Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
168 105,60 UAH
UA-2020-05-07-004089-b 5d7a240aec324c48b948d7449cf6c2d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міняйло Інна Олександрівна

+380973096872 0973096872@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Міняйло Інна Олександрівна
+380973096872
0973096872@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 16:10
Початок аукціону: 21 травня 2020 12:29
Очікувана вартість: 168 105,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 681,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: орган державної влади відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) в редакції від 19.04.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13306, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, дорожнє покриття по вул. Богданівська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за надані роботи на здійснення технічного нагляду проводиться після підписання виконавцем підрядних робіт по об’єкту актів виконаних робіт за формою КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та довідки за формою КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», та по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника у розмірі 1,5% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку інвесторської документації Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 16:05
ТН дорога Богданівська07.05.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу відкоригувати назву предмету закупівлі у відповідності до ДК 021:2015
Дата подання: 07 травня 2020 23:28
Дата відповіді: 08 травня 2020 16:18
В назві закупівлі вказано "Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві», а посилаєтесь на ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт. На що у Вас закупівля, на виконання робіт чи на надання послуг?
Відповідь: Відповідно до частини 27 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи – це розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро - і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Оскільки технічний нагляд включається до кошторисної вартості робіт і його вартість не перевищує вартість самих робіт, в подальшому вважати технічний нагляд роботами та проводити по об’єктах за кодом ДК 021-2015 (Єдиний закупівельний словник) – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-004089-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 29 травня 2020 00:08
Про неправомірне відхілення пропозиції ФОП Сазонов О. І.
В протоколі відхілення зазначено 2 позиції порушень.
Перша позиція:
1. Тендарна документація говорить підтвердити : "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів - Довідка учасника про виконання аналогічних договорів в довільній формі з інформацією про контактних осіб та телефони замовників за аналогічними договорами.
- Завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.
Учасник надав 2 відгуки. Кожен з яких виконує цю вимогу. Уповноважена особо стверджує, що 1 відгук з порушенням.
Вимагаю надати ссилку на пункт документації, де сказано, що потрібно подати один, два або декулька відгуків. Такого пункту не має, тому наявність навіть одного відгуку виконує вимогу документації.
2. Відгук, підписаний заступником мера є дійсним. Не має жодної вимоги в документації про встановлення парвомочності підпису підписанта відгуку. Це грубе порушення з боку уповноваженої особи, що говорить про неправомірне відхілення пропозиції.
Друга позиція:
Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Уповноважена особа стверджує, що в таблиці не вказана посада Сазонова олександра Івановича.Є посилання на наказ. Еле в таблиці в графі посада вказана "фізична особа підприємець". Це і є посада, бо Сазонов О. І і є фізичною особою-підприємцем.
Наказ №1/01-2019 року від 10.01.2019 року дійсно призначає Сазонова О. І. директором. Але цей наказ не говорить, що це єдина та виключна посада Сазонова О. І. Сазонов О. І. автоматично має, визначений законом, статус фізичної особо підприємця. Саме це і було вказано в таблиці про працівників. Мається на увазі, що при виконнані цього договору (не поточній діяльності ФОП), а саме при виконанні цього договору Сазонов О. І. діє як фізична соба-підприємець. Вимагаю звернути увагу уповноваженої особи на те, що надано наказ Наказ №14-01-20 від 15.05.20 року, де зазначено, що: "Я, фізична особа-підприємець Сазонов Олександр Іванович, паспорт КО №384896 виданий Октябрським РВ ПМУ УМВС України в Полтавській області, 30.05.2002 р., ІПН 2814107357, який діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію, уповноважую себе, Сазонова Олександра Івановича на підготовку, підпис та подання документації для участі у торгах та підписання договору по: Здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Богданівська в м. Бердичеві» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).". Наказ по цьому договру виданий саме на ФІЗИЧНУ ОСОБУ ПІПРИЄМЦЯ, а не на директора. Тому на законній основі учасник заначив в графі посада - фізична особа підприємець".
Вважаю що уповноважена особа не розібралася в усіх тонкощах документації торгів та пропозиції учасника. Вимагаю скасувати неправомірне рішення та визнати учасника переможцем!!!!



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 18:12
1. Відповідно до оголошення на зазначену закупівлю, а саме вимог до пропозиції Учасника «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: Завірені підписом уповноваженої особи та власною печаткою учасника листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори, адресований Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації.»
Дана вимога є однозначною та чіткою і трактується саме як подача листів-відгуків тобто у множині. Найменша кількість листів, за якої це буде саме множина є два. Отже, від учасників вимагається подача не менше 2 листів-відгуків. Формулювання вимоги є чітким та не вводить в оману.
Крім того, листи-відгуки повинні бути підписані керівником організації, з якою укладені аналогічні договори. ФОП «Сазонов О.І.» подав 2 відгуки. Один від Зінківської міської ради від 18.05.2020 № 02-24/171, підписаний заступником міського голови О.В. Тесля. Другий відгук від Супрунівської сільської ради № 218/02-27 від 18.05.2020 підписаний головою сільської ради.
Відповідно до ст. 12 Закону України «Про місцеве самоврядування» Сільський, селищний, міський голова є головною посадовою особою територіальної громади відповідно села (добровільного об'єднання в одну територіальну громаду жителів кількох сіл), селища, міста. Ч. 5 ст. 51 даного закону визначає, що очолює виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради відповідно сільський, селищний, міський голова, районної у місті ради - голова відповідної ради. У виконавчому комітеті сільської ради функції секретаря виконавчого комітету за рішенням ради може здійснювати секретар відповідної ради.
Згідно ст. 56 Закону України «Про місцеве самоврядування» заступник голови районної у місті, районної ради, перший заступник голови обласної ради здійснює повноваження голови відповідної ради за відсутності голови ради на підставі його розпорядження, а також у разі неможливості виконання головою ради своїх обов'язків з інших причин. Крім того, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником та єдиним підписантом від імені Зінківської міської ради є Максименко Сергій Миколайович. Враховуючи вищевикладене, з поданих ФОП «Сазонов О.І.» відгуків лише один відповідає вимогам закупівлі.
2. Відповідно до наказу № 1/01-2019 від 10.01.2019 фізична особа-підприємець ФОП Сазонов Олександр Іванович прийнятий на посаду директором ФОП Сазонов Олександр Іванович. Таким чином, у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначена посада, що не відповідає умовам оголошення про зазначену закупівлю.

Документи

29 травня 2020 18:12
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 72 000,00
UAH з ПДВ
69 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 120 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИЩЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 139 694,77
UAH з ПДВ
70 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОХМАН ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 139 247,47
UAH з ПДВ
139 247,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 13:48
Електронний підпис
21 травня 2020 13:47
нова цінова.pdf
21 травня 2020 13:47
Протокол по ціні.pdf
21 травня 2020 13:47
кошторис.pdf
21 травня 2020 13:47
Договір.pdf
20 травня 2020 01:07
Електронний підпис
20 травня 2020 01:07
Відгук №2.pdf
20 травня 2020 01:07
Відгук №1.pdf
20 травня 2020 01:07
Страховка Технагляд.pdf
20 травня 2020 01:07
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
20 травня 2020 01:07
паспорт.pdf
20 травня 2020 01:07
Паспорт + код Заверено.pdf
20 травня 2020 01:07
код.pdf
20 травня 2020 01:07
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
20 травня 2020 01:07
Диплом Сазонов В..pdf
20 травня 2020 01:07
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
20 травня 2020 01:07
Банк 2 справки от 29.04.20.pdf
20 травня 2020 01:07
Dovidka_МВД от 27.04.20.pdf
20 травня 2020 01:07
Лист 1.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 15:35
Форма пропозиції.pdf
20 травня 2020 15:35
Проект договору.pdf
20 травня 2020 15:35
Довідки_ листи.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 18:25
Електронний підпис
18 травня 2020 18:23
9. Гарантійні листи.pdf
18 травня 2020 18:23
8. Лист відгук.pdf
18 травня 2020 18:23
2. Проєкт договора.pdf
18 травня 2020 18:23
1. Форма проаозиції.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 16:42
Електронний підпис
19 травня 2020 16:35
12.Відгук.pdf
19 травня 2020 16:35
3.Договір з додатками.pdf
19 травня 2020 16:35
2.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ФОП "ТИЩЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП "ОХМАН ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 69 800,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 70 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 18:43
ФОП "ТИЩЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2525617959
Переможець 70 100,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 18:51

Документи

28 травня 2020 14:34
Протокол

Документи

29 травня 2020 18:43
Електронний підпис
29 травня 2020 18:41
протокол

Документи

29 травня 2020 18:51
Електронний підпис
29 травня 2020 18:48
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 18:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИЩЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2525617959
70 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 18:51
Електронний підпис
29 травня 2020 18:48
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 18:09
договір укладений
04 червня 2020 17:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 075,91
UAH