Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область»
Очікувана вартість
10 800 000,00 UAH
UA-2020-05-07-001487-a ● f59f71a2e11244dbb4b40a1338b08254
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 10 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «роботами є супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка, Полтавська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Індекс автомобільних доріг: H-31 — Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів може здійснювати попередню оплату робі на строк, що не перевищує трьох місяців, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», та в розмірі до 30 % вартості робіт від річного обсягу їх фінансування за цим Договором. Виконавець зобов’язується використати отримані кошти попередньої оплати для виконання робіт у порядку, визначеному нормативно-правовими актами, які діють на момент проведення попередньої оплати. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником за виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника на підставі рахунку-фактури та актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 08:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf | |
25 травня 2020 08:55 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf | |
20 травня 2020 11:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
20 травня 2020 11:34 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Додаток 3) - зміни № 1.pdf | |
07 травня 2020 13:48 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar |
25 травня 2020 08:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 травня 2020 08:55 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 2.pdf
|
||||||
25 травня 2020 08:55 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (зміни № 2).pdf
|
||||||
20 травня 2020 11:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
||||||
20 травня 2020 11:34 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Додаток 3) - зміни № 1.pdf
|
||||||
07 травня 2020 13:48 |
Технічна специфікація (Додаток 4).rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз'ясненнями
Дата подання: 14 травня 2020 23:23
Дата відповіді: 19 травня 2020 20:34
Шановний Володимире Петровичу та члени тендерного комітету. Уважно вивчивши умови тендерної документації за даною процедурою закупівлі є суперечливі питання, які унеможливлюють подання пропозицій від потенційних учасників та створюють умови, які об’єктивно впливають на добросовісну конкуренцію серед учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1. Пунктом 5 розділу III тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій – «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Пунктом 1.4 додатку 2 тендерної документації передбачається умова щодо поняття аналогічного договору - Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг (виконання робіт) зі здійснення технічного нагляду об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) (реконструкція/нове будівництво/капітальний ремонт автомобільних доріг), укладений учасником та виконаний в повному обсязі.
Виконання робіт (послуг) зі здійснення технічного нагляду класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) передбачає наявність виконаних зобов’язань (договорів) та наявність інженерів технічного нагляду, інженера-геодезиста та інженер-кошторисник, які мають відповідні сертифікати, які відповідають класу наслідків СС3.
При цьому у тендерній документації не передбачено умови, яка не передбачає надання пропозицій від учасників, які є новоствореними підприємствами, або реорганізованими юридичними особами або об’єднання учасників, які за своїм досвідом (досвідом спеціалістів) або набутою кваліфікацією відповідальних осіб, мають беззаперечну репутацію та кваліфікаційне забезпечення для бездоганного виконання взятих у подальшому зобов’язань щодо виконання послуги з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті, що є предметом даної закупівлі.
До того суб’єктів, які мають позитивні відгуки від замовників, за результатом виконання аналогічних послуг із відповідним класом наслідків та можуть підтвердити відповідність встановленої у тендерній документації кваліфікаційній вимозі, лише кілька підприємств.
Це в свою чергу створює штучну дискримінаційну умову відносно спроможності виконання послуги.
У зв’язку з цим, дотримуючись принципів здійснення процедур закупівлі при цьому створюючи недискримінаційні передумови для учасників та рівне ставлення до умов ведення господарської діяльності суб’єктів господарювання на різних їх стадіях розвитку, за наявності достатнього кваліфікаційного рівня спеціалістів, просимо розглянути питання щодо уточнення встановленої кваліфікаційної вимоги, або надати пояснення щодо можливого надання додаткового документального підтвердження спроможності виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Додатково просимо розглянути питання щодо поняття «аналогічний договір» із виключенням або зміною відносно наявного класу наслідків (відповідальності), що визначеного у тендерній документації.
2. У відповідності до пункту 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно до частини 1 статті 41 Закону - договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Згідно до частини 4 статті 181 Господарського кодексу України за наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором.
За умовою визначеною частиною 2 статті 638 Цивільного кодексу України договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено поняття «тендерна пропозиція», - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації».
Тобто тендерна пропозиція від учасника повинна крім документів або інформації щодо підтвердження відповідності встановленим вимогам у тендерній документації, містити умови що будуть включені до договору про закупівлю.
За наявності таких вимог чинного законодавства при прийнятті пропозиції від учасника замовник повинен передбачати можливість надання від учасників звернень (або пропозицій) що стосуються заперечень щодо окремих умов договору.
Умовами тендерної документації такого порядку надання заперечень або процедури внесення пропозицій щодо зміни умов проекту договору не визначено.
Просимо надати детальний опис, яким чином та на якій стадії процедури закупівлі учасником та замовником буде забезпечуватись передбачена чинним законодавством умова щодо узгодження умов проекту договору, які при підписанні будуть обов’язковими для обох сторін.
У разі неможливості надання обґрунтованих пояснень за вище викладеними питаннями, просимо внести ясність у даних питаннях, шляхом внесення змін до тендерної документації або доповнень (уточнень) до її умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! По першому питанню хочемо звернути Вашу увагу, що визначення «аналогічного договору» підтверджує не лише досвід, а й спроможність учасника виконати весь обсяг робіт з технічного нагляду за об’єктом будівництва.
Проектною документацією передбачено саме будівництво об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) протяжністю 8,145 км. Здійснювати технічний нагляд з такими значними об’ємами робіт спроможні лише підприємства, які мають достатній досвід. Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід надання послуг (виконання робіт) саме зі здійснення технічного нагляду об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) (реконструкція/нове будівництво/капітальний ремонт автомобільних доріг), укладений учасником та виконаний в повному обсязі, з належною якістю та в обумовлений термін. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, які не мають належного досвіду виконання робіт, виконують роботи неналежної якості з порушенням строків надання послуг (виконання робіт). Якщо не встановлювати вищевказаний критерій, то фактично до участі в аукціоні будуть допускатися як підприємства, які виконували і можуть виконувати значні об’єми робіт з технічного нагляду, так і ті, які виконували такого роду роботи в дрібних об’ємах, які не співмірні з обсягами даної закупівлі. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Також звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Підтвердження факту надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг/виконаних робіт. Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Також слід зазначити, що умовами ТД не встановлено обмежень щодо обсягів робіт/послуг, які виконані за аналогічним договором.
Стосовно виключення або зміни наявного класу наслідків (відповідальності), що визначеного у тендерній документації повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури проходять обов’язкову професійну атестацію та отримують відповідні кваліфікаційні сертифікати.
Статтею 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що усі об’єкти будівництва поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3.
Така класифікація об’єктів будівництва здійснюється виходячи з можливих ризиків від їх відмови: від найбільш простих об’єктів складності, незначних наслідків (СС1) – до особливо архітектурно і технічно складних об’єктів складності, значних наслідків (СС3).
Кваліфікаційні категорії професій працівників, визначені Довідником кваліфікаційних характеристик відповідно до Методичних рекомендацій, що затверджені спільним наказом Мінсоцполітики та МОН від 16.12.2011 № 547/1438 на основі Міжнародної стандартної класифікації занять (ISCO 08: International Standard Classification of Occupations/ILO, Geneva), також побудовані за принципом зростання складності обсягу знань, обов’язків і вимог щодо рівня кваліфікації працівників: від найнижчої категорії (у нашому випадку – інженер технічного нагляду (будівництво), до найвищої (провідний інженер з технічного нагляду (будівництво)).
Виконання певних видів робіт передбачає обов’язкову наявність відповідної кваліфікації. В іншому разі працівник не може бути допущений до роботи.
Більше того, пунктом 2 статті 40 Кодексу законів про працю України передбачено можливість звільнення у зв’язку з виявленою невідповідністю працівника виконуваній роботі чи посаді, яку він обіймає, через недостатню кваліфікацію.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. За неналежне виконання саме таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом.
Тому інженер технічного нагляду найнижчої кваліфікаційної категорії не може здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва III, IV і V категорії складності, для яких визначені окремі кваліфікаційні вимоги.
Такий висновок підтверджується також теорією і практикою правозастосування законодавства в частині співвідношення загальних і спеціальних норм, відповідно до якого спеціальні норми мають пріоритет по відношенню до загальних.
Спеціальні норми при регламентації однорідних суспільних відносин регулюють ті їх сторони чи елементи, які складають у цих відносинах своєрідне, особливе, специфічне.
У нашому випадку загальною нормою є вимога щодо наявності в інженера з технічного нагляду відповідного кваліфікаційного сертифіката, а спеціальною нормою – наявність, наприклад, у провідного інженера з технічного нагляду кваліфікаційного сертифіката що дає право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва V категорії складності.
В такому разі здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва V категорії складності може лише фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат, що дає право на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва V категорії складності, оскільки саме це передбачено спеціальною нормою.
Щодо другого питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, згідно з частиною другою статті 24 Закону замовник має право, зокрема за результатами звернень внести зміни до тендерної документації, в тому числі до проекту договору, як її складової частини.
Договір про закупівлю буде укладено відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Проектною документацією передбачено саме будівництво об’єкту класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) протяжністю 8,145 км. Здійснювати технічний нагляд з такими значними об’ємами робіт спроможні лише підприємства, які мають достатній досвід. Таким чином, умова щодо надання аналогічних договорів дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які вже мали досвід надання послуг (виконання робіт) саме зі здійснення технічного нагляду об’єкту будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності) (реконструкція/нове будівництво/капітальний ремонт автомобільних доріг), укладений учасником та виконаний в повному обсязі, з належною якістю та в обумовлений термін. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників, які не мають належного досвіду виконання робіт, виконують роботи неналежної якості з порушенням строків надання послуг (виконання робіт). Якщо не встановлювати вищевказаний критерій, то фактично до участі в аукціоні будуть допускатися як підприємства, які виконували і можуть виконувати значні об’єми робіт з технічного нагляду, так і ті, які виконували такого роду роботи в дрібних об’ємах, які не співмірні з обсягами даної закупівлі. Відсутність такого критерію у подальшому може вплинути на якість виконаних робіт або ж взагалі унеможливить їх виконання учасником з відсутністю відповідного досвіду. Як результат, це матиме своїм наслідком невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Також звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Підтвердження факту надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг/виконаних робіт. Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Також слід зазначити, що умовами ТД не встановлено обмежень щодо обсягів робіт/послуг, які виконані за аналогічним договором.
Стосовно виключення або зміни наявного класу наслідків (відповідальності), що визначеного у тендерній документації повідомляємо наступне:
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» відповідальні виконавці окремих робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єктів архітектури проходять обов’язкову професійну атестацію та отримують відповідні кваліфікаційні сертифікати.
Статтею 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено, що усі об’єкти будівництва поділяються за такими класами наслідків (відповідальності): незначні наслідки - СС1; середні наслідки - СС2; значні наслідки - СС3.
Така класифікація об’єктів будівництва здійснюється виходячи з можливих ризиків від їх відмови: від найбільш простих об’єктів складності, незначних наслідків (СС1) – до особливо архітектурно і технічно складних об’єктів складності, значних наслідків (СС3).
Кваліфікаційні категорії професій працівників, визначені Довідником кваліфікаційних характеристик відповідно до Методичних рекомендацій, що затверджені спільним наказом Мінсоцполітики та МОН від 16.12.2011 № 547/1438 на основі Міжнародної стандартної класифікації занять (ISCO 08: International Standard Classification of Occupations/ILO, Geneva), також побудовані за принципом зростання складності обсягу знань, обов’язків і вимог щодо рівня кваліфікації працівників: від найнижчої категорії (у нашому випадку – інженер технічного нагляду (будівництво), до найвищої (провідний інженер з технічного нагляду (будівництво)).
Виконання певних видів робіт передбачає обов’язкову наявність відповідної кваліфікації. В іншому разі працівник не може бути допущений до роботи.
Більше того, пунктом 2 статті 40 Кодексу законів про працю України передбачено можливість звільнення у зв’язку з виявленою невідповідністю працівника виконуваній роботі чи посаді, яку він обіймає, через недостатню кваліфікацію.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. За неналежне виконання саме таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом.
Тому інженер технічного нагляду найнижчої кваліфікаційної категорії не може здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва III, IV і V категорії складності, для яких визначені окремі кваліфікаційні вимоги.
Такий висновок підтверджується також теорією і практикою правозастосування законодавства в частині співвідношення загальних і спеціальних норм, відповідно до якого спеціальні норми мають пріоритет по відношенню до загальних.
Спеціальні норми при регламентації однорідних суспільних відносин регулюють ті їх сторони чи елементи, які складають у цих відносинах своєрідне, особливе, специфічне.
У нашому випадку загальною нормою є вимога щодо наявності в інженера з технічного нагляду відповідного кваліфікаційного сертифіката, а спеціальною нормою – наявність, наприклад, у провідного інженера з технічного нагляду кваліфікаційного сертифіката що дає право на виконання робіт щодо об’єктів будівництва V категорії складності.
В такому разі здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва V категорії складності може лише фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат, що дає право на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва V категорії складності, оскільки саме це передбачено спеціальною нормою.
Щодо другого питання повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону).
Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Таким чином, згідно з частиною другою статті 24 Закону замовник має право, зокрема за результатами звернень внести зміни до тендерної документації, в тому числі до проекту договору, як її складової частини.
Договір про закупівлю буде укладено відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації.
Досвід виконання аналогічного договору
Дата подання: 15 травня 2020 09:40
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:38
Шановний Замовник.
В попередні роки функції технічного нагляду на об’єктах будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг виконували виключно штатні інженери технічного нагляду Служб автомобільних доріг у відповідному регіоні, а особливо об’єкти класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності).
З вище викладеного випливає, що підприємство, яке має значний досвід робіт з проведення технічного нагляду об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС3 (V категорії складності), але не автомобільних доріг, і якщо навіть має в штаті інженера технічного нагляду, що виконував аналогічні роботи, апріорі не може мати досвіду та аналогічного завершеного договору, що вимагається у даній тендерній документації.
Тому для залучення кваліфікованих підприємств та збільшення конкуренції, з метою уникнення дискримінації учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження досвіду, а саме пункту про підтвердження повного виконання аналогічного* договору, змінивши дану вимогу наявністю аналогічного* договору в стадії виконання з наданням відгуку Замовника про хід та якість його виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Підтвердження факту надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг/виконаних робіт. Надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Крім того виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Також слід зазначити, що умовами ТД не встановлено обмежень щодо обсягів робіт/послуг, які виконані за аналогічним договором.
Крім того виконання може бути здійснено і неналежним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій. Тому з метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином.
Також слід зазначити, що умовами ТД не встановлено обмежень щодо обсягів робіт/послуг, які виконані за аналогічним договором.
Виконання договірних зобов'язань
Дата подання: 15 травня 2020 09:49
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:05
Доброго дня!
Шановні члени тендерного комітету! Ознайомившись з тендерною документацією, а саме з проектом договору виникли суперечливі питання , що потребують уточнення.
Просимо Вас розглянути можливість внесення змін до проекту договору у складі тендерної документації, а саме:
виключити з обов’язків виконавця наведених в пункті 2.1. функції по перевірці актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в на відповідність кошторисної частини, оскільки дані обов’язки відносяться до функцій Замовника та суперечать пункту 1.2. проекту даного договору.
Пропонуємо викласти пункт 2.1. в наступній редакції:
2.1. Виконавець зобов’язаний:
здійснювати технічний нагляд та контроль за якістю та обсягами виконаних підрядником робіт на об’єкті;
контролювати ведення підрядником виконавчої документації на роботи згідно ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва».
разом з представниками підрядника проводити огляд і оцінку виконаних робіт, які на наступних етапах їх виконання буде неможливо провести (приховані роботи);
здійснювати контроль за дотриманням підрядником затвердженого замовником графіка виконання робіт;
проводити нагляд за здійсненням підрядником вхідного та операційного контролю, зокрема перевіряти наявність документів, що засвідчують якість дорожніх матеріалів, виробів та конструкцій, які надходять до місця виконання робіт (технічних паспортів, сертифікатів відповідності, результатів лабораторних випробувань);
здійснювати в рамках технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування суцільний або вибірковий контроль за якістю та обсягами виконаних робіт з використанням візуального та інструментальних методів контролю у відповідності нормативних вимог;
інформувати замовника про наявність проблемних питань, які виникли або можуть виникнути в ході виконання робіт;
надавати підряднику рекомендації щодо усунення порушень під час виконання робіт та контролювати хід виконання таких рекомендацій;
здійснювати контроль за усуненням підрядником дефектів, що впливають на безпеку дорожнього руху або збереження автомобільних доріг загального користування;
здійснювати приймання виконаних підрядником робіт за умови відповідності якості та обсягів таких робіт проектній документації, вимогам будівельних норм та державних стандартів України, у тому числі в частині створення умов доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
здійснювати перевірку відповідності обсягів робіт включених до актів приймання виконаних робіт(форми КБ-2в), що надаються підрядною організацією, фактично виконаним роботам по Об’єкту, згідно затвердженої проектної документації, наданій договірній ціні, будівельним нормам та державним стандартам України згідно з діючим законодавством шляхом візування відповідними спеціалістами;
здійснювати підписання та завіряти своєю печаткою об’ємір робіт включених до актів приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, які підписані, завірені та надані підрядником, та подавати їх Замовнику для підписання та оплати;
узгоджувати свої дії з особою, яка здійснює авторський нагляд;
розглядати надані підрядником пропозиції щодо продовження строків виконання робіт, необхідності виконання додаткових робіт;
забезпечити приймання та збереження всіх гарантійних документів і сертифікатів відповідності на всі матеріали, вироби і конструкції та передачу їх замовнику після закінчення виконання робіт;
інформувати Замовника про припинення або зупинення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг загального користування за якістю виконаних робіт у строки, встановлені відповідним договором;
на вимогу Замовника забезпечити надання інформації про хід виконання робіт, обсягів виконаних робіт та результатів лабораторних досліджень;
забезпечити контроль проведення робіт з експлуатаційного утримання ділянки автодороги на період проведення її реконструкції або капітального ремонту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В найближчий час до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Ежіс Україна |
9 754 008,02
UAH з ПДВ
|
9 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
SP. Z O.O. B-Act |
10 152 000,00
UAH з ПДВ
|
9 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" |
10 584 000,00
UAH з ПДВ
|
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Ежіс Україна #22916873 |
Відхилено |
9 249 000,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 09:56
|
SP. Z O.O. B-Act #5542415384 |
Переможець |
9 250 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:40
|
№ 141-01-20 д.у.24.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:28
|
№ 141-01-20 д.у.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:22
|
№ 141-01-20 д.у.16.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 22:08
|
№ 141-01-20 (д.у. № 03) (1).pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 22:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:33
|
№ 141-01-20 (д.у. № 02) (1).pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 липня 2020 16:39
|
№ 141-01-20 (д.у. № 01) (1).pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 11:59
|
ДОГОВІР № 141-01-20.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:57
|
Додаток № 2.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:57
|
Додаток № 3.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:57
|
Додаток № 1.pdf | укладений |
07 липня 2020 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення редакції Договору на закупівлю робіт з технічного нагляду № 141-01-20 від «07» липня 2020 р. у відповідність до вимог тендерної документації (з урахуванням внесених змін) та у зв’язку з допущеними технічними описками у п.2.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення редакції Договору на закупівлю робіт з технічного нагляду № 141-01-20 від 07.07.2020 р. у відповідність до вимог тендерної документації (з урахуванням внесених змін) та у зв’язку з допущеними технічними описками. Взяття юридичних зобов’язань по договору, що підлягають виконанню у поточному році. |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 2.2. Розділу 2 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ» Договору. |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (надання послуг) на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | № 141-01-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |