Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами 44170000-2 за ДК 021:2015 (Полікарбонат та супутні матеріали)
Очікувана вартість
108 026,84 UAH
UA-2020-05-08-000822-c 2b599d360be54512ba7c9fff2ac79f4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котова Анна Олександрівна

0936909663 KPUZN_DNIPRO@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Котова Анна Олександрівна
0936909663
KPUZN_DNIPRO@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 08:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 13:15
Очікувана вартість: 108 026,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 пункт
Полікарбонат та супутні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар буде здійснюватися на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Товару шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. А у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення
Дата подання: 14 травня 2020 13:50
Дата відповіді: 14 травня 2020 16:43
ЗВЕРНЕННЯ за роз’ясненнями Письмовою згодою, відповідно до форми, наведеної у додатку 5 до документації, учасник погоджується з проектом договору та бере на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю відповідно до вимог замовника, документації та умов пропозиції за результатами аукціону. Пунктом 5.1 проекту договору, що знаходиться в додатку №4 до документації передбачений наступний термін поставки: з дати укладання договору до 31.12.2020 року. В той же час, в пункті 5.4 проекту договору вказано, що товар поставляється повністю чи окремими партіями, згідно потреби вказаної в заявці Покупця. Постачальник зобов’язаний не пізніше трьох календарних днів з моменту отримання заявки поставити товар. При цьому, покупець надає Постачальнику письмові (надсилаючи їх на електронну пошту Постачальника, при цьому заявка вважається прийнята Постачальником з моменту її відправлення Покупцем) чи усні (по телефону) заявки на Товар, із зазначенням: асортименту та кількості. На нашу думку, зазначені два пункти (5.1 та 5.4) проекту договору є неузгодженими, протирічать один одному, у частині, що стосується терміну поставки, та потребують доопрацювання. З урахуванням викладеного, просимо надати роз’яснення щодо термінів, вказаних у пунктах 5.1 та 5.4 проекту договору. Крім того, просимо надати коментар до пункту 5.4 проекту договору, у частині, в якій зазначається про те, що товар поставляється повністю чи окремими партіями, згідно потреби вказаної в заявці покупця. Завчасно дякуємо за надані відповіді та роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункти 5.1 та 5.4 договору доповнюють одне одного, а саме :
Пункт 5.1 визначено загальний термін постачання товару протягом 2020 року, з кінцевим терміном до 31.12.2020 року, а пунктом 5.4 договору встановлено, що товар замовляється Покупцем відповідно до його потреби та заявок поданих ним з зазначенням необхідного асортименту, кількості товару (повністю чи окремими партіями). Товар може постачатися Постачальником протягом дії договору, до 31.12.2020 року, але відповідно до заявки - постачання здійснюється не пізніше 3 календарних днів з дня замовлення.
Крім того, повідомляємо, що пункти договору відповідають нормам Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-000822-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ", Код ЄДРПОУ:42718751
Дата подання: 13 травня 2020 12:43
Звернення-вимога
Звернення-вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва (далі - КП УЗН Дніпровського району
м. Києва, ЄДРПОУ 03359813, 02125, м. Київ, пр-т Визволителів, 6) оголосило проведення спрощеної закупівлі полікарбонату та супутніх матеріалів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-08-000822-c).
У технічних вимогах до предмету закупівлі, зазначених у додатку №3 до документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи КП УЗН Дніпровського району м. Києва № 18 від 08 травня 2020 року, зазначено, що полікарбонат має бути виготовлений саме з гранули «BAYER Makrolon»,
ТМ «SUNLITE».
Крім того, в технічних вимогах вказано, що ущільнювач має бути торгової марки «Адопен».
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог пункту 3 частини 2
статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо технічна специфікація (технічні вимоги) містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то така специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Технічні вимоги КП УЗН Дніпровського району м. Києва, у частині, що стосується надання інформації про матеріал, з якого виготовлений полікарбонат, поряд із посиланням на конкретну торгову марку
(«SUNLITE»), а також в частині надання інформації про ущільнювач, поряд із посиланням на конкретну торгову марку («Адопен»), не містять такого виразу.
Таким чином, технічна документація КП УЗН Дніпровського району
м. Києва від 08.05.2020 року суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та містить ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників.
З урахуванням викладеного та керуючись правом, передбаченим статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу керівництво КП УЗН Шевченківського району м. Києва надати роз’яснення щодо виявлених порушень в тендерній документації та внести до неї відповідні зміни.
Роз’яснення та інформацію про внесення відповідних змін до тендерної документації прошу оприлюднити на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 15:34
"Відповідно до абзацу 2 п.4 ст.14 Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто, Замовник «може», але не зобов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти.
Таким чином, Уповноваженою особою КП УЗН Дніпровського району прийнято рішення відхилити дану вимогу щодо усунення порушення, так як згідно Закону України «Про публічні закупівлі» порушення відсутні.
Крім того, зазначимо, що керівництво КП УЗН Шевченківського району м. Києва ніякого відношення до КП УЗН Дніпровського району не має"
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-08-000822-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ", Код ЄДРПОУ:42718751
Дата подання: 13 травня 2020 17:40
Звернення-вимога 2
Звернення-вимога
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Інформуємо Вас, що норми статті 23 й статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у частині висунення технічних вимог, різняться.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку зроблене посилання у нашому звернені, розповсюджуються й на процедури спрощених закупівель, але з урахуванням вимог ст.14 Закону.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у пункті 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», поміж з іншим, вказано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Слід зазначити, що Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва у технічних вимогах до предмету закупівлі, зазначених у додатку №3 до документації, затвердженої протоколом Уповноваженої особи № 18 від 08 травня 2020 року, зазначило, що полікарбонат має бути виготовлений саме з гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE».
КП по УЗН Дніпровського району м. Києва, зробивши вказане посилання, фактично вказали на конкретний процес виробництва продукту.
Зазначене посилання, можливо, є необхідним, з точки зору замовника, але воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Також наголошуємо, що відповідно до вимог пункту 3 частини 2
статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, якою в свою чергу передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При зазначенні КП по УЗН Дніпровського району м. Києва посилання на те, що полікарбонат має бути виготовлений шляхом використання гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE», містить ознаки дискримінаційних вимог до учасників, продукція яких матиме виробничий процес, відмінний від використання гранули «BAYER Makrolon» торгової марки «SUNLITE».
Просимо Вас прийняти до уваги наші аргументи та внести зміни до технічних вимог документації відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внесення відповідних змін до тендерної документації просимо оприлюднити на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 10:49
Відповідно до п.1 ст.13 Процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
відкриті торги;
торги з обмеженою участю;
конкурентний діалог..» Тобто, Спрощені закупівлі не входять до ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» та не являються процедурами закупівлі.
У Законі України «Про публічні закупівлі» окремо виділено ст. 14 для Спрощених закупівель, де відповідно до абзацу 2 п.4 ст.14 Спрощені закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» Тобто, Замовник «може», але не зобов’язаний вказувати аналоги та/або еквіваленти.
Таким чином, Уповноваженою особою КП УЗН Дніпровського району прийнято рішення відхилити дану вимогу щодо усунення порушення, так як згідно Закону України «Про публічні закупівлі» порушення відсутні.

Документи подані скаржником

13 травня 2020 12:43
звернення-вимога.pdf

Документи

13 травня 2020 15:34
Протокол_на_звернення.docx

Документи подані скаржником

13 травня 2020 17:40
звернення-вимога2.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ" 84 460,68
UAH з ПДВ
84 460,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП" 99 596,00
UAH з ПДВ
99 596,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА" 107 827,20
UAH з ПДВ
107 827,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 19:36
M10C1700-2020 X3 (10mm colorless-1700gr).PDF
19 травня 2020 19:36
Гарантийное письмо Soton.PDF
19 травня 2020 19:36
12. Гарантійний лист.PDF
19 травня 2020 19:36
9.3. Видаткова накладна.jpg

Публічні документи

19 травня 2020 19:39
Статут.PDF
19 травня 2020 19:39
специфікація тендер.PDF
19 травня 2020 19:39
реєстр.PDF
19 травня 2020 19:39
Протоколи до Статуту.PDF
19 травня 2020 19:39
Протокол Директор.PDF
19 травня 2020 19:39
Проект договора.PDF
19 травня 2020 19:39
Опис до Статуту.PDF
19 травня 2020 19:39
Наказ Директор.PDF
19 травня 2020 19:39
лист розяснення.PDF
19 травня 2020 19:39
Лист відгук.PDF
19 травня 2020 19:39
Інформаційний лист.PDF
19 травня 2020 19:39
Довідка ст17.PDF
19 травня 2020 19:39
Выписка.PDF
19 травня 2020 19:39
Витяг з ЄДР 02.02.2020р..PDF
19 травня 2020 19:39
Висновок_СЕС.PDF
19 травня 2020 19:39
Висновок Стрічка.PDF
19 травня 2020 19:39
Виписка з ЄДР.PDF
19 травня 2020 19:39
Видаткова Накладна.PDF

Публічні документи

20 травня 2020 04:27
Електронний підпис
20 травня 2020 04:26
частина 1.pdf
20 травня 2020 04:26
Частина 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"

ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛАНДІ"
#42718751
Відхилено 84 460,68
UAH з ПДВ
25 травня 2020 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСКАР ГРУП"
#38868777
Відхилено 99 596,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 09:08
ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА"
#39734396
Переможець 107 827,20
UAH з ПДВ
26 травня 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛГОРИТМ-МЕГА"
#39734396
107 827,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:27
договір полікарбонат.pdf укладений
09 червня 2020 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 546,88
UAH (в тому числі ПДВ 14 424,48 UAH)