Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of Shatnuy avenue, Maryanivka village , Mala Viska district (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
4 317 774,00 UAH
UA-2020-05-06-004218-b ae3ae72de8ef47f2aab698eb919dd9da
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Serniy Gorpinchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:59
Очікувана вартість: 4 317 774,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 588,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 43170 UAH
Publication date: 06 травня 2020 17:49
Enquiries until: 11 червня 2020 13:00
Complaints submission until: до 17 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 червня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 4 317 774 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 589 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2;

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону;

Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;

Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації;

Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації;

ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району
(45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, с. Мар'янівка, Маловисківського району, проспект Шатного
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of Shatnuy avenue, Maryanivka village , Mala Viska district
(45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенціця з державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенціця з державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 червня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2020 10:39
ТД ПСР Шатного (нова редакція 1).doc
13 червня 2020 10:39
Перелік змін до тендерної документації1.doc
06 червня 2020 10:02
Перелік змін до тендерної документації .doc
06 травня 2020 17:50
Календ. графік Додаток №8.xls
06 травня 2020 17:49
Додаток 3.doc
06 травня 2020 17:49
Додаток 2.doc
13 червня 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2020 10:39
ТД ПСР Шатного (нова редакція 1).doc
06 червня 2020 10:02
ТД ПСР Шатного (нова редакція).doc
06 травня 2020 17:49
ТД ПСР Шатного (19.04).doc
13 червня 2020 10:39
Перелік змін до тендерної документації1.doc
06 червня 2020 10:02
Перелік змін до тендерної документації .doc
06 травня 2020 17:50
Календ. графік Додаток №8.xls
06 травня 2020 17:49
Додаток 3.doc
06 травня 2020 17:49
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-004218-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС КО ", Код ЄДРПОУ:33088045
Дата подання: 28 травня 2020 11:45
Вимога
Згідно ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю послуг Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району сума вартості виконання аналогічного договору (договорів) повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Ми вважаємо, що дана вимога є неправомірною та дискримінаційною, так як сума вартості виконання аналогічного договору ніяким чином не впливає на якість виконання робіт, та аналогічний договір може бути на меншу суму, ніж 50% від очікуваної вартості.
Тому просимо вилучити дану вимогу з Тендерної документації або надати аргументовані пояснення щодо даної вимоги (з вказанням статті відповідного закону).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 червня 2020 13:53
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: згідно п. 2 с.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник встановив в тендерної документації (п.1.3 Додаток 1) одним із кваліфікаційних критеріїв наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів). Для підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критекрію була встановлена зокрема вимога щодо суми вартості виконання аналогічного договору (договорів), яка повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Слід окремо зазначити, що в тендерній документації Замовника відсутні обмеження щодо кількості аналогічних договорів, якими учасник може підтвердити свій досвід, а також не обмежений період (часові рамки) їх укладення та виконання.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч.3 ст 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. (роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «Щодо розробки тендерної документації»).
Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість наданих послуг. При встановленні такої вимоги було враховано і міжнародний досвід попередньої кваліфікації учасників торгів, що використовується при залученні коштів ЄБРР, Світового банку щодо виконання будівельних контрактів із вказівкою їх вартісних меж, а також досвід виконання відповідних обсягів основних видів робіт. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Крім цього слід зазначити, що подібна вимога Тендерної документації була предметом розгляду, Антимонопольного комітету України (рішення від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз). У задоволенні Скарги на аналогічну вимогу Учаснику було відмовлено. Також правомірність рішення Антимонопольного комітету України за вищезазначеним рішенням було підтверджено рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 лютого 2018 року № 826/9309/17. Таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-03-000007 ● 981e7efb26f341c3a70cacd6a658ac03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2020 15:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

03.08.2020 №54
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2020-05-06-004218-b, 06.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-04 16:31:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.05.2020, зі змінами, внесеними відповідно до рішень тендерного комітету від 05.06.2020, 12.06.2020, не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, якщо згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону)?
4. Як узгоджуються з нормами частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дії учасника ПП «ЕФЕКТ» щодо визначення конфіденційними документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (файл «Стаття 16-Працівники-Трудова книжка виконавця робіт.pdf »?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-07 11:41:06

Відповідь на запит від 04.08.2020р. 16:31 год

Відповідь на звернення в доданому файлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-05 14:33:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, допущена до аукціону, якщо учасник не виконав умови пункту 1 розділу 3 тендерної документації та під час подання тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, не надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-07 11:19:22

Відповідь на запит від 5 серпня 14:33 год

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику.
В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 5 серпня 14:33год. отримано запит про надання пояснень.
Надаємо пояснення по суті заданих питань.
1. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації. (файл пропозиції «3.1. Проект договору.pdf» стор. 15, створений 06.06.20р. 13:25 год.). Таким чином пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущена до аукціону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 10:53:51

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1.Чому умови договору підряду від 11.08.2020 № 270/20 не містять обсягів робіт, що підлягають виконанню?
2. Чи складався кошторис на виконання робіт (надання послуг) під час укладення договору від 11.08.2020 № 270/20 відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України? Якщо так, просимо надати вказаний кошторис для проведення перевірки питання укладення договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 14:45:34

Відповідь на запит від 14 серпня 10:53 год

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), ( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 14 серпня 10:53год. отримано запит про надання пояснень. Надаємо пояснення по суті заданих питань:
Пунктом 1.1 договору підряду №270/20 від 11.08.20р. передбачено, що у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується на власний ризик, своїми силами, засобами та матеріальними ресурсами надати послуги (виконати роботи) з поточного ремонту проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), відповідно до проектно-кошторисної документації і технічного завдання, викладеного в тендерній документації торгів, та здати їх в порядку і строки (терміни) встановлені цим Договором.
Крім цього в п. 1.4 зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом договору, виконуються Виконавцем на підставі проектно-кошторисної документації в межах договірної ціни.
Вищезазначені подоження договору повністю узгоджуються з нормами ст. 875 Цивільного кодексу України де зазначено: за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації. Крім цього ч.1 ст. 877 ЦКУ передбачено, що Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт.
Слід зазначити, що на даний об’єкт поточного ремонту проектною організацією, розроблена проектно-кошторисна документація в якій серед іншого визначені склад та обсяги послуг (робіт), що підлягають виконанню. Окрім цього п. 1.1 Договору містить посилання на технічне завдання, викладеного в тендерній документації торгів, що належним чином оприлюднена в електронній системі закупівель для загального доступу. Тендерна документація містить серед іншого і Тенхнічне завдання (Додаток 2) у якому зазначені види та обсяги робіт. Технічне завдання розроблене на підставі проектно-кошторисної документації на даний об’єкт поточного ремонту.
Таким чином, умови даного договору підряду повністю узгоджуються з нормами чинного законодавства України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (далі – Управління) (Наказ від 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг) (UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. В рамках даного моніторингу Державним підприємством «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 04 серпня 2020 року о 16 год 31 хв та 05 серпня 2020 року о 14 год 33 хв отримано запити про надання пояснень. Замовником 07 серпня 2020 року о 11 год 41 хв та 07 серпня 2020 року о 11 год 19 хв надано пояснення по суті заданих Управлінням питань. Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) йдеться про порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»). Заперечуючи вищезазначений висновок Управління надаємо наступні пояснення. Зазначимо, що Управлінням помилково встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, адже в електронній системі закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації». У висновку зазначається про порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення процедури закупівлі. Формою оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 року передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено відомості стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. Окремо слід зазначити, що в Законі (зокрема в статті 22) відсутня конкретизація того, у якій самі формі тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку, Замовником було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням норм Закону. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Одночасно зазначимо, що в оголошенні пропроведення закупівлі здійснюється фіксування кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до принципів обчислення строків, передбачених Цивільним кодексом України. Отже, положення частиною 2 статті 22 Закону передбачено зазначення в тендерній документації відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що і було в повній мірі виконано Замовником. У висновку йдеться, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій Замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, та згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненим 10.07.2020, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 1 частини першої статті 31 Закону України). В частині 16 статті 29 Закону зазначино, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Таким чином мова йде про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані Учасником в складі пропозиції. Підтвердженням цього є також положення останнього абзацу частини 16 статті 29 Закону, в якому зазначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Крім того, в частині 9 статті 26 Закону зазначається, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Тобто, учасник має право завантажити через електронну систему закупівель на вимогу Замовника уточнені або нові документи у разі, якщо подані ним у тендерній пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції. Законом передбачена можливість виконання вишезазначених дій лише стосовно інформації та/або документів, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції. Варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» взагалі не було надано документу на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» який вимагався тендерною документацією, а саме копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене в Замовника в даному випадку не було законних підстав застосувати стосовно Учасника норму частини 16 статті 29 Закону, отже Замовник торгів не порушив норми чинного законодавства. Заперечуючи позицію Управління стосовно незабезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, не дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених у частині першій статті 5 Закону та порушення пункту 1 частини четвертої розділу Х Закону, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи на вимогу умов тендерної документації, проте з метою усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Замовником 09 липня 2020 року встановлено відповідну вимогу. Таким чином, усунувши встановлені Замовником невідповідності, учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущений до аукціону. Отже, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Тобто, Замовник, оцінивши невідповідність, на підставі наданих учасником документів виконує норми частини 9 статті 26 Закону. Далі, на підтвердження усунення невідповідностей, Учасник має право завантажувати через електронну систему закупівель уточнені або нові документів в електронну систему закупівель. Право виправляти помилки шляхом дозавантаження взагалі відсутніх документів в тендерній пропозиції, зокрема в тендерній пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів) в Законі відсутнє. Враховуючи вищевказане, вважаємо, що твердження про порушення, які нібито виявленні Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) безпідставними та необґрунтованими. Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.

2020-08-31 21:56:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Поданий адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 07 вересня 2020

Документи:

21 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:51
Відкриття провадження.docx
07 вересня 2020 19:20
Позовна заява.pdf
21 вересня 2020 18:52
Електронний підпис
07 вересня 2020 19:20
Електронний підпис
21 вересня 2020 18:51
Відкриття провадження.docx
07 вересня 2020 19:20
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 липня 2020
UA-2020-05-06-004218-bae3ae72de8ef47f2aab698eb919dd9da
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДАЛАР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 21:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 13:28
Електронний підпис
19 червня 2020 13:27
Південний про кредити.pdf
19 червня 2020 13:27
Довідки з банку глобус.pdf
19 червня 2020 13:27
S1499201 Квитанція №2 2019р..pdf
19 червня 2020 13:27
Договір.pdf
19 червня 2020 13:27
Виписка.pdf
12 червня 2020 17:07
Електронний підпис
12 червня 2020 17:06
Договір.pdf
12 червня 2020 17:06
Довідки з банку Глобус.pdf
12 червня 2020 17:06
Виписка 43 170.pdf
05 червня 2020 13:30
Електронний підпис
05 червня 2020 13:24
№609 Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:24
Транспортна схема.pdf
05 червня 2020 13:24
Протокол.pdf
05 червня 2020 13:24
Лист-відгук.pdf
05 червня 2020 13:24
Лабороторія Свідоцтво.pdf
05 червня 2020 13:24
Лабороторія Договір.pdf
05 червня 2020 13:24
КБ-3, КБ-2 Серпень.pdf
05 червня 2020 13:24
КБ-3, КБ-2 Грудень.pdf
05 червня 2020 13:24
КБ-3, КБ-2 Вересень.pdf
05 червня 2020 13:24
Договір.pdf
05 червня 2020 13:24
Договір субпідряду.pdf
05 червня 2020 13:24
Договір поставки.pdf
05 червня 2020 13:23
Довідки з банку.pdf
05 червня 2020 13:23
Виписка.pdf
05 червня 2020 13:23
Акт прийняття робіт.pdf
05 червня 2020 13:23
Акт звірки.pdf

Документи

Публічні документи

19 червня 2020 20:59
Електронний підпис
19 червня 2020 20:58
Фін_звітність.rar
19 червня 2020 20:58
Дод_1_АБЗ.rar
15 червня 2020 10:04
Електронний підпис
15 червня 2020 10:02
Протокол Харченко.pdf
11 червня 2020 10:36
Електронний підпис
11 червня 2020 10:31
Дод_1_Працівники.rar
05 червня 2020 20:08
Електронний підпис
05 червня 2020 20:06
Дод_5_Лист-згода.pdf
05 червня 2020 20:06
Гарантія_5_Договор.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_Працівники.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_Мат.техн.база.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_Лабораторія.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_інші документи.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_Довідки ст 17.pdf
05 червня 2020 20:06
Дод.1_Джерела поставки.rar
05 червня 2020 20:06
Дод.1_АБЗ.rar
05 червня 2020 20:06
Гарантія_1.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Транспортній схемі вказане місце виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань та час транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також в складі пропозиції надана Схема транспортування асфальтобетонної суміші складена на основі даних Транспортної схеми. В складі тендерної пропозиції надана копія договору поставки асфальтобетонної суміші № АБ 07/04-2020 від 07.04.20р. виробництво якої (асфальтобетонний завод) розташоване в місці відстань та час транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також, в складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надано: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • Довідка про ненадання рішення уповноваженого органу про видачу дозволу на викиди В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.54 зазначено інформацію стосовно асфальтобетонного заводу відстань та час транспортування асфальтобетону від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в колонці 3 довідки не за всіма позиціями (№ п/п) вказані шифри РЕКН. Невідповідність вимогам п. 1.1.1 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Транспортну схему з вказаним місцем виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань та час транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також в складі пропозиції надати Схема транспортування асфальтобетонної суміші складену на основі даних Транспортної схеми. 2. Копію договору поставки асфальтобетонної суміші виробництво якої (асфальтобетонний завод) розташоване в місці відстань та час транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також, в складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надати: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу 3. Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням в колонці 3 за всіма позиціями (№ п/п) шифрів РЕКН та із зазначенням в п. 54 Довідки інформації стосовно асфальтобетонного заводу відстань та час транспортування асфальтобетону від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015.

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:17
Електронний підпис
09 липня 2020 15:17
Електронний підпис
09 липня 2020 15:15
Договір поставки АБЗ.pdf
16 червня 2020 08:40
Електронний підпис
16 червня 2020 08:40
Електронний підпис
06 червня 2020 13:27
Електронний підпис
06 червня 2020 13:27
Електронний підпис
06 червня 2020 13:25
Банківська гарантія.rar
06 червня 2020 13:25
3.1. Проект договору.pdf
06 червня 2020 13:24
2.4. Транспортна схема.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

21 червня 2020 02:02
Електронний підпис
21 червня 2020 01:54
Гарантія.rar

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:53
Довідка МВС 31.07.2020.pdf
21 червня 2020 11:30
Електронний підпис
21 червня 2020 11:30
Електронний підпис
21 червня 2020 11:29
Фінзвіт 1кв 2020.PDF
21 червня 2020 11:29
Фінзвіт 2019.PDF
21 червня 2020 11:29
Субпідряд.pdf
21 червня 2020 11:29
Статут.pdf
21 червня 2020 11:28
Марьянівка.rar
21 червня 2020 11:28
Стаття 16 - Працівники.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Щебінь, ЩПС.pdf
21 червня 2020 11:28
Договір_Додаток3.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Труба.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Люки.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Бетон.pdf
21 червня 2020 11:28
Захист довкілля.pdf
21 червня 2020 11:28
Згода_Додаток5.pdf
21 червня 2020 11:28
Довідка_техякості.pdf
21 червня 2020 11:28
Довідки з банку.pdf

Конфіденційні документи

21 червня 2020 11:29
Стаття 16 - Працівники - Трудова книжка Виконавця робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особиста інформація Древаль Євгена

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

ТОВ "ДАЛАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 3 670 135,90
UAH з ПДВ
3 670 135,90
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 3 795 000,00
UAH з ПДВ
3 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:17
Електронний підпис
09 липня 2020 15:17
Електронний підпис
09 липня 2020 15:15
Договір поставки АБЗ.pdf
16 червня 2020 08:40
Електронний підпис
16 червня 2020 08:40
Електронний підпис
06 червня 2020 13:27
Електронний підпис
06 червня 2020 13:27
Електронний підпис
06 червня 2020 13:25
Банківська гарантія.rar
06 червня 2020 13:25
3.1. Проект договору.pdf
06 червня 2020 13:24
2.4. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:54
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:53
Довідка МВС 31.07.2020.pdf
21 червня 2020 11:30
Електронний підпис
21 червня 2020 11:30
Електронний підпис
21 червня 2020 11:29
Фінзвіт 1кв 2020.PDF
21 червня 2020 11:29
Фінзвіт 2019.PDF
21 червня 2020 11:29
Субпідряд.pdf
21 червня 2020 11:29
Статут.pdf
21 червня 2020 11:28
Марьянівка.rar
21 червня 2020 11:28
Стаття 16 - Працівники.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Щебінь, ЩПС.pdf
21 червня 2020 11:28
Договір_Додаток3.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Труба.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Люки.pdf
21 червня 2020 11:28
Поставка - Бетон.pdf
21 червня 2020 11:28
Захист довкілля.pdf
21 червня 2020 11:28
Згода_Додаток5.pdf
21 червня 2020 11:28
Довідка_техякості.pdf
21 червня 2020 11:28
Довідки з банку.pdf

Конфіденційні документи

21 червня 2020 11:29
Стаття 16 - Працівники - Трудова книжка Виконавця робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особиста інформація Древаль Євгена

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Рішення скасоване 3 670 135,90
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 3 670 135,90
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Переможець 3 795 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
3 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:29
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:22
270-20 Шатного.pdf укладений
12 серпня 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 795 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 632 500,00 UAH)