Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 000 000,00 UAH
UA-2020-05-07-000245-a ea16ed20c9654b318348c370dee97cf7
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2020 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:59
Очікувана вартість: 5 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, м. Київ, м. Київ, ЗДО № 305 вулиці Ліснича, 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 08 травня 2020 12:00
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:23
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Скоригуйте проект договору
Дата подання: 08 травня 2020 12:45
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:23
Проектом договору передбачено що сторони погодились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектно/кошторисної документації проходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому Замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації. Однак згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 N 560, п. замовником експертизи є: - замовник будівництва; - проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Окрім того п. 6. даного порядку встановлює, що метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Також звертаємо Вашу увагу, що при виявленні експертизою зауважень до проекту, повторна експертиза проекту будівництва проводиться після його доопрацювання. Так як, інші учасники закупівлі, не є розробниками проектної документації просимо внести зміни до проекту договору, та виключити вказану вимогу, оскільки дана вимога надає незаконні переваги для участі у тендері підрядній організації, яка є розробником проекту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45.
Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері.
Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Експертиза проктної/кошторисної документації
Дата подання: 13 травня 2020 16:09
Дата відповіді: 13 травня 2020 16:16
Умовами ТД визначено, що замовник делегує Учаснику проведння експертизи проектонї/кошторисної документації. Питання: чи вимагає Замовник надання Учасником висновку експертизи кошторисної документації на стадіїї подачі комерційної пропозиції. Чи ескпертизу проводить тільки Учасник, який став переможцем. Дякуємо за конкретну відповідь.
Відповідь: Який став переможцем.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 10:34
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). В ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутній підпункт 1 пункту 2 статті 31. Згідно із підпунктом 6 пункту 12 статті 29 Закону «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону». У «Протоколі 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року ВІДСУТНЯ інформація про підстави відхилення тендерної пропозиції. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:32
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 12:02
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до Абзацу С п. 1. 6. Розділу 3 тендерної документації. Згідно з тендерною документацією опублікованою 22.05.2020 року (з урахуванням змін) у розділі 3 відсутній пункт 1. 6. та вимога надати довідку у довільній формі, що витрати на торги не відшкодовуються. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:31
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати довідку довільної форми, що витрати на торги не відшкодовуються. В складі пропозиції зазначена довідка відсутня. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 13:48
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 21. 3. Розділу 5. Згідно з тендерною документацією опублікованою 22.05.2020 року (з урахуванням змін) у п. 21. 3. розділу 5 зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу». У п. 21. 3. розділу 5 відсутня вимога надати довідку довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів. Не пов’язаних з санкціями. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:26
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати довідку довільної форми про відповідність пропозиції вимогам законодавства про застосування санкцій та інших обмежувальних заходів, не пов’язаних із санкціями. В складі пропозиції зазначена довідка відсутня. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 15:52
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 23 додатку 2 ТД – проектна документація розробляється за участю інженера-проектувальника який має відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат (для підтвердження надати завірену належним чином копію кваліфікаційного сертифіката, а також документи підтверджуючі трудові відносини. ПП «Степс» було надано у складі тендерної пропозиції завірену належним чином копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника. Згідно якої інженером проектувальником ПП «Степс» є Антощенко О. В. На підтвердження трудових відносин у складі тендерної пропозиції була надана «Довідка про працівників відповідної кваліфікації» та Форма № 1 ДФ. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:28
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати документи, підтверджуючі трудові відносини з інженером-проектувальником. Учасником в складі пропозиції надана довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації та Форма №1 ДФ, яка не містить інформації щодо наявності трудових відносин між інженером-проектувальником Антощенко О.В., оскільки не містить інформації щодо прізвищ працівників, які мають трудові відносини з Приватним підприємством. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 11 червня 2020 16:24
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 9 додатку 2 тендерної документації – Обстеження проводиться експертом який має відповідний кваліфікаційний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат). У п. 9 додатку 9 зазначено: «Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітній період з відміткою про прийняття відповідного органу. (Форма Ф-1, Ф-2)». У п. 9 додатку 2 тендерної документації відсутня вимога надати чинний кваліфікаційний сертифікат експерта. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 16:23
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вимога не задовільнена. Рішення Замовника залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 16 червня 2020 09:57
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПП «Степс» відповідно до п. 9 додатку 2 тендерної документації – Обстеження проводиться експертом який має відповідний кваліфікаційний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат). Відповідно до тендерної документації обстеження будівельних конструкцій проводиться «При необхідності», відповідно до ДСТУ-НБ В.1.2.-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 257 від 12 квітня 2017 р. – «Рішення щодо необхідності проведення обстеження об’єктів приймається їх власниками або управителями». У викладеному Замовником технічному завданні відсутня необхідність проведення обстеження будівельних конструкцій. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 16 червня 2020 11:36
Вимога скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року
Виклавши «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника відповідно до підпункту 1 пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон). ПП «Степс» повторно зазначає, що у чинній редакції Закону України «Про публічні закупівлі» відсутній підпункт 1 пункту 2 статті 31. Відповідно до пункту 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону». Тобто Замовник усвідомлено та навмисно ігнорує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає скасувати «Протокол 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ПП «Степс» як таку, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b9
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:24
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Основні характеристики мінімальної вати: Густина – 110-125 кг/м3; Теплопровідність – 0,0049 Вт/(м*К)». Відповідно до наданого Учасником Протоколу сертифікаційних випробувань плит теплоізоляційних з мінеральної вати № 35-19 Учасник планує використовувати плити теплоізоляційні з мінеральної вати марок: «ФАСАД», «ФАСАД Pro», «ФАСАД 12». Відповідно до третього аркушу зазначеного протоколу № 35-19 теплопровідність плит теплоізоляційних з мінеральної вати марок: «ФАСАД», «ФАСАД Pro», «ФАСАД 12» складає 0,040 Вт/(м*К), що не відповідає п. 27 додатку № 2 тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:43
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 ТД зазначено, що необхідно надати: «- внутрішні правила (далі – «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації» (далі – «Програма»), складену до «Правил» та затверджену Страховиком. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них )». Учасник не надав внутрішні правила надання фінансових послуг зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b11
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:43
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу п. 10.3. розділу ІІІ тендерної документації. У п. 10. 3. зазначено: «Документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються у сканованому вигляді в окремому файлі та накладанням підпису ЕЦП/КЕП з урахуванням вимог, встановлених умовами Тендерної документації». Учасник не надав документи, що містять технічний опис предмети закупівлі у сканованому вигляді в окремому файлі та накладанням підпису ЕЦП/КЕП, чим порушив вимоги тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b12
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:44
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу підпункту (j) пункту 1.6. розділу І тендерної документації та п. 16 додатку № 2 тендерної документації. У підпункті (j) пункту 1.6. розділу І ТД зазначено: «Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін..), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо печаткою та підписом особи якій належать дані документи та печаткою та підписом Учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу)». У п. 16 додатку № 2 ТД зазначено: «наявність в працівників підприємства не менше 20-ти чоловік, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції форми 1-ДФ за останній звітній період». Учасник посилається на абзац 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», який дозволяє для підтвердження своєї відповідності залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Але в той же час Учасник не надав у складі тендерної пропозиції форми 1-ДФ за останній звітний період завірену безпосередньо печаткою та підписом особи якій належать даний документ та печаткою та підписом Учасника. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а тендерну пропозицію як таку, що не відповідає відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b13
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:46
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу п. 11 розділу ІІІ тендерної документації. У п. 11 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Текст «страхової гарантії» «Правил» (та/або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; про що у складі пропозиції пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію». Учасник не надав лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію про відсутність умов про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визнати учасника таким, що не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b14
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:47
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу п. 16 додатку № 2 тендерної документації. У п. 16 додатку № 2 ТД зазначено: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку у довільній формі( наявність в працівників підприємства не менше 20-ти чоловік, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції форми 1-ДФ за останній звітній період), яка має містить інформацію про ПІБ та посаду працівників». Учасник не підтвердив наявність своїх працівників підприємства не менше 20-ти чоловік, що підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції форми 1-ДФ за останній звітній період. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b15
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 10:49
Вимога відмінити процедури закупівлі у зв'язку з виявленими порушеннями
Замовник порушив вимогу частину 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону). У ч. 10 ст. 29 Закону зазначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення». Згідно з «Протоколом 10-06-1 засідання тендерного комітету» від «10» червня 2020 року всі Учасника закупівлі які мають ціну нижче Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" були дискваліфіковані. Відповідно до інформації, що зазначена в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/) Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" з «10» червня 2020 року. Станом на «22» червня 2020 року повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель відсутні. У зв’язку з вищенаведеним ПП «Степс» вимагає відмінити торги у зв’язку з пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b16
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 11:07
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу пункту 27 додатку № 2 тендерної документації. У п. 27 додатку 2 ТД зазначено: «Технологія та якість виконаних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і правил, будівельних, протипожежних і санітарних норм встановлених для даних видів робіт. Для підтвердження відповідності експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, надати відповідні сертифікати відповідності (протоколи випробувань)». Учасник не підтвердив відповідність експлуатаційних характеристик використовуємих матеріалів державним стандартам, а саме не надав у складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності (протоколи випробувань) на матеріали, що відповідно до Підсумкової відомості ресурсів зазначені під пунктами: з 17 по 25, 29, 31, 32, з 34 по 51, з 54 по 61. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-07-000245-a.b17
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТЕПС", Код ЄДРПОУ:31176003
Дата подання: 24 червня 2020 14:51
Вимога скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року
Учасник закупівлі ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" порушив вимогу пункту 22 додатку № 2 тендерної документації. У п. 22 додатку № 2 ТД зазначено: «До довідки гарантії обов’язково додається як підтвердження обстеження 3 світлини об’єкта (одна ззовні з № будинку (об’єкта будівництва, споруди) та мінімум дві безпосередньо з місця виконання робіт)». У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня світлина об’єкта ззовні з № будинка, також відсутні підстави ненадання даної світлини. У зв’язку з вищенаведеним ПП «СТЕПС» вимагає скасувати «Протокол 22-06-01 засідання тендерного комітету» від «22» червня 2020 року та визнати тендерну пропозицію ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-07-000245-a.b8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 19 червня 2020 17:09
Скарга на рішення Замовника
«07» травня 2020 року Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю «Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)», UA-2020-05-07-000245-a – відкриті торги. Аукціон відбувся 01.06.2020 р. на який подали пропозиції шість учасників, а саме: 1. ТОВ «Архітектурно-Будівельна компанія «Будмонтаж»; 2. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр»; 3. ТОВ «СКАЙТАУН»; 4. ТОВ «Компанія Барбакан»; 5. ПП «СТЕПС»; 6. ТОВ «КЛАСИКА КОМФОРТУ» . За результатами перевірки документів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету№10-06-1 від 10.06.2020 р. ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) було дискваліфіковано. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та повідомляє наступне. Замовником чітко у тендерній документації зазначено, що відповідно до пункту 23 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагалося: «При необхідності самостійно або за допомогою субпідрядних організацій провести обстеження будівельних конструкцій та скласти відповідний звіт з висновками про результати проведення обстеження, а також розробити проектну документацію, склад та зміст якої повинен відповідати діючому законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам. Проектна документація розробляється за участю інженера-проектувальника який має відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат (для підтвердження надати завірену належним чином копію кваліфікаційного сертифіката, а також документи підтверджуючі трудові відносини). Проведення обстеження та оформлення результатів здійснити відповідно до вимог ДСТУ-НБ В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Обстеження проводиться експертом який має відповідний сертифікат – технічне обстеження будівель і споруд (для підтвердження надати чинний відповідний сертифікат).» Зазначаємо, що Замовником не встановлена вимога щодо надання цих документів навіть у разі відсутності необхідності обстеження та складанні необхідних документів, а саме чинного кваліфікаційного сертифікату із документами про підтвердження трудових відносин на інженера-проектувальника, а також відповідного сертифіката експерта з тех. обстеження будівель і споруд. Вимога Замовника становить «При необхідності», а Скаржник зазначив, що необхідності у проведенні обстеження не має. Учасник ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 22 травня 2020 р. за вих. номером № О-01/15 в якій зазначалося щодо відсутності необхідності самостійно або за допомогою субпідрядних організацій провести обстеження будівельних конструкцій та скласти відповідний звіт з висновками про результати проведення обстеження, а також розробити проектну документацію, склад та зміст якої повинен відповідати діючому законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам, чим не порушив вимог тендерної документації та виконав вимогу п.23 додатку 2. Також Тендерна документація не містить вимогу щодо надання кваліфікаційних сертифікатів на вищевказаних працівників, а також документи підтверджуючі трудові відносини у тендерній документації в цілому. Тож вважаємо дискваліфікацію Скаржника безпідставною. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-05-07-000245-a. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію в частині ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» та визначити ТОВ «Український Виробничо-Будівельний «Центр» Переможцем. З повагою, Директор Д.О. Кравцов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 19:52
Рішення від 23.06.2020 № 12344 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 19:14
рішення від 07.07.2020 № 13224.pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 21:02
Номер скарги: UA-2020-05-07-000245-a.a18
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", Код ЄДРПОУ:36100693
Дата подання: 26 червня 2020 11:27
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:24
Рішення від 30.06.2020 № 12671 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 13:24
Рішення від 23.07.2020 № 14270.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 22:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації в межах повноважень повідомляє, що на підставі рішення постійно діючої адміністративної Колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 № 14270-р/пк-пз по закупівлі Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 305 по вулиці Ліснича, 3 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) за номером оголошення UA-2020-05-07-000245-a переможця ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 11:27

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

30 червня 2020 13:50
відповідь на скаргу.docx

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-05-000004 ● b9847a3ee3004bb68d35738d9f0ecd5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-05-07-000245-a 07.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відкрито провадження по справі в Окружному адміністративному суді міста Києва Єдиний унікальний номер справи 640/21708/20 від 23.09.2020.

2020-09-28 12:37:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, в частині правомірності встановлення вимог про усунення невідповідностей поданих у тендерних пропозиціях учасниками ТОВ «Класика комфорту», ПП «СТЕПС», ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «СКАЙТАУН» та ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс «Центр», установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження установлено порушення вимог частини одинадцять статті 18 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 11.09.2020 до Окружного адміністративного суду м. Києва направлено позивну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 14 вересня 2020

Документи:

14 вересня 2020 09:54
Позовна від 11.09.2020.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 4 203 226,36
UAH з ПДВ
4 074 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СТЕПС" 4 207 095,11
UAH з ПДВ
4 074 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 4 316 969,58
UAH з ПДВ
4 074 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКАЙТАУН" 4 481 296,10
UAH з ПДВ
4 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 4 693 992,12
UAH з ПДВ
4 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ" 4 816 903,72
UAH з ПДВ
4 816 903,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 червня 2020 13:45
Електронний підпис
06 червня 2020 13:19
Лист_№ 305.pdf
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ССР_9.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ССР_5.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ССР_4.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_СВР.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ОПР.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ЛС1_2-1-1.docx
06 червня 2020 13:19
37_ДЦ_ДЦ_3.docx
06 червня 2020 13:19
37.imd
30 травня 2020 18:02
Електронний підпис
30 травня 2020 17:10
Фото ліснича.pdf
30 травня 2020 17:10
ПРОПОЗИЦІЯ ЛІСНИЧА.pdf
30 травня 2020 17:10
кошторис школа 305.pdf
30 травня 2020 17:10
ГАРАНТИЯ 80-02252.rar
30 травня 2020 17:10
17_ДЦ_ССР_5.rtf
30 травня 2020 17:10
17_ДЦ_ССР_4.rtf
30 травня 2020 17:10
17_ДЦ_СВР.rtf
30 травня 2020 17:10
17_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
30 травня 2020 17:10
17_ДЦ_ДЦ_3.rtf
30 травня 2020 17:10
17.imd
30 травня 2020 17:10
17 Довідка обладнання .pdf
30 травня 2020 17:10
ДОГОВІР ЛІСНИЧА.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 2.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 1.pdf.p7s
30 травня 2020 17:10
Лист по ст. 17.pdf
30 травня 2020 17:10
Заходи довкілля.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка Податкова.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка МВС.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 2.pdf
30 травня 2020 17:10
Довідка КОРУПЦІЯ 1.pdf
30 травня 2020 17:10
21 Ліцензія АВК 2020.pdf
30 травня 2020 17:10
20 Субпідрядники .pdf
30 травня 2020 17:10
18 Відгуки.pdf
30 травня 2020 17:10
11 Лист без авансу.pdf
30 травня 2020 17:10
8 Довідка банк Кредити.pdf
30 травня 2020 17:10
6 Паспорт ІПН Довідка.pdf
30 травня 2020 17:10
5 Протоколи та наказ .pdf
30 травня 2020 17:10
4 Статут .pdf
30 травня 2020 17:10
2 ПДВ.pdf
30 травня 2020 17:10
1. Довідка Санкції.pdf
30 травня 2020 17:10
1 Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 15:18
Електронний підпис
26 травня 2020 15:17
Свідоцтво.rar
26 травня 2020 15:17
Протокол.rar
26 травня 2020 15:17
Програма.rar
26 травня 2020 15:17
Правила.rar
26 травня 2020 15:17
Ліцензія.rar
26 травня 2020 15:16
Гарантія_413.rar
26 травня 2020 15:16
Фото.zip
26 травня 2020 15:16
Пропозиція.pdf
26 травня 2020 15:16
Лист відгук.pdf
26 травня 2020 15:16
Копія Статуту.pdf
26 травня 2020 15:16
Копія договору_3.pdf
26 травня 2020 15:16
Копія договору_2.pdf
26 травня 2020 15:16
Копія договору_1.pdf
26 травня 2020 15:16
Копія діючої Ліцензії.pdf
26 травня 2020 15:15
Копії актів.pdf
26 травня 2020 15:15
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ССР_5.rtf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ССР_4.rtf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ИВР.rtf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ДЦ_3.rtf
26 травня 2020 15:15
60_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf

Публічні документи

01 серпня 2020 11:47
Електронний підпис
01 серпня 2020 11:46
кошториси ворд
01 серпня 2020 11:46
Кошториси ецп та пдф
01 серпня 2020 11:46
АВК
01 серпня 2020 11:46
оновлені
31 травня 2020 15:49
Електронний підпис
31 травня 2020 15:33
Лист Гарантія 100-181-000943.rar
31 травня 2020 15:33
23_інженер_кошторисник.pdf
31 травня 2020 15:33
22_фото_обєкта.pdf
31 травня 2020 15:33
22_довідка_обстеження.pdf
31 травня 2020 15:33
21_кошториси.pdf
31 травня 2020 15:33
30_тз.pdf
31 травня 2020 15:33
20_субпідрядник.pdf
31 травня 2020 15:33
19_ліцензія.pdf
31 травня 2020 15:33
28_стаття_17.pdf
31 травня 2020 15:33
19_декларація_КБ.PDF
31 травня 2020 15:33
27_сертифікати.pdf
31 травня 2020 15:33
19_адовідка.pdf
31 травня 2020 15:33
18_договір_шумськ.pdf
31 травня 2020 15:32
27_гарантійний_лист.pdf
31 травня 2020 15:32
18_договір_плоске.pdf
31 травня 2020 15:32
26_цінова_пропозиція.pdf
31 травня 2020 15:32
18_відгук_шумськ.pdf
31 травня 2020 15:32
18_відгук_плоска.pdf
31 травня 2020 15:32
18_відгук_будвельники.pdf
31 травня 2020 15:32
18_акти_шумськ.PDF
31 травня 2020 15:32
18_акти_плоске.pdf
31 травня 2020 15:32
18_акти_будівельники.PDF
31 травня 2020 15:32
17_склади.pdf
31 травня 2020 15:32
17_власне_обладнання.pdf
31 травня 2020 15:32
17_адовідка_обладнання.pdf
31 травня 2020 15:32
16_звіт_1_дф.pdf
31 травня 2020 15:32
16_довідка_працівники.pdf
31 травня 2020 15:32
15_календарний_графік.pdf
31 травня 2020 15:32
15_договір.pdf
31 травня 2020 15:32
13_достовірність.pdf
31 травня 2020 15:32
09_баланс_та_звіт.pdf
31 травня 2020 15:32
08_довідка_укргазбанк.pdf
31 травня 2020 15:32
08_довідка_кредо.pdf
31 травня 2020 15:32
07_відомості_в_пдф.pdf
31 травня 2020 15:32
07_відомості.docx
31 травня 2020 15:31
06_учасник_рішення.pdf
31 травня 2020 15:31
06_персональні_дані.pdf
31 травня 2020 15:31
06_паспорт_директора.PDF
31 травня 2020 15:31
05_директор.pdf
31 травня 2020 15:31
04_статут.pdf
31 травня 2020 15:31
03_виписка.pdf
31 травня 2020 15:31
02_витяг_пдв.pdf
31 травня 2020 15:31
01_відомості_єдрпоу.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 18:47
Електронний підпис
31 травня 2020 18:45
Дозвіл.pdf
31 травня 2020 18:45
страхова гарантія.7z
31 травня 2020 18:45
п.27 Технічні вимоги.pdf
31 травня 2020 18:44
п.19 Копія ліцензії.pdf
31 травня 2020 18:43
п.2 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 08:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 08:11
Довідка податкова.zip
06 серпня 2020 08:11
МВС.pdf
06 серпня 2020 08:11
Довідка.zip
06 серпня 2020 08:11
Довідка(1).zip
06 серпня 2020 08:11
довідка банкрутство.pdf
31 травня 2020 13:02
Електронний підпис
31 травня 2020 12:59
57 пояснення ненадання.pdf
31 травня 2020 12:59
53 сертифікати.pdf
31 травня 2020 12:59
51 цінова пропозиція.pdf
31 травня 2020 12:59
49 сертифікат експерт.pdf
31 травня 2020 12:59
48 Наказ коштористник.pdf
31 травня 2020 12:59
44 кошторис.rar
31 травня 2020 12:59
43 Ліцензія Учасника.pdf
31 травня 2020 12:59
42 аналогічний договір.pdf
31 травня 2020 12:59
40 згода субпідряд МТБ.pdf
31 травня 2020 12:59
32 Довідка МТБ.pdf
31 травня 2020 12:59
31 форма 1Дф.pdf
31 травня 2020 12:59
29 проект договору.pdf
31 травня 2020 12:59
26 Довідка про аванс.pdf
31 травня 2020 12:59
23 Фінансова звітність.pdf
31 травня 2020 12:59
21 Довідка про учасника.pdf
31 травня 2020 12:59
19 паспорт директор.pdf
31 травня 2020 12:59
18 Виписка ЄДР.pdf
31 травня 2020 12:59
17 Витяг ПДВ.pdf
31 травня 2020 12:59
16 Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 травня 2020 12:59
13 Наказ директор.pdf
31 травня 2020 12:59
11 Опись.pdf
31 травня 2020 12:59
9 Довідка щодо санкцій.pdf
31 травня 2020 12:59
8 згода субпідряд.pdf
31 травня 2020 12:59
7 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.pdf
31 травня 2020 12:59
6 Дозвіл.pdf
31 травня 2020 12:59
5 Ліцензія субпідряд.pdf
31 травня 2020 12:59
4 Довідка субпідряд.pdf
31 травня 2020 12:59
3 Довідка ст17.pdf
31 травня 2020 12:59
2 гарантія UA-2020-05-07-000245-a.zip
31 травня 2020 12:59
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ПП "СТЕПС"

ТОВ "Компанія Барбакан"

ТОВ "СКАЙТАУН"

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Рішення скасоване 4 074 970,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 17:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "СТЕПС"
#31176003
Рішення скасоване 4 074 980,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Рішення скасоване 4 074 990,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
ТОВ "СКАЙТАУН"
#38779085
Рішення скасоване 4 075 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Рішення скасоване 4 480 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
Рішення скасоване 4 816 903,72
UAH з ПДВ
29 липня 2020 11:27
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 4 074 970,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 13:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 11:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "СТЕПС"
#31176003
Відхилено 4 074 980,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 13:53
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 4 074 990,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 серпня 2020 15:43
ТОВ "СКАЙТАУН"
#38779085
Відхилено 4 075 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 17:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 17:08
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Відхилено 4 480 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 18:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 17:23
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
Переможець 4 816 903,72
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 18:55

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,8, П. 4,1, П. 9.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

10 червня 2020 17:02
Електронний підпис
10 червня 2020 17:02
Протокол 10-06-1.pdf

Документи

10 червня 2020 17:05
Електронний підпис
10 червня 2020 17:05
Протокол 10-06-1.pdf

Документи

10 червня 2020 17:07
Електронний підпис
10 червня 2020 17:07
Протокол 10-06-1.pdf

Документи

10 червня 2020 17:10
Електронний підпис
10 червня 2020 17:10
Протокол 10-06-1.pdf

Документи

10 червня 2020 17:13
Електронний підпис
10 червня 2020 17:12
Протокол 10-06-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,8, 9.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" #36100693

№ рішення у справі

60/128-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

30 липня 2020 13:50
Електронний підпис
30 липня 2020 13:49
Протокол 30-07-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 21,3, 9. П. 23

Документи

31 липня 2020 15:41
Електронний підпис
31 липня 2020 15:40
Протокол 31-07-2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 23, П. 21

Документи

03 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:03
Протокол 03-08-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 23, П. 21

Документи

04 серпня 2020 17:21
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:20
Протокол 04-08-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник просимо вас надати оформлені документи належним чином та до завантажити відсутні документи по наступним пунктам Загальних вимог (Додаток 2): П. 23, П. 21

Документи

05 серпня 2020 18:51
Електронний підпис
05 серпня 2020 18:49
Протокол 05-08-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 18:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНТАЖ"
#42766056
4 816 903,72
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:32
Д.у. № 3 від 10.12.20 до Договору № 284 від 17.08.20.pdf укладений
10 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 13:16
Д.у. №2 від 03.09.20 до Договору № 284 від 17.08.20.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 13:23
Д.у. №1 від 28.08.20 до Договору № 284 від 17.08.20..pdf зміни до договору
28 серпня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 16:09
Договір підряду №284 від 17.08.20.pdf укладений
17 серпня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи сума зменшилась
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Д.у. №1 від 28.08.20 до Договору № 284 від 17.08.20. допущено технічну (механічну) помилку, а саме не зазначено що було скориговано дефектний акт. Д.у. № 2 від 03.09.20 до Договору № 284 від 17.08.20 вважати правильною.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 774 163,04
UAH (в тому числі ПДВ 795 693,84 UAH)