Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Сергій Борисович Сорокін +380671386112 soroka79@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 12:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 12:54 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 12:27 |
Очікувана вартість: | 30 882 445,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154 413,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 154412 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 14:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 14:18 |
додаток 7 до ТД_проект договору Соборності.rar | |
07 травня 2020 14:18 |
Тендерна документація вул. Соборності.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000042 ● 6a1871626140405a8c7d82a004971c0c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 15:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020
№ 77
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.12.2020 № 77.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-05-07-002848-b Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-12 09:51:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2020-05-07-002848-b) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених у ч. 5 ст. 41 цього Закону.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 5 ст. 41 Закону повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Разом з тим, аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, додатковою угодою від 28.12.2020 № 2 внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю від 19.06.2020 № 32-20 в частині продовження строків виконання робіт до 30.06.2021 року.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткової угоди № 2, з наданням документального підтвердження такого внесення.
Пояснення та копії документів, що підтверджують настання обставин визначених в ч. 5 ст. 41 Закону, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-15 16:44:57
Про надання пояснень
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2020-05-07-002848-b) у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України, щодо обґрунтування причин внесення змін до істотних умов договору № 32-20 від 19.06.2020, шляхом укладання додаткової угоди № 2, з наданням документального підтвердження такого внесення, пояснює наступне:
Технічний нагляд за проведенням капітального ремонту дороги по вул. Соборній в м. Новоград-Волинському Житомирської області, на підставі договору про здійснення технічного нагляду, здійснює ФОП Охман О.В.
Станом на 28.12.2020 року, внаслідок настання несприятливих погодних умов, особа відповідальна за здійснення технічного нагляду заборонила проводити роботи на об’єкті, що в свою чергу призвело до відсутності можливості Сторонами виконати взяті на себе зобов’язання, документи підтверджуючі надаються.
У зв'язку з виниклою ситуацією та у відповідності до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторонами, за взаємною згодою, було ініційоване продовження терміну дії договору № 32-20 від 19.06.2020 шляхом укладення відповідної додаткової угоди.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-01-21 20:08:59
Звернення за роз'ясненнями зобов'язань Департаменту регіонального розвитку Житомирської ОДА, визначених у висновку Північного офісу державної аудиторської служби України від 18.01.2021 за UA-M-2020-12-17-000042
У відповідь на висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2020-05-07-002848-b, пояснюємо наступне:
Стосовно відсутності копії документу, що посвідчує право власності (обліку) надавача послуг (комунального автотранспортного підприємства № 273904) на компресорну станцію ПКДС-5,25ДМ, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» міститься файл «66. Скани техпаспортів», на сторінці 14 (чотирнадцять) якого розміщено завірену уповноваженою особою учасника скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини, а саме компресорної станції марки ПКДС-5,25ДМ, власником якої, відповідно до даного свідоцтва, є КАТП № 273904 з яким ТОВ «Будстандарт ЛТД» було укладено договір про надання послуг від 13.03.2020 року № 130320.
Таким чином, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» було підтверджено наявність обов'язкової техніки у потрібній кількості, що відповідає вимогам п. 5 Розділу ІІІ та Додатку 6 тендерної документації, а тому зазначене Державною аудиторською службою порушення замовником вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відповідає дійсності.
Стосовно зауваження Державної аудиторської служби про відсутність у складі пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копії дозволу (який видавався роботодавцеві, виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (в редакції чинній до 12.03.2020 року), на експлуатацію (застосування) вантажопідіймального автокрану 10-20т-С Камаз 53229, повідомляємо про таке:
На виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано ліцензію на «Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками» (за переліком видів робіт згідно з додатком) № 15-Л від 21 березня 2018 року, яка розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції dabi.gov.ua у розділі "Реєстр виданих ліцензій".
Техніка, яка залучається учасником за договором про надання послуг від 27.03.2020 № 01/27-2020, надається разом з операторами (машиністами) та є власністю ДП «Київське Облдорупр» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», що підтверджується скан-копіями свідоцтв про державну реєстрацію, які містяться у файлі «66. Скани техпаспортів».
Дотримуючись «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, пунктом 1.4. договору про надання послуг від 27.03.2020 № 01/27-2020 за яким учасник залучає до виконання робіт зазначений автокран 10-20т-С Камаз 53229, Виконавцем (Дочірнім підприємством «Київське Облдорупр» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України») гарантується наявність у нього всіх передбачених законодавством дозволів, ліцензій, погоджень, сертифікатів тощо, необхідних для надання послуг протягом дії договору.
Відповідно до чинного законодавства, відповідальність за експлуатацію машин, які включені до переліку машин та механізмів з підвищеною небезпекою, несе саме власник даних механізмів і машин. Відсутність на балансі учасника такої техніки унеможливлює надання ним згаданого дозволу чи декларації, оскільки оператор (машиніст) та сама машина/механізм надаються окремою послугою, про що свідчить договір від 27.03.2020 № 01/27-2020.
Таким чином, оскільки учасник ТОВ «Будстандарт ЛТД» не є власником техніки та залучає її шляхом отримання саме послуг від Виконавця за згаданим договором, за умовами документації він не зобов'язаний надавати вказані декларації та дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
Отже, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» були дотримані вимоги документації, тому його пропозиція не може бути відхилена як така, що не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Підсумовуючи вищевикладене, повідомляємо, що вказане у висновку Північного офісу державної аудиторської служби України від 18.01.2021 за UA-M-2020-12-17-000042 порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» у зв'язку з невідхиленням пропозиції учасника через вказані невідповідності кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону не визнаються Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації, оскільки відсутній сам факт вчинення даного порушення.
Відповідно до вищевикладеного, Департамент регіонального розвитку повідомляє про відсутність можливості усунення зазначених Державною аудиторською службою порушень у зв'язку з відсутністю останніх.
У зв'язку з наявністю усіх необхідних документів у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД», просимо Північний офіс державної аудиторської служби України роз'яснити яким чином Департаменту регіонального розвитку здійснити заходи щодо припинення зобов'язань за укладеним договором за результатом проведеної закупівлі.
Додатки:
1. Файл «66. Скани техпаспортів»;
2. Договір про надання послуг від 13.03.2020 року № 130320;
3. Договір про надання послуг від 27.03.2020 року № 01/27-2020.
- 66. Скани техпаспортів.pdf
- 19. Договір №130320 КАТП.pdf
- Договір про надання послуг № 01.27-2020 від 27.03.2020.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-01-26 16:18:19
Відповідь на роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу встановлено порушення законодавства у сфері закупівель, що відображені у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Так, Додатком 6 тендерної документації встановлено умову, що на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт, учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку), якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано довідку від 22.05.2020 № 54, яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт (далі – Довідка № 54), у пункті 9 якої зазначено інформацію про наявність в учасника компресорної станції ПКДС-5,25ДМ, яка залучена вказаним учасником у комунального автотранспортного підприємства № 273904 на підставі договору надання послуг від 13.03.2020 № 130320.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано лист від 25.05.2020 № 101, в якому зазначено, що вищевказана компресорна станції ПКДС-5,25ДМ не підлягає державній реєстрації, тобто вказаним учасником даним листом спростовано факт наявності у складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію зазначеного механізму, при відсутності у її складі копії іншого документу, що посвідчує право власності (обліку) надавача послуг (комунального автотранспортного підприємства № 273904) на вищевказану компресорну станцію ПКДС-5,25ДМ, а відтак вказаним учасником не підтверджено інформацію, зазначену в Довідках № 54 та № 54/1 в частині наявності компресорної станції ПКДС-5,25ДМ, чим не дотримано вимоги Додатку 6 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції вимагалось надання завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи, вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) (подаються в окремому файлі).
Відповідно до пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі – Порядок № 1107), експлуатація (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пункті 10 Додатку № 7 Порядку № 1107, зокрема, вантажопідіймальних кранів та машин, здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
В той же час, відповідно до наданої у складі пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД» Довідки № 54 (пункт 2), яка містить відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт та даних пункту 9 розділу II підсумкової відомості ресурсів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будстандарт ЛТД», вказаним учасником для виконання робіт, передбачених технічним завданням (Додаток № 2 до тендерної документації), заплановано використання автокрану 10-20т-С Камаз 53229 (на умовах надання послуг Дочірнім підприємством «Київське Облдорупр» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», згідно договору надання послуг від 27.03.2020 № 01/27-2020), вартість роботи якого включено до ціни тендерної пропозиції переможця.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» відсутня копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копія дозволу (який видавався роботодавцеві, виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно пункту 6 Порядку № 1107 (в редакції чинній до 12.03.2020 року), на експлуатацію (застосування) вищевказаного вантажопідіймального крану підвищеної небезпеки, що не відповідає умовам пункту 1 розділу III тендерної документації.
Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано пояснення від 15.05.2020 № 65, що копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копія дозволу на експлуатацію (застосування) вищевказаних вантажопідіймальних кранів підвищеної небезпеки, відсутні у складі пропозиції, оскільки машини підвищеної небезпеки не рахуються на балансі підприємства, а у разі потреби техніка залучається на умовах оренди і такий дозвіл відповідно має постачальник техніки.
Проте, вимога пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо наявності у складі тендерної пропозиції оригіналу або належним чином завіреної копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки стосується усіх небезпечних машин та механізмів, які учасник планує використовувати при виконанні робіт, що є предметом даної процедури закупівлі незалежно від умов такого залучення (власна, орендована, лізинг, надання послуг, субпідрядника та /або інше), перелік яких, на виконання вимог Додатку 6 тендерної документації, вказаним учасником зазначено у Довідці № 54 (відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт) та вартість роботи яких включена до ціни тендерної пропозиції учасника, що кореспондується з вимогами абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, та не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, та/або відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, замовник відміняє торги.
Таким чином, враховуючи порушення встановлені в ході проведення моніторингу у п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язання за договором про закупівлю відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок Північного офісу державної аудиторської служби України від 18.01.2021 за UA-M-2020-12-17-000042 У відповідь на висновок Північного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги вул. Соборності в м. Новограді-Волинському Житомирської області» (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2020-05-07-002848-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, зазначаємо наступне: Стосовно відсутності копії документу, що посвідчує право власності (обліку) надавача послуг (комунального автотранспортного підприємства № 273904) на компресорну станцію ПКДС-5,25ДМ, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» міститься файл «66. Скани техпаспортів», на сторінці 14 (чотирнадцять) якого розміщено завірену уповноваженою особою учасника скан-копію свідоцтва про реєстрацію машини, а саме компресорної станції марки ПКДС-5,25ДМ, власником якої, відповідно до даного свідоцтва, є КАТП № 273904 з яким ТОВ «Будстандарт ЛТД» було укладено договір про надання послуг від 13.03.2020 року № 130320. Таким чином, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» було підтверджено наявність обов'язкової техніки у потрібній кількості, що відповідає вимогам п. 5 Розділу ІІІ та Додатку 6 тендерної документації, а тому зазначене Державною аудиторською службою порушення замовником вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відповідає дійсності. Стосовно зауваження Державної аудиторської служби про відсутність у складі пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, або копії дозволу (який видавався роботодавцеві, виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки згідно пункту 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (в редакції чинній до 12.03.2020 року), на експлуатацію (застосування) вантажопідіймального автокрану 10-20т-С Камаз 53229, повідомляємо про таке: На виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» надано ліцензію на «Господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з середніми та значними наслідками» (за переліком видів робіт згідно з додатком) № 15-Л від 21 березня 2018 року, яка розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції dabi.gov.ua у розділі "Реєстр виданих ліцензій". Техніка, яка залучається учасником за договором про надання послуг від 27.03.2020 № 01/27-2020, надається разом з операторами (машиністами) та є власністю ДП «Київське Облдорупр» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», що підтверджується скан-копіями свідоцтв про державну реєстрацію, які містяться у файлі «66. Скани техпаспортів» (зокрема, свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу №XTC53229C22169207 15906KM розміщеного на сторінці 15 даного файлу). Дотримуючись «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107, пунктом 1.4. договору про надання послуг від 27.03.2020 № 01/27-2020 за яким учасник залучає до виконання робіт зазначений автокран 10-20т-С Камаз 53229, Виконавцем (Дочірнім підприємством «Київське Облдорупр» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України») гарантується наявність у нього всіх передбачених законодавством дозволів, ліцензій, погоджень, сертифікатів тощо, необхідних для надання послуг протягом дії договору. Відповідно до чинного законодавства, відповідальність за експлуатацію машин, які включені до переліку машин та механізмів з підвищеною небезпекою, несе саме власник даних механізмів і машин. Відсутність на балансі учасника такої техніки унеможливлює надання ним згаданого дозволу чи декларації, оскільки оператор (машиніст) та сама машина/механізм надаються окремою послугою, про що свідчить договір від 27.03.2020 № 01/27-2020. Таким чином, учасник ТОВ «Будстандарт ЛТД» за умовами документації не зобов'язаний надавати вказані декларації та дозволи на виконання робіт з підвищеною небезпекою оскільки він не є власником техніки (та залучає її шляхом отримання саме послуг від Виконавця за згаданим договором. Отже, учасником ТОВ «Будстандарт ЛТД» були дотримані усі вимоги тендерної документації, тому його пропозиція не могла бути відхилена як така, що не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Підсумовуючи вищевикладене, Департамент регіонального розвитку заперечує наявність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будстандарт ЛТД» вказаних у висновку Північного офісу державної аудиторської служби України від 18.01.2021 за UA-M-2020-12-17-000042 невідповідностей його пропозиції кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а також абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Відповідно, Департаментом не визнається також і зазначене у висновку порушення замовником пункту 1 частини 1 статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» у зв'язку з невідхиленням пропозиції учасника через вказані невідповідності. Як вбачається з вищенаведених заперечень, відсутній сам факт вчинення вказаного у висновку правопорушення, підтвердженням чого слугують документи, що прикріплені у додатках. На виконання норм ч. 9 ст. 8 Закону, просимо Північний офіс державної аудиторської служби України протягом 5 робочих днів переглянути та змінити висновок за результатом моніторингу даної закупівлі з урахуванням поданих документів та аргументованих заперечень. Додатки: 1. Файл «66. Скани техпаспортів»; 2. Свідоцтво про реєстрацію компресорної станції; 3. Свідоцтво про реєстрацію автокрану; 4. Договір про надання послуг від 13.03.2020 року № 130320; 5. Договір про надання послуг від 27.03.2020 року № 01/27-2020.
2021-01-25 18:05:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Лист-повідомлення про оскарження в судовому порядку Висновку про результати моніторингу від 18.01.2021 року |
Дата публікації: | 01 лютого 2021 |
Документи:
01 лютого 2021 16:40
|
Електронний підпис |
01 лютого 2021 16:39
|
Лист-повідомлення.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" |
30 412 669,20
UAH з ПДВ
|
30 412 669,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
30 858 621,13
UAH з ПДВ
|
30 858 621,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКІ ШЛЯХИ" #03580179 |
Відхилено |
30 412 669,20
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 18:09
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" #41945421 |
Переможець |
30 858 621,13
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 18:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2020 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:59
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 16:59
|
Банківська гарантія (забезпечення виконання договору) №32-20 від 19.06.2020.zip | укладений |
19 червня 2020 16:58
|
договір №32-20 від 19.06.2020.pdf | укладений |
19 червня 2020 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили у тексті договору дату 31.12.2020 замінити датою 30.06.2021, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 32-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |