Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло (масло вершкове)
Очікувана вартість
594 000,00 UAH
UA-2020-05-07-003091-b 53285cad0d0b48c0917cf3c141041db5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Свистунов

+380660158158 gorodok.kn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Управління освіти міської ради м.Костянтинівки"
Код ЄДРПОУ: 02142879
Місцезнаходження: 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, пр-т Ломоносова, 150
Контактна особа: Олег Свистунов
+380660158158
gorodok.kn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:26
Очікувана вартість: 594 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 940,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


до кінця 2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кілограми
Вершкове масло (масло вершкове)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85110, Україна, Донецька область, Костянтинівка, пр. Ломоносова, буд.150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 14:38
Додаток №5 Проект договору масло вершкове.doc
07 травня 2020 14:38
Додатки №1,2,3,4 (вершкове масло).docx
07 травня 2020 14:38
Масло вершкове ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ" 585 000,00
UAH з ПДВ
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПЛЮС" 594 000,00
UAH з ПДВ
594 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 14:08
Електронний підпис
01 червня 2020 14:07
Пропозиція.pdf
01 червня 2020 14:07
Довідка.pdf
01 червня 2020 14:07
Dovidka_20133342510690291093.pdf.p7s
01 червня 2020 14:07
Dovidka_20133342510690291093.pdf
29 травня 2020 13:20
Довідка-пояснення.pdf
29 травня 2020 13:10
Додаткова угода.pdf
29 травня 2020 13:10
Видаткова накладна.pdf
29 травня 2020 13:10
договор.pdf
29 травня 2020 13:10
Лист, декларація.pdf
29 травня 2020 13:10
Договор Вет медицина.pdf
22 травня 2020 15:11
Електронний підпис
22 травня 2020 15:10
Пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:10
Тех.хар-ки.pdf
22 травня 2020 15:10
Лист-гарантія.pdf
22 травня 2020 15:10
Лист Проденерго.pdf
22 травня 2020 15:10
Договор Проденерго.pdf
22 травня 2020 15:10
Довідка про податки.pdf
22 травня 2020 15:10
Декларація виробника.pdf
22 травня 2020 15:10
Вет медицина.pdf
22 травня 2020 15:10
Акт пл.перевірки.pdf
22 травня 2020 15:10
Акт обстеження об'єкта.pdf
22 травня 2020 15:10
10.Витяг.pdf
22 травня 2020 15:10
8.Документи по НАССР (2).Pdf
22 травня 2020 15:10
6.Інші документи.pdf
22 травня 2020 15:10
4.Довідки с банка.pdf
22 травня 2020 15:10
2.Працівники.pdf
22 травня 2020 15:10
1.Матеріально-тех.база.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 14:40
Електронний підпис
20 травня 2020 14:39
Тех вимоги.PDF
20 травня 2020 14:39
СТАТУТ.PDF
20 травня 2020 14:39
СЕРТИФІКАТ.PDF
20 травня 2020 14:39
протокол масло верш 19.PDF
20 травня 2020 14:39
Пропозиція.PDF
20 травня 2020 14:39
Проект договору.PDF
20 травня 2020 14:39
ПОГОДЖЕННЯ.PDF
20 травня 2020 14:39
Наказ та протокол.PDF
20 травня 2020 14:39
Лист-гарантія.PDF
20 травня 2020 14:39
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
20 травня 2020 14:39
Експертний висновок.PDF
20 травня 2020 14:39
Досвід роботи.PDF
20 травня 2020 14:39
Договір та атестат.PDF
20 травня 2020 14:39
Довідка про транспорт.PDF
20 травня 2020 14:39
Довідка про податки.PDF
20 травня 2020 14:39
Довідка про персонал.PDF
20 травня 2020 14:39
Довідка з банку.pdf
20 травня 2020 14:39
Довідка АБ.PDF
20 травня 2020 14:39
Гарантійний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#32934959
Переможець 585 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 08:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 13:23

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно розділу 3 частини 6 ТД « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» технічні вимоги наведені в Додатку № 3 «Технічні та якісні вимоги щодо предмету закупівлі». Учасник не надав наступні документи: • Декларація виробника та/або посвідчення про якість, де вказується номер, назва та адреса виробника, дата виготовлення товару на підприємстві і термін реалізації; (виробник або учасник, якщо він не є виробником, мусить мати документальні докази, що підтверджують декларацію/ посвідчення про якість). • Гарантійний лист в довільній формі щодо безпечності, якості товару та своєчасної поставки залишковий термін зберігання отриманого продукту має бути не менше 90% загального терміну придатності. • Експертний висновок виданий акредитованою лабораторією; • Договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження дійсний на термін виконання договору закупівлі; акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. • Кольорові скан-копії оригіналів протоколів контрольних випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: У разі, якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, учасник надає: - кольорову скан-копію листа в оригіналі виданого на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі за підписом керівника з відбитком печатки ( у разі використання) Виробника про співпрацю з Учасником на постачання товару, який зазначений в тендерній документації. Лист повинен містити гарантійні зобов’язання Виробника відвантаження продукції в обсязі та в терміни, за рівнем якості, визначені цією документацією та відповідно до оголошення щодо даної закупівлі (вказати номер оголошення). - кольорова скан-копія оригіналу договору, укладеного з виробником (дійсний на 2020 рік та з обов’язковим вказанням в специфікації предмету закупівлі) із підтвердженням можливості поставки товару, за умовами даної пропозиції. Замість цього Надано: Декларація виробника №28 від «07» квітня 2020р. ТВК «Молочний світ» яка засвідчена печаткою ФОП Мягка Тетяна Сергіїївна ( ?!) , без пояснення щодо її відповідності до цієї декларації. Укладений договір між ККДП та ТОВ «Проденерго» №10/10-17 від 10.10.2017 р.в якому відсутнє будь-яке посилання на продукцію : масло-вершкове , та відношення його до ТВК «Молочний світ», а зазначається , ч.2 п.2.1 що невідємною частиною договору є видаткові накладні (не додаються).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 08:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАТОРСЬКИЙ КОМБІНАТ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ"
#32934959
585 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 09:59
ДУ №3 Спеціфікація №4 до дог.№131.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:57
ДУ №3 до Дог.№131.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:09
ДУ №2 до дог. №131 001.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:03
ДУ №2 до дог. №131 002.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 08:39
ДУ1 _131 12.06.20 - 1.jpeg зміни до договору
23 липня 2020 08:35
ДУ1 _131 12.06.20 - 2.jpeg зміни до договору
23 липня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 11:39
Діслокація (масло вершкове) 001.jpg зміни до договору
22 червня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 13:19
Дог. №131 дисл..pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 спец..pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 стор.1.pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 стор.2.pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 стор.3.pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 стор.4.pdf укладений
12 червня 2020 13:18
Дог.№131 стор.5.pdf укладений
12 червня 2020 13:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка при публікації договору
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: Дотаток 2 до договору "Дислокація"
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2 від 30.09.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3 від 22.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML