Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики у місті Тараща Київської області)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-05-08-000779-c 154efdcd53984741a441dfdaca1645b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шелудько Анатолій Вікторович

+380456642662 tar-blagoustiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Таращаблагоустрій"
Код ЄДРПОУ: 31824225
Місцезнаходження: 09500, Україна , Київська обл., Тараща, вул.Героїв Чорнобиля,24
Контактна особа: Шелудько Анатолій Вікторович
+380456642662
tar-blagoustiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 13:45
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:43
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (Інтегрована система відеоспостереження та відеоаналітики у місті Тараща Київської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Шевченка,78, м.Тараща, Київська область, 09500, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 16:07
Електронний підпис
08 травня 2020 16:00
тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 16:00
проект договору.pdf
08 травня 2020 16:00
технічний опис.pdf
08 травня 2020 16:00
кваліфікаційні критерії.pdf
08 травня 2020 16:00
тендерна документація.pdf
08 травня 2020 16:07
Електронний підпис
08 травня 2020 13:46
Електронний підпис
08 травня 2020 16:00
тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 16:00
проект договору.pdf
08 травня 2020 16:00
технічний опис.pdf
08 травня 2020 16:00
кваліфікаційні критерії.pdf
08 травня 2020 16:00
тендерна документація.pdf
08 травня 2020 13:41
тендерна документація відео.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання-питання
Дата подання: 13 травня 2020 12:01
Дата відповіді: 14 травня 2020 07:52
Шановний Замовнику, а чи немає у Вас документації та додатків у нормальному читабельному форматі? Адже документи, які Вами завантажені дуже поганої якості, окрім того, що їх неможливо скопіювати, то й навіть роздивитися їх важко. Прохання завантажити документи у ворді для можливості копіювання та підготовки пропозиції.
Відповідь: Напишіть ваше прохання на електронну адресу tar-blagoustiy@ukr.net
ІСО виробника
Дата подання: 13 травня 2020 12:14
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:21
У своєму технічному завданні Ви вимагаєте надання сертифікатів ІСО 9001 виробника, і дані документи потрібно надати у складі пропозиції. Але як учасники можуть це зробити (якщо вони звісно не є безпосередніми виробниками такого обладнання) до укладення договору та закупівлі необхідного обладнання? Адже коли виконавець по договору закуповує необхідний обсяг обладнання, тоді продавець або виробник надають пакет матеріалів на це обладнання, в тому числі - паспорт, інструкції, сертифікати якості\відповідності. Тому виконати дану вимогу до підписання договору неможливо. Саме тому просимо виключити дану вимогу для учасників на етапі подачі прпоозиції та адресувати її вже безпосередньому виконавцю договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, Замовник проводить закупівлю у повній відповідності до вимог законодавства України та дана вимога є цілком у правовому полі.
Експертний висновок
Дата подання: 13 травня 2020 12:18
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:22
В технічному Ви вимагаєте надати експертний висновок за результатми держекспертизи. Прохання надати посилання на нормативно-правовий акт згідно якого встановлена дана вимогу. Адже суб'єкти будівельної діяльності, які мають ліцензію ДАБІ не повинні отримувати жодних інших висновків та документів для надання послуг в межах даної закупівлі.
Відповідь: Відповідно до ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до Статті 8 «Умови обробки інформації в системі» Закону України Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах від 05.07.1994 № 80/94-ВР: «Державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством. (Частина друга статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом N 1170-VII від 27.03.2014). Отже, Замовник проводить закупівлю у повній відповідності до вимог законодавства України. Звертаємо Вашу увагу, що експертний висновок, про який йдеться у Вашому зверненні, не має ніякого відношення до ліцензії ДАБІ.
Лист від виробника
Дата подання: 13 травня 2020 12:26
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:22
Враховуючи обставини з карантином, отримати листи від виробника не є наразі можливим, тим паче оскільки більшість з них знаходиться за кордоном. Тому маємо питання: якщо учасник закуповує дане обладнання у іншого суб'єкта господарської діяльності (який є продавцем такого обладнання) чи можна надати такий лист від нього?
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає за необхідне отримати гарантії та підтверджену виробником обладнання авторизацію відповідності обладнання заявленим технічним властивостям. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що вимогами тендерної документації передбачено надання авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) АБО офіційного представництва виробника (-ів) в Україні відеокамер, відеореєстраторів та програмного забезпечення, які пропонуються відповідно до вимог, зазначених у розділі 5 «Вимоги до обладнання» технічних вимог тендерної документації на дану закупівлю.
Листи про навчання у виробника
Дата подання: 13 травня 2020 12:31
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:23
Шановний Замовнику, дана вимога є дискримінаційною, особливо наразі в умовах карантину та закриття кордонів. Зараз призупинено будь-яке навчання і працівники не можуть його проходити. Тому дана вимога "підходить" тільки тим, хто завчано пройшов таке навчання. Тип паче в переліку технічного завдання є велика кількість обладнання, яким нормативно-правовим актом передбачено, що на КОЖЕН вид обладнання працівники повинні проходити навчання, щоб мати змогу працювати з ним? Ваша вимога є дискримінаційною і ми вимагаємо її виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Замовник вважає за необхідне отримати гарантії та підтвердження виробником обладнання наявності у Учасника працівників, які зможуть професійно, якісно та зі збереженням гарантій виробника встановити та налаштувати обладнання та програмне забезпечення, що є предметом даної закупівлі, що може бути підтверджено саме виробником.
Щодо дозволу 5 м
Дата подання: 13 травня 2020 12:41
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:24
Шановний замовнику, просимо Вас звернути увагу на те, що Ви вимагаєте документ, який видавався раніше і відповідно охоплював ті види робіт, які Ви зазначаєте. Тому і надати його Вам зможуть лише ті цчасники, які отримували його раніше. Відповідно до постанови КМУ від 7 лютого 2018 р. № 48 було внесено зміни з приводу даного питання. І сьогодні отримується Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, яка включає в себе такі роботи: 1. Радіологічний (дозиметричний) і піротехнічний контроль. 2. Виготовлення та випробування вантажозахоплюючих пристроїв (стропів, траверсів, грейферів, захватів). 3. Експлуатація і ремонт водозбірних споруд. 4. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами, крім земляних робіт, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 5. Роботи із застосуванням піротехнічних виробів. 6. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 7. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання. 8. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах). 9. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 10. Водолазні роботи. 11. Маркшейдерські роботи 12. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів. 13. Звалювання та розпилювання блоків природного каменю. 14. Роботи верхолазні та скелелазні. 15. Роботи із збереження та переробки зерна. 16. Роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В та в зонах дії струму високої частоти. 17. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єктів господарювання, які виконують роботи та/або експлуатують обладнання підвищеної небезпеки. 18. Зберігання балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом. 19. Зварювальні роботи. Даний перелік міститься в Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. І як Ви бачите, даний перелік передбачає ті пункти, які Ви вимагаєте. Отже, тому ми просимо Вас або взагалі прибрати вимогу про дозвіл Держгірпромнагляду/Держпраці України або прописати альтернативний варіант - надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Дані зміни приберуть той дискримінаційний часовий аспект (для учасників, що функціонують давно, та для тих - які є новоствореними), який утворився при встановленні Вами даної вимоги. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з пп.11 Підрозділу «Інші документи» п.2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної документації передбачено надання: «Копія дозволу на проведення верхолазних та скелелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу; або дозволу на проведення робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників». Тобто, Замовник не вимагає саме «дозвіл на проведення верхолазних та скелелазних робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту» та надає альтернативу для підтвердження Учасником своєї відповідності вимогам тендерної документації шляхом надання одного з перелічених документів, що забезпечує дотримання принципів проведення державних закупівель, зокрема «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» (п.4 ч.1 ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-000779-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 13 травня 2020 12:40
Щодо дозволу робіт на висоті та підйомниках
Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною з наступних причин: по-перше, Змовник вимагає надати в складі пропозиції документ, виданий органом, який відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 442 від 10 вересня 2014 року «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» реорганізовано. Тобто такого органу як Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України станом на сьогодні не існує, і учасник, який не отримував даного дозволу в період діяльності Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України не може виконати вимогу про надання такого дозволу. По-друге, Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 містить ВИЧЕРПНИЙ перелік видів робіт на які даний дозвіл потрібно отримувати. В жодному з 18 пунктів не йдеться про технічне обслуговування систем пожежної сигналізації. Той вид робіт, який закуповує Замовник надається на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. По-третє, в даних же Ліцензійних умовах зазначено,що до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці належать саме роботи на висоті 1,3 м. І тоді, якщо Ви хочете такий дозвіл, то прописуйте альтернативу - дозвіл для підприємств, які отримали його, коли ще його видавала Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки, або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці для суб'єктів, які були зареєстровані пізніше і отримували уже декларації. Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної докмуентації та прибрати дану вимогу .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2020 15:26
Технічне обслуговування систем пожежної сигналізації не є предметом даної закупівлі, тому Ваше звернення не є по суті.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» 596 396,00
UAH з ПДВ
587 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК" 599 557,00
UAH з ПДВ
589 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:29
Електронний підпис
05 червня 2020 11:27
документи_переможець.pdf
05 червня 2020 11:27
Довідка_ДФС.pdf
05 червня 2020 11:26
Dovidka_20156530860980241613.pdf.p7s
05 червня 2020 11:26
Dovidka_20156530860980241613.pdf
22 травня 2020 17:16
Електронний підпис
22 травня 2020 17:14
4.0_розрахунок.pdf
22 травня 2020 17:14
3.0_технічні.pdf
22 травня 2020 17:14
2.3 скан копія_витяг_23.10.pdf
22 травня 2020 17:14
2.0_відповідність.pdf
22 травня 2020 17:14
2.5 скан_копія_витяг ПДВ.pdf
22 травня 2020 17:14
2.1. довідка з банку.pdf
22 травня 2020 17:14
1.6. Хмельницький.pdf
22 травня 2020 17:14
1.3 ГУНП_Киев_Борисполь.pdf
22 травня 2020 17:14
1.1 договір оренди авто.pdf
22 травня 2020 17:14
1.0_кваліфікація_16,17.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 18:16
Електронний підпис
22 травня 2020 18:16
ТехСпецификація.pdf
22 травня 2020 18:16
Статут_ПП_ВВК_2019.pdf
22 травня 2020 18:16
сертифікати_хик2.pdf
22 травня 2020 18:16
сертифікати_хик.pdf
22 травня 2020 18:16
FIPS.pdf
22 травня 2020 18:16
Document_USR_1006528334.rtf
22 травня 2020 18:16
Реш_Власника_2019.pdf
22 травня 2020 18:16
ОПИС_Реєстратора.pdf
22 травня 2020 18:16
Накази.pdf
22 травня 2020 18:16
Наказ_ДиректорПП_2019.jpg
22 травня 2020 18:16
ЛицензияВВК.pdf
22 травня 2020 18:16
ЛистВідгук_Інфорада.jpg
22 травня 2020 18:16
договор_Инфорада_2018.pdf
22 травня 2020 18:15
Довідки.pdf
22 травня 2020 18:15
Довідка_Досвід.pdf
22 травня 2020 18:15
ВідомостіЄДРПОУ.pdf
22 травня 2020 18:15
Витяг ПДВ.PDF
22 травня 2020 18:15
РозрахунокВартості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»

ПП «СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ ВВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
Переможець 587 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика»
#41522192
587 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:51
договір укладений
15 червня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 16:15
тех вимоги інженіринг.PDF зміни до договору
15 червня 2020 16:14
специфікація інженіринг.PDF зміни до договору
15 червня 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): специфікація, технічні вимоги
Номер договору про закупівлю: 15/06/20-01/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/06/20-01/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 587 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 953,34 UAH)