Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт вулиці Соборності, вулиці Євгенія Присяжного, вулиці Андрія Гурічева, вулиці Миколи Зерова, вулиці Транспортна, вулиці Бродських (від мосту через річку Велика Вись до перехрестя з вулицею Ганни Дмитрян) у м. Новомиргород (45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of Sobornosti Street, Yevgeniy Prysyazhny Street, Andriy Gurichev Street, Mykoly Zerova Street, Transportna Street, Brodskikh Street (from the bridge over the Veluka Vus River to the intersection with Anna Dmytryan Street) in Novomirgorod (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
14 272 237,20 UAH
UA-2020-05-06-004192-b c438f3c5283f4d2bac400b6deda1c592
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG"
National ID: 42852223
Contact point: Serhiy Gorpinchenko
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Additional contacts: Сергій Горпинченко
+380687215353
torgy_amd@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 14:12
Очікувана вартість: 14 272 237,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 361,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118900 UAH
Publication date: 06 травня 2020 17:40
Enquiries until: 04 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 10 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 червня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 14 272 237 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 361 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення договору: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації; ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”
Розгорнути Згорнути

Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт вулиці Соборності, вулиці Євгенія Присяжного, вулиці Андрія Гурічева, вулиці Миколи Зерова, вулиці Транспортна, вулиці Бродських (від мосту через річку Велика Вись до перехрестя з вулицею Ганни Дмитрян) у м. Новомиргород
(45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул Соборності, вул Євгенія Присяжного, вул Андрія Гурічева, вул Миколи Зерова, вул Транспортна, вул Бродських
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of Sobornosti Street, Yevgeniy Prysyazhny Street, Andriy Gurichev Street, Mykoly Zerova Street, Transportna Street, Brodskikh Street (from the bridge over the Veluka Vus River to the intersection with Anna Dmytryan Street) in Novomirgorod
(45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Субвенція з Державного бюджету Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Субвенція з Державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 10:11
ТД ПСР Новогмиргород (нова редакція).doc
06 червня 2020 10:11
Перелік змін до тендерної документації .doc
06 травня 2020 17:40
Додаток 2.doc
06 травня 2020 17:40
Додаток 3.doc
06 травня 2020 17:40
Календ. графік Додаток №8.xls
06 червня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 10:11
ТД ПСР Новогмиргород (нова редакція).doc
06 травня 2020 17:40
ТД ПСР Новогмиргород (19.04).doc
06 червня 2020 10:11
Перелік змін до тендерної документації .doc
06 травня 2020 17:40
Додаток 2.doc
06 травня 2020 17:40
Додаток 3.doc
06 травня 2020 17:40
Календ. графік Додаток №8.xls

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-004192-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 13 липня 2020 16:46
Неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції учасника.
Замовником прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА", у зв"язку з ненаданням календарного графіку виконання робіт. Розділом 6 , а саме п.5 Порядок укладання договору останнє речення першого абзацу встановленно надання календарного графіку виконання робіт згідно додатку 8 Учасником переможцем. А Кваліфікакаційними критеріями конкретно встановлено надання лише завізованого проекту договору, що надано Учасником. Замовником встановлена конкретнна вимога надання календарного графіку виконання робіт учасником переможцем, кваліфікаційні та технічні вимоги ТД не містять вимог надання календарного графіка виконання робіт згвдно додатку 8 на етапі подання пропозиції. Вважаємо дії не правомірні, просимо змінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції та допущення нас до аукціону, інакше вимушені звернутися з скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2020 16:30
Відповідно до вимог ч. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається надання зокрема: Інформації/документів згідно Додатків 6, 7 та 8 до цієї документації; Додатком №8 до тендерної документації є «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту». В складі пропозиції Учасника відсутній «Календарний графік надання послуг з поточного середнього ремонту». Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. (абз 2 п.2 ч.1 ст 31 Закону)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000022 ● 2e2f988ee4074c8d92c4f5120d8864d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 48
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.07.2020 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-06-004192-b 06.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004192-b) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області (далі – Управління) (Наказ від 30.07.2020 № 48 «Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,») розпочато моніторинг (UA-M-2020-07-23-000022) закупівлі: Поточний середній ремонт вулиці Соборності, вулиці Євгенія Присяжного, вулиці Андрія Гурічева, вулиці Миколи Зерова, вулиці Транспортна, вулиці Бродських (від мосту через річку Велика Вись до перехрестя з вулицею Ганни Дмитрян) у м. Новомиргород (45233142-6 Ремонт доріг) (UA-2020-05-06-004192-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004192-b) Управлінням встановлено порушення законодавства в частині: складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю. Заперечуючи вищезазначений висновок Управління надаємо наступні пояснення. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922 із змінами. На заперечення вищезазначеного зазначимо, що в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська». Також, відповідно до частини першої статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В пункті 7 Розділу І Тендерної документації зазначена інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Отже, всі учасники закупівель мають доступ до інформації про мову складання тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація одночасно оприлюднена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі. Також, зазначимо, що тендерна документація Замовника складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника містить визначену пунктом 3 частини 3 статті 24 Закону, який втратив чинність на підставі Закону № 922 із змінами, чим порушено вимоги пункту 3 частини 3 статті 25 Закону № 922 із змінами. Крім того встановлено, що замовником в тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922 із змінами. Відповідно до пункту 3 Розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається, зокрема, у разі, ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону у новій редакції вказано, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Зазначена підстава, у звязку із якою забезпечення тендерної пропозиції не повертається, прямо передбачена Законом. Отже, формальна помилка, а саме зазначення в пункті 2 Розділу 3 тендерної документації посилання на абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не частину шосту статті 17 цього Закону зовсім не впливає на правильність проведення процедури закупівлі, оскільки всі учасники мають доступ до тексту актуального Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій зазначимо, що відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення процедури закупівлі. Формою оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 року передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено відомості стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. Окремо слід зазначити, що в Законі (зокрема в статті 22) відсутня конкретизація того, у якій самі формі тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку, Замовником було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням норм Закону. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Одночасно зазначимо, що в оголошенні пропроведення закупівлі здійснюється фіксування кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до принципів обчислення строків, передбачених Цивільним кодексом України. Отже, положення частиною 2 статті 22 Закону передбачено зазначення в тендерній документації відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що і було в повній мірі виконано Замовником. Щодо правомірності встановлення вимоги Замовника, передбаченої частиною 5 Розділу 6 тендерної документації, а саме: надання переможцем процедури закупівлі протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для узгодження пакет документів щодо договірної ціни надаємо наступні пояснення. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною сьомою статті 33 Закону передбачено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Отже, пунктом 5.1. частини 5 Розділу 6 тендерної документації Замовником зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну на погодження, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації, та договір. Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цією тендерною документацією є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений частини 2 статті 32 Закону для укладання договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог частини 3 статті 32 Закону (відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом). Відповідно до ч.1 ст 41 Закону – договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей визначених цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.(п. 3.15) Окрім цього п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Отже, договірна ціна є невід`ємною частиною договору підряду та відповідно до тендерної документації, надається Переможцем одночасно із договором підряду, що є обгрунтованою та законною вимогою Замовника як організатора закупівель за кошти державного бюджету України. З метою недопущення порушення ч.4 ст 41 Закону, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призведе до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт або послуг з поточного ремонту (вартість яких розраховується на підставі договірної ціни), договірна ціна погоджується під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Одночасно зазначимо, що надання договірної ціни не вимагається від учасників на стадії прийому пропозицій та лише Переможець торгів, як і зазначено в тендерній документації, повинен надати договірну ціну та договір як підтвердження укладання договору за результатами закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Уповноважений орган, а саме Мінекономрозвитку України (лист №3302-06/24782-06 від 05.08.16р.). Щодо встановленої моніторингом невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП "ЕФЕКТ" умовам тендерної документації повідомляємо наступне. Пунктом 1.3. тендерної документації встановлено, що сума вартості виконання аналогічного договору (договорів), повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Отже, надання більше ніж одного аналогічного договору є правом для учасників. У разі надання більше ніж одного договору, сумою вартості виконання аналогічних договорів, яка повинна бути не меншою за 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, вважається сума наданих учасником аналогічних договорів. В тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що сума кожного аналогічного договору має бути більшою 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Отже, ПП "ЕФЕКТ" в складі тендерної пропозиції надано чотири аналогічні договори, сума вартості виконання яких є більшою ніж 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» повністю відповідає умовам тендерної документації та не підлягає відхиленню. Як наслідок, договір підряду від 11.08.2020 року № 271/20, укладений між Замовником та ПП «ЕФЕКТ» відповідає нормам чинного законодавства України. Щодо встановлення моніторингом різниці умов договору від проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції ПП "ЕФЕКТ" повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1, 4 та 5 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків. 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Доповнення пункту 2.1 розділу ІІ договору підряду від 11.08.2020 року № 271/20 є правомірним та не містить змін істотних умов договору. Також, Управлінням не конкретизовано в якій саме частині існує невідповідність пункту 2.1. договору підряду від 11.08.2020 року № 271/20 умовам тендерної пропозиції Учасника. Крім того, зазначимо, що відповідно до пункту 12.7. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у вигляді додаткових угод, складених і підписаних у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, з яких один примірник залишається у Замовника. Отже, у Замовника відсутні порушенння вимоги частини 4 статті 41 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 із змінами. Враховуючи вищевказане, вважаємо порушення, які виявленні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області та зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) безпідставними та необґрунтованими. Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.

2020-09-01 18:17:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 08 вересня 2020

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 липня 2020
UA-2020-05-06-004192-bc438f3c5283f4d2bac400b6deda1c592
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 21:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:57
Електронний підпис
12 червня 2020 16:56
Договір.pdf
12 червня 2020 16:56
Довідки з банку Глобус.pdf
12 червня 2020 16:56
Виписка 118 900.pdf
05 червня 2020 13:42
Електронний підпис
05 червня 2020 13:41
№626 Проект договору.pdf
05 червня 2020 13:40
Транспортна схема.pdf
05 червня 2020 13:40
Протокол.pdf
05 червня 2020 13:40
Лист-відгук.pdf
05 червня 2020 13:39
Лабороторія Свідоцтво.pdf
05 червня 2020 13:39
Лабороторія Договір.pdf
05 червня 2020 13:39
КБ-3, КБ-2 Серпень.pdf
05 червня 2020 13:39
КБ-3, КБ-2 Грудень.pdf
05 червня 2020 13:39
КБ-3, КБ-2 Вересень.pdf
05 червня 2020 13:39
Договір.pdf
05 червня 2020 13:39
Договір субпідряду.pdf
05 червня 2020 13:39
Договір поставки.pdf
05 червня 2020 13:39
Довідки з банку.pdf
05 червня 2020 13:39
Виписка.pdf
05 червня 2020 13:39
Акт прийняття робіт.pdf
05 червня 2020 13:39
Акт звірки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Транспортній схемі вказане місце виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань та час транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також в складі пропозиції надана Схема транспортування асфальтобетонної суміші складена на основі даних Транспортної схеми. В складі тендерної пропозиції надана копія договору поставки асфальтобетонної суміші № АБ 07/04-2020 від 07.04.20р. виробництво якої (асфальтобетонний завод) розташоване в місці відстань та час транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також, в складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надано: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • Довідка про ненадання рішення уповноваженого органу про видачу дозволу на викиди В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.54 зазначено інформацію стосовно асфальтобетонного заводу відстань та час транспортування асфальтобетону від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в колонці 3 довідки не за всіма позиціями (№ п/п) вказані шифри РЕКН. Невідповідність вимогам п. 1.1.1 Додатку 1 Тендерної документації. Виявлені невідповідності: В наданій в складі пропозиції Інформаційній довідці джерел поставки основних будівельних матеріалів зазначено в п. 7, що «Щебенево-піщана суміш С-5» буде постачатись на підставі договору №16 від 28.01.20 ТОВ «ХГУ» В наданій в складі пропозиції копії договору №16 від 28.01.20 укладеного з ТОВ «ХГУ» не передбачено постачання «Щебенево-піщана суміш С-5» Невідповідність вимогам п. 1.1.2 Додатку 1 Тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Транспортну схему з вказаним місцем виробництва асфальтобетонної суміші (асфальтобетонний завод) відстань та час транспортування асфальтбетону від якого до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також в складі пропозиції надати Схема транспортування асфальтобетонної суміші складену на основі даних Транспортної схеми. 2. Копію договору поставки асфальтобетонної суміші виробництво якої (асфальтобетонний завод) розташоване в місці відстань та час транспортування від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. Також, в складі пропозиції стосовно даного виробництва асфальтобетонної суміші надати: • копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане постачальнику, компетентним органом. • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу; • копію рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу 3. Інформаційну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням в колонці 3 за всіма позиціями (№ п/п) шифрів РЕКН та із зазначенням в п. 54 Довідки інформації стосовно асфальтобетонного заводу відстань та час транспортування асфальтобетону від якого, до об’єкту ремонту, що є предметом закупівлі не перевищують максимальні відстані та час встановлені ДБН В.2.3-4:2015. 4. Копію документу (договору та/або додаткової угоди до договору) укладеного з постачальником яким(и) передбачено постачання «Щебенево-піщаної суміші С-5»

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:13
Електронний підпис
09 липня 2020 15:13
Електронний підпис
09 липня 2020 15:07
Договір поставки АБЗ.pdf
06 червня 2020 13:18
Електронний підпис
06 червня 2020 13:18
Електронний підпис
06 червня 2020 13:16
Банківська гарантія.rar
06 червня 2020 13:16
3.1. Проект договору.pdf
06 червня 2020 13:15
2.4. Транспортна схема.pdf

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 11:36
Електронний підпис
12 червня 2020 11:27
Транспортна схема.pdf
12 червня 2020 11:27
СТ ГАЛАКТИКА_19136-1_p7s.zip
12 червня 2020 11:27
Проект договору.pdf
12 червня 2020 11:27
Підтвердження ст 17.pdf
12 червня 2020 11:27
Підтвердження АБЗ.pdf
12 червня 2020 11:27
Наявність працівників.pdf
12 червня 2020 11:27
Лист про субпідряд.pdf
12 червня 2020 11:27
Додаткова угода 19136-1 (2).pdf
12 червня 2020 11:26
Довідка наявності МТБ.pdf
12 червня 2020 11:26
Джерела поставки ДБМ.pdf

Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:53
Довідка МВС 31.07.2020.pdf
14 червня 2020 01:03
Електронний підпис
14 червня 2020 01:03
Електронний підпис
14 червня 2020 01:01
Довідки з банку.pdf
14 червня 2020 01:00
Статут.pdf
14 червня 2020 01:00
Субпідряд.pdf
14 червня 2020 01:00
Фінзвіт 1кв 2020.PDF
14 червня 2020 01:00
Новомиргород.rar
14 червня 2020 01:00
Стаття 16 - Працівники.pdf
14 червня 2020 01:00
Поставка - Щебінь, ЩПС.pdf
14 червня 2020 01:00
Договір_Додаток3.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Труба.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Люки.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Бетон.pdf
14 червня 2020 00:59
Захист довкілля.pdf
14 червня 2020 00:59
Згода_Додаток5.pdf
14 червня 2020 00:59
Довідка_техякості.pdf

Конфіденційні документи

14 червня 2020 01:00
Стаття 16 - Працівники - Трудова книжка Виконавця робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особиста інформація Древаль Євгена

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 12 131 446,81
UAH з ПДВ
12 131 446,81
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" 12 550 000,00
UAH з ПДВ
12 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:13
Електронний підпис
09 липня 2020 15:13
Електронний підпис
09 липня 2020 15:07
Договір поставки АБЗ.pdf
06 червня 2020 13:18
Електронний підпис
06 червня 2020 13:18
Електронний підпис
06 червня 2020 13:16
Банківська гарантія.rar
06 червня 2020 13:16
3.1. Проект договору.pdf
06 червня 2020 13:15
2.4. Транспортна схема.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:55
Електронний підпис
03 серпня 2020 13:53
Довідка МВС 31.07.2020.pdf
14 червня 2020 01:03
Електронний підпис
14 червня 2020 01:03
Електронний підпис
14 червня 2020 01:01
Довідки з банку.pdf
14 червня 2020 01:00
Статут.pdf
14 червня 2020 01:00
Субпідряд.pdf
14 червня 2020 01:00
Фінзвіт 1кв 2020.PDF
14 червня 2020 01:00
Новомиргород.rar
14 червня 2020 01:00
Стаття 16 - Працівники.pdf
14 червня 2020 01:00
Поставка - Щебінь, ЩПС.pdf
14 червня 2020 01:00
Договір_Додаток3.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Труба.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Люки.pdf
14 червня 2020 00:59
Поставка - Бетон.pdf
14 червня 2020 00:59
Захист довкілля.pdf
14 червня 2020 00:59
Згода_Додаток5.pdf
14 червня 2020 00:59
Довідка_техякості.pdf

Конфіденційні документи

14 червня 2020 01:00
Стаття 16 - Працівники - Трудова книжка Виконавця робіт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особиста інформація Древаль Євгена

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Рішення скасоване 12 131 446,81
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Відхилено 12 131 446,81
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:01
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
Переможець 12 550 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 18:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"
#13767430
12 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:10
ДУ 503-271-20 Новомиргород.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:08
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:18
271-20 Новомиргород.pdf укладений
12 серпня 2020 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору в результаті економії при виконанні робіт ( наданні послуг) (п. 5 ч.4 ст. 36 Закону в редакції до 19.04.20р)
Номер договору про закупівлю: 271/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 503/271/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 433 903,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 072 317,16 UAH)