Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-05-07-004324-b aff23e4a915e4c83bdf29eb5ca3df28b
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Панченко

+30612236210 law2862129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26013402
Місцезнаходження: 69089, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Героїв 37-го батальйону, 137, Запорожье, Запорожская область, Украина
Контактна особа: Олексій Панченко
+30612236210
law2862129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:13
Початок аукціону: 25 травня 2020 15:13
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)

ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58476 метри квадратні
ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року). Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки надання послуг
Дата подання: 11 травня 2020 10:03
Дата відповіді: 12 травня 2020 12:46
Доброго дня, згідно умов тендерної документації строк надання послуг визначений - протягом 2020 року (за заявкою Замовника). Просимо уточнити, які площі і на які місяці ви плануєте замовляти? Ми переглянули закупівлю 2019 року, із оплат EDATA видно, що весь об'єм послуг (494 тис.) був наданий фактично протягом липня (чотири акти з датами в діапазоні 15.07.19 -01.08.19). Ви і в цьому році плануєте всі площі покосити в липні, як це було і в 2019 році? Сподіваємось на детальне роз'яснення, адже більш точний строк надання послуг допоможе вірно розрахувати цінову пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз’яснення на Ваше запитання.
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.
Оплата за надані послуги
Дата подання: 11 травня 2020 10:10
Дата відповіді: 12 травня 2020 12:47
У закупівлі аналогічного предмету (благоустрій, покіс трави) у 2019 році строк оплати був визначений як 30 днів з дати підписання акту. В договорі до закупівлі 2020 року (UA-2020-05-07-004324-b) визначений строк в 180 днів. Чому такий великий строк на оплату? На які місяці по кошторису (плану асигнувань) у вас заплановані видатки на фінансування закупівлі UA-2020-05-07-004324-b?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо роз’яснення на Ваше запитання.
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-29-000001 ● 0041bd83b3cb4bc5b24342f354f6472b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020 09:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

28.12.2020 № 280

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі «Послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради», за ідентифікатором ID UA-2020-05-07-004324-b, код за ДК 021:2015 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», яка проводиться Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ставимо Вас до відома, що Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (справа № 640/24469/20). Тож, зважаючи на вищевикладене, Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області не може виконати вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області.

2021-01-19 17:15:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області 699 957,72
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС" 491 198,40
UAH з ПДВ
359 042,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС" 587 713,55
UAH з ПДВ
359 091,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 14:30
Електронний підпис
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 4.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 1.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 2.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 5.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 6.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 7.pdf
21 травня 2020 13:55
Scan Додаток 8.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 13:53
Електронний підпис
22 травня 2020 13:38
29. Додаток 4.pdf
22 травня 2020 13:38
28. Довідка санкції.pdf
22 травня 2020 13:38
26. Лист-згода.pdf
22 травня 2020 13:38
22. Document_USR_1006665223.rtf.p7s
22 травня 2020 13:38
22. Document_USR_1006665223.rtf
22 травня 2020 13:38
15. Паспорт код (копія).pdf
22 травня 2020 13:38
14. Статут.pdf
22 травня 2020 13:38
13. Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 13:38
8. Довідка аналогічний.pdf
22 травня 2020 13:38
7. ЦПХ (ориг.).pdf
22 травня 2020 13:38
6. ЦПХ (копія).pdf
22 травня 2020 13:38
5. Посвідчення водіїв.pdf

Публічні документи

23 травня 2020 12:40
Електронний підпис
23 травня 2020 12:39
Статут ТОВ Грініс.pdf
23 травня 2020 12:39
Паспорт Костенко Ю.М.pdf
23 травня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області
#41477040
Очікує рішення 200 000,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:40

Документи

27 травня 2020 12:56
Електронний підпис
27 травня 2020 12:55
Протокол 20 дней.doc

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 01 червня 2020 16:16
Кінець періоду оскарження: 12 червня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 10 липня 2020 12:11
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: п.3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
01 червня 2020 16:16
Електронний підпис
01 червня 2020 16:16
Рішення УО 1_06 відміна тендеру.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-07-004324-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38415658
Дата подання: 11 червня 2020 09:55
Оскарження рішення Замовника про відміну процедури закупівлі
Скарга у доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник: Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області підтверджує виконання рішення № 12497-р/пк-пз від 24.06.2020 р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 09:15
Період оскарження
Дата оприлюднення: 31 липня 2020 17:36
Кінець періоду оскарження: 11 серпня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути Опис порушень, які неможливо усунути: - Порушення строку розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону: тендерна документація не містить повну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно п.3 ч. 2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
31 липня 2020 17:36
Електронний підпис
31 липня 2020 17:35
ПРОТОКОЛ 31.07.2020.pdf
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-05-07-004324-b.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ВІК ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38415658
Дата подання: 10 серпня 2020 12:07
Скарга щодо скасування рішення про відміну торгів
Скарга у доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 18:02
Рішення від 12.08.2020 №15444.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 18:02
Рішення від 08.09.2020 №16888.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 22:48

Документи подані скаржником


Документи подані замовником