Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні брикети з деревини твердих порід
Очікувана вартість
2 327 600,00 UAH
UA-2020-05-07-002102-a fbe56fae63b04abc84cbf4c9662b82ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грошева Олена Олександрівна

+380552414425 grosheva_o@ksau.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад “Херсонський державний аграрний університет”
Код ЄДРПОУ: 00493020
Вебсайт: http://www.ksau.kherson.ua
Місцезнаходження: 73006, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Стрітенська, буд.23
Контактна особа: Грошева Олена Олександрівна
+380552414425
grosheva_o@ksau.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 15:28
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 15:28
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:25
Очікувана вартість: 2 327 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
506 т
Паливні брикети з деревини твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73006, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Стрітенська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар після його приймання по кількості і якості на підставі наданого рахунку та видаткової накладної, сертифікату якості Товару. Оплата за товар здійснюється безготівковим розрахунком з можливою відстрочкою платежу до 7 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупця бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:20
Перелік змін до тендерної документації.docx
09 червня 2020 16:20
Тендерна документація зі змінами.doc
09 червня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:20
Перелік змін до тендерної документації.docx
09 червня 2020 16:20
Тендерна документація зі змінами.doc
07 травня 2020 15:24
Тендерна документація. брикети з деревини. 2020..doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-07-002102-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "БРИГ", Код ЄДРПОУ:25040456
Дата подання: 18 травня 2020 14:40
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації для потенційних Учасників
07 травня 2020 року Державним вищим навчальним закладом «Херсонським державним аграрним університетом» (надалі за текстом –Змовник) оголошено процедуру закупівлі на предмет: Код за ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (паливні брикети з деревини твердих порід), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-07-002102-a (надалі за текстом– Закупівля). Уважно ознайомившись із умовами та вимогами викладеними Замовником у тендерній документації на закупівлю товарів: код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (паливні брикети з деревини твердих порід), затвердженої Рішенням тендерного комітету від 07 травня 2020 року (надалі за текстом – ТД), ми, як потенційний Учасник даної Закупівлі, переконані у тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, яким можуть відповідати лише один конкретний або виключне коло учасників. Доводимо до відома, що ТД містить дискримінаційні вимоги та інші порушення, що полягає в такому. 1. ЩОДО НАДАННЯ ПРОТОКОЛУ ВИПРОБУВАННЯ. 2. ЩОДО НАДАННЯ КОПІЇ ТЕХНІЧНИХ УМОВ. 3. ЩОДО НАДАННЯ КОПІЇ СВІДОЦТВА ISO 14001:2015 «СИСТЕМИ ЕКОЛОГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ. ВИМОГИ ТА НАСТАНОВИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ» та ЩОДО НАДАННЯ КОПІЇ СЕРТИФІКАТУ НА СИСТЕМУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ISO 9001. 4. ЩОДО НАДАННЯ КОПІЮ СВІДОЦТВА ПРО НАЛЕЖНІСТЬ ПАЛИВА ДО АЛЬТЕРНАТИВНОГО. 5. ЩОДО НАДАННЯ КОПІЇ СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ ДСТУ 8358:2015.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2020 23:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником було усунено визначені за скаргою порушення шляхом внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2020 10:08
Номер скарги: UA-2020-05-07-002102-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД", Код ЄДРПОУ:39423389
Дата подання: 10 липня 2020 15:11
Скарга на рішення замовника в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга на рішення замовника у формі протоколу № 240620 від 12.06.2020 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 10:17
Рішення від 14.07.2020 № 13598 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 10:17
Рішення від 24.07.2020 № 14383.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 21:59

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

26 травня 2020 16:12
Пояснення
26 травня 2020 16:12
Пояснення
26 травня 2020 16:12
Додаток
26 травня 2020 16:12
Додаток
26 травня 2020 16:12
Додаток

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

17 липня 2020 11:28
Пояснення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000015 ● 007d2b47243845b6a8cce75c0443798a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.11.2020 № 410

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-07-002102-a.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
управління Владислав ЩЕРБЕНОК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомлення про вжиття заходів згідно висновку за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2020-11-17-000015.

2020-12-07 17:23:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД" 1 566 576,00
UAH з ПДВ
1 566 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ" 2 301 794,00
UAH з ПДВ
2 301 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 12:50
Електронний підпис
23 червня 2020 12:46
ПОЯСНЕННЯ від 23-06-2020.pdf
23 червня 2020 12:45
ВИТЯГ від 22-06-2020(копія).pdf
19 червня 2020 11:40
Електронний підпис
19 червня 2020 11:38
лист ФОП Поліщук Р.В. (1).pdf
19 червня 2020 11:38
ISO 14001-2015.jpg
19 червня 2020 11:38
ISO 9001-2015.jpg
17 червня 2020 12:47
Електронний підпис
16 червня 2020 21:01
договор навантажувач.pdf
16 червня 2020 20:09
фін отчетность 1м 2м.pdf
16 червня 2020 20:09
технічна спеціфікація.pdf
16 червня 2020 20:09
тех.паспорта (критие).pdf
16 червня 2020 20:09
тех.паспорт.jpg
16 червня 2020 20:09
тех.паспорт 2.jpg
16 червня 2020 20:08
тех.паспорт 1.jpg
16 червня 2020 20:08
статут КЕВПРОД.pdf
16 червня 2020 20:08
статут КЕВПРОД (копія).pdf
16 червня 2020 20:06
сертифікат якості.pdf
16 червня 2020 20:06
протокол зборів.pdf
16 червня 2020 20:06
протокол директор.pdf
16 червня 2020 20:06
проток випробування.pdf
16 червня 2020 20:06
проект договору.pdf
16 червня 2020 20:06
паспорт ваги.pdf
16 червня 2020 20:03
наказ печатка.pdf
16 червня 2020 20:03
наказ директор.pdf
16 червня 2020 20:03
Лист 2 ФОП Полищук РВ.PDF
16 червня 2020 20:03
Лист 1 ФОП Полищук РВ.PDF
16 червня 2020 20:03
доручення Гадяч.pdf
16 червня 2020 20:01
договор освита Гадяч.pdf
16 червня 2020 20:01
договор оренда склад.pdf
16 червня 2020 20:01
договор взвешивания.pdf
16 червня 2020 19:57
договір Полтаваліс.pdf
16 червня 2020 19:57
довідка про транспорт.pdf
16 червня 2020 19:57
довідка про санкції.pdf
16 червня 2020 19:55
довідка по податкам.pdf
16 червня 2020 19:55
довідка звітність 1м2м.pdf
16 червня 2020 19:55
довідка А-Банк.pdf
16 червня 2020 19:55
довідка А-Банк рахунок.pdf
16 червня 2020 19:54
довідка ISO.pdf
16 червня 2020 19:54
выписка КЕВПРОД.pdf
16 червня 2020 19:54
відгук Полтаваліс.pdf
16 червня 2020 19:54
відгук Гадяч.pdf
16 червня 2020 19:54
витяг КЕВПРОД 30.05.2020 р..pdf
16 червня 2020 19:53
витяг КЕВПРОД (копія).pdf
16 червня 2020 19:51
виписка.pdf
16 червня 2020 19:51
виписка, ПДВ.pdf
16 червня 2020 19:51
видаткова Полтаваліс.pdf
16 червня 2020 19:51
видаткова Гадяч.pdf
16 червня 2020 19:51
Аккредитация 2018_.pdf
16 червня 2020 19:47
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 00:29
Електронний підпис
17 червня 2020 13:16
Електронний підпис
17 червня 2020 12:39
Електронний підпис
23 травня 2020 13:23
Електронний підпис
23 травня 2020 13:23
2. Стаття 17 Закону.pdf
23 травня 2020 12:22
Електронний підпис
23 травня 2020 12:21
19. Проект договору.pdf
23 травня 2020 12:21
15.2. Копія виписки з ЄДР.pdf
23 травня 2020 12:21
12.2. Опис реєстратора.pdf
23 травня 2020 12:21
2. Стаття 17 Закону.pdf
23 травня 2020 12:21
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЕВПРОД"

ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕВПРОД"
#39423389
Відхилено
1 566 576,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 10:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:03
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 червня 2020 11:47
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"
#43113177
Переможець 2 301 794,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:12

Вимога про усунення невідповідностей

Голова тендерного комітету повідомив, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. В тендерній пропозиції учасника ТОВ "КЕВПРОД", який зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції вимогам, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та документах на підтвердження права підпису договору про закупівлю. 1. В ч. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться, зокрема наступні вимоги, про надання учасниками документів: «19) повноваження щодо підпису договору на закупівлю підтверджується шляхом надання: - відомостей про керівника та особу/-іб (довідка в довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису на укладення договору про закупівлю (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади кожної особи, зазначеної у довідці); - рішення про призначення керівника (у формі копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. Згідно ПСБО (Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку) 19, чисті активи - активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Отже, у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника, а також у випадку, якщо вартість предмету договору перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу додатково надати рішення загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі. - наказу про призначення керівника (копія);». В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "КЕВПРОД" міститься довідка вих№33 від 22.05.2020 року, в якій учасник зазначає, що у відповідності до вимог чинного законодавства України сума отриманого доходу дозволяє подавати фінансову звітність М1, М2 (баланс) раз на рік, учасник ТОВ «КЕВПРОД» не подає проміжну звітність. Також пропозиція містить власне фінансову звітність суб’єкта малого підприємництва у вигляді форм №№1-М, 2-М (баланс та звіт про фінансові результати). Однак, слід наголосити що умовами документації на підтвердження права підпису уповноваженої особи від учасника, останній повинен подати серед інших документів - документ, який визначає вартість чистих активів, станом на кінець попереднього кварталу. В даних обставинах попереднім кварталом вважається 1квартал 2020 року (січень-березень). Поряд з тим, строки і періодичність подання фінзвітності встановлені в Порядку, затвердженому постановою КМУ від 28.02.2000 року № 419 (далі –Порядок №419). До цього Порядку №419 з 24.07.2019 року були внесенні зміни відповідно до постанови КМУ від 17.07.2019 року № 625. Таким чином з врахуванням змін Порядок №419 передбачає, що малі підприємства позбулися можливості подавати фінзвітсність тільки за рік. Внаслідок набрання змін до Порядку №419, малі підприємства повинні звітувати перед держстатистикою поквартально, оскільки їх виключили з абзацу 16, п.2,Порядку №419, котрий дозволяв подавати фінзвітність раз на рік. Відтак, враховуючи нову редакцію Порядку №419, ТОВ «КЕВПРОД», в якості суб’єкта малого підприємництва повинен подати фінзвітність за формами №1-М, 2-М до органу статистики, не пізніше 25-го числа місяця, що настає за звітнім кварталом – (п.2,5 Порядку №419). Тому, учасник повинен надати документи квартальної фінзвітностіу вигляді форм №№1-М, 2-М (баланс та звіт про фінансові результати). 2. Згідно Додатку №3 до тендерної документації, для відповідності учасника до кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору, учасники повинні були надати: - Довідка з інформацією виконання аналогічного* договору із зазначенням найменування замовника (покупця або інш.) товарів та його контактних телефонів, предмет договору, номер та строк дії договору. - На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник повинен надати копію аналогічного договору та додатками до нього (зазначеної у довідці) згідно якого в період 2019-2020 р. р учасником було поставлено товар, а також відгук (оригінал) від замовника (покупця або інш.) із зазначенням інформації щодо № договору, дати укладання, дотримання строків поставки товару та якості поставленого товару за цим договором, та копією видаткової накладної на поставку товару (або акту приймання-передачі товару, чи іншого документу, що підтверджує фактичне постачання (у повному обсязі) товару за договором у власність контрагента учасника). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі даної процедури та близький до обсягів об’єму предмета закупівлі. Серед документів, учасника наявна довідка з інформацією виконання аналогічного договору вих№19 від 22.05.2020 року, де вказано два договори: 1) Учасник та ПП «Полтаваліс» за договором №18/05-20 від 15.05.2020 року, далі Договір №18/05-20; 2) Учасник та сектор освіти Гадяцької РДА за договором №41 від 21.02.2020 року, далі Договір №41. Однак, ані Договір №18/05-20, ані Договір №41 не вважається в розумінні даної тендерної документації аналогічним, оскільки предметом Договору №41 є Вугілля кам’яне марки ДГ (25-50), що не відповідає предмет даної закупівлі. Договір №18/05-20 також не відображає інформацію, в частині з яких сортів деревини виконано поставлені брикети. Поряд з тим, обсяг поставленого брикету за Договором №18/05-20 не є близьким до обсягів об’єму предмета закупівлі. В розумінні Замовника, поняття «близький до обсягів об’єму предмета закупівлі» вважається таким, що дорівнює або перевищує половину обсягу об’єму предмета закупівлі, що в еквіваленті дорівнює 203 тони та більше. Тому, учасник повинен надати оновлену інформацію та документи на підтвердження відповідності до кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 10:54
Електронний підпис
24 червня 2020 10:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРИКЕТИ ЧЕРКАЩИНИ"
#43113177
2 301 794,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:30
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 10:05
Договір укладений
05 серпня 2020 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 301 794,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 632,33 UAH)