Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:11 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 10:57 |
Примірна Т.Д. Кап.рем.фасад ЗДО №764 вул.Антоновича 168 (зміни).pdf | |
07 травня 2020 10:36 |
Проект Договору підряду 2020.doc | |
07 травня 2020 10:36 |
Т.З. Фасад ЗДО № 764 вул. Антоновича, 168..pdf |
22 травня 2020 10:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 10:57 |
Примірна Т.Д. Кап.рем.фасад ЗДО №764 вул.Антоновича 168 (зміни).pdf
|
|||
07 травня 2020 10:36 |
Проект Договору підряду 2020.doc
|
|||
07 травня 2020 10:36 |
Т.З. Фасад ЗДО № 764 вул. Антоновича, 168..pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2020-05-07-000506-a
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)», та визнання її такою, що не відповідає вимогам Технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №24-07-1 від 24.07.2020 року є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
- Відповідно до першої підстави відхилення: «Відповідно до П.23 Додатку 2 до тендерної документації – Проектна документація розробляється за участю інженера-проектувальника який має відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат (для підтвердження надати завірену належними чином копію кваліфікаційного сертифіката, а також документи підтверджуючі трудові відносини). В складі пропозиції надано розроблену кошторисну документацію – яку розробив інженер-проектувальник Горкава Оксана Миколаївна В складі пропозиції відсутні документи підтверджуючі трудові відносини.» повідомляємо, що зазначений Замовником у протоколі про відхилення, факт не відповідає дійсності та є неправдивим, оскільки учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі пропозиції був наданий, зокрема, Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу на посаду – Інженера з проектно-кошторисної роботи вищезгаданого працівника, такий наказ міститься у файлі «Обстеження_П23.pdf*» на другій його сторінці, а тому вважаємо таку причину відхилення неправомірною та незаконною.
- Відповідно до другої підстави відхилення: «Відповідно до П.21 Додатку 2 до тендерної документації – Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.3.3.1 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.» повідомляємо, що учасником ТОВ «Компанія Барбакан» було розроблено кошторисну документацію щодо даного предмета закупівлі у повній відповідності до Тендерної документації Замовника, зокрема, кошторисна документація було розроблена у програмному комплексі АВК-5 версія 3.4.2.*, що є вище ніж версія, що вимагалася Замовником, підписана та пропечатана Учасником (ТОВ «Компанія Барбакан») та сертифікованим інженером-проектувальником. На вимогу П.21 та П.23 у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» були надані:
- Інформаційна модель (розрахункові кошторисні документи в електронній формі) в програмному комплексі АВК-5;
- Кошторисні розрахунки, що здійсненні у відповідності до чинних будівельних норм та стандартів у форматі Word;
- Кошторисні розрахунки, що здійсненні у відповідності до чинних будівельних норм та стандартів у форматі PDF;
- Кошторисні розрахунки, що здійсненні у відповідності до чинних будівельних норм та стандартів у форматі PDF – підписані ЕЦП уповноваженої особи;
- Довідка про готовність проведення обстеження будівельних конструкцій об’єкта будівництва;
- Кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальників та експерта, що має кваліфікаційний сертифікат на «Технічне обстеження будівель і споруд»;
- Документи, що підтверджують трудові відносини ТОВ «Компанія Барбакан» та інженерів-проектувальників;
- Кошторисні розрахунки та документи, що надані у складі пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» належним чином оформлені та містять усі необхідні печатки та підписи уповноважених осіб.
Отже, така підстава відхилення пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» є неправомірною та незаконною.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан», відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Компанія Барбакан» стосовно даної закупівлі робіт та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2020 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-20-000003 ● 6a8a052bf6fd4f9dbba9fcd174c90bb3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 08:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2020 № 109
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06. 2020 № 109
Витяг з перелікку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-05-07-000506-a 07.05.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-09 09:11:18
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2020 № 116
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-05-07-000506-a.c17 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-07-000506-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 7 травня 2020 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 30 червня 2020 року № 109 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-08-12 14:18:02
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 05 серпня 2020 (ідентифікатор UA-M-2020-06-20-000003)
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано 05 серпня 2020 (ідентифікатор UA-M-2020-06-20-000003)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 22 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
4 191 284,47
UAH з ПДВ
|
4 099 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
4 200 209,23
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТЕПС" |
4 399 475,99
UAH з ПДВ
|
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
4 725 855,36
UAH з ПДВ
|
4 291 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКАЙТАУН" |
4 771 665,19
UAH з ПДВ
|
4 291 448,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" |
4 817 154,62
UAH з ПДВ
|
4 817 154,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Рішення скасоване |
4 099 990,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:04
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Рішення скасоване |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Рішення скасоване |
4 291 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
|
ТОВ "СКАЙТАУН" #38779085 |
Рішення скасоване |
4 291 448,63
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Рішення скасоване |
4 817 154,62
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:53
|
|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
4 099 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 16:55
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 16:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Відхилено |
4 290 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 10:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 16:25
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Відхилено |
4 291 000,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 14:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 11:15
|
ТОВ "СКАЙТАУН" #38779085 |
Відхилено |
4 291 448,63
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 14:29
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Переможець |
4 817 154,62
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Д.у. № 3 від 10.12.20 до Договору № 283 від 12.08.20.pdf | укладений |
10 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 13:35
|
Д.у. № 2 від 03.09.20 до Договору № 283 від 12.08.20.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 13:08
|
Д.у. №1 від 28.08.20 до Договору № 283 від 12.08.20.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 14:45
|
Договір підряду 283 від 12.08.20.pdf | укладений |
13 серпня 2020 14:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи сума зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В Д.у. №1 від 28.08.20 до Договору № 283 від 12.08.20. допущено технічну (механічну) помилку, а саме не зазначено що було скориговано дефектний акт. Д.у. № 2 від 03.09.20 до Договору № 283 від 12.08.20 вважати правильною. |
Номер договору про закупівлю: | 283 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |