Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2020-05-07-000434-a 310461dbd557460cac29ccb1b659ebee
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:18
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03187, Україна, м. Київ, м. Київ, ЗЗОС № 269 проспекту Глушкова Академіка, 17-А.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 08 травня 2020 11:59
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:22
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Скоригуйте проект договору
Дата подання: 08 травня 2020 12:43
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:22
Проектом договору передбачено що сторони погодились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектно/кошторисної документації проходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому Замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації. Однак згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 N 560, п. замовником експертизи є: - замовник будівництва; - проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Окрім того п. 6. даного порядку встановлює, що метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Також звертаємо Вашу увагу, що при виявленні експертизою зауважень до проекту, повторна експертиза проекту будівництва проводиться після його доопрацювання. Так як, інші учасники закупівлі, не є розробниками проектної документації просимо внести зміни до проекту договору, та виключити вказану вимогу, оскільки дана вимога надає незаконні переваги для участі у тендері підрядній організації, яка є розробником проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 11:08
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). В ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутній підпункт 1 пункту 2 статті 31. Згідно із підпунктом 6 пункту 12 статті 29 Закону «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону». У «Протоколі 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року ВІДСУТНЯ інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:52
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 12:08
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до Абзацу С п. 1. 6. Розділу 3 тендерної документації. Згідно з тендерною документацією опублікованою 22.05.2020 року (з урахуванням змін) у розділі 3 відсутній пункт 1. 6. та вимога надати довідку у довільній формі, що витрати на торги не відшкодовуються. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:52
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати довідку довільної форми, що витрати на торги не відшкодовуються. В складі пропозиції зазначена довідка відсутня. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 14:13
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року

Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 21. 3. Розділу 5. Згідно з тендерною документацією опублікованою 22.05.2020 року (з урахуванням змін) у п. 21. 3. розділу 5 зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу». У п. 21. 3. розділу 5 відсутня вимога надати довідку довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів. Не пов’язаних з санкціями. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:51
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати довідку довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів, не пов’язаних із санкціями. В складі пропозиції зазначена довідка відсутня. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 15:56
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 23 додатку 2 ТД – проектна документація розробляється за участю інженера-проектувальника який має відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат (для підтвердження надати завірену належним чином копію кваліфікаційного сертифіката, а також документи підтверджуючі трудові відносини. ПП «Степс» було надано у складі тендерної пропозиції завірену належним чином копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника. Згідно якої інженером проектувальником ПП «Степс» є Антощенко О. В. На підтвердження трудових відносин у складі тендерної пропозиції була надана «Довідка про працівників відповідної кваліфікації» та Форма № 1 ДФ. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:50
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати документи, підтверджуючі трудові відносини з інженером-проектувальником. Учасником в складі пропозиції надана довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та Форма №1 ДФ, яка не містить інформації щодо наявності трудових відносин між інженером-проектувальником Антощенко О.В., оскільки не містить інформації щодо прізвищ працівників, які мають трудові відносини з Приватним підприємством. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 16:29
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 9 додатку 2 тендерної документації – Обстеження проводиться експертом який має відповідний кваліфікаційний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат). У п. 9 додатку 9 зазначено: «Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітній період з відміткою про прийняття відповідного органу. (Форма Ф-1, Ф-2)». У п. 9 додатку 2 тендерної документації відсутня вимога надати чинний кваліфікаційний сертифікат експерта. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:50
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати чинний відповідний кваліфікаційний сертифікат – експерта, який буде проводити технічне обстеження будівель і споруд. В складі пропозиції зазначений документ - відсутній. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 16 червня 2020 10:08
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 9 додатку 2 тендерної документації – Обстеження проводиться експертом який має відповідний кваліфікаційний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат). Відповідно до тендерної документації обстеження будівельних конструкцій проводиться «При необхідності», відповідно до ДСТУ-НБ В.1.2.-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 257 від 12 квітня 2017 р. – «Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями». У викладеному Замовником технічному завданні відсутня необхідність проведення обстеження будівельних конструкцій. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 16 червня 2020 11:38
Вимога скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). ПП «Степс» повторно зазначає, що у чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній підпункт 1 пункту 2 статті 31. Відповідно до пункту 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону». Тобто Замовник усвідомлено та навмисно ігнорує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 22 червня 2020 16:58
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 ТД зазначено, що необхідно надати: «- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «Програма»), складену до «Правил» та затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них )». Учасник не надав внутрішні правила надання фінансових послуг зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 22 червня 2020 17:00
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 17 додатку № 2 тендерної документації. У п. 17 додатку № 2 ТД зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність власного, орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів (зокрема, але не виключно: автонавантажувач, автомобіль, апарат зварювальний, електростанція, підйомник, компресор, мобільні вишки, електроінструмент) за формою». Учасник не надав Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема, але не виключно: автонавантажувач). У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 22 червня 2020 17:02
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Текст «страхової гарантії» «Правил» (та/або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію». Учасник не надав лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію про відсутність умов про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 22 червня 2020 17:03
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу п. 17 додатку № 2 тендерної документації. У п. 17 додатку № 2 ТД зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» також «У якості документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. Документальне підтвердження наявності основних та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці». Учасник не надав документального підтвердження наявності на «Автомобіль Fiat Doblo Combi». У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 22 червня 2020 17:41
Вимога відмінити процедуру закупівлі у зв'язку з виявленими порушеннями
Замовник порушив вимогу частину 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). У ч. 10 ст. 29 Закону зазначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Згідно з «Протоколом 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року всі Учасника закупівлі які мають ціну нижче Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" були дискваліфіковані. Відповідно до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з «10» червня 2020 року. Станом на «22» червня 2020 року повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутнє. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає відмінити торги у зв’язку з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.c13
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 23 червня 2020 16:30
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Технологія та якість виконаних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і правил, будівельних, протипожежних і санітарних норм встановлених для даних видів робіт. Для підтвердження відповідності експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, надати відповідні сертифікати відповідності (протоколи випробувань)». Учасник не підтвердив відповідність експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, а саме не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (протоколи випробувань) на матеріали, що відповідно до Підсумкової відомості ресурсів зазначені під пунктами: з 17 по 27, з 30 по 45. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000434-a.b14
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:28
Вимога скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ «ІНБУД-ХХ1» порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Основні характеристики мінімальної вати: Густина – 110-125 кг/м3; Теплопровідність – 0,0049 Вт/(м*К)». Відповідно до п.25 Підсумкової відомості ресурсів Учасник планує використовувати «Мінеральну вату ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм», згідно з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника (https://www.rockwool.ua/) густина Мінеральної вати ROCKWOOL FASROK складає 78 кг/м3, теплопровідність – 0,0389 Вт/(м*К), що не відповідає п. 27 додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-07-000434-a.c15
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 01 липня 2020 15:10
СКАРГА на дії та рішення Замовника про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідно до оголошення про проведення закупівлі Номер у Prozorro – UA-2020-05-07-000434-a, Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник та/або організатор закупівлі) розпочато процедуру аукціону по закупівлі: Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до «Протоколу 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року замовник визначив переможцем закупівлі учасника «ТОВ ІНБУД-ХХ1» (код ЄДРПОУ 30310563), чим порушив вимоги статті 29 та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ПП «Степс» не погоджується з «Протоколом 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року, з наступних підстав: 1. У пункті 11 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «Програма»), складену до «Правил» та затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них )». Учасник не надав внутрішні правила надання фінансових послуг зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чим порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. 2. У пункті 17 додатку № 2 тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наявність власного, орендованого, в користуванні) обладнання, механізмів, приладів, інструментів (зокрема, але не виключно: автонавантажувач, автомобіль, апарат зварювальний, електростанція, підйомник, компресор, мобільні вишки, електроінструмент) за формою». Учасник не надав Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зокрема, але не виключно: автонавантажувач) чим порушив вимоги п. 17 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. 3. У пункті 17 додатку № 2 тендерної документації зазначено, що необхідно надати: «Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» також «У якості документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці». Учасник не надав документального підтвердження наявності на «Автомобіль Fiat Doblo Combi» чим порушив вимогу п. 17 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і визнати учасника таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. 4. У пункті 27 додатку № 2 тендерної документації зазначено: «Технологія та якість виконаних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і правил, будівельних, протипожежних і санітарних норм встановлених для даних видів робіт. Для підтвердження відповідності експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, надати відповідні сертифікати відповідності (протоколи випробувань)». Учасник не підтвердив відповідність експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, а саме не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (протоколи випробувань) на наступні матеріали: Гас для технiчних цiлей, марка КТ-1, КТ-2; Грунтовка кварцева агдезійна суперконтакт; Дерев'янi деталi риштувань; Дрiт сталевий низьковуглецевий рiзного призначення чорний, дiаметр 3 мм; Дюбель фасадний для теплоiзоляцii з мет. цвяхом і термоголівкою "Wkret-Met" 10*260мм; Клей Krautol Krautherm Klebemortel 90 EPS; Клей армуючий KRAUTOL Krautherm Klebeund Armlerungsmoertel 95UNI KM; Мінеральна вата ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм; Мастика бiтумна покрiвельна гаряча; Папiр шлiфувальний; Розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М50; Розчин готовий опоряджувальний цементний 1:3; Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6; Руберойд пiдкладний; Сітка KRAUTHERM Gewebe 560 (50м.п.x1,0м.п.) плотность 145г/м2; Сталевi деталi риштувань; Сталь листова оцинкована, товщина 0,8 мм; Фарба силіконова CAPAROL; Цвяхи будiвельнi з конiчною головкою 4,0х100 мм; Цвяхи будівельні 3,0х70 мм; Цвяхи будівельні 3,0х80 мм; Цегла керамiчна одинарна повнотiла, розмiри 250х120х65 мм, марка М100; Штукатурка декоративна (камiнцева) "Капарол", чим і порушив вимогу п. 27 додатку 2 ТД. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. 5. У пункті 27 додатку № 2 тендерної документації зазначено: «Основні характеристики мінімальної вати: Густина – 110-125 кг/м3; Теплопровідність – 0,0049 Вт/(м*К)». У п. 25 відповідно до Підсумкової відомості ресурсів Учасник зазначає «Мінеральну вату ROCKWOOL FASROK 1000х600х100 мм», згідно з інформацією розміщеною на офіційному сайті виробника (https://www.rockwool.ua/) густина Мінеральної вати ROCKWOOL FASROK складає 78 кг/м3, теплопровідність – 0,0389 Вт/(м*К), що не відповідає п. 27 додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХ1» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та скасувати Рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника (Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації; Код ЄДРПОУ: 39612276) скасувати «Протокол 22-06-04 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року до закупівлі під номером у Prozorro UA-2020-05-07-000434-a (Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація). 1. У частині 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зазначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Згідно з «Протоколом 10-06-04 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року всі Учасники закупівлі які мають ціну нижче Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» (код ЄДРПОУ 30310563) були дискваліфіковані. Відповідно до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» з «10» червня 2020 року. Станом на «22» червня 2020 року (дата визначення Переможця закупівлі) повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутні. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. У частині 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Учасник закупівлі ПП «Степс» звернувся до Замовника з вимогами надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації під номером у Prozorro: UA-2020-05-07-000434-a.c6 та UA-2020-05-07-000434-a.c7. Зазначені вимоги були подані «16» червня 2020 року. Станом на «01» липня 2020 року Замовник не надав відповідь на зазначені вимоги, чим порушив вимоги частини 3 статті 31 Закону. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає зобов’язати Замовника (Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації; Код ЄДРПОУ: 39612276) відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель до закупівлі під номером у Prozorro UA-2020-05-07-000434-a (Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 19:55
Рішення від 03.07.2020 № 13011 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 19:54
рішення від 15.07.2020 № 13733.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 20:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації в межах повноважень повідомляє, що на підставі рішення постійно діючої адміністративної Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2020 № 13733-р/пк-пз по закупівлі Капітальний ремонт фасаду закладу загальної середньої освіти № 269 по проспекту Глушкова Академіка, 17-А у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) за номером оголошення UA-2020-05-07-000434-a переможця ТОВ ІНБУД-ХХ1 скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2020 16:56

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000054 ● 2994f636f96a41c3ba0373e13b4968a8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-05-07-000434-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-31 10:51:44

Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва

Єдиний унікальний номер справи 640/19625/20 від 25.08.2020.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено недотримання норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 18.08.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 18 серпня 2020

Документи:

18 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
18 серпня 2020 13:40
Позовна заява від 18.08.2020.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 3 119 779,20
UAH з ПДВ
2 958 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТЕПС" 3 279 964,87
UAH з ПДВ
2 959 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 3 699 738,73
UAH з ПДВ
2 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНБУД-ХХ1 3 987 914,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 3 311 871,12
UAH з ПДВ
3 311 871,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 10:51
Електронний підпис
22 липня 2020 10:48
32_ДЦ_ССР_5.docx
22 липня 2020 10:48
32_ДЦ_ССР_4.docx
22 липня 2020 10:48
32_ДЦ_СВР.docx
22 липня 2020 10:47
32_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
22 липня 2020 10:47
32_ДЦ_ДЦ_3.docx
22 липня 2020 10:47
32.imd
22 липня 2020 10:47
Лист.pdf
06 червня 2020 13:20
Електронний підпис
06 червня 2020 13:18
Лист_№ 269.pdf
06 червня 2020 13:18
32_ДЦ_ССР_5.docx
06 червня 2020 13:18
32_ДЦ_ССР_4.docx
06 червня 2020 13:18
32_ДЦ_СВР.docx
06 червня 2020 13:17
32_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
06 червня 2020 13:17
32_ДЦ_ДЦ_3.docx
06 червня 2020 13:17
32.imd
30 травня 2020 18:02
Електронний підпис
30 травня 2020 17:10
ЦІНОВА ГЛУШКОВА.pdf
30 травня 2020 17:10
ГАРАНТИЯ 80-02253(2).rar
30 травня 2020 17:10
17 Довідка обладнання .pdf
30 травня 2020 17:10
ДОГОВІР ГЛУШКОВА.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 2.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 1.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Лист по ст. 17.pdf
30 травня 2020 17:10
Заходи довкілля.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка Податкова.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка МВС.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 2.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 1.pdf
30 травня 2020 17:10
21 Ліцензія АВК 2020.pdf
30 травня 2020 17:10
20 Субпідрядники .pdf
30 травня 2020 17:10
18 Відгуки.pdf
30 травня 2020 17:10
11 Лист без авансу.pdf
30 травня 2020 17:10
8 Довідка банк Кредити.pdf
30 травня 2020 17:10
6 Паспорт ІПН Довідка.pdf
30 травня 2020 17:10
5 Протоколи та наказ .pdf
30 травня 2020 17:10
4 Статут .pdf
30 травня 2020 17:10
2 ПДВ.pdf
30 травня 2020 17:10
1. Довідка Санкції.pdf
30 травня 2020 17:10
1 Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 12:33
Електронний підпис
23 липня 2020 12:33
Пропозиція.pdf
23 липня 2020 12:33
Лист щодо санкцій.pdf
23 липня 2020 12:33
кошторис.zip
23 липня 2020 12:33
Кошторис.pdf
26 травня 2020 15:13
Електронний підпис
26 травня 2020 15:10
Свідоцтво.rar
26 травня 2020 15:10
Протокол.rar
26 травня 2020 15:10
Програма.rar
26 травня 2020 15:10
Правила.rar
26 травня 2020 15:10
Ліцензія.rar
26 травня 2020 15:09
Гарантія_418.rar
26 травня 2020 15:09
Фото.zip
26 травня 2020 15:09
Пропозиція.pdf
26 травня 2020 15:09
Лист відгук.pdf
26 травня 2020 15:09
Копія Статуту.pdf
26 травня 2020 15:09
Копія договору_3.pdf
26 травня 2020 15:09
Копія договору_2.pdf
26 травня 2020 15:09
Копія договору_1.pdf
26 травня 2020 15:09
Копія діючої Ліцензії.pdf
26 травня 2020 15:09
Копії актів.pdf
26 травня 2020 15:09
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ССР_5.rtf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ССР_4.rtf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ИВР.rtf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ДЦ_3.rtf
26 травня 2020 15:08
40_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

31 травня 2020 18:48
Електронний підпис
31 травня 2020 18:45
Дозвіл.pdf
31 травня 2020 18:44
страхова гарантія.7z
31 травня 2020 18:44
п.27 Технічні вимоги.pdf
31 травня 2020 18:44
п.19 Копія ліцензії.pdf
31 травня 2020 18:43
п.2 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 13:47
довідка МВС
23 червня 2020 13:47
довідка ДПІ
23 червня 2020 13:47
корупція
23 червня 2020 13:47
довідка банкрутство
23 червня 2020 13:47
пропозиція
30 травня 2020 15:36
Електронний підпис
30 травня 2020 15:30
64.страхова гарантія.zip
30 травня 2020 15:30
63.сертифікати.pdf
30 травня 2020 15:30
62.фото.pdf
30 травня 2020 15:30
61.календарний графік.pdf
30 травня 2020 15:30
60.кошторис Ворд.rar
30 травня 2020 15:29
59.кошторис.pdf
30 травня 2020 15:29
58.проект договора.pdf
30 травня 2020 15:29
57.пропозиція.pdf
30 травня 2020 15:29
31.протокол11.pdf
30 травня 2020 15:29
30.протокол12.pdf
30 травня 2020 15:29
29.лист ст.17.pdf
30 травня 2020 15:29
47.договір оренди МТБ.pdf
30 травня 2020 15:29
46.довідка про МТБ.pdf
30 травня 2020 15:29
45.довідка 1ДФ.pdf
30 травня 2020 15:29
43.відгук.PDF
30 травня 2020 15:29
27.лист про санкції.pdf
30 травня 2020 15:29
24.довідка про довкілля.pdf
30 травня 2020 15:29
38.лист переможця сроки.pdf
30 травня 2020 15:29
36.лист про експертизу.pdf
30 травня 2020 15:29
35.ліцензія АВК-5.PDF
30 травня 2020 15:29
34.ліцензія.pdf
30 травня 2020 15:29
32.дозволи.pdf
30 травня 2020 15:29
10.фінзвіти.pdf
30 травня 2020 15:29
09.довідка банк.pdf
30 травня 2020 15:29
06.протокол наказ.pdf
30 травня 2020 15:29
05.опис статут.pdf
30 травня 2020 15:29
02.витяг ПДВ.PDF
30 травня 2020 15:29
01.відомості з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 15:49
Електронний підпис
31 травня 2020 15:41
Лист Гарантія 100-181-000941.rar
31 травня 2020 15:40
30_тз.pdf
31 травня 2020 15:40
28_стаття_17.pdf
31 травня 2020 15:40
27_технічні_вимоги.pdf
31 травня 2020 15:40
27_сертифікати.pdf
31 травня 2020 15:40
26_пропозиція.pdf
31 травня 2020 15:40
25_гарантія_підписання.pdf
31 травня 2020 15:40
24_довідка_експертиза.pdf
31 травня 2020 15:39
23_інженер_кошторисник.pdf
31 травня 2020 15:39
22_фото_обєкта.pdf
31 травня 2020 15:39
22_довідка_обстеження.pdf
31 травня 2020 15:39
21_кошториси_глушкова.pdf
31 травня 2020 15:39
19_ліцензія.pdf
31 травня 2020 15:39
19_декларація_КБ.PDF
31 травня 2020 15:39
19_адовідка_ліцензія.pdf
31 травня 2020 15:39
18_договір_шумськ.pdf
31 травня 2020 15:39
18_договір_плоске.pdf
31 травня 2020 15:39
18_відгук_шумськ.pdf
31 травня 2020 15:39
18_відгук_плоска.pdf
31 травня 2020 15:39
18_відгук_будвельники.pdf
31 травня 2020 15:39
18_акти_шумськ.PDF
31 травня 2020 15:39
18_акти_плоске.pdf
31 травня 2020 15:39
18_акти_будівельники.PDF
31 травня 2020 15:39
18_адовідка_аналогічні.pdf
31 травня 2020 15:39
17_склади.pdf
31 травня 2020 15:38
17_власне_обладнання.pdf
31 травня 2020 15:38
17_адовідка_обладнання.pdf
31 травня 2020 15:38
16_звіт_1_дф.pdf
31 травня 2020 15:38
16_адовідка_працівники.pdf
31 травня 2020 15:38
15_проект_договору.pdf
31 травня 2020 15:38
15_календарний_графік.pdf
31 травня 2020 15:38
14_своєчасність.pdf
31 травня 2020 15:38
12_персональні_дані.pdf
31 травня 2020 15:38
11_лист_без_авансу.pdf
31 травня 2020 15:38
09_баланс_та_звіт.pdf
31 травня 2020 15:38
08_довідка_укргазбанк.pdf
31 травня 2020 15:38
08_довідка_кредо.pdf
31 травня 2020 15:38
07_відомості_пдф.pdf
31 травня 2020 15:38
07_відомості.docx
31 травня 2020 15:38
06_учасник_рішення.pdf
31 травня 2020 15:38
06_паспорт_директора.PDF
31 травня 2020 15:38
06_довідка_персональні.pdf
31 травня 2020 15:38
05_директор.pdf
31 травня 2020 15:38
04_статут.pdf
31 травня 2020 15:38
03_виписка.pdf
31 травня 2020 15:38
02_витяг_пдв.pdf
31 травня 2020 15:38
01_відомості_єдрпоу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ПП "СТЕПС"

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВ ІНБУД-ХХ1

ТОВ "Компанія Барбакан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 2 958 999,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:07
ПП "СТЕПС"
#31176003
Рішення скасоване 2 959 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:56
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Рішення скасоване 2 960 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:56
ТОВ ІНБУД-ХХ1
#30310563
Рішення скасоване 3 300 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:56
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 2 958 999,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:06
ПП "СТЕПС"
#31176003
Переможець 2 959 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:20

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,8, П. 4,1, П. 9.

Документи

10 червня 2020 17:30
Електронний підпис
10 червня 2020 17:29
Протокол 10-06-4.pdf

Документи

10 червня 2020 17:32
Електронний підпис
10 червня 2020 17:31
Протокол 10-06-4.pdf

Документи

10 червня 2020 17:34
Електронний підпис
10 червня 2020 17:33
Протокол 10-06-4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,8, П. 4,1, П. 9.

Документи

22 липня 2020 17:15
Електронний підпис
22 липня 2020 17:15
Протокол 22-07-2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,3, П. 23, П. 9.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТЕПС"
#31176003
2 959 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:22
Д.у. № 3 від 22.12.20 до Договору № 280 від 03.08.20.pdf укладений
22 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 17:08
Д.у № 2 від 10.09.20 до Договору № 280 від 03.08.20.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 14:45
Д.у №1 від 04.08.20 до Договору підряду №280 від 03.08.20.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 18:01
Договір підряду №280 від 03.08.20.pdf укладений
03 серпня 2020 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи ціна зменшилась
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скоригований дефектний акт
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 955 936,30
UAH (в тому числі ПДВ 492 656,05 UAH)