Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір, файли, ручки, олівці,маркери та інші канцелярські товари)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-05-07-003196-b 8e37952a40c84fbe8b6562fb57b50d4b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Баштова

+380534432980 l.ns.19.2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОСАНЖАРСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ НОВОСАНЖАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 37464470
Місцезнаходження: 39300, Україна , Полтавська обл., Новосанжарський р-н, смт. Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Контактна особа: Людмила Баштова
+380534432980
l.ns.19.2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір А-4 (500л.)80г/м2; папір А-4(500л.) 45г/м2; папір А-4 (300л.)45г/м2; маркер перманентний Centropen 1мм круглий чорний; скріпка 28мм овальна 100шт. Buromax; гумка KOH-I-NOOR Слон прямокутна; папка на зав'язках для паперу картон 0,35мм; скотч 45*50 прозорий; файли А-4(100шт.) 30мкм.; файли А-5 глянцевий 30мкм.Economix ; папір для нотаток 85*85 300арк. кольоровий Мікс н/кл. інд.уп.Klok; книга канцелярська 96арк. офс./кл. в тв.палітуркі ламінованій; скоби для степлера №24/6; стержень кульковий 143мм синій Orange Economix; ручка масляна Cello Maxriter гумовий грип,прозорий корпус, чорна; ручка масляна, Piano Maxriter гумовий грип, прозорий корпус, червона;ручка кульокова Economix Orange синя; зошит 96арк. офс/кл.; зошит 24арк. Бріск офс/кл.; олівець графічний Axent HB мікс з гумкою трикутний; коректор-ручка Axent 12мл. металевий кінчик; клей ПВА 200мл. супер-ковпачок КіП
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 упаковка
Папір А-4 (500л.) 80г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Папір А-4 (500л.) 45г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Папір А-4 (300л.) 45г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Клей ПВА 200мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Коректор 12мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Олівець графічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Ручка кулькова синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Ручка масляна червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Ручка масляна чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Стержень кульковий 143мм синій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папір для нотаток 85*85 300арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Книга канцелярська 96арк.офс./кл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Скоби для степлера №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Файли А-4 (100шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 упаковка
Файли А-5 глянцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Скотч 45*50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Зошит 96арк.офс./кл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Зошит 24арк. офс./кл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штуки
Папка на зав'язках для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скріпка (100шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
Маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39300, Україна, Полтавська область, Нові Санжари, вул. Шевченка, 51/49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

07 травня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУРИК ВАЛЕРІЙ ІВАНОВИЧ
#2635809293
Переможець 12 000,00
UAH
07 травня 2020 14:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 09:08
Додаткова угода №1 на зміну джерела фінансування .pdf зміни до договору
23 листопада 2020 09:03
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 14:56
канцелярські товари 2.pdf укладений
07 травня 2020 14:54
канцелярські товари.pdf укладений
07 травня 2020 14:54

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А-4 (500л.) 80г/м2 96 упаковка 92,00
UAH
Папір А-4 (500л.) 45г/м2 5 упаковка 51,00
UAH
Папір А-4 (300л.) 45г/м2 5 упаковка 25,50
UAH
Клей ПВА 200мл. 10 штуки 15,75
UAH
Коректор 12мл. 10 штуки 21,00
UAH
Олівець графічний 2 штуки 3,00
UAH
Ручка кулькова синя 30 штуки 3,00
UAH
Ручка масляна червона 10 штуки 7,50
UAH
Ручка масляна чорна 30 штуки 6,10
UAH
Стержень кульковий 143мм синій 50 штуки 1,20
UAH
Папір для нотаток 85*85 300арк. 10 штуки 12,00
UAH
Книга канцелярська 96арк.офс./кл 20 штуки 45,90
UAH
Скоби для степлера №24/6 20 упаковка 6,50
UAH
Файли А-4 (100шт.) 3 упаковка 60,00
UAH
Файли А-5 глянцевий 3 упаковка 40,00
UAH
Скотч 45*50 6 штуки 12,00
UAH
Зошит 96арк.офс./кл. 20 штуки 13,00
UAH
Зошит 24арк. офс./кл. 10 штуки 5,00
UAH
Папка на зав'язках для паперу 15 штуки 3,60
UAH
Гумка 5 штуки 5,00
UAH
Скріпка (100шт.) 5 штуки 7,00
UAH
Маркер чорний 4 штуки 10,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування, без зміни загальної суми договору (Було закладено на дану закупівлю кошти місцевого бюджету в сумі 11000,00грн. та кошти отримані від НСЗУ в сумі 1000,00грн.,наразі з внесенням змін додатковою угодою №1 від 23.11.2020р.- закупівля за кошти місцевого бюджету на суму 12000,00грн.)
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А-4 (500л.) 80г/м2 96 упаковка 92,00
UAH
Папір А-4 (500л.) 45г/м2 5 упаковка 51,00
UAH
Папір А-4 (300л.) 45г/м2 5 упаковка 25,50
UAH
Клей ПВА 200мл. 10 штуки 15,75
UAH
Коректор 12мл. 10 штуки 21,00
UAH
Олівець графічний 2 штуки 3,00
UAH
Ручка кулькова синя 30 штуки 3,00
UAH
Ручка масляна червона 10 штуки 7,50
UAH
Ручка масляна чорна 30 штуки 6,10
UAH
Стержень кульковий 143мм синій 50 штуки 1,20
UAH
Папір для нотаток 85*85 300арк. 10 штуки 12,00
UAH
Книга канцелярська 96арк.офс./кл 20 штуки 45,90
UAH
Скоби для степлера №24/6 20 упаковка 6,50
UAH
Файли А-4 (100шт.) 3 упаковка 60,00
UAH
Файли А-5 глянцевий 3 упаковка 40,00
UAH
Скотч 45*50 6 штуки 12,00
UAH
Зошит 96арк.офс./кл. 20 штуки 13,00
UAH
Зошит 24арк. офс./кл. 10 штуки 5,00
UAH
Папка на зав'язках для паперу 15 штуки 3,60
UAH
Гумка 5 штуки 5,00
UAH
Скріпка (100шт.) 5 штуки 7,00
UAH
Маркер чорний 4 штуки 10,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 920,00
UAH