Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 35099 Система штучного кровообігу з роликовим насосом)
Apparatus for radiotherapy, mechanotherapy, electrotherapy and physical therapy (NC 024:2019 - Cardiopulmonary bypass system, roller type)
Очікувана вартість
11 292 000,00 UAH
UA-2020-05-07-003032-b 10e15c37ddb94fc796bc5b1c5fb98d8a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Екатерина Пчелина

+380676882300 matotdel1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь"
Код ЄДРПОУ: 03098229
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46
Контактна особа: Екатерина Пчелина
+380676882300
matotdel1@ukr.net
Додаткові контактні особи: Katerina Pchelina
+380676882300
matotdel1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal non-profit organization "Mariupol regional intensive care hospital"
National ID: 03098229
Contact point: Katerina Pchelina
+380676882300
matotdel1@ukr.net
Additional contacts: Katerina Pchelina
+380676882300
matotdel1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 травня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:08
Очікувана вартість: 11 292 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 07 травня 2020 14:33
Enquiries until: 30 травня 2020 17:00
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 11 292 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 56 460 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Tender proposals are prepared in Ukrainian language
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система штучного кровообігу з роликовим насосом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Мариуполь, ул.Троицкая,46
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 35099 — Система штучного кровообігу, з роликовим насосом

Cardiopulmonary bypass system, roller type
CPV: 33150000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:18
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_3315.doc
28 травня 2020 14:18
Додаток_6_3315__зi_змiнами.doc
28 травня 2020 14:18
ТД__eкмо_зi_змiнами.doc
28 травня 2020 14:18
Додаток_3_Проект_договору__3315_зi_змiнами.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_2_ст.17.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_1_3315.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_4__3315.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_5_3315.doc
28 травня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:18
ПЕРЕЛIК_ЗМIН_3315.doc
28 травня 2020 14:18
Додаток_6_3315__зi_змiнами.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_6_3315.doc
28 травня 2020 14:18
ТД__eкмо_зi_змiнами.doc
07 травня 2020 14:34
ТД__eкмо.doc
28 травня 2020 14:18
Додаток_3_Проект_договору__3315_зi_змiнами.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_3_Проект_договору__3315.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_2_ст.17.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_1_3315.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_4__3315.doc
07 травня 2020 14:34
Додаток_5_3315.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000104 ● ce6d5de6222749daa7702974412dd113
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2020-05-07-003032-b 07.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ щодо розгляду висновку моніторингу щодо закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 35099 Система штучного кровообігу з роликовим насосом)» UA-2020-05-07-003032-b Висновок Державної аудиторської служби України щодо моніторингу закупівлі «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 35099 Система штучного кровообігу з роликовим насосом)» UA-2020-05-07-003032-b від 09.07.2020 р. розглянуто тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь» (протокол засідання комітету від 14.07.2020 р. № 117). Тендерним комітетом встановлено наступне: Закупівля «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 35099 Система штучного кровообігу з роликовим насосом)» UA-2020-05-07-003032-b за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою була оголошена 07.05.2020 року на підставі розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 24.03.2020 р. № 294/5-20 та від 16.04.2020 р. № 396/5-20 в рамках реалізації заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID19. В Донецькій області відсутні апарати штучного кровообігу, що унеможливлює надання медичної допомоги хворим на гостру респіраторну хворобу COVID19 в особливо тяжких випадках. У зв’язку з відсутністю зазначеного апарату в Переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженому постановою КМУ від 20.03.2020 р. № 225, розробка тендерної документації та оголошення закупівлі здійснювалися в стислі терміни, внаслідок чого дійсно було допущено арифметичну помилку при визначенні розміру забезпечення тендерної пропозиції замість максимальної суми 338760,00 грн. було зазначено 350000,00 грн. Внесення змін до тендерної документації згідно ст. 24 Закону України «Про публічна закупівлі» можливо лише в період уточнень та прийому пропозицій. В теперішній час внесення змін до цієї закупівлі технічно неможливе. Слід зазначити, що закупівля має велике соціальне значення для мешканців Донецької області. Також, від учасників протягом усього терміну подання пропозицій не надходили запитання та скарги щодо зміни вимог тендерної документації, зокрема розміру забезпечення тендерної пропозиції Враховуючи, що згідно ст. 5 Закону України «Про публічна закупівлі» принципами здійснення публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, які замовником не було порушено, а також технічну неможливість внесення змін до тендерної документації вважаємо, що на цій стадії закупівлі порушення неможливо усунути. При цьому висновок держаудитслужби в обов’язковому порядку буде враховано при плануванні та оголошенні наступних закупівель.

2020-07-14 15:01:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 червня 2020
UA-2020-05-07-003032-b10e15c37ddb94fc796bc5b1c5fb98d8a
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь"
Код ЄДРПОУ: 03098229
Місцезнаходження: 87547, Україна, Донецька область обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, буд. 46
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОРТОІМПЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 15:26
Електронний підпис
30 червня 2020 15:26
Електронний підпис
30 червня 2020 15:25
МВС.zip
30 червня 2020 15:25
ДПІ.zip
30 червня 2020 15:25
Документи переможця.pdf
09 червня 2020 12:11
Електронний підпис
09 червня 2020 12:11
Електронний підпис
09 червня 2020 12:10
Технічні документи.pdf
09 червня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:10
Специфікація поставки.pdf
09 червня 2020 12:10
Малюнок консоль.pdf
09 червня 2020 12:10
Керівництво CP5.pdf
09 червня 2020 12:10
ЕКМО магістралі.pdf
09 червня 2020 12:10
Брошура S5.pdf
09 червня 2020 12:10
Брошура EOS ECMO.pdf
09 червня 2020 12:10
Licenziya.zip
09 червня 2020 12:10
Licenziya DEA.PDF
09 червня 2020 12:10
Dovirenist.zip
09 червня 2020 12:10
Doverennost DEA.PDF
09 червня 2020 12:10
BG 3524-20G ORTOIMPEX.zip

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 14:49
Електронний підпис
09 червня 2020 14:49
Електронний підпис
09 червня 2020 14:48
Технічна частина.pdf
09 червня 2020 14:48
Керівництво CP5.pdf
09 червня 2020 14:48
Брошура S5.pdf
09 червня 2020 14:48
Специфікація поставки.pdf
09 червня 2020 14:48
Малюнок магістралі.pdf
09 червня 2020 14:48
Брошюра EOS ECHMO.pdf
09 червня 2020 14:48
Малюнок консоль.pdf
09 червня 2020 14:48
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 14:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС" 11 288 500,00
UAH з ПДВ
11 231 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" 11 272 000,60
UAH з ПДВ
11 272 000,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 15:26
Електронний підпис
30 червня 2020 15:26
Електронний підпис
30 червня 2020 15:25
МВС.zip
30 червня 2020 15:25
ДПІ.zip
30 червня 2020 15:25
Документи переможця.pdf
09 червня 2020 12:11
Електронний підпис
09 червня 2020 12:11
Електронний підпис
09 червня 2020 12:10
Технічні документи.pdf
09 червня 2020 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:10
Специфікація поставки.pdf
09 червня 2020 12:10
Малюнок консоль.pdf
09 червня 2020 12:10
Керівництво CP5.pdf
09 червня 2020 12:10
ЕКМО магістралі.pdf
09 червня 2020 12:10
Брошура S5.pdf
09 червня 2020 12:10
Брошура EOS ECMO.pdf
09 червня 2020 12:10
Licenziya.zip
09 червня 2020 12:10
Licenziya DEA.PDF
09 червня 2020 12:10
Dovirenist.zip
09 червня 2020 12:10
Doverennost DEA.PDF
09 червня 2020 12:10
BG 3524-20G ORTOIMPEX.zip

Публічні документи

09 червня 2020 14:49
Електронний підпис
09 червня 2020 14:49
Електронний підпис
09 червня 2020 14:48
Технічна частина.pdf
09 червня 2020 14:48
Керівництво CP5.pdf
09 червня 2020 14:48
Брошура S5.pdf
09 червня 2020 14:48
Специфікація поставки.pdf
09 червня 2020 14:48
Малюнок магістралі.pdf
09 червня 2020 14:48
Брошюра EOS ECHMO.pdf
09 червня 2020 14:48
Малюнок консоль.pdf
09 червня 2020 14:48
Цінова пропозиція.pdf
09 червня 2020 14:48
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРТОІМПЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС"
#39496478
Переможець 11 231 790,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 09:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОРТОІМПЕКС"
#39496478
11 231 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 14:26
ДУ № від 22.07.20.pdf зміни до договору
22 липня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:18
Д№ ЕКМО-1507 від 15.07.20р. - 11231790.00грн..pdf укладений
15 липня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучення п. 1.3. з Договору
Номер договору про закупівлю: ЕКМО-1507
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 231 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 752 790,00 UAH)