Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба та ґрунтовка
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2020-05-07-003493-b 5f07dec9728244d0b94c1197b69bc98b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Олег Олександрович

+380990761680 sumteplo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Сумитеплоенерго
Код ЄДРПОУ: 33698892
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул.2га Залізнична,10
Контактна особа: Артюх Олег Олександрович
+380990761680
sumteplo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 14:04
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 830,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
Фарба та ґрунтовка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Друга Залізнична, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки ПОКУПЕЦЬ перераховує ПОСТАЧАЛЬНИКУ 50 % від вартості Товару (партії Товару) протягом 20 календарних днів з дня подання заявки Аванс 20 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 50% від вартості Товару (партії Товару) здійснюється протягом десяти банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару Аванс 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13_05_2020_2.pdf
13 травня 2020 13:46
Документація фарби зі змінами_2.doc
13 травня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 13:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13_05_2020_2.pdf
13 травня 2020 11:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН 13.05.2020.pdf
13 травня 2020 13:46
Документація фарби зі змінами_2.doc
13 травня 2020 11:37
Документація фарби зі змінами.doc
07 травня 2020 15:12
Документація фарби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технические характеристики
Дата подання: 13 травня 2020 11:50
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:48
Доброго дня! Просимо відредагувати тари в закупівлі. Тари по 20 кг зараз не виробляються. Тільки по 25 кг. Просимо виставити кількість в кілограмах , щоб постачальники могли подати різні пропозиції, таким чином учасники закупівлі не будуть під дискримінаційними умовами. Дякуємо.
Відповідь: До документації внесено зміни, щодо фасування Товару по 2,8 кг для емалі.
Технические характеристики
Дата подання: 13 травня 2020 13:00
Дата відповіді: 13 травня 2020 13:48
Доброго дня! Просимо відредагувати тари в закупівлі. Тари по 20 кг зараз не виробляються. Тільки по 25 кг. Просимо виставити кількість в кілограмах , щоб постачальники могли подати різні пропозиції, таким чином учасники закупівлі не будуть під дискримінаційними умовами. Дякуємо.
Відповідь: До документації внесено зміни, щодо фасування Товару по 2,8 кг для емалі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-003493-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39573316
Дата подання: 27 травня 2020 18:22
Вимога скасувати рішення Уповноваженої особи про визнання переможцем ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" та відхилення пропозицій ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД"
ТОВ «Сумитеплоенерго» здійснювалась спрощена за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка), опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу (інтернет-посилання: https://my.zakupki.prom.ua ):
ID закупівлі 5f07dec9728244d0b94c1197b69bc98b
Для участі у процедурі закупівлі були надані наступні тендерні пропозицій (за цінами, визначеними в результаті проведення аукціону):
Учасник Остаточна пропозиція, грн. з ПДВ
ТОВ «ФІРМА «СТАР КОМПАНІ» 74 000,00

ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" 75 900,00

ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» 81 015,84

Відповідно до протоколу № 15 від 26.05.2020 р. уповноваженої особи ТОВ «Сумитеплоенерго» Артюха Олега Олександровича (далі – Уповноважена особа) відбувся розгляд пропозицій учасників спрощеної закупівлі за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка).
Так, за результатами розгляду вказаних вище пропозицій Уповноваженою особою пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» було відхилено через те, що:
«- Учасником не надано завірену підписом копію або оригінал сертифіката (паспорта, свідоцтва) якості на грунтовку по іржі ПФ-010М
-Учасником не надано завірені належним чином Дилерські, представницькі документи, або інший документ, який підтверджує співпрацю з виробником Товару (учасником у складі пропозиції надано лист в якій повідомляю, що співпрацює з виробником фарб, однак підтвердження інформації про таку співпрацю-відсутнє).»
З огляду на зазначене вище, при прийняті рішення про відхилення пропозицій Учасника вбачаємо порушення вимог тендерного законодавства та дискримінацію Учасника на підставі наступного.
1) Щодо ненадання завіреної підписом копії або оригіналу сертифікату (паспорта, свідоцтва) якості на грунтовку по іржі ПФ-010М.
В прикріплених та розміщених на сайті документах конкурсної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» є файл «Сертифікати якості.pdf» (восьмий згори файл). У файлі «Сертифікат якості.pdf» 12 завірених підписом директора та печаткою Товариства сторінок сертифікатів якості та документів, що підтверджують якість запропонованого товару, 11 і 12 сторінки з яких є ВИСНОВКОМ державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2019 року №12-2-18-1/16504, у свою чергу об’єктом експертизи якої, серед інших, є ґрунтовка по іржі ПФ-010М TM «Delfi», яка пропонувалася Товариством у складі пропозиції від 05-14/04-20 від 14 травня 2020 року.
У складі пропозиції ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке було визнано переможцем, №3343-Т від 18.05.2020 року також значиться ґрунтовка по іржі ПФ-010М TM «Delfi». На підтвердження якості ґрунтовки по іржі ПФ-010М TM «Delfi» ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» також надано копію ВИСНОВКУ державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2019 року №12-2-18-1/16504.
Таким чином, склалася ситуація, за якої, надана ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» завірена копія ВИСНОВКУ державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2019 року №12-2-18-1/16504 на підтвердження якості ґрунтовки ПФ-010М TM «Delfi» була визнана Уповноваженою особою як така, що не підтверджує якість ґрунтовки ПФ-010М TM «Delfi», проте у випадку з ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», той самий ВИСНОВОК державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2019 року №12-2-18-1/16504 на підтвердження якості ґрунтовка по іржі ПФ-010М TM «Delfi», визнаний Уповноваженою особою як достатній для підтвердження якості.
Тобто, наявний факт прийняття дискримінаційного рішення Уповноваженою особою на користь ТОВ «ВП «ПОЛІСАН в умовах коли обидва учасника надали однакові документи на підтвердження якості ґрунтовки по іржі ПФ-010М TM «Delfi».

2) Щодо ненадання завірених належним чином Дилерських, представницьких документів, або інших документів, який підтверджує співпрацю з виробником Товару.

Згідно з ДОКУМЕНТАЦІЄЮ на проведення спрощеної закупівлі за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка), затвердженої протоколом рішення Уповноваженої особи №4 від 07.05.2020 року (далі- Документація), повний перелік документів, що вимагається згідно документації на проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції визначено додатком 1.
Так, підпунктом 3) пункту 3 зазначеного додатку 1 Учасник на підтвердження відповідності технічнім, якіснім та кількіснім характеристикам предмета закупівлі повинен надати:
«3) Завірені належним чином Дилерські, представницькі документи, або інший документ, який підтверджує співпрацю з виробником Товару. (Вказана вимога стосується лише посередників)».

Тобто, Замовником встановлено, що можна надати:
-дилерські, представницькі документи АБО
- інший документ, який підтверджує співпрацю з виробником Товару.

З огляду на зазначене, слід звернути увагу на наступне:
1. У відповідності зі статтею 1 Закону України від 02.10.1992 № 2657-ХІІ «Про інформацію» документ - матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі, а інформація – будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді.
2. Примітка до статті 358 Кримінального кодексу України під офіційним документом розуміє документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи-докази у правозастосовній діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв'язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм і містять передбачені законом реквізити.
3. Згідно з п.п. 4.4 ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів»: «Документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації, назва виду документа (не зазначають на листах), дата, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис».
Отже, виходячи з усього вищенаведеного випливає, що ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» надала інформацію, зафіксовану у листі, який чітко підпадає під визначення документа, та виконала вимоги Документації та надала документ, який підтверджує співпрацю з виробником Товару.
Уповноваженою особою в протоколі № 15 від 26.05.2020 р. встановлено та визнано, що ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» надала лист, в якому повідомляє, що співпрацює з виробником фарб, проте, на думку Уповноваженої особи, не надано підтвердження інформації про таку співпрацю.

З огляду на зазначене вище, слід виходити з того, що Замовником у Документації не визначено обов’язок Учасника надавати підтвердження співпраці у випадку надання «іншого документа», а так само не визначено вид та спосіб такого підтвердження. Тобто, при прийнятті рішення про відхилення пропозицій ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» Уповноваженою особою змінено умови проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій».

Таким чином, Уповноваженою особою з порушення законодавства було змінено умови проведення спрощеної закупівлі в частині встановлення необхідності надання підтвердження інформації у випадку надання документу, який підтверджує співпрацю з виробником Товару.
З усього вищезазначеного вище випливає, що Уповноважена особа відхилила пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» з порушенням законодавства та порушення принципу недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що в свою чергу, може свідчити про порушення й інших принципів проведення публічних закупівель.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено (далі- Закон) принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.


Виходячи з усього зазначеного вище, вимагаємо бути послідовними у виконанні вимог законодавства та власної тендерної документації, взяти до уваги всі зазначені вище вимоги та обґрунтування і:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи ТОВ «Сумитеплоенерго» Артюха Олега Олександровича, оформленого протоколом № 15 від 26.05.2020 р. в частині визнання переможцем спрощеної закупівлі за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка) ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та рішення про намір укласти договір про закупівлю товару.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи ТОВ «Сумитеплоенерго» Артюха Олега Олександровича, оформленого протоколом № 15 від 26.05.2020 р., в частині відхилення пропозицій ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД».
3. Повторно розглянути пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про інформацію», ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлювання документів», вимог Документації на проведення спрощеної закупівлі за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка), затвердженої протоколом рішення Уповноваженої особи №4 від 07.05.2020 року та визначити ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» переможцем спрощеної закупівлі за предметом: Фарби код ДК 021:2015 - 44810000-1 (Фарба та ґрунтовка)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 08:43
Відповідно до підпункту 2 пункту 3 Додатку № 1 Документації від Учасників вимагається надання завіреної підписом Учасника копії або оригіналу сертифіката (паспорта, свідоцтва) якості на товар або інший документ в якому міститься інформація про технічні характеристики товару, що пропонується до постачання (документ повинен бути виданий не раніше 2019 року). ТОВ «Фірма «Мега Трейд» у складі пропозиції, в знак підтвердження якості Грунтовки по іржі ПФ-010М, надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2019 року №12-2-18-1/16504, однак наданий Учасником документ не містить в собі інформації про технічні характеристики Грунтовки по іржі ПФ-010М, що суперечить вимогам Документації. ТОВ «ВП Полісан у складі пропозиції також надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який не містить інформації про технічні характеристики Товару. Надання вищевказаних документів не вимагалось документацією тому при оцінці пропозицій його надання до уваги взагалі не бралось. У своїй пропозиції ТОВ «ВП «Полісан» для підтвердження якості Грунтовки по іржі ПФ-010М у складі пропозиції (вісімнадцятий згори файл «_рунтовка.jpg») надано Паспорт якості Грунтовки по іржі ПФ-010М, який відповідає вимогам Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ" 79 307,57
UAH з ПДВ
74 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" 81 034,00
UAH з ПДВ
75 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 82 878,96
UAH з ПДВ
81 015,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2020 15:14
Пропозиція_1589874592.pdf
14 травня 2020 16:29
Електронний підпис
14 травня 2020 15:48
Статут.jpg
14 травня 2020 15:48
Специфікація.pdf
14 травня 2020 15:48
Пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:48
Про статут.jpeg
14 травня 2020 15:48
Наказ про призначення.pdf
14 травня 2020 15:48
Лист.pdf
14 травня 2020 15:48
Договір.pdf
14 травня 2020 15:48
Витяг_ПДД.jpeg
14 травня 2020 15:48
видаткова.pdf
14 травня 2020 15:48
sez-emali-pf-115-i-pf-266.pdf
14 травня 2020 15:48
sez- Грунтовка.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 12:47
Електронний підпис
18 травня 2020 12:43
чорна 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
ЧК 266 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
ЧК 115 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
Червона-коричнева.jpg
18 травня 2020 12:43
червона 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
сіра 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
синя 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
Коричнева 2_8.jpg
18 травня 2020 12:43
зелена 2_8.jpg
18 травня 2020 12:42
жовта 2_8.jpg
18 травня 2020 12:42
Емаль синя 0_9.jpg
18 травня 2020 12:42
_рунтовка.jpg
18 травня 2020 12:42
блакитна 2_8.jpg
18 травня 2020 12:42
біла 2_8.jpg
18 травня 2020 12:42
Технічні вимоги.pdf
18 травня 2020 12:42
Статут 2019.pdf
18 травня 2020 12:42
Сертификат ДСТУ ISO 9001.pdf
18 травня 2020 12:42
Пропозиція.pdf
18 травня 2020 12:42
Довідки.pdf
18 травня 2020 12:42
Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2020 12:42
ВИТЯГ ЄДРПОУ 07.05.2020.pdf
18 травня 2020 12:42
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"

ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД"

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "СТАР КОМПАНІ"
#39371184
Відхилено 74 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:55
ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД"
#39573316
Відхилено 75 900,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:55
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 81 015,84
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:56

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
81 015,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:58
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ПОЛІСАН.pdf укладений
15 червня 2020 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 81 015,84
UAH (в тому числі ПДВ 13 502,64 UAH)