Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо – тріска деревини)”
Очікувана вартість
52 051 000,00 UAH
UA-2020-05-08-000795-c 08eca3bb696d44c89f9c55435d11adbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журина Альона Валеріївна

+380934704846 zhurinawork@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомиртеплокомуненерго
Код ЄДРПОУ: 35343771
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Київська, 48
Контактна особа: Журина Альона Валеріївна
+380934704846
zhurinawork@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:46
Очікувана вартість: 52 051 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
“Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо – тріска деревини)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 11:38
перелік змін.docx
15 травня 2020 11:38
Додаток 6 Кваліфікаційні вимоги (зміни).docx
15 травня 2020 11:38
Тендерна документація (зміни).doc
08 травня 2020 13:47
Додаток 6 Кваліфікаційні вимоги.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 5 Лист - згода на обробку персональних даних.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 3 - Істотні умови до договору.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_5.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_4.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_3.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_2.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_1.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток 2 проект договору.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_3.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_2.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_1.docx
08 травня 2020 13:47
Тендерна документація.doc
15 травня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 11:38
перелік змін.docx
15 травня 2020 11:38
Додаток 6 Кваліфікаційні вимоги (зміни).docx
15 травня 2020 11:38
Тендерна документація (зміни).doc
08 травня 2020 13:47
Додаток 6 Кваліфікаційні вимоги.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 5 Лист - згода на обробку персональних даних.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 4 - Цінова пропозиція.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 3 - Істотні умови до договору.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_5.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_4.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_3.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_2.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток до договору_1.xls
08 травня 2020 13:47
Додаток 2 проект договору.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_3.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_2.docx
08 травня 2020 13:47
Додаток 1 технічні умови_1.docx
08 травня 2020 13:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні умови.
Дата подання: 12 травня 2020 16:12
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:26
У Розділі 4 «ВИМОГИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ УМОВ», Додаток 1 технічні умови_1 зазначено, що «Учасник вважається таким, що ознайомився з фізичними та екологічними умовами, що склалися в районі Проекту, включаючи всі кліматичні умови, доступ, нормативні, правові та всі інші вимоги та умови, необхідні для виконання ним Робіт». З метою створення рівних умов закупівля та для виконання вимоги Замовника просимо викласти дану інформацію для ознайомлення на яку посилається Замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будівельний майданчик знаходиться на території з помірно-континентальної зони з середньорічною кількістю опадів 610 мм, середньорічною температурою повітря +6,8 С, середньомісячною температурою повітря в січні -5,7 С, середньомісячною температурою повітря в липні +18,9С. По льодовому режиму територіявідноситься до ІІ району, по сніговому покрову -до ІІ району. Середньорічна відносна вологість повітря – 78%, середньорічна швидкість вітру –
3,4 м/с, основна маса опадів (до 360 мм) випадає в теплий період року.В геоструктурному відношенні район вишукувань розташований в північно-
західній частині Українського кристалічного масиву і характеризується неглибоким заляганням кристалічних порід Кіровоградсько-Житомирського комплексу.
В геоморфологічному відношенні майданчик вишукувань розташований в межах денуаційно-акумулятивної рівнини Житомирського Полісся, в межах Житомирського лесового плато. Поверхня майданчика вишукувань відносно рівнв, має загальний ухил в південному напрямку. В геологічній будові даного майданчика до розвіданої глибини 20-25 м приймають участь:
-техногенні сучасні ґрунти, представлені суглинками, супіском, піском, асфальтом, щебнем, будівельним сміттям;
- еолово-делювіальні верхньочетвертинні ґрунти, представлені суглинком чорним, синювато-чорним, бурим тугопластичним гумусованим;
- алювіальні верхньочетвертинні піски мілкі, які зустрінуті лише в свердловинах №2 і №3;
- лесовидні еолово-делювіальні ґрунти середньо-верхньочетвертинного віку, представлені супісками пластичними непросідними, які в свердловині
№1 та №4 вилугувані до глибини 9 м та суглинками лесовидними м’яко пластичними непросідними;
- елювіальні, мезо-кайнозойська кора вивітрювання скельних ґрунтів, представлена ґрунтами дисперсної зони – суглинком твердим з жорствою
скельних ґрунтів до 25% (каоліном первинним). За результатами геологічних вишукувань було зроблено такі висновки та надано наступні рекомендації:
- В результаті проведення робіт ґрунти майданчика до глибини 20-25 м розділені на 12 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ).
- Майданчик вишукувань відноситься до ІІ категорії складності інженерно геологічних умов.
- Ґрунтами основних стрічкових, стовпчатих та плитних фундаментів можуть служити ґрунти ІГЕ-3, 4, 5, 6, 7.
- При прийнятті варіанту пальових фундаментів для опирання і занурення нижнього кінця паль несучим шаром рекомендуються ґрунти ІГЕ-7. Кінцеве
рішення про несучу здатність паль і їх глибину занурення прийняти після натурних випробувань.
- Майданчик вишукувань характеризується наявністю одного водоносного безнапірного горизонту, який зафіксований у всіх пройдених свердловинах
на глибині 3,2-3,5 м від поверхні землі (абсолютні відмітки 216,3 – 216,7). Рівень ґрунтових вод підлягає сезонним коливання, амплітуда яких дося-
гає 2 м.
- Майданчик є природньо підтопленим.
- Ґрунти в зоні аерації характеризуються неагресивними властивостями по відношенню до бетонів марки W4. Ґрунтові води неагресивні по відношенню до бетонів нормальної водопроникливості марки W4.
- Коефіцієнт фільтрації для ґрунтів ІГЕ-2 – 0,5 м/добу, ІГЕ-3 – 2,0 м/добу, ІГ-4 – 0,4 м/добу, ІГЕ-5 – 0,05 м/добу.
- Глибина промерзання ґрунтів у відповідності зі схемою агрокліматичного районування – 1,08 м.
Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями згідно з табл. 1.1 ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» - ІІІ. Ділянка проектування знаходиться за межами червоних ліній м. Житомир в кварталі з суцільною багатофункціональною забудовою, яка складається переважно з промислових, комунальних, складських та громадських будівель та споруд. На півночі і на сході розташовані території промпідприємств; на півдні – територія садового товариства, на заході пров. Винокурний. Загальна площа ділянки – 0.825га.
На ділянці проектування розташовані будівлі і технологічні інженерні комунікації РК-10 , деякі з них підлягають знесенню. Заїзд на територію РК-10 виконано з 1-го Винокурного провулку. Ширина проїздів 3.5-4.5м. Всі проїзди придатні для проїзду спецтранспорту. Організація під’їздів виконана у відповідності що до нормативних відступів, ширини заїздів-виїздів та мінімальних радіусів повороту. Доступ працівників та техніки на територію РК-10 буде здійснюватися після погодження списків з службою ФЕБ Замовника та проходження інструктажу в службі охорони праці.
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 12 травня 2020 16:26
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:32
З метою визначення наявності ліцензій та сертифікатів необхідних для виконання будівельно-монтажних робіт по об´єкту « Реконструкція районної котельні РК-10 за адресою: м. Житомир, пров. 1-й Винокурний, 36а, шляхом встановлення термодинамічної установки органічного циклу Ренкіна (паливо – тріска деревини)» просимо вказати до якого класу наслідків (відповідальності) будівель і споруд відноситься даний об’єкт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розробленого проекту Том 1 Загальна пояснювальна записка Розділ 2 прийнято клас наслідків (відповідальності) СС 2 (середні наслідки)
Розрахунок договірної ціни
Дата подання: 12 травня 2020 18:02
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:35
У Розділі 6 «КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Додаток 1 технічні умови_1, зазначено «З метою дотримання українських правил бухгалтерського обліку щодо активів для будівель (об'єктів), що фінансуються з бюджету, або за рахунок коштів державних компаній, установ та організацій, для підписання Контракту Підрядником повинна бути підготовлена кошторисна оцінка (договірна ціна) вартості будівництва, з використанням сертифікованої системи обліку програмного забезпечення АВК-5 або її еквіваленту, подана на затвердження Замовником.» також у п. 3.1. Проекту договору зазначено «Договірна ціна за роботи розрахована згідно з правилами визначення вартості будівництва та визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною даного Договору». Оскільки у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва» при розрахунку договірної ціни показник рівня кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 визначається Замовником будівництва у відповідності з місцевими Наказами та положеннями, просимо надати інформацію чи визначено даний показник для даного об’єкта будівництва і на якому рівні. Також просимо зазначити граничний рівень кошторисної заробітної плати для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8 допустимий на підприємстві Замовника у разі якщо Замовник планує обмежувати цей показник при складанні Договірної ціни та подальшому складані актів за формою КБ-2В.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з розробленим проектом кошторисна заробітня плата становить 12 308,38 грн, та погоджена замовником. Замовник погоджує для складання договірної ціни кошторисну заробітню плату 12 308,38 грн. При взаєморозрахунках, згідно форм Кб-2В та Кб-3В буде прийматися лише з коштрисною заробітною платою 12 308, 38 грн що буде відповідати кошторисній заробітній платі врахованій в проекті та Договірній ціні.
Коштористна документація. Прибуток
Дата подання: 12 травня 2020 18:09
Дата відповіді: 14 травня 2020 14:36
У Розділі 6 «КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ РОБІТ» Додаток 1 технічні умови_1, зазначено «З метою дотримання українських правил бухгалтерського обліку щодо активів для будівель (об'єктів), що фінансуються з бюджету, або за рахунок коштів державних компаній, установ та організацій, для підписання Контракту Підрядником повинна бути підготовлена кошторисна оцінка (договірна ціна) вартості будівництва, з використанням сертифікованої системи обліку програмного забезпечення АВК-5 або її еквіваленту, подана на затвердження Замовником.» також у п. 3.1. Проекту договору зазначено «Договірна ціна за роботи розрахована згідно з правилами визначення вартості будівництва та визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною даного Договору». У п.6.1.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва» зазначено «Розмір прибутку залежить від класу наслідків (відповідальності) об’єктів, що входять до складу комплексу (будови)». Оскільки Замовником не зазначено класу наслідків (відповідальності) просимо вказати затверджений показник прибутку для даного об’єкту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розробленого проекту клас наслідків відповідає СС2 (середні наслідки). Для розрахунку кошторисного прибутку слід керуватися ДСТУ - Н Б Д.1.1-3:2013, а саме Додатком Е Зміна №2, відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 09.06.2017 року №7/15-6135. Згідно ДСТУ - Н Б Д.1.1-3:2013 Додатку Е Зміна №2 для об’єкту що за класом наслідків 9відповідальності) належить до об’єктів з середніми наслідками (СС2). усереднений показник для визначення розміру кошторисного прибутку слід приймати 16,10 (грн/люд.год.)
Доповнення до ТД
Дата подання: 13 травня 2020 20:08
Дата відповіді: 14 травня 2020 15:06
Згідно Додаток 6 "Кваліфікаційні вімоги" Пункт 2 (b): Підтвердження відповідності характеристик обладнання потрібно надати: План виконання робіт (ПВР) та Програму з коротким описом основної діяльності, показуючи порядок проведення заходів та термінів......" тому просимо надати до ТД Проект організації будівніцтва (ПОБ) ,тому що згідно п. 5.3.1 ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва" ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога про надання Учасниками «Плану виконання робіт» (ПВР) в документах до проведення торгів, вказана помилково, будуть внесені зміни до Тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000036 ● 148edc69c7cc420781e21628f35f8ca9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 17:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.06.2020
№ 39

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.06.2020 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-05-08-000795-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник оприлюднює аргументовані заперечення до висновку (заперечення додаються).

2020-06-25 16:28:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 51 900 000,00
UAH з ПДВ
51 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ" 52 020 000,00
UAH з ПДВ
51 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Рембуд Теремки" 52 049 958,00
UAH з ПДВ
51 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Електро Житло Буд 52 051 000,00
UAH з ПДВ
52 051 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 13:15
Електронний підпис
03 червня 2020 13:14
Електронний підпис
03 червня 2020 12:52
Довідка (п. 5, 6, ч. 1 ст. 17).pdf
03 червня 2020 12:52
Довідка (абз. 1 ч. 2 ст. 17).PDF
03 червня 2020 12:52
Довідка (п.12 ч. 1 ст.17).PDF
25 травня 2020 21:45
Електронний підпис
25 травня 2020 21:43
1.1. Кваліфікація.pdf
25 травня 2020 21:43
1.2. Кваліфікація.pdf
25 травня 2020 21:43
10. Довідка санкції.pdf
25 травня 2020 21:43
9. Лист захист довкілля.PDF
25 травня 2020 21:43
8. Лист-згода.PDF
25 травня 2020 21:43
6. Витяг ПДВ.PDF
25 травня 2020 21:43
4. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 13:53
Електронний підпис
25 травня 2020 13:43
Щодо бонкрутства.pdf
25 травня 2020 13:43
ПРОГРЕС М.rar
25 травня 2020 13:43
Персонал підрядника.pdf
25 травня 2020 13:43
Баланс 2018 р.pdf
25 травня 2020 13:43
Баланс 2020 р.pdf
25 травня 2020 13:43
Баланс 2017 р.pdf
25 травня 2020 13:43
Баланс 2019 р.pdf
25 травня 2020 13:43
Джерела фінансуання.pdf
25 травня 2020 13:43
Фінансовий стан.pdf
25 травня 2020 13:43
Цінова пропозиція.pdf
25 травня 2020 13:42
Досвід будівництва.pdf
25 травня 2020 13:42
Довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
25 травня 2020 13:42
Довідка п.9 ч.1 ст. 17.pdf
25 травня 2020 13:42
Довідка п.8 ч.1 ст. 17.pdf
25 травня 2020 13:42
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
25 травня 2020 13:42
Довідка п.10 ч.1 ст.17.pdf
25 травня 2020 13:42
Паспорт Деленговский.pdf
25 травня 2020 13:42
Статут Рембуд Теремки.pdf
25 травня 2020 13:42
Дозвіл Рембуд Теремки.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 14:53
дог2.pdf
25 травня 2020 14:53
дог3.pdf
25 травня 2020 14:53
дог4.pdf
25 травня 2020 14:53
дог.pdf
25 травня 2020 14:53
дог5.pdf
25 травня 2020 14:52
№24 досвід будівництва.pdf
25 травня 2020 14:52
№29 персонал.pdf
25 травня 2020 14:52
№29 персонал2.pdf
25 травня 2020 14:52
УСТАВНІ ДОК.rar
25 травня 2020 14:52
№28 умови договору.pdf
25 травня 2020 14:52
№27 лист правомочності.pdf
25 травня 2020 14:52
№25 захіст довкілля.pdf
25 травня 2020 14:52
№22 щодо санкції.pdf
25 травня 2020 14:52
№19 лист гарантія.pdf
25 травня 2020 14:52
№16 П.3Ч1 СТ 17.pdf
25 травня 2020 14:52
№17 П.4 Ч6 п1СТ 50.pdf
25 травня 2020 14:52
№18 торг. людьми.pdf
25 травня 2020 14:52
№13 П.8.Ч1.СТ 17.pdf
25 травня 2020 14:52
№15 П.10 Ч1 СТ 17.pdf
25 травня 2020 14:52
№14 п.9 ч.1 ст.17.pdf
25 травня 2020 14:52
№19 лист гарантія2.pdf
25 травня 2020 14:52
№12 П.2 Ч1 СТ 17.pdf
25 травня 2020 14:52
№11 згода на обробку.pdf
25 травня 2020 14:52
тенд.pdf
25 травня 2020 14:52
тенд2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"

ТОВ "ЮТЕМ-ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Рембуд Теремки"

ТОВ Електро Житло Буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
Переможець 51 299 999,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
51 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 14:20
Електронний підпис укладений
16 червня 2022 15:20
Додаткова угода _9 до Договору.PDF зміни до договору
16 червня 2022 15:19
Електронний підпис укладений
16 червня 2022 15:09
Додаткова угода _ 9 до Договору 732-209від 18 червня 2020р..PDF зміни до договору
16 червня 2022 14:10
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:56
Додаткова угода _8 до договору _732-20 від 18 червня 2020 р. .pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 14:14
Додаткова угода _7 до договору _732-20 від 18 червня 2020 року.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 14:11
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 10:29
Додаткова угода _6 до договору _732-20 від 18 червня 2020 року .pdf зміни до договору
14 липня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 13:45
Додаткова угода _5 до договору _732-20 від 18 червня 2020 р.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:20
Додаткова угода _4 до договору _732-20 від 18 червня 2020р..pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 10:08
додаткова угода _3 до договору _732-20 від 18.06.2020 pdf.pdf зміни до договору
25 червня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 14:59
додаткова угода _2 договір_732-20 від 18 червня 2020р..pdf зміни до договору
19 червня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 14:46
додаткова угода _1 до договору _732-20 від 18.06.2020.pdf зміни до договору
19 червня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:32
ДОГОВІР укладений
19 червня 2020 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної описки
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору додатками №6,7,8
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в частині графіку фінансування та графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 3.1., 3.3.,11.1., Додатків №7,8 Договору №732-20 від 18 червня 2020 року та доповнення його п. 3.1.1. та 3.3.1. у зв'язку з виділенням фінансування в 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 3.1., 3.1.1. та додатків №7,8 Договору підряду №732-20 від 18 червня 2020 року у зв'язку з виділенням фінансування на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту.
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 3.1., 3.1.1. та додатків №7,8 договору підряду №732-20 від 18 червня 2020 року у зв'язку з виділенням фінансування на виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту.
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення в новій редакції пунктів 2.1., 2.2., 3.1.,11.1., Додатків №7,8 Договору підряду №732-20 від 18 червня 2020 року у зв’язку з перенесенням виконання будівельно-монтажних робіт на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відсутність, фінансування з причин повномасштабної військової агресії
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 732-20/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторно загружаю додаткову у зв'язку з помилково загруженою додатковою в перший раз
Номер договору про закупівлю: 732-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 732-20/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 299 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 549 999,83 UAH)