Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 050 124,00 UAH
UA-2020-05-07-002239-a 37c8544d20ff4feeb6d51052a729f389
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 16:45
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:10
Очікувана вартість: 6 050 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська область, м. Гола Пристань, вулиця Ларіонова, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт амовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Обов’язок Замовника щодо сплати (розрахунків) за цим Договором виникає тільки за умови наявності відповідного бюджетного призначення (згідно з частиною І статті 23 Бюджетного кодексу України) та наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:43
Кошторис (1).rar
07 травня 2020 15:43
Тендерна_документація_Гола Пристань нова (2).doc
08 травня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:43
Кошторис (1).rar
07 травня 2020 15:43
Тендерна_документація_Гола Пристань нова (2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 08 травня 2020 12:39
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:01
Доброго дня ,скажіть будь ласка, чи можливо замість Ліцензії на провадження діяльності архітектури , надати Сертифікат, Дякую.
Відповідь: Тільки ліцензія
Вимоги
Дата подання: 08 травня 2020 14:05
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:01
Просило надати розяснення щодо вимоги у тендерній документації, а саме: У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ч.3 статті 16 Закону. Який саме документ учасник повинен завантажити у разі закучення субпідрядника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 7 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Перевірити субпідрядника відповідно до частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» можливо лише за наявності надання інформації та/або довідок, зазначених в додатку 4 ТД
Відомість робіт
Дата подання: 11 травня 2020 23:53
Дата відповіді: 12 травня 2020 10:17
Якої щільності повинна бути мінвата для утеплення стелі підвалу? Дякую за відповідь.
Відповідь: Згідно проектного рішення перекриття над підвалом утеплюється плитами з базальтового волокна "Термолайф Лайт" товщиною 100мм.
Відомість робіт
Дата подання: 12 травня 2020 10:30
Дата відповіді: 12 травня 2020 16:02
Питання було -какой плотности повинна бути мінвата?.Що товщина 100 мм.то ясно з тех.завдання. Ще раз дякую за відповідь.
Відповідь: Щільність не менше 35 кг/м3
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-002239-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42739216
Дата подання: 02 червня 2020 13:53
Скарга
Не правомірне відхилення
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 14:52
Рішення тендерного комітету залишається без змін
Номер вимоги: UA-2020-05-07-002239-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32619139
Дата подання: 09 червня 2020 18:57
Неправомірне відхилення
Відповідно до тексту Вимоги, що додається
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 13:58
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
При письмовому оформлені протоколу тендерного комітету від 02 лютого 2020 року № 91 була допущена технічна описка та неправильно вказано номер статті що регулює відхилення тендерних пропозицій. Проте з аналізу та змісту норм, зазначених в описовій частині рішення, чітко можна визначити яку саме статтю (а саме статтю 31 Закону) було застосовано та з яких підстав, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо неможливості подачі в тендерній пропозиції проекту договору
відповідно до додатку № 7 Тендерної документації разом з календарним графіком робіт (Додаток 2 Договору) у зв’язку з неможливістю його заповнення в односторонньому порядку, повідомляємо наступне.
Ваше посилання на розділ 2 Договору як на норму що підтверджує правомірність Ваших дій є безпідставною, бо в згаданому розділі безпосередньо регулюються відносини між Сторонами, що виникли після підписання Договору, а також з самого змісту вбачається що календарний графік робіт є невід’ємною частиною договору та починає діяти одночасно з підписанням Договору Сторонами, визначає дати початку та закінчення робіт, проте фактично самі роботи починаються після фактичного виконання Замовником певних умов, визначених пунктом 2.1. Договору, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-002239-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 09 червня 2020 16:22
Щодо незаконного відхилення
Шановний Замовнику!
09 червня 2020 Вами було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», яке оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 98 від 09.06.2020, у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» вимогам тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація) (№ закупівлі UA-2020-05-07-002239-a) відповідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Приватне підприємство проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вважає вказане рішення Замовника необґрунтованим, упередженим та безпідставним у зв’язку з наступним.
По-перше, Замовником у протоколі засідання тендерного комітету № 98 від 09.06.2020 зроблено посилання на статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно якої тендерна пропозиція Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажної фірми «Промальп» відхилена.
Нагадуємо, що стаття 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) стосується електронного аукціону, а не відхилення тендерних пропозицій, і не надає підстав для відхилення тендерних пропозицій взагалі.
По-друге, Замовником не вказано, яка саме інформація, передбачена для заповнення у проекті Договору відповідно до додатку № 7 Тендерної документації, зазначена учасником не в повному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести у відповідність своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та надати обґрунтоване роз’яснення невідповідності тендерної пропозиції Приватного підприємства проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» вимогам тендерної документації.
У разі відсутності обґрунтованого роз’яснення відповідно вимог Закону вимагаємо скасувати своє рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 червня 2020 16:26
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
При письмовому оформлені протоколу тендерного комітету від 09 червня 2020 року № 98 була допущена технічна описка та неправильно вказано номер статті, що регулює відхилення тендерних пропозицій. Проте з аналізу та змісту норм, зазначених в описовій частині рішення, чітко можна визначити яку саме статтю (а саме статтю 31 Закону) було застосовано та з яких підстав, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Щодо другого Вашого питання, інформуємо, що Вами не заповнений календарний графік робіт. Пояснення, яке надано Вами, щодо неможливості заповнення в односторонньому порядку календарного графіку робіт (Додаток 2 Договору), повідомляємо наступне. Ваше посилання на розділ 2 Договору як на норму що підтверджує правомірність Ваших дій є безпідставною, бо в згаданому розділі безпосередньо регулюються відносини між Сторонами, що виникли після підписання Договору, а також з самого змісту вбачається що календарний графік робіт є невід’ємною частиною договору та починає діяти одночасно з підписанням Договору Сторонами, визначає дати початку та закінчення робіт, проте фактично самі роботи починаються після фактичного виконання Замовником певних умов, визначених пунктом 2.1. Договору, у зв’язку з чим ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-002239-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Хімекопром", Код ЄДРПОУ:39677134
Дата подання: 18 червня 2020 17:23
Вимога про усунення порушень, що були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Ознайомившись з Протоколом засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12 червня 2020 № 101, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 12 червня 2020 року, маємо обґрунтовані заперечення щодо зазначеного рішення.
Згідно протоколу № 101 від 12.06.2020 року: пропозиція ТОВ «Хімекопром» за результатами оцінки була відхилена відповідно до пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника тендерній документації.
Але, враховуючи вимоги затвердженої тендерної документації та керуючись положеннями діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», введеної в дію 19 квітня 2020 року, ми вважаємо, що рішення тендерного комітету порушують наші права та інтереси як Учасника, а також грубо порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
У Протоколі засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12 червня 2020 № 101 (далі – протокол) наведена інформація про підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону, а саме:
1. Відсутня інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
2. В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, і якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі.
Згідно відкритих реєстрів Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який надано Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня Додаткова угода до договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно, що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору.»
ТОВ «Хімекопром» категорично не погоджується з такими підставами для відхилення нашої пропозиції, оскільки в Законі відсутні такі підстави відхилення, які були засновані до ТОВ «Хімекопром». На підтвердження своєї правової позиції зазначаємо про наступне.
Заперечення по п.1 протоколу:
Згідно вимог частини ІІІ пункту 1 підпункту 12 тендерної документації Учасник повинен був надати: «12. Інформацію, в якій зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля».
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімекопром» був наданий файл під назвою «Інші документи.pdf», у якому присутня довідка з назвою «Інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля», яка подана у складі тендерної пропозиції для участі саме по закупівлі : ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація).
У першому абзаці цієї довідки чітко зазначено, що «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Інші вимоги про надання інформації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі у тендерної документації відсутні.

Окрім цього у частині ІІІ тендерної документації присутній пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», але ніяких вимог стосовно надання інформації, гарантійних листів, довідок або інших документів, які б повинен мав надати учасник закупівлі, у цьому пункті немає.
Інформація яка наведена у частині ІІІ тендерної документації пункт 6, повністю дублюється у тендерній пропозиції та проекті договору, наданих учасником ТОВ «Хімекопром» у складі тендерної документації.
Тому, керуючись нашим правом відповідно вимог п. 3 статті 31 Закону, а саме
«3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель», ТОВ «Хімекопром звертається до Замовника з вимогою - надати більш повну інформацію: відповідно до вимог якого пункту тендерної документації і у якої формі Учасник повинен був надати інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.

Заперечення по п.2 протоколу:
У складі частини ІІІ пункту 1 підпункту 6 тендерної документації присутня наступна інформація: «Згідно ч.2.ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 22-75-VІІІ якщо учасник є товариство з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, то він повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів станом на кінець попереднього кварталу Учасника та/або протокол загальних зборів учасників. При цьому останній документ повинен містити пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі».
Вимог до того, яким чином повинен бути оформлений протокол, або його пункти у тендерної документації не висувалось.
У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Хімекопром» був долучений файл під назвою «Повноваження директора.pdf», у якому фактично присутній П Р О Т О К О Л № 15/05/20 загальних зборів засновників Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» від 15 травня 2020 року. У пункті протоколу «ВИРІШИЛИ» зазначено «Надати директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» Адамчику Олександру Олександровичу право подавати та підписувати від імені Товариства з обмеженою відповідальністю «Хімекопром» документи тендерної пропозиції відкритих торгів на предмет закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація), Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-07-002239-a, яку проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації, та, у разі визначення ТОВ «Хімекопром» переможцем відкритих торгів, права укладання та підпису договору на виконання робіт за результатами цієї закупівлі та суми пропозиції, права підпису актів виконаних робіт та інших документів, права розписуватись від імені Товариства, та виконувати всі інші необхідні дії, пов'язані з предметом закупівлі».
Керуючись нашим правом відповідно вимог пункту.3 статті 31 Закону, ТОВ «Хімекопром звертається до Замовника з вимогою надати ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ, пояснення стосовно п. 2 відхилення нашої пропозиції: «В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, і якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами такої процедури закупівлі.». Чим саме формулювання, викладене ТОВ «Хімекопром» у протоколі № 15/05/20 від 15.05.2020 р. про надання директору права на укладення та підписання договору – не відповідає тендерній документації.

Заперечення стосовно того, що «Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який надано Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня Додаткова угода до договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно, що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору.»
ТОВ «Хімекопром» категорично не згодне з таким висновком Замовника. У тендерній документації Замовника зазначено: частина ІІІ пункт 1 підпункту 4, що учасник повинен надати:
«4. Документально підтвердженої інформації про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до додатку № 3). Перелік кваліфікаційних критеріїв зазначений у розділі 5 цієї тендерної документації».
У розділі 5 тендерної документації зазначено «Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 3 до цієї документації відкритих торгів.»
У Додатку 3 зазначено:
2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) Довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. З копією вказаного у довідці договору, знятого з оригіналу. До довідки надається також оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та клас наслідків об'єкту.
При цьому, якщо учасник торгів відповідно до норм чинного законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь із вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним вимогам, то такий учасник надає лист – роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою (у разі наявності) в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).

Таким чином у тендерній документації відсутні вимоги стосовно підтвердження терміну виконання робіт по договору, обсягів робіт та суми договору іншими документами, ніж відгук, наданий замовником робіт, зазначеним довідці по формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору.
Учасник ТОВ «Хімекопром», як і вимагалося тендерною документацією, надав Відгук замовника будівництва, зазначеного у довідці «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт)», файл «Кваліфікація.pdf», а саме: Комунального закладу «Великолепетихський районний Будинок культури» Великолепетихської районної ради Херсонської області», у якому підтверджене повне та своєчасне виконання усіх умов договору та інші вимоги Замовника у відповідності до тендерної документації.
Згідно статі 29 діючої редакції Закону України «Про публічні закупівлі»:
п. 15. «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.»
п.16 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Вважаємо, що тендерний комітет Замовника не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Хімекопром», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені дії призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «Хімекопром», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав,. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем СП КООПЕРАТОР.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «Хімекопром» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ «Хімекопром» є реальним учасником ринку будівельних послуг.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду та надати відповідь у строк , передбачений ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Надати більш детальні пояснення з питань, що поставлені у цій вимозі, стосовно відхилення пропозиції ТОВ «Хімекопром», у зв’язку з невідповідності пропозиції учасника тендерній документації.
3. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника 103 від 15.06.2020 року стосовно визнання тендерної пропозиції СП КООПЕРАТОР, переможцем торгів на закупівлю робіт по об’єкту закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області». (СРV за ДК 021:2015 – 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
4. Скасувати рішення, викладене у протоколі засідання тендерного комітету Замовника 101 від 12.06.2020 року стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Хімекопром», у зв’язку з невідповідності пропозиції учасника тендерній документації та повернути її на кваліфікацію.

У разі ігнорування вимоги ми будемо змушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету України, системи моніторингу публічних закупівель, Державної аудиторської служби України з подальшим зверненням до контролюючих та правоохоронних органів, щодо допущених Замовником грубих порушень в даній тендерній закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 16:13
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
Учасником не надано інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі в довільній формі (довідка, лист, тощо). В даному документі Ви мали чітко підтвердити відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі встановленим у тендерній документації. Довідка з назвою «Інформація щодо застосування заходів із захисту довкілля», яка подана у складі тендерної пропозиції не є належним документом з цього питання, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
В протоколі загальних зборів від 15 травня 2020 року № 15/05/20 відсутній пункт, в якому уповноваженій посадовій/службовій особі Учасника надано дозвіл укладати договір за результатами процедури закупівлі, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.
Замовником проведено аналіз аналогічного договору, який наданий Учасником і встановлено, що договір виконаний з порушенням терміну та не в повному обсязі, а саме встановлено що роботи проводилися і після закінчення строку дії договору, тобто в наступному році (відсутня додаткова угода до Договору щодо продовження строку виконання робіт), а також згідно з інформацією з офіційного порталу оприлюднення інформації про публічні закупівлі ProZorro видно що договір виконаний не в повному обсязі, тобто сума оплачених робіт є меншою за саму суму договору, у зв’язку з чим Ваша Вимога в цій частині не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

02 червня 2020 13:52
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

09 червня 2020 18:56
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

18 червня 2020 17:23
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-07-002239-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42739216
Скарга на дії Замовника
Не правомірне відхилення
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-07-002239-a.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ", Код ЄДРПОУ:42739216
Скарга
Не правомірне відхилення
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

02 червня 2020 13:49
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000001 ● cf091afdaef74fcba6bef733c0c3a663
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020 09:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.07.2020 №130

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-07-002239-a
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- дані автоматичних індикаторів ризиків;
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 15:43:35

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) №2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області, що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за номером № UA-2020-05-07-002239-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:

Відповідно до оприлюдненої інформації 12.06.2020 Замовником відхилено пропозицію ТОВ «КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ» та розміщено протокол засідання тендерного комітету №101 від 12.06.2020, за змістом якого було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПРАТ «ПМК №132» в процедурі за № UA-2020-04-14-003319-b.

У зв’язку з чим просимо пояснити якою датою та з яких підстав було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника торгів ТОВ «КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ»?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-29 18:28:34

Пояснення на запит

Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо пояснення на запит замовнику на пояснення від управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області, що проводить Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) (ідентифікатор закупівлі
UA-2020-05-07-002239-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 24 липня 2020 року.
З технічних причин при відхиленні ТОВ «КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ» оприлюднено не той протокол. Пропозиція учасника ТОВ «КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ», яка за результатами оцінки визнана як найбільш економічно вигідна, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно зі статтею 16, на наявність або відсутність підстав для відмови участі у торгах відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та на відповідність умовам тендерної документації.
В результаті встановлено наступне:
1. У загальних відомостях відсутня інформація щодо форми власності підприємства.
2. Аналогічний договір наданий на поточний, а не на капітальний ремонт та/або будівництво та/або реконструкцію громадських будівель та споруд.
3. Учасником зазначена не в повному обсязі інформація, що передбачена для заповнення у проекті договору відповідно до додатку № 7 Тендерної документації, а саме не заповнений календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Відсутня інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Рішення тендерного комітету оформлено протоколом від 12 червня 2020 року
№ 102 (додається).


Заступник директора Департаменту,
голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу комбінованого типу (ясла-садок) № 2 «Посмішка» з утепленням огороджувальних конструкцій по вул. Ларіонова, 130 в м. Гола Пристань, Херсонської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-07-002239-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 05 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зазначено що: 1. «на порушення вимоги частини другої статті 31 Закону, Замовником не оприлюднено інформацію про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче об’єднання «Каскад», у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. З технічних причин при відхиленні Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче об’єднання «Каскад» оприлюднено не той протокол. Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю виробниче об’єднання «Каскад», яка за результатами оцінки визнана як найбільш економічно вигідна, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією, згідно зі статтею 16, на наявність або відсутність підстав для відмови участі у торгах відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та на відповідність умовам тендерної документації. В результаті встановлено наступне: 1. У загальних відомостях відсутня інформація щодо форми власності підприємства. 2. Аналогічний договір наданий на поточний, а не на капітальний ремонт та/або будівництво та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. 3. Учасником зазначена не в повному обсязі інформація, що передбачена для заповнення у проекті договору відповідно до додатку № 7 Тендерної документації, а саме не заповнений календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору). Відсутня інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Рішення тендерного комітету було оформлено протоколом від 12 червня 2020 року № 102, який був опублікований разом з поясненнями Департаменту на Ваш запит щодо цього питання 29 липня 2020 року. Повторно додаємо сканований протокол до цього заперечення. У зв’язку з цим інформуємо що Департаментом усунуто ваше зауваження тому на сьогодні нами не порушено вимог частини другої статті 31 Закону. 2. «За результатом проведеного аналізу відповідності пропозиції переможця торгів, Споживче товариство «Кооператор», умовам тендерної документації встановлено наступне. Вимогою пункту 7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації визначено, що в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати договірну ціну та розрахунок договірної ціни. Проте, у складі тендерної пропозиції Споживчого товариства «Кооператор» відсутні договірна ціна та розрахунок договірної ціни. Не відхиливши пропозицію Споживчого товариства «Кооператор», яка не відповідає вимогам тендерної документації, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. В пункті 7 розділу «Загальні положення» тендерної документації описується інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Згідно Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно вимог тендерної документації договірну ціну повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, тобто Договірну ціну за результатом проведеного аукціону на погодження Замовником з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», розрахований у ліцензійному програмному комплексі, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою в друкованому вигляді та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних, що і було зроблено Споживчим товариством «Кооператор», як переможцем торгів, у п’ятиденний строк з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Тому замовником не було порушено вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

2020-08-11 16:19:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 19.08.2020 № 05-08-1441/0/20/317.2.2.
Дата публікації: 19 серпня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ" 5 320 777,50
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС" 5 510 894,00
UAH з ПДВ
5 000 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СКН ГРУПП" 5 585 059,21
UAH з ПДВ
5 000 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 5 620 000,00
UAH з ПДВ
5 539 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хімекопром" 5 898 000,00
UAH з ПДВ
5 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ" 5 754 356,15
UAH з ПДВ
5 754 356,15
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 5 787 700,01
UAH з ПДВ
5 787 700,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 14:44
Електронний підпис
22 травня 2020 14:43
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 18:43
Електронний підпис
21 травня 2020 18:42
Проект договору.pdf
21 травня 2020 18:42
Уставний документ.pdf
21 травня 2020 18:42
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2020 18:42
Роздруківка із сайту.pdf
21 травня 2020 18:42
Ліцензія.pdf
21 травня 2020 18:42
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 18:42
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 14:50
Електронний підпис
22 травня 2020 14:48
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
22 травня 2020 14:48
Договірна ціна.pdf
22 травня 2020 14:48
Довідки кваліфікація.pdf
22 травня 2020 14:48
Довідки відповідність.pdf
22 травня 2020 14:48
1-Р. РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 21:05
Електронний підпис
20 травня 2020 21:04
5. Лист-пояснення.PDF
20 травня 2020 21:04
24. Ст.17 (Додаток 4).PDF
20 травня 2020 21:04
26. Сканований наказ № 2.PDF
20 травня 2020 21:04
27. Сканований наказ № 3.PDF
20 травня 2020 21:04
35. Субпідряд.PDF
20 травня 2020 21:04
37. Техвимоги згода.PDF
20 травня 2020 21:04
44. Інформація довкілля.PDF

Публічні документи

22 травня 2020 11:34
Електронний підпис
22 травня 2020 11:30
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 11:30
Реєстр.pdf
22 травня 2020 11:30
Проект договора.pdf
22 травня 2020 11:30
Кваліфікація.pdf
22 травня 2020 11:30
Інші документи.pdf
22 травня 2020 11:30
Довідки ст.17.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 14:05
Електронний підпис
22 травня 2020 14:04
15. Баланс 1м_2м за 2019рік.pdf
22 травня 2020 14:04
24. Довідка довкілля.pdf
22 травня 2020 14:04
1. Реєстр.pdf
22 травня 2020 14:04
2. Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 14:04
21. Проект Договору.pdf
22 травня 2020 14:04
23. лицензия АВК-5.pdf
22 травня 2020 14:04
6.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 травня 2020 14:04
8. Кошторис.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:05
Електронний підпис
19 червня 2020 13:03
Довідка Податкова.pdf
19 червня 2020 06:12
Довідка банкрутцтво.pdf
19 червня 2020 06:12
Корупція 1.pdf
19 червня 2020 06:12
Корупція 2.pdf
19 червня 2020 06:12
МВС Повна.pdf
22 травня 2020 09:00
Електронний підпис
22 травня 2020 08:59
5.Тендерна_пропозиція.PDF
22 травня 2020 08:59
3.ДОГОВІР.PDF
22 травня 2020 08:59
18.Свідоцтво ПДВ.pdf
22 травня 2020 08:59
13.Опис до статуту.pdf
22 травня 2020 08:59
20.субпідрядників.PDF
22 травня 2020 08:59
14.Паспорт мій_код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"

ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"

ПП "СКН ГРУПП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"

ТОВ "Хімекопром"

ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"
#42739216
Відхилено 5 000 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 17:13
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "СІЛЬКОМУНСЕРВІС"
#32619139
Відхилено 5 000 119,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:10
ПП "СКН ГРУПП"
#33116606
Відхилено 5 000 120,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:17
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Відхилено 5 539 900,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 14:45
ТОВ "Хімекопром"
#39677134
Відхилено 5 610 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:49
ТОВ "КАСКАД ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТБ ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ"
#13847146
Відхилено 5 754 356,15
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:55
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Переможець 5 787 700,01
UAH з ПДВ
15 червня 2020 14:56

Документи

01 червня 2020 17:12
Електронний підпис
01 червня 2020 17:08
Протокол

Документи

02 червня 2020 16:10
Електронний підпис
02 червня 2020 16:08
Протокол

Документи

02 червня 2020 16:17
Електронний підпис
02 червня 2020 16:13
Протокол

Документи

09 червня 2020 14:45
Електронний підпис

Документи

12 червня 2020 16:48
Електронний підпис
12 червня 2020 16:46
Протокол

Документи

12 червня 2020 16:55
Електронний підпис
12 червня 2020 16:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
5 787 700,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:28
Договір_15-Посмішка.pdf укладений
06 липня 2020 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 787 700,01
UAH (в тому числі ПДВ 964 616,67 UAH)