Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
1 021 420,00 UAH
UA-2020-05-07-004630-b 5fa00ffa507047eba496c58dd127f760
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коропенко Юрій Олександрович

+380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04590731
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41
Контактна особа: Коропенко Юрій Олександрович
+380363623200
kuznosvitagcgo@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 17:02
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 17:02
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:40
Очікувана вартість: 1 021 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 107,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивні панелі 6 комплектів, документ камера 3 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Інтерактивні панелі 6 комплектів, документ камера 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, згідно додатку 1 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:45
Зміни до тендерної документації.docx
13 травня 2020 16:45
3232 - Інтерактивні панелі Нова.docx
13 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 16:45
Зміни до тендерної документації.docx
13 травня 2020 16:45
3232 - Інтерактивні панелі Нова.docx
07 травня 2020 16:58
3232 - Нова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 09 травня 2020 12:32
Технічні характеристики
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №3 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо «Мультитач: не менше 40 торкань» до того ж, на практиці, в навчальному процесі, така характеристика як наявність 40 дотиків зовсім не використовується, оскільки 20 користувачів (учнів) не будуть одночасно використовувати панель, «Яскравість: не менше 400cd/м2» а також «Контрастність: не менше 5000:1». За сокупністю технічнич характеристик підходять тільки одна модель, а саме інтерактивна панель INTBOARD GT75. Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації а саме «Мультитач: не менше 20 торкань» «Яскравість: не менше 350cd/м2» а також «Контрастність: не менше 4000:1», або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю, та до Державної аудиторської служби України для правової оцінки дій замовника. Також будемо змушені звернутися до ЗМІ для висвітлення неправомірних дій замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 16:57
Доброго дня. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 травня 2020 13:52
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: "Доставка транспортом переможця торгів згідно адрес, що вказані в Додатку 1 даної тендерної документації." . Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах або користуються орендованим транспортом. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 16:59
Доброго дня. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 01 червня 2020 16:18
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» та про намір укласти договір
Шановний Замовник, вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС». Вимагаємо скасувати Протокол № 10 від 28 травня 2020 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника, а саме:

1) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: « Інтерактивна панель: Діагональ - не менше 75” дюймів. (не менше, означає, що учасники процедури повинні запропоновувати Інтерактивні панелі з діагоналлю від 75” дюймів та більше (як еквівалент). Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Інтерактивну панель INTECH TS-75 (виробник – «Xiamen Interactive Technology Co. Ltd»), що має згідно офіційного сайту виробника: https://www.cnintech.com/interactive_flat_panel_ts_20_users.html діагональ - 74.5” дюймів, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.

2) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: «Відеокарта: тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ, кількість потокових процесорів – не менше 384, кількість текстурних блоків – не менше 24, кількість блоків рендеринга – не менше 16 ». Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Комп’ютерний модуль INTECH моделі OPS ПК, який згідно офіційного сайту виробника: https://inter-systems.kiev.ua/categories/vstraivaemye-kompyutery-ops/vstraivaemyj-komp-yuter-ops-intech.html має Інтегрований відеоадатптер, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.

Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», в документі наданому у складі тендерної пропозиції: Таблиця відповідності.pdf, зазначив неправдиву (недостовірну) інформацію стосовно технічних характеристик запропонованого товару, чим ввів в оману Замовника. Просимо перевірити вищезазначену інформацію.

Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», як такої що не відповідає вимогам встановленим Додатком № 3, Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 14:55
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження, крім іншого, файлів з інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі своєю пропозиції надало Погодження технічних вимог №1227 від 20.05.2020 року та Таблицю відповідності №1228 від 20.05.2020 року. Згідно зазначених документів Учасник підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника та взяв на себе відповідальність поставити товар, що відповідає заявленим у Додатку 3 вимогам, в тому числі підтвердив, що інтерактивна панель INTECH TS-75 має діагональ 75” дюймів, а також технічні характеристики відеокарти комп’ютерного модуля. У Гарантійному листі щодо дотримання умов №1231 від 20.05.2020 року Учасник зобов’язався здійснити заміну товару не відповідної якості. Крім цього, Замовник має право після здійснення поставки перевірити поставлений Учасником товар та, у випадку його невідповідності, застосувати до Учасника відповідні санкції та розірвати договір. Таким чином, Учасником надано всі документи, які вимагалися Тендерною документацією для підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам технічної специфікації. Після розгляду цих документів Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника всім вимогам Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 01 червня 2020 16:56
Неправомірна кваліфікація переможцем ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Відповідно до Протоколу рішення Замовника №10 від 28.05.2020 року, переможцем було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС".

В ході проведення незалежного моніторингу пропозиції ТОВ «ІНТЕР СІСТЕМС» виявлено ряд недоліків:

1. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування процесора, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованого процесору всім технічним вимогам?

2. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування відеокарти, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованої відеокарти всім технічним вимогам?

3. Замовником вимагається до постачання Програмне забезпечення Microsoft Office365. Учасником — переможцем було запропоновано програмне забезпечення Microsoft Office 365 Personal 1 User 1 Year Subscription Ukrainian Medi (QQ2-00837), яке має активну ліцензію лише на 1 рік, наступну ліцензію потрібно оновлювати за кошти Замовника. Чи передбачено витрачання додаткових державних коштів щорічно на активацію програмного забезпечення?

Тендерна пропозиція повинна містити повну назву, модель, артикул для можливості перевірти технічним вимогам Замовника, програмне забезпечення повинно надаватися безкоштовно! Просимо відхилити Протокол №10 від 28.05.2020 року про визнання переможцем ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМС”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 14:56
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження, крім іншого, файлів з інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі своєю пропозиції надало Погодження технічних вимог №1227 від 20.05.2020 року та Таблицю відповідності №1228 від 20.05.2020 року. Згідно зазначених документів Учасник підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника та взяв на себе відповідальність поставити товар, що відповідає заявленим у Додатку 3 вимогам. Звертаємо Вашу увагу, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у таблиці відповідності зазначено найменування комп’ютерного блоку. Замовником не вимагалось зазначення Учасниками конкретного найменування процесора та відеокарти, оскільки Замовник може перевірити інформацію щодо їх характеристик переглянувши технічну специфікацію до вказаного комп’ютерного блоку. Згідно з вимогами Додатку 3 Тендерної документації до складу комплекту входить також Програмне забезпечення Microsoft Office 365 без вказівки щодо строків дії його ліцензії. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» запропоновано Програмне забезпечення Microsoft Office 365 Personal 1 User 1 Year Subscription Medi, чим дотримано вимог Замовника. Таким чином, Учасником надано всі документи, які вимагалися Тендерною документацією для підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам технічної специфікації. Після розгляду цих документів Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника всім вимогам Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

01 червня 2020 16:18
Вимога (2).pdf

Документи

04 червня 2020 14:53
Протокол _ 13.pdf

Документи

04 червня 2020 14:56
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 769 803,00
UAH з ПДВ
769 803,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 789 894,00
UAH з ПДВ
789 894,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 878 460,00
UAH з ПДВ
837 688,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 888 888,00
UAH з ПДВ
837 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 18:14
Електронний підпис
02 червня 2020 18:13
Dovidka_20148645610810385245.pdf.p7s
02 червня 2020 18:13
Dovidka_20148645610810385245.pdf
29 травня 2020 11:01
Електронний підпис
29 травня 2020 11:00
Dovidka_20139638910020044176.pdf.p7s
29 травня 2020 11:00
Dovidka_20139638910020044176.pdf
29 травня 2020 11:00
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
29 травня 2020 11:00
Довідка п. 12 ст. 17.pdf
20 травня 2020 18:28
Електронний підпис
20 травня 2020 18:27
Уповноважена особа.pdf
20 травня 2020 18:27
Технічні вимоги згода.pdf
20 травня 2020 18:27
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 18:27
Таблиця відповідності.pdf
20 травня 2020 18:27
Статут.pdf
20 травня 2020 18:27
Проект договору.pdf
20 травня 2020 18:27
Лист-пояснення Eloam.pdf
20 травня 2020 18:27
Згода на обробку ПД.pdf
20 травня 2020 18:27
Документи якості.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка стаття 17.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка санкції.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка п. 12 ст.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка ліцензування.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка досвід.pdf
20 травня 2020 18:27
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2020 18:27
Дислокація.pdf
20 травня 2020 18:27
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 18:27
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 13:17
Електронний підпис
21 травня 2020 13:15
Додаток №6 - Лист-згода.pdf
21 травня 2020 13:15
Додат.№10 - B2B Статут.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 19:02
Електронний підпис
22 травня 2020 19:01
СЕТ дисплей.pdf
22 травня 2020 19:01
Свідоцвто ІМЗО multiboard.pdf
22 травня 2020 19:01
Наказ (директор) 2015 рік.pdf
22 травня 2020 19:01
Інформаційний лист ASBIS.pdf
22 травня 2020 19:01
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
22 травня 2020 19:01
Висновок СЕС.pdf
22 травня 2020 19:01
Виписка з ЄДР.pdf
22 травня 2020 19:01
Авторизація AV-PRO.pdf
22 травня 2020 19:01
Авторизація ASBIS.pdf

Публічні документи

23 травня 2020 15:24
Електронний підпис
23 травня 2020 15:22
29. Сертифікація.pdf
23 травня 2020 15:21
22. НАКАЗ.pdf
23 травня 2020 15:21
18. Копія Статуту.pdf
23 травня 2020 15:21
13. Додаток 5 (ст.17).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 769 803,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
769 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 09:36
Договір 233.PDF укладений
16 червня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 769 803,00
UAH (в тому числі ПДВ 128 300,50 UAH)