Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 2 276 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11380 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 11:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 11:04 |
Примірна Т.Д. Кап. рем. фасаду СШІ №11 вул. Волзька, 12-А (зміни).pdf | |
07 травня 2020 10:29 |
Проект Договору підряду 2020.doc | |
07 травня 2020 10:28 |
Т.З. Фасад СШІ № 11 вул. Волзька, 12-А.pdf |
22 травня 2020 11:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 11:04 |
Примірна Т.Д. Кап. рем. фасаду СШІ №11 вул. Волзька, 12-А (зміни).pdf
|
|||
07 травня 2020 10:29 |
Проект Договору підряду 2020.doc
|
|||
07 травня 2020 10:28 |
Т.З. Фасад СШІ № 11 вул. Волзька, 12-А.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2020 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000060 ● 9aa84091d5f3493cbe4b2b9e8a35dfc4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-05-07-000469-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/20751/20 від 03.09.2020.
2020-09-07 10:07:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 01.09.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 03 вересня 2020 |
Документи:
03 вересня 2020 09:04
|
Позовна заява від 31.08.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва (1).pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" |
1 839 935,46
UAH з ПДВ
|
1 800 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
1 912 113,65
UAH з ПДВ
|
1 800 733,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
2 074 299,84
UAH з ПДВ
|
2 074 299,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" |
2 193 468,82
UAH з ПДВ
|
2 193 468,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович |
2 264 620,00
UAH з ПДВ
|
2 264 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
1 800 620,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:10
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Рішення скасоване |
1 800 733,65
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:43
|
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Рішення скасоване |
2 074 299,84
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:43
|
|
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" #42766056 |
Рішення скасоване |
2 193 468,82
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:43
|
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Переможець |
1 800 620,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 17:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:16
|
Д.у. № 2 від 22.12.20 до Договору № 277 від 04.08.20.pdf | укладений |
22 грудня 2020 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:37
|
Д.у №1 від 04.08.20 до Договору підряду №277 від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 18:09
|
Договір підряду №277 від 03.08.20.pdf | укладений |
03 серпня 2020 18:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження еспертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |