Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №117 "Юний моряк" за адресою: вул. Новоросійська, 18 в Приморському районі, м. Маріуполь" (коригування)
Очікувана вартість
106 214,98 UAH
UA-2020-05-07-004004-b 49b8cc60d5bc4c3fb679e2f93c0a4426
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи виконуються у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектно-вишукувальні роботи по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу загального розвитку "Ясла-садок №117 "Юний моряк" за адресою: вул. Новоросійська, 18 в Приморському районі, м. Маріуполь" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87537, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Купріна, 23а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  21 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

07 травня 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО"
#24467292
Переможець 106 214,98
UAH з ПДВ
07 травня 2020 15:58

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:28
Дод угода №3 від 28.08.20 до дог №75 2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:10
Дод угода №2 від 30.06.20 до дог №75 2020.PDF зміни до договору
30 червня 2020 12:13
Обгрунтування до Дод угода №2 від 30.06.20 до дог №75 2020.pdf зміни до договору
30 червня 2020 12:13
Дод угода №1 від 28.05.20 до дог №75 2020.PDF зміни до договору
28 травня 2020 16:29
Договір №75 2020 від 07.05.20.PDF укладений
07 травня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт складає: 07.05.20 - 21.08.20
Номер договору про закупівлю: 75/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт за договором складає 115038,16 грн
Номер договору про закупівлю: 75/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визнати нікчемною додаткову угоду №2 від 30.06.20 до договору
Номер договору про закупівлю: 75/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 106 214,98
UAH (в тому числі ПДВ 17 702,50 UAH)