Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39612276 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Олійник Вадим Дмитрович 380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 10:45 |
Примірна Т.Д.кап.рем.фасад ЗСО №269 просп.Глушкова,17-А (зміни).pdf | |
07 травня 2020 10:22 |
Проект Договору підряду 2020.doc | |
07 травня 2020 10:22 |
Т.З. Фасад ЗСО № 269 просп. А. Глушкова, 17-А.pdf |
22 травня 2020 10:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2020 10:45 |
Примірна Т.Д.кап.рем.фасад ЗСО №269 просп.Глушкова,17-А (зміни).pdf
|
|||
07 травня 2020 10:22 |
Проект Договору підряду 2020.doc
|
|||
07 травня 2020 10:22 |
Т.З. Фасад ЗСО № 269 просп. А. Глушкова, 17-А.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Вимоги про усунення порушення
Виклавши «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 21. 3. Розділу 5. Згідно з тендерною документацією опублікованою 22.05.2020 року (з урахуванням змін) у п. 21. 3. розділу 5 зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу». У п. 21. 3. розділу 5 відсутня вимога надати довідку довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів. Не пов’язаних з санкціями. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-4 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2020 15:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000054 ● 2994f636f96a41c3ba0373e13b4968a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-05-07-000434-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-31 10:51:44
Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва
Єдиний унікальний номер справи 640/19625/20 від 25.08.2020.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та/або на вимогу учасника щодо усунення порушень установлено недотримання норм частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | 18.08.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Документи:
18 серпня 2020 13:55
|
Електронний підпис |
18 серпня 2020 13:40
|
Позовна заява від 18.08.2020.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" |
3 119 779,20
UAH з ПДВ
|
2 958 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СТЕПС" |
3 279 964,87
UAH з ПДВ
|
2 959 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр |
3 699 738,73
UAH з ПДВ
|
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
3 987 914,00
UAH з ПДВ
|
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Барбакан" |
3 311 871,12
UAH з ПДВ
|
3 311 871,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Рішення скасоване |
2 958 999,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:07
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Рішення скасоване |
2 959 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:56
|
|
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр #34280208 |
Рішення скасоване |
2 960 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:56
|
|
ТОВ ІНБУД-ХХ1 #30310563 |
Рішення скасоване |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 16:56
|
|
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693 |
Відхилено |
2 958 999,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 липня 2020 17:06
|
ПП "СТЕПС" #31176003 |
Переможець |
2 959 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2020 17:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 10:22
|
Д.у. № 3 від 22.12.20 до Договору № 280 від 03.08.20.pdf | укладений |
22 грудня 2020 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 17:08
|
Д.у № 2 від 10.09.20 до Договору № 280 від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:45
|
Д.у №1 від 04.08.20 до Договору підряду №280 від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 18:01
|
Договір підряду №280 від 03.08.20.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В результаті проходження експертизи ціна зменшилась |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Скоригований дефектний акт |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |