Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
1 021 420,00 UAH
UA-2020-05-07-004630-b ● 5fa00ffa507047eba496c58dd127f760
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04590731 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, м-н. Вараш,41 |
Контактна особа: |
Коропенко Юрій Олександрович +380363623200 kuznosvitagcgo@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2020 17:02 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2020 17:02 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 12:40 |
Очікувана вартість: | 1 021 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 107,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Інтерактивні панелі 6 комплектів, документ камера 3 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Інтерактивні панелі 6 комплектів, документ камера 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34400, Україна, Рівненська область, м.Вараш, згідно додатку 1 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2020 16:45 |
Зміни до тендерної документації.docx | |
13 травня 2020 16:45 |
3232 - Інтерактивні панелі Нова.docx |
13 травня 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2020 16:45 |
Зміни до тендерної документації.docx
|
|||
13 травня 2020 16:45 |
3232 - Інтерактивні панелі Нова.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 09 травня 2020 12:32
Технічні характеристики
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №3 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо «Мультитач: не менше 40 торкань» до того ж, на практиці, в навчальному процесі, така характеристика як наявність 40 дотиків зовсім не використовується, оскільки 20 користувачів (учнів) не будуть одночасно використовувати панель, «Яскравість: не менше 400cd/м2» а також «Контрастність: не менше 5000:1». За сокупністю технічнич характеристик підходять тільки одна модель, а саме інтерактивна панель INTBOARD GT75. Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації а саме «Мультитач: не менше 20 торкань» «Яскравість: не менше 350cd/м2» а також «Контрастність: не менше 4000:1», або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю, та до Державної аудиторської служби України для правової оцінки дій замовника. Також будемо змушені звернутися до ЗМІ для висвітлення неправомірних дій замовника
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 16:57
Доброго дня. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 травня 2020 13:52
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: "Доставка транспортом переможця торгів згідно адрес, що вказані в Додатку 1 даної тендерної документації." . Вимоги мати власний або орендований транспортний засіб та заборона залучати служби доставки є дискримінацією по відношенню до тих потенційних учасників, що успішно тривалий час здійснюють діяльність в межах всієї України, здатні вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно тендерної документації, проте користуються послугами поштових транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із транспортною організацією. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість взяти участь у торгах тим постачальникам, що працюють з перевізниками на договірних засадах або користуються орендованим транспортом. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 16:59
Доброго дня. Ваші зауваження враховані. До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 01 червня 2020 16:18
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» та про намір укласти договір
Шановний Замовник, вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси учасника, дії та рішення Замовника стосовно не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої учасником - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС». Вимагаємо скасувати Протокол № 10 від 28 травня 2020 року, в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника, а саме:
1) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: « Інтерактивна панель: Діагональ - не менше 75” дюймів. (не менше, означає, що учасники процедури повинні запропоновувати Інтерактивні панелі з діагоналлю від 75” дюймів та більше (як еквівалент). Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Інтерактивну панель INTECH TS-75 (виробник – «Xiamen Interactive Technology Co. Ltd»), що має згідно офіційного сайту виробника: https://www.cnintech.com/interactive_flat_panel_ts_20_users.html діагональ - 74.5” дюймів, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.
2) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: «Відеокарта: тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ, кількість потокових процесорів – не менше 384, кількість текстурних блоків – не менше 24, кількість блоків рендеринга – не менше 16 ». Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Комп’ютерний модуль INTECH моделі OPS ПК, який згідно офіційного сайту виробника: https://inter-systems.kiev.ua/categories/vstraivaemye-kompyutery-ops/vstraivaemyj-komp-yuter-ops-intech.html має Інтегрований відеоадатптер, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.
Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», в документі наданому у складі тендерної пропозиції: Таблиця відповідності.pdf, зазначив неправдиву (недостовірну) інформацію стосовно технічних характеристик запропонованого товару, чим ввів в оману Замовника. Просимо перевірити вищезазначену інформацію.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», як такої що не відповідає вимогам встановленим Додатком № 3, Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: « Інтерактивна панель: Діагональ - не менше 75” дюймів. (не менше, означає, що учасники процедури повинні запропоновувати Інтерактивні панелі з діагоналлю від 75” дюймів та більше (як еквівалент). Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Інтерактивну панель INTECH TS-75 (виробник – «Xiamen Interactive Technology Co. Ltd»), що має згідно офіційного сайту виробника: https://www.cnintech.com/interactive_flat_panel_ts_20_users.html діагональ - 74.5” дюймів, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.
2) Додатком № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета" закупівлі», Тендерною документацією Замовника передбачена наступна вимога: «Відеокарта: тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ, кількість потокових процесорів – не менше 384, кількість текстурних блоків – не менше 24, кількість блоків рендеринга – не менше 16 ». Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», запропонував Комп’ютерний модуль INTECH моделі OPS ПК, який згідно офіційного сайту виробника: https://inter-systems.kiev.ua/categories/vstraivaemye-kompyutery-ops/vstraivaemyj-komp-yuter-ops-intech.html має Інтегрований відеоадатптер, а отже не відповідає технічним вимогам Замовника , в т. ч. не може виступати, як еквівалент товару, що вимагається.
Учасник - ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», в документі наданому у складі тендерної пропозиції: Таблиця відповідності.pdf, зазначив неправдиву (недостовірну) інформацію стосовно технічних характеристик запропонованого товару, чим ввів в оману Замовника. Просимо перевірити вищезазначену інформацію.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС», як такої що не відповідає вимогам встановленим Додатком № 3, Тендерною документацією Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 14:55
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження, крім іншого, файлів з інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі своєю пропозиції надало Погодження технічних вимог №1227 від 20.05.2020 року та Таблицю відповідності №1228 від 20.05.2020 року. Згідно зазначених документів Учасник підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника та взяв на себе відповідальність поставити товар, що відповідає заявленим у Додатку 3 вимогам, в тому числі підтвердив, що інтерактивна панель INTECH TS-75 має діагональ 75” дюймів, а також технічні характеристики відеокарти комп’ютерного модуля. У Гарантійному листі щодо дотримання умов №1231 від 20.05.2020 року Учасник зобов’язався здійснити заміну товару не відповідної якості. Крім цього, Замовник має право після здійснення поставки перевірити поставлений Учасником товар та, у випадку його невідповідності, застосувати до Учасника відповідні санкції та розірвати договір. Таким чином, Учасником надано всі документи, які вимагалися Тендерною документацією для підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам технічної специфікації. Після розгляду цих документів Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника всім вимогам Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-004630-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 01 червня 2020 16:56
Неправомірна кваліфікація переможцем ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Відповідно до Протоколу рішення Замовника №10 від 28.05.2020 року, переможцем було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС".
В ході проведення незалежного моніторингу пропозиції ТОВ «ІНТЕР СІСТЕМС» виявлено ряд недоліків:
1. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування процесора, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованого процесору всім технічним вимогам?
2. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування відеокарти, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованої відеокарти всім технічним вимогам?
3. Замовником вимагається до постачання Програмне забезпечення Microsoft Office365. Учасником — переможцем було запропоновано програмне забезпечення Microsoft Office 365 Personal 1 User 1 Year Subscription Ukrainian Medi (QQ2-00837), яке має активну ліцензію лише на 1 рік, наступну ліцензію потрібно оновлювати за кошти Замовника. Чи передбачено витрачання додаткових державних коштів щорічно на активацію програмного забезпечення?
Тендерна пропозиція повинна містити повну назву, модель, артикул для можливості перевірти технічним вимогам Замовника, програмне забезпечення повинно надаватися безкоштовно! Просимо відхилити Протокол №10 від 28.05.2020 року про визнання переможцем ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМС”.
Розгорнути
Згорнути
В ході проведення незалежного моніторингу пропозиції ТОВ «ІНТЕР СІСТЕМС» виявлено ряд недоліків:
1. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування процесора, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованого процесору всім технічним вимогам?
2. Учасником — переможцем не зазначено конкретне найменування відеокарти, що пропонується до постачання. Як саме Замовник перевірив відповідність запропонованої відеокарти всім технічним вимогам?
3. Замовником вимагається до постачання Програмне забезпечення Microsoft Office365. Учасником — переможцем було запропоновано програмне забезпечення Microsoft Office 365 Personal 1 User 1 Year Subscription Ukrainian Medi (QQ2-00837), яке має активну ліцензію лише на 1 рік, наступну ліцензію потрібно оновлювати за кошти Замовника. Чи передбачено витрачання додаткових державних коштів щорічно на активацію програмного забезпечення?
Тендерна пропозиція повинна містити повну назву, модель, артикул для можливості перевірти технічним вимогам Замовника, програмне забезпечення повинно надаватися безкоштовно! Просимо відхилити Протокол №10 від 28.05.2020 року про визнання переможцем ТОВ “ІНТЕР СИСТЕМС”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 14:56
Шановний Учаснику, Управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження, крім іншого, файлів з інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які наведені в Додатку 3 цієї Тендерної Документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у складі своєю пропозиції надало Погодження технічних вимог №1227 від 20.05.2020 року та Таблицю відповідності №1228 від 20.05.2020 року. Згідно зазначених документів Учасник підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним вимогам Замовника та взяв на себе відповідальність поставити товар, що відповідає заявленим у Додатку 3 вимогам. Звертаємо Вашу увагу, що Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» у таблиці відповідності зазначено найменування комп’ютерного блоку. Замовником не вимагалось зазначення Учасниками конкретного найменування процесора та відеокарти, оскільки Замовник може перевірити інформацію щодо їх характеристик переглянувши технічну специфікацію до вказаного комп’ютерного блоку. Згідно з вимогами Додатку 3 Тендерної документації до складу комплекту входить також Програмне забезпечення Microsoft Office 365 без вказівки щодо строків дії його ліцензії. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР СИСТЕМС» запропоновано Програмне забезпечення Microsoft Office 365 Personal 1 User 1 Year Subscription Medi, чим дотримано вимог Замовника. Таким чином, Учасником надано всі документи, які вимагалися Тендерною документацією для підтвердження відповідності запропонованого обладнання вимогам технічної специфікації. Після розгляду цих документів Замовником було встановлено відповідність тендерної пропозиції Учасника всім вимогам Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
769 803,00
UAH з ПДВ
|
769 803,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
789 894,00
UAH з ПДВ
|
789 894,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
878 460,00
UAH з ПДВ
|
837 688,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
888 888,00
UAH з ПДВ
|
837 780,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
769 803,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 16:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 09:36
|
Договір 233.PDF | укладений |
16 червня 2020 09:35
|