майданчику ДП «ПРОЗОРРО» smarttender.biz для підтвердження цього факту, але відповіді досі не отримано.
Також, в п.7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації зазначено: «Тендерні пропозиції викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, Учасник надає автентичний переклад цього документу на українську мову. Відповідальність за достовірність перекладу несе Учасник». Отже порушення відсутні.
2. Щодо інформації у пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Також вищезазначену норму (тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій) зазначено у пункті 5 додатку 8 «Форма тендерної пропозиції» тендерної документації;
Дійсно, у п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказано, що у тендерної документації повинен бути зазначений строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У пункті 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Але у п.1 розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 08.06.2020р. Попередня кваліфікація учасників відбулась теж 08.06.2020 року. Отже, строк дії тендерних пропозицій учасників відповідає вимогам п.11, ч.2, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже порушення відсутні.
3. Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Михайленка Василя Григоровича копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, а також не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Отже, на думку Східного офісу Держаудитслужби тендерна пропозиція не відповідає пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації та згідно із пунктом 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Але діючими нормативно-правовими актами не передбачено ведення трудової книжки фізично особою-підприємцем на себе, тому в неї її нема.
Згідно з «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюсту України, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 г. №58, фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також фізична особа-підприємець - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори.
До того ж, в п.11. ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» є пряма заборона – «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Отже, дії, які повинна була зробити уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради на думку Східного офісу Держаудитслужби є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та ніяк не могли бути вчинені. Отже порушення відсутні.
4. Про те, що переможець торгів ФОП Михайленко Василь Григорович у складі тендерної пропозиції завантажив у файлі «Довідка ДФС.pdf» лист б/д та б/н про ненадання інформації про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у зв’язку із тим, що відповідно до п. 5 статті 17 Закону є публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель за посиланням на досьє учасника YouControl.
В ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В ч.5.ст.17. ЗУ «Про публічні закупівлі» визначається, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Листом Мінекономрозвитку №3304-04/1983-06 від 17.01.2019 року опубліковало перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. В листі є посилання на лист Державної фіскальної служби України № 22575/5/99-99-09-07-01-16 від 03.12.2018 року, в якому зазначається, що
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» на Офіційному веб-порталі ДФС України sfs.gov.ua та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних data.gov.ua щомісяця оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.
З метою спрощення доступу бізнесу до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством фінансів України наказом від 17.01.2018 № 37/11 затверджено «Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі», де зазначено:
3. Суб’єктами інформаційних відносин відповідно до цього Порядку є Мінекономрозвитку та ДФС.
4. Інформаційну взаємодію забезпечують інформаційно-телекомунікаційні системи ДФС (далі - ІТС ДФС) та електронна система закупівель.
5. Електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі.
8. Відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів).
У відповіді зазначаються код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі, щодо якого надійшов запит, дата і час формування відповіді та позначка про відсутність/наявність заборгованості, яка є актуальною на момент формування відповіді на запит.
Також, в електронній системі закупівель, на авторизованому майданчику ДП «ПРОЗОРРО» smarttender.biz доступна публічна інформація YouControl, де знаходяться відкриті дані на кожного учасника. Згідно цієї інформації, ФОП Михайленко Василь Григорович станом на 24.06.2020 р. не мав заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Додатково уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради було перевірено на на Офіційному веб-порталі ДФС України sfs.gov.ua, де інформація підтвердилась, що 24.06.2020 р. ФОП Михайленко Василь Григорович не мав заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Отже порушення відсутні
5. Про те, що пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації не містить підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами 2-4, 6-8 пункту 1 та пунктом 2 частини першої статті 31 Закону, та переможця процедури закупівлі з підстав, визначених абзацами 4-5 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Слід зазначити, що в ч.2 ст.22 Закону України «Про публічну інформацію» визначено:
У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Як бачимо, розділ «Відхилення тендерних пропозицій» в цьому переліку відсутній.
Наказом Мінестерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», що е чинним на цей час, зазначено, що Примірна тендерна документація містить:
обов'язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
В розділі «Оцінка тендерної пропозиції» зазначається:
3 Відхилення тендерних пропозицій тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;

Отже, можливо зробити висновок, що інформація, яка міститься у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації не суперечить Примірній тендерній документації, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 та не порушує ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже порушення відсутні
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.











Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону (відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії). В порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м.Дніпро, вул. Академіка Янгеля, 4. Позовна заява від 18.08.2020 року. Провадження № 160/9810/20.
Дата публікації: 19 серпня 2020

Документи:

19 серпня 2020 11:08
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:07
позовна заява 18.08.2020.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 червня 2020
UA-2020-05-08-001219-c737412ea62d542998231f0b961c176e2
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Учасник Документи Рішення
ФОП Михайленко Василь Григорович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Олейников Олексій Олегович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Лук'яненко Євгенія Сергіївна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДЕМОКРАТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:23
Довідка ДФС.pdf
25 червня 2020 16:04
Dovidka-20168580760380909462.pdf
25 червня 2020 16:04
Dovidka-20168580760380909462.pdf.p7s
25 червня 2020 16:04
Договір.pdf
25 червня 2020 16:04
Додаток 8.pdf
25 червня 2020 16:04
Додаток 2 до Договору.pdf
25 червня 2020 16:03
Додаток 1 до Договору.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 3.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 2.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 4.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 5.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 1.pdf
05 червня 2020 11:07
Електронний підпис
05 червня 2020 11:07
Електронний підпис
05 червня 2020 10:03
12_Податкова.pdf
05 червня 2020 10:03
13_Істотні умови.pdf
05 червня 2020 10:03
ДОДАТОК 5 Згода.pdf
05 червня 2020 10:03
ДОДАТОК 7 не надається.pdf
05 червня 2020 10:03
Видкритий.pdf
05 червня 2020 10:03
34 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
27 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
15_Охорона середовища.pdf
05 червня 2020 10:03
Витяг ЄДР.rtf
05 червня 2020 10:03
11_Не платник ПДВ.pdf
05 червня 2020 10:03
11 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
10_ІНН Михайленко В.Г..pdf
05 червня 2020 10:03
9 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
2_Працівники.pdf
05 червня 2020 10:03
1_Обладнання.pdf
05 червня 2020 10:03
9_Підприємство.pdf

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:13
Електронний підпис
05 червня 2020 11:13
Електронний підпис
05 червня 2020 10:19
Паспорт.pdf
05 червня 2020 10:19
Платник податку.pdf
05 червня 2020 10:19
ИНН.pdf
05 червня 2020 10:19
Витяг єдиного податку.pdf
05 червня 2020 10:19
Держ реестрація.pdf
05 червня 2020 10:19
12Додаток4.pdf
05 червня 2020 10:19
13Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
Nobel_Гарантийное письмо.pdf
05 червня 2020 10:19
Document_USR_1006709110.rtf
05 червня 2020 10:19
11Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
2Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
4Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
1Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
8Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
10Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
6Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
3Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
9Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
5Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
7Лист.pdf

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:19
Електронний підпис
05 червня 2020 10:42
Паспорт.pdf
05 червня 2020 10:42
Податкова витяг.pdf
05 червня 2020 10:42
Вытяг реєстрація.pdf
05 червня 2020 10:42
Додаток№6.pdf
05 червня 2020 10:42
Додаток№5.pdf
05 червня 2020 10:42
ІПН.pdf
05 червня 2020 10:42
Додаток№4.pdf
05 червня 2020 10:42
Додаток№7.pdf
05 червня 2020 10:42
15.Підпис пропозиції.pdf
05 червня 2020 10:42
11.Реквізити.pdf
05 червня 2020 10:42
9.Діяльність.pdf
05 червня 2020 10:42
8. Без підстав ст 17 ч 2.pdf
05 червня 2020 10:42
12.Не платник ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

07 червня 2020 14:01
Електронний підпис
07 червня 2020 13:59
fwd1187120.zip
07 червня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Михайленко Василь Григорович

ФОП Олейников Олексій Олегович

ФОП Лук'яненко Євгенія Сергіївна

ТОВ "ДЕМОКРАТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Михайленко Василь Григорович 4 450 000,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олейников Олексій Олегович 4 470 000,00
UAH з ПДВ
4 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 18:23
Довідка ДФС.pdf
25 червня 2020 16:04
Dovidka-20168580760380909462.pdf
25 червня 2020 16:04
Dovidka-20168580760380909462.pdf.p7s
25 червня 2020 16:04
Договір.pdf
25 червня 2020 16:04
Додаток 8.pdf
25 червня 2020 16:04
Додаток 2 до Договору.pdf
25 червня 2020 16:03
Додаток 1 до Договору.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 3.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 2.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 4.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 5.pdf
25 червня 2020 16:03
Довідка 1.pdf
05 червня 2020 11:07
Електронний підпис
05 червня 2020 11:07
Електронний підпис
05 червня 2020 10:03
12_Податкова.pdf
05 червня 2020 10:03
13_Істотні умови.pdf
05 червня 2020 10:03
ДОДАТОК 5 Згода.pdf
05 червня 2020 10:03
ДОДАТОК 7 не надається.pdf
05 червня 2020 10:03
Видкритий.pdf
05 червня 2020 10:03
34 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
27 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
15_Охорона середовища.pdf
05 червня 2020 10:03
Витяг ЄДР.rtf
05 червня 2020 10:03
11_Не платник ПДВ.pdf
05 червня 2020 10:03
11 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
10_ІНН Михайленко В.Г..pdf
05 червня 2020 10:03
9 канал.pdf
05 червня 2020 10:03
2_Працівники.pdf
05 червня 2020 10:03
1_Обладнання.pdf
05 червня 2020 10:03
9_Підприємство.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 11:13
Електронний підпис
05 червня 2020 11:13
Електронний підпис
05 червня 2020 10:19
Паспорт.pdf
05 червня 2020 10:19
Платник податку.pdf
05 червня 2020 10:19
ИНН.pdf
05 червня 2020 10:19
Витяг єдиного податку.pdf
05 червня 2020 10:19
Держ реестрація.pdf
05 червня 2020 10:19
12Додаток4.pdf
05 червня 2020 10:19
13Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
Nobel_Гарантийное письмо.pdf
05 червня 2020 10:19
Document_USR_1006709110.rtf
05 червня 2020 10:19
11Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
2Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
4Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
1Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
8Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
10Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
6Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
3Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
9Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
5Лист.pdf
05 червня 2020 10:19
7Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Михайленко Василь Григорович

ФОП Олейников Олексій Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Михайленко Василь Григорович
#2484500939
Переможець 4 400 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Михайленко Василь Григорович
#2484500939
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:04
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 12:33
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:34
Договір 40 від 03.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 092 000,00
UAH