Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of Shatnuy avenue, Maryanivka village , Mala Viska district (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG" |
National ID: | 42852223 |
Contact point: |
Serniy Gorpinchenko +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2020 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:59 |
Очікувана вартість: | 4 317 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 588,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 43170 UAH |
Publication date: | 06 травня 2020 17:49 |
Enquiries until: | 11 червня 2020 13:00 |
Complaints submission until: | до 17 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 червня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 4 317 774 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 589 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону;
Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська;
Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації;
Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації;
ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
(45233142-6 Ремонт доріг)
(45233142-6 Repair of roads)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Субвенціця з державного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Субвенціця з державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2020 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2020 10:39 |
ТД ПСР Шатного (нова редакція 1).doc | |
13 червня 2020 10:39 |
Перелік змін до тендерної документації1.doc | |
06 червня 2020 10:02 |
Перелік змін до тендерної документації .doc | |
06 травня 2020 17:50 |
Календ. графік Додаток №8.xls | |
06 травня 2020 17:49 |
Додаток 3.doc | |
06 травня 2020 17:49 |
Додаток 2.doc |
13 червня 2020 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 червня 2020 10:39 |
ТД ПСР Шатного (нова редакція 1).doc
|
||||||
13 червня 2020 10:39 |
Перелік змін до тендерної документації1.doc
|
||||||
06 червня 2020 10:02 |
Перелік змін до тендерної документації .doc
|
||||||
06 травня 2020 17:50 |
Календ. графік Додаток №8.xls
|
||||||
06 травня 2020 17:49 |
Додаток 3.doc
|
||||||
06 травня 2020 17:49 |
Додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми вважаємо, що дана вимога є неправомірною та дискримінаційною, так як сума вартості виконання аналогічного договору ніяким чином не впливає на якість виконання робіт, та аналогічний договір може бути на меншу суму, ніж 50% від очікуваної вартості.
Тому просимо вилучити дану вимогу з Тендерної документації або надати аргументовані пояснення щодо даної вимоги (з вказанням статті відповідного закону).
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч.3 ст 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. (роз’яснення Мінекономрозвитку №3302-06/3812-06 від 07.02.2017р. «Щодо розробки тендерної документації»).
Вищезазначена умова не є дискримінаційною для стабільно працюючих виконавців та не обмежує конкуренцію, а є кваліфікаційною вимогою, яка дає Замовнику захист від недобросовісних учасників, що в подальшому вплине на якість наданих послуг. При встановленні такої вимоги було враховано і міжнародний досвід попередньої кваліфікації учасників торгів, що використовується при залученні коштів ЄБРР, Світового банку щодо виконання будівельних контрактів із вказівкою їх вартісних меж, а також досвід виконання відповідних обсягів основних видів робіт. Відсутність такого критерію в подальшому вплине на якість та терміни надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх надання Учасником із-за відсутності відповідного досвіду. Як наслідок невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів.
Крім цього слід зазначити, що подібна вимога Тендерної документації була предметом розгляду, Антимонопольного комітету України (рішення від 05.07.2017 року № 4414-р/пк-пз). У задоволенні Скарги на аналогічну вимогу Учаснику було відмовлено. Також правомірність рішення Антимонопольного комітету України за вищезазначеним рішенням було підтверджено рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 лютого 2018 року № 826/9309/17. Таким чином підтверджено, що дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги у Тендерній документації не порушують права та законні інтереси Учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-03-000007 ● 981e7efb26f341c3a70cacd6a658ac03
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2020 №54
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 03.08.2020 № 54
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-05-06-004218-b, 06.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-04 16:31:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. Чому розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі, якщо торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 06.05.2020, зі змінами, внесеними відповідно до рішень тендерного комітету від 05.06.2020, 12.06.2020, не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
3. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, якщо згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону)?
4. Як узгоджуються з нормами частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дії учасника ПП «ЕФЕКТ» щодо визначення конфіденційними документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (файл «Стаття 16-Працівники-Трудова книжка виконавця робіт.pdf »?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 11:41:06
Відповідь на запит від 04.08.2020р. 16:31 год
Відповідь на звернення в доданому файлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-05 14:33:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Чому тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованим 10.07.2020, допущена до аукціону, якщо учасник не виконав умови пункту 1 розділу 3 тендерної документації та під час подання тендерної пропозиції шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, не надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 11:19:22
Відповідь на запит від 5 серпня 14:33 год
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг)( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику.
В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 5 серпня 14:33год. отримано запит про надання пояснень.
Надаємо пояснення по суті заданих питань.
1. В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи згідно з додатком 8 «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту» до цієї документації. (файл пропозиції «3.1. Проект договору.pdf» стор. 15, створений 06.06.20р. 13:25 год.). Таким чином пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущена до аукціону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-14 10:53:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поточного середнього ремонту проспекту Шатного, с. Мар’янівка, Маловисківського району, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-004218-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1.Чому умови договору підряду від 11.08.2020 № 270/20 не містять обсягів робіт, що підлягають виконанню?
2. Чи складався кошторис на виконання робіт (надання послуг) під час укладення договору від 11.08.2020 № 270/20 відповідно до частини першої статті 844 Цивільного кодексу України? Якщо так, просимо надати вказаний кошторис для проведення перевірки питання укладення договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-19 14:45:34
Відповідь на запит від 14 серпня 10:53 год
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (Наказ 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), ( UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. В рамках даного моніторингу Замовником через електронну систему закупівель 14 серпня 10:53год. отримано запит про надання пояснень. Надаємо пояснення по суті заданих питань:
Пунктом 1.1 договору підряду №270/20 від 11.08.20р. передбачено, що у порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується на власний ризик, своїми силами, засобами та матеріальними ресурсами надати послуги (виконати роботи) з поточного ремонту проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг), відповідно до проектно-кошторисної документації і технічного завдання, викладеного в тендерній документації торгів, та здати їх в порядку і строки (терміни) встановлені цим Договором.
Крім цього в п. 1.4 зазначено, що склад та обсяги послуг (робіт), що є предметом договору, виконуються Виконавцем на підставі проектно-кошторисної документації в межах договірної ціни.
Вищезазначені подоження договору повністю узгоджуються з нормами ст. 875 Цивільного кодексу України де зазначено: за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації. Крім цього ч.1 ст. 877 ЦКУ передбачено, що Підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт.
Слід зазначити, що на даний об’єкт поточного ремонту проектною організацією, розроблена проектно-кошторисна документація в якій серед іншого визначені склад та обсяги послуг (робіт), що підлягають виконанню. Окрім цього п. 1.1 Договору містить посилання на технічне завдання, викладеного в тендерній документації торгів, що належним чином оприлюднена в електронній системі закупівель для загального доступу. Тендерна документація містить серед іншого і Тенхнічне завдання (Додаток 2) у якому зазначені види та обсяги робіт. Технічне завдання розроблене на підставі проектно-кошторисної документації на даний об’єкт поточного ремонту.
Таким чином, умови даного договору підряду повністю узгоджуються з нормами чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області (далі – Управління) (Наказ від 03.08.2020 №54 «Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі») розпочато моніторинг (UA-M-2020-08-03-000007) закупівлі: Поточний середній ремонт проспекту Шатного, с. Мар'янівка, Маловисківського району (45233142-6 Ремонт доріг) (UA-2020-05-06-004218-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. В рамках даного моніторингу Державним підприємством «Агентство місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) через електронну систему закупівель 04 серпня 2020 року о 16 год 31 хв та 05 серпня 2020 року о 14 год 33 хв отримано запити про надання пояснень. Замовником 07 серпня 2020 року о 11 год 41 хв та 07 серпня 2020 року о 11 год 19 хв надано пояснення по суті заданих Управлінням питань. Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) йдеться про порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»). Заперечуючи вищезазначений висновок Управління надаємо наступні пояснення. Зазначимо, що Управлінням помилково встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, адже в електронній системі закупівель, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації». У висновку зазначається про порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення процедури закупівлі. Формою оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 року передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено відомості стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. Окремо слід зазначити, що в Законі (зокрема в статті 22) відсутня конкретизація того, у якій самі формі тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку, Замовником було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням норм Закону. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Одночасно зазначимо, що в оголошенні пропроведення закупівлі здійснюється фіксування кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до принципів обчислення строків, передбачених Цивільним кодексом України. Отже, положення частиною 2 статті 22 Закону передбачено зазначення в тендерній документації відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що і було в повній мірі виконано Замовником. У висновку йдеться, що під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій Замовник не розмістив відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції та /або подання яких вимагалось тендерною документацією, та згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненим 10.07.2020, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (пункт 1 частини першої статті 31 Закону України). В частині 16 статті 29 Закону зазначино, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Таким чином мова йде про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що були подані Учасником в складі пропозиції. Підтвердженням цього є також положення останнього абзацу частини 16 статті 29 Закону, в якому зазначено, що Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Крім того, в частині 9 статті 26 Закону зазначається, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. Тобто, учасник має право завантажити через електронну систему закупівель на вимогу Замовника уточнені або нові документи у разі, якщо подані ним у тендерній пропозиції документи не відповідають вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або підтвердження права підпису тендерної пропозиції. Законом передбачена можливість виконання вишезазначених дій лише стосовно інформації та/або документів, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції. Варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНАФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» взагалі не було надано документу на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» який вимагався тендерною документацією, а саме копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів. Враховуючи вищезазначене в Замовника в даному випадку не було законних підстав застосувати стосовно Учасника норму частини 16 статті 29 Закону, отже Замовник торгів не порушив норми чинного законодавства. Заперечуючи позицію Управління стосовно незабезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця, не дотримання принципів здійснення публічних закупівель, встановлених у частині першій статті 5 Закону та порушення пункту 1 частини четвертої розділу Х Закону, зазначаємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» надав інформацію/документи на вимогу умов тендерної документації, проте з метою усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, Замовником 09 липня 2020 року встановлено відповідну вимогу. Таким чином, усунувши встановлені Замовником невідповідності, учасник ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС» цілком правомірно допущений до аукціону. Отже, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише у разі виявлення таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником в тендерній пропозиції і подання яких вимагалось тендерною документацєю. Тобто, Замовник, оцінивши невідповідність, на підставі наданих учасником документів виконує норми частини 9 статті 26 Закону. Далі, на підтвердження усунення невідповідностей, Учасник має право завантажувати через електронну систему закупівель уточнені або нові документів в електронну систему закупівель. Право виправляти помилки шляхом дозавантаження взагалі відсутніх документів в тендерній пропозиції, зокрема в тендерній пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ» (копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів) в Законі відсутнє. Враховуючи вищевказане, вважаємо, що твердження про порушення, які нібито виявленні Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі від 21 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) безпідставними та необґрунтованими. Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.
2020-08-31 21:56:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Оскарження в суді
Опис: | Поданий адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Документи:
21 вересня 2020 18:52
|
Електронний підпис |
21 вересня 2020 18:51
|
Відкриття провадження.docx |
07 вересня 2020 19:20
|
Позовна заява.pdf |
21 вересня 2020 18:52
|
Електронний підпис |
07 вересня 2020 19:20
|
Електронний підпис |
21 вересня 2020 18:51
|
Відкриття провадження.docx |
07 вересня 2020 19:20
|
Позовна заява.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДАЛАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 21:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
3 670 135,90
UAH з ПДВ
|
3 670 135,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Рішення скасоване |
3 670 135,90
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Відхилено |
3 670 135,90
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:06
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Переможець |
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 15:22
|
270-20 Шатного.pdf | укладений |
12 серпня 2020 15:21
|