Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт вул. Київська (від майдану Соборного до вул. Небесної Сотні) в м. Житомирі" (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
21 668 654,40 UAH
UA-2020-05-07-002833-b 9415081f2adc408887dc63ab85adbc79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380671386112 soroka79@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380671386112
soroka79@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 11:50
Очікувана вартість: 21 668 654,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 344,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт вул. Київська (від майдану Соборного до вул. Небесної Сотні) в м. Житомирі" (код ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Київська (від майдану Соборного до вул. Небесної сотні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 21 650 000,00
UAH з ПДВ
18 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 21 428 925,00
UAH з ПДВ
21 320 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 21 619 766,65
UAH з ПДВ
21 619 766,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 13:20
Електронний підпис
25 травня 2020 13:16
2.1.2. Договори техніка.rar
25 травня 2020 13:16
2.3.3. Лист-відгук.pdf
25 травня 2020 13:16
2.1.8.Документи щодо АБЗ.rar
25 травня 2020 13:16
4.7. Календарний графік.pdf
25 травня 2020 13:16
21. Банківська гарантія.rar
25 травня 2020 13:16
4.5.4. Лист-погодження.pdf
25 травня 2020 13:16
20.Про санкції.pdf
25 травня 2020 13:16
15.Витяг ПДВ копія.PDF
25 травня 2020 13:16
15,Витяг ПДВ оригінал.PDF
25 травня 2020 13:15
0. Реєстр.pdf
25 травня 2020 13:15
2.1.4.2.Лист роз’яснення.pdf
25 травня 2020 13:15
2.1.4.2.Лист-роз’яснення.pdf
25 травня 2020 13:15
13.imd

Публічні документи

17 червня 2020 14:32
Електронний підпис
17 червня 2020 14:12
public_doc.p7s
17 червня 2020 14:12
public_doc.pdf
17 червня 2020 14:12
Dovidka_20162368680960095902.pdf.p7s
17 червня 2020 14:12
Dovidka_20162368680960095902.pdf
04 червня 2020 13:14
Електронний підпис
04 червня 2020 13:11
лист-підтвердж..pdf
04 червня 2020 13:11
працівники.pdf
25 травня 2020 13:52
Електронний підпис
25 травня 2020 13:51
реєстр.pdf
25 травня 2020 13:51
Підписаний_G0520-7131-GL_tender.pdf
25 травня 2020 13:51
довідки ст17.pdf
25 травня 2020 13:51
Податки.pdf
25 травня 2020 13:51
техніка3.pdf
25 травня 2020 13:51
тендер.пропозиц.pdf
25 травня 2020 13:51
фінанси.pdf
25 травня 2020 13:51
программа.pdf
25 травня 2020 13:51
листи-згоди.pdf
25 травня 2020 13:51
листи-гарант.pdf
25 травня 2020 13:51
листи до технічки.pdf
25 травня 2020 13:51
лист про уклад.догов.pdf
25 травня 2020 13:51
техніка-41-89.pdf
25 травня 2020 13:51
техніка-1-40.pdf
25 травня 2020 13:51
лист довкілля.pdf
25 травня 2020 13:51
довілка на дозвол.pdf
25 травня 2020 13:51
установчи доки.pdf
25 травня 2020 13:51
субподряд.pdf
25 травня 2020 13:51
проект договора.pdf
25 травня 2020 13:51
працівники.7z
25 травня 2020 13:51
довідка працівн..pdf
25 травня 2020 13:51
матер.-техн.база.pdf
25 травня 2020 13:51
Лаборатория.pdf
25 травня 2020 13:51
завод.pdf
25 травня 2020 13:51
аналогич договір.pdf
25 травня 2020 13:51
Кошторис-86-171.pdf
25 травня 2020 13:51
Кошторис-1-85.pdf
25 травня 2020 13:51
11.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕРИДІАН."

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕРИДІАН."
#13709728
Відхилено 18 700 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 10:24
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Відхилено 21 320 581,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 18:01
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Переможець 21 619 766,65
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 18:03

Документи

29 травня 2020 10:24
Електронний підпис
26 травня 2020 12:18
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

03 червня 2020 18:01
Електронний підпис
03 червня 2020 17:58
протокол №272.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутній лист-підтвердження від ТОВ «Нітранс Імперіал» та ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі. (згідно вимог Додатку 6 до тендерної документації – оригінал листа підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі, у випадку відсутності такого підтвердження в договорі). 2. Не надано трудові книжки на трьох штатних працівників. Накази на двох працівників не завіренні належним чином та містять накладення. (згідно вимог Критерію 2 пункту 5 розділу ІІІ до тендерної документації – надати копію наказу або іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
21 619 766,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 13:51
Забезпечення договору.rar укладений
24 червня 2020 13:50
Договір.pdf укладений
24 червня 2020 13:50
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 16:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:43
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021 та викласти Додаток №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 35-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 21 315 839,18
UAH (в тому числі ПДВ 3 552 639,86 UAH)