Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання геодезичних робіт з обстеження приаеродромної території … (сз 770_127)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-05-08-000768-c ddbe97cd893b47b99787f681a4a653b1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернышук Андрей

(044)-454-37-64 tender@antonov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернышук Андрей
(044)-454-37-64
tender@antonov.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 травня 2020 15:36
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
виконання геодезичних робіт з обстеження приаеродромної території …
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по тендерній документації
Дата подання: 12 травня 2020 20:12
Дата відповіді: 13 травня 2020 10:14
Шановний Замовнику, Вами в Конкурсній документації зазначено, що "...Конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 13.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Закупівля не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі"". Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що закупівля UA-2020-05-08-000768-c створена після 19.04.2020, тому проводиться відповідно до чинної редакції Закону "Про публічні закупівлі". Новий тип закупівлі — спрощена закупівля застосовується для закупівель бюджетом: а) 50-200 тис. грн для товарів чи послуг (для монополістів – 50 тис. – 1 млн грн ); б) 50 тис. грн – 1.5 млн грн для робіт (для монополістів – 50 тис. – 5 млн грн); щоб процедура відбулась — достатньо одного учасника; якщо необхідно змінити щось у документації — термін прийому пропозицій замовнику потрібно буде продовжити мінімум на 2 робочі дні; кваліфікація одного учасника має тривати не більше 5 робочих днів; укласти договір потрібно протягом 20 днів від моменту визначення переможця. Виявлення аномально низьких цін в “надпорогових закупівлях” 1) занижені ціни будуть визначатися системою автоматично; 2) учасник має надати пояснення замовнику протягом 1 робочого дня з дня проведення аукціону; 3) якщо постачальник не надасть пояснень, замовник має відхилити учасника з аномально низькою ціною. Просимо внести всіх необхідних змін до тендерної документації у відповідності до чинного Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
ДП «АНТОНОВ» не є замовником в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі цього вказані Вами зміни не будуть внесені в конкурсну документацію.
Дякуємо, що виявили цікавість до тендеру, та сподіваємося на участь Вашої компанії в торгах!
Дискримінаційні умови
Дата подання: 13 травня 2020 13:53
Дата відповіді: 14 травня 2020 11:11
На виконання вимог п 1. Додатку 1 конкурсної документації, учасник повинен надати довідку в довільній з інформацією про виконання не менше двох аналогічних договорів (за період 2018-2020 роки), які безпосередньо стосувались предмета закупівлі. Відповідно до вимог конкурсної документації, конкурс проводиться відповідно до вимог Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 (зі змінами та доповненнями) та внутрішніх нормативних документів, як допорогова закупівля, з метою максимальної економії та ефективності. Одним з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимога конкурсної документації щодо діапазону, за який потрібно надати аналогічні договори, наведеним критеріям не відповідає. Таке обмеження дає замовнику широкі повноваження щодо фактичної відмови в доступі до процедури закупівлі тим учасникам які мають досвід, але у більш широкому діапазоні. Тому просимо виправити вимоги Замовника і скасувати обмеження щодо надання аналогічних договорів за період 2018-2020 роки взагалі, або розширити діапазон років не менше 5-ти років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
У Додаток № 1 «Кваліфікаційні критерії» до Конкурсної документації були внесені відповідні зміни.

Дякуємо, що виявили цікавість до тендеру, та сподіваємося на участь Вашої компанії в торгах!
Щодо строків надання послуг
Дата подання: 14 травня 2020 11:39
Дата відповіді: 14 травня 2020 16:20
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно до інформації, що опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу зазначено, що "Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.08.2020". Разом з тим, відповідно до умов технічного завдання зазначено, що строк надання послуг - 1 місяць з дати підписання договору. Просимо надати роз'яснення щодо причин розбіжностей даних термінів, та привести їх до єдиного значення, за для усунення неоднозначності у розумінні учасників та замовника, та внести відповідні зміни до умов документації та технічного завдання, а саме встановити строк надання послуг - до 01.08.2020.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!

Термін дії Сертифіката аеродрому Київ/Антонов-1 закінчується 25 листопада 2020 року. Згідно Правил сертифікації цивільних аеродромів України, затверджених наказом ДАСУ №796 від 25.10.2005р. п.6.2.5 «Заявка на продовження строку дії Сертифіката подається за 4 місяці до закінчення строку дії чинного Сертифіката» та п.6.2.6 «Підготовка заявки покладається на Заявника, який є відповідальним за достовірність відомостей, викладених у заявці і доказовій документації» сертифікаційну Справу необхідно подати до ДАСУ до 25 липня 2020р. Геодезичні роботи входять до складу сертифікаційної Справи.

У зв’язку із введенням карантинних заходів по запобіганню поширення коронавірусної інфекції COVID-19 в Україні початок проведення конкурсних торгів змістився в часі.

Строк надання послуг залишається незмінним, а саме згідно з Додатком 3 (проект договору) розд. 2 пункт 2.3 "..30 календарних днів починаючи з моменту підписання Договору".
Дата 01.08.2020 є орієнтовною.
Щодо вихідних матеріалів що надає замовник
Дата подання: 15 травня 2020 10:29
Дата відповіді: 15 травня 2020 13:25
Доброго дня шановний Замовник! Звертаємось до Вас з наступним. Відповідно до опублікованого технічного завдання, зазначено, що вихідними даними для проведення робіт які надаються замовником є геометричні параметри елементів аеродрому. Разом з тим, оскільки дані роботи вже виконувались в попередні роки для сертифікації аеродрому Київ/Антонов-1, просимо внести відповідні зміни до технічного завдання, шляхом включення до переліку вихідних даних - результати робіт виконаних в попередньому періоді, що дозволить суттєво скоротити строки надання послуг з предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник!
Відповідаючи на Ваше питання повідомляємо наступне: згідно Наказу ДАСУ від 13.05.2019 №582 обов’язковими є вимоги до надання інформації щодо географічних координат перешкод, що надаються з точністю до 0,1ʺ (секунди), які раніше мали рекомендаційний характер згідно Додатку 15 ІСАО. Для уникнення отримання некоректних геодезичних даних, включення до технічного завдання переліку вихідних даних результатів попереднього періоду вважаємо недоцільним.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-08-000768-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГЕОМОНІТОР", Код ЄДРПОУ:43056879
Дата подання: 09 червня 2020 17:12
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Опис вимоги у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 16:36
Концерном розглягуто скаргу ТОВ «Геомонітор» щодо відхилення пропозиції скаржника ДП «Антонов» у закупівлі послуг виконання геодезичних робіт з обстеженням приаеродромної території (UA-2020-05-08-000768-c), очікувана вартість 650 000,00 грн без ПДВ.



За рішенням Колегії з розгляду скарг вимогу було відхилено.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОМОНІТОР" 300 000,00
UAH
119 999,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ 620 000,00
UAH
120 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ" 480 000,00
UAH
200 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 450 000,00
UAH
260 000,00
UAH
Документи
ТОВ Геоматичні рішення 570 000,00
UAH
466 750,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП" 621 600,00
UAH
467 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 13:30
Інші документи.rar
21 травня 2020 13:30
Довідка_субпідрядники.PDF
21 травня 2020 13:30
Конкурсна пропозиція.PDF

Публічні документи

19 травня 2020 09:49
Електронний підпис
19 травня 2020 09:48
2.2. Захист довкілля.pdf
19 травня 2020 09:48
10. Довідка про рахунок.pdf
19 травня 2020 09:48
1.5.1. Сертифікати.pdf
19 травня 2020 09:48
1.3. Матеріальна база.pdf
19 травня 2020 09:48
1.2.1. Лист відгук.pdf
19 травня 2020 09:48
1. Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОМОНІТОР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

ТОВ Геоматичні рішення

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕОТОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕОМОНІТОР"
#43056879
Відхилено 119 999,00
UAH
05 червня 2020 09:47
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РУДЕНКО МИКОЛА СТЕПАНОВИЧ
#2874908797
Відхилено 120 000,00
UAH
05 червня 2020 09:49
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"
#31987560
Переможець 200 000,00
UAH
05 червня 2020 11:20

Документи

05 червня 2020 09:47
Рішення ВО № 149.pdf

Документи

05 червня 2020 09:49
Рішення ВО № 150.pdf

Документи

05 червня 2020 11:20
Рішення ВО № 151.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРГЕОСТИЛЬ"
#31987560
200 000,00
UAH
Документи

Документи

05 червня 2020 11:20
Рішення ВО № 151.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_Інтергеостиль.pdf укладений
07 липня 2020 10:43