Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26013402 |
Місцезнаходження: | 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина |
Контактна особа: |
Олексій Панченко +30612236210 law2862129@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 травня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 15:13 |
Початок аукціону: | 25 травня 2020 15:13 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року). | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 16:30 |
Додаток 4.docx | |
07 травня 2020 16:29 |
Додаток 5. Проект договору про закупівлю.doc | |
07 травня 2020 16:29 |
Тендерна документація покос.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-29-000001 ● 0041bd83b3cb4bc5b24342f354f6472b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2020 09:50 |
НАКАЗ
28.12.2020 № 280
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі «Послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради», за ідентифікатором ID UA-2020-05-07-004324-b, код за ДК 021:2015 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», яка проводиться Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ставимо Вас до відома, що Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (справа № 640/24469/20). Тож, зважаючи на вищевикладене, Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області не може виконати вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області.
2021-01-19 17:15:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області |
699 957,72
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС" |
491 198,40
UAH з ПДВ
|
359 042,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС" |
587 713,55
UAH з ПДВ
|
359 091,18
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області #41477040 |
Очікує рішення |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 15:40
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 червня 2020 16:16 |
Кінець періоду оскарження: | 12 червня 2020 00:00 |
Дата скасування відміни: | 10 липня 2020 12:11 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: п.3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» |
01 червня 2020 16:16
|
Електронний підпис |
01 червня 2020 16:16
|
Рішення УО 1_06 відміна тендеру.pdf |
Дата подання: 11 червня 2020 09:55
Дата оприлюднення: | 31 липня 2020 17:36 |
Кінець періоду оскарження: | 11 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути Опис порушень, які неможливо усунути: - Порушення строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: тендерна документація не містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно п.3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» |
31 липня 2020 17:36
|
Електронний підпис |
31 липня 2020 17:35
|
ПРОТОКОЛ 31.07.2020.pdf |
Дата подання: 10 серпня 2020 12:07