Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of Sobornosti Street, Yevgeniy Prysyazhny Street, Andriy Gurichev Street, Mykoly Zerova Street, Transportna Street, Brodskikh Street (from the bridge over the Veluka Vus River to the intersection with Anna Dmytryan Street) in Novomirgorod (45233142-6 Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Сергій Горпинченко +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | DERZHAVNE PIDPRIEMSTVO "AGENTSTVO MISTSEVIH AVTOMOBILNIH DORIG" |
National ID: | 42852223 |
Contact point: |
Serhiy Gorpinchenko +380522320635 torgy_amd@ukr.net |
Additional contacts: |
Сергій Горпинченко +380687215353 torgy_amd@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2020 17:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 14 272 237,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 361,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 118900 UAH |
Publication date: | 06 травня 2020 17:40 |
Enquiries until: | 04 червня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 10 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 червня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 14 272 237 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 71 361 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Location of the customer: Kropyvnytskyi, street Preobrazhenskaya, bldg. 2; Category of the Customer: enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of Article 2 of the Law; Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared: Ukrainian; Scope of works: according to the requirements of the tender documentation; Security of tender offers and security of the contract: guarantee, conditions of providing according to requirements of the tender documentation
(45233142-6 Ремонт доріг)
(45233142-6 Repair of roads)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Субвенція з Державного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Субвенція з Державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2020 10:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2020 10:11 |
ТД ПСР Новогмиргород (нова редакція).doc | |
06 червня 2020 10:11 |
Перелік змін до тендерної документації .doc | |
06 травня 2020 17:40 |
Додаток 2.doc | |
06 травня 2020 17:40 |
Додаток 3.doc | |
06 травня 2020 17:40 |
Календ. графік Додаток №8.xls |
06 червня 2020 10:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 червня 2020 10:11 |
ТД ПСР Новогмиргород (нова редакція).doc
|
|||
06 червня 2020 10:11 |
Перелік змін до тендерної документації .doc
|
|||
06 травня 2020 17:40 |
Додаток 2.doc
|
|||
06 травня 2020 17:40 |
Додаток 3.doc
|
|||
06 травня 2020 17:40 |
Календ. графік Додаток №8.xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000022 ● 2e2f988ee4074c8d92c4f5120d8864d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 липня 2020 16:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2020 № 48
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.07.2020 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-06-004192-b 06.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004192-b) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області (далі – Управління) (Наказ від 30.07.2020 № 48 «Про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,») розпочато моніторинг (UA-M-2020-07-23-000022) закупівлі: Поточний середній ремонт вулиці Соборності, вулиці Євгенія Присяжного, вулиці Андрія Гурічева, вулиці Миколи Зерова, вулиці Транспортна, вулиці Бродських (від мосту через річку Велика Вись до перехрестя з вулицею Ганни Дмитрян) у м. Новомиргород (45233142-6 Ремонт доріг) (UA-2020-05-06-004192-b). Підставою початку моніторингу вказано – Дані (спрацювання) автоматичних індикаторів ризику. Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004192-b) Управлінням встановлено порушення законодавства в частині: складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; складання форм документів у сфері публічних закупівель; розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій); укладання договору про закупівлю. Заперечуючи вищезазначений висновок Управління надаємо наступні пояснення. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922 із змінами. На заперечення вищезазначеного зазначимо, що в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, в розділі «Інформація про предмет закупівлі», міститься інформація, а саме: «Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська». Також, відповідно до частини першої статті 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В пункті 7 Розділу І Тендерної документації зазначена інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Отже, всі учасники закупівель мають доступ до інформації про мову складання тендерних пропозицій, оскільки тендерна документація одночасно оприлюднена разом з оголошенням про проведення процедури закупівлі. Також, зазначимо, що тендерна документація Замовника складена відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація Замовника містить визначену пунктом 3 частини 3 статті 24 Закону, який втратив чинність на підставі Закону № 922 із змінами, чим порушено вимоги пункту 3 частини 3 статті 25 Закону № 922 із змінами. Крім того встановлено, що замовником в тендерній документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922 із змінами. Відповідно до пункту 3 Розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається, зокрема, у разі, ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону у новій редакції вказано, що забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Зазначена підстава, у звязку із якою забезпечення тендерної пропозиції не повертається, прямо передбачена Законом. Отже, формальна помилка, а саме зазначення в пункті 2 Розділу 3 тендерної документації посилання на абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а не частину шосту статті 17 цього Закону зовсім не впливає на правильність проведення процедури закупівлі, оскільки всі учасники мають доступ до тексту актуального Закону України «Про публічні закупівлі». Щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій зазначимо, що відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій згідно оголошення про проведення процедури закупівлі. Формою оголошення про проведення відкритих торгів затвердженої Наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 року передбачено, що у пункті 13 зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено відомості стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів. Окремо слід зазначити, що в Законі (зокрема в статті 22) відсутня конкретизація того, у якій самі формі тендерна документація повинна містити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В даному випадку, Замовником було визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій з урахуванням норм Закону. Пункт 1 розділу 4 тендерної документації містить інформацію, що кінцевий строк згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі відповідно до статті 252 Цивільного кодексу України строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Одночасно зазначимо, що в оголошенні пропроведення закупівлі здійснюється фіксування кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до принципів обчислення строків, передбачених Цивільним кодексом України. Отже, положення частиною 2 статті 22 Закону передбачено зазначення в тендерній документації відомостей щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що і було в повній мірі виконано Замовником. Щодо правомірності встановлення вимоги Замовника, передбаченої частиною 5 Розділу 6 тендерної документації, а саме: надання переможцем процедури закупівлі протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір для узгодження пакет документів щодо договірної ціни надаємо наступні пояснення. Відповідно до частини 6 статті 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Частиною сьомою статті 33 Закону передбачено, що у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Отже, пунктом 5.1. частини 5 Розділу 6 тендерної документації Замовником зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну на погодження, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації, та договір. Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону. Ненадання договірної ціни Переможцем у строки передбачені цією тендерною документацією є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений частини 2 статті 32 Закону для укладання договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог частини 3 статті 32 Закону (відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом). Відповідно до ч.1 ст 41 Закону – договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей визначених цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.(п. 3.15) Окрім цього п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із Замовником. Отже, договірна ціна є невід`ємною частиною договору підряду та відповідно до тендерної документації, надається Переможцем одночасно із договором підряду, що є обгрунтованою та законною вимогою Замовника як організатора закупівель за кошти державного бюджету України. З метою недопущення порушення ч.4 ст 41 Закону, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призведе до необхідності перерахунку учасником кошторису та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт або послуг з поточного ремонту (вартість яких розраховується на підставі договірної ціни), договірна ціна погоджується під час укладання договору з дотриманням вимог Цивільного та Господарського кодексів України. Одночасно зазначимо, що надання договірної ціни не вимагається від учасників на стадії прийому пропозицій та лише Переможець торгів, як і зазначено в тендерній документації, повинен надати договірну ціну та договір як підтвердження укладання договору за результатами закупівлі. Аналогічної позиції дотримується Уповноважений орган, а саме Мінекономрозвитку України (лист №3302-06/24782-06 від 05.08.16р.). Щодо встановленої моніторингом невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП "ЕФЕКТ" умовам тендерної документації повідомляємо наступне. Пунктом 1.3. тендерної документації встановлено, що сума вартості виконання аналогічного договору (договорів), повинна бути не менше 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Отже, надання більше ніж одного аналогічного договору є правом для учасників. У разі надання більше ніж одного договору, сумою вартості виконання аналогічних договорів, яка повинна бути не меншою за 50% від очікуваної вартості даної закупівлі, вважається сума наданих учасником аналогічних договорів. В тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що сума кожного аналогічного договору має бути більшою 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Отже, ПП "ЕФЕКТ" в складі тендерної пропозиції надано чотири аналогічні договори, сума вартості виконання яких є більшою ніж 50 % від очікуваної вартості даної закупівлі. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ЕФЕКТ» повністю відповідає умовам тендерної документації та не підлягає відхиленню. Як наслідок, договір підряду від 11.08.2020 року № 271/20, укладений між Замовником та ПП «ЕФЕКТ» відповідає нормам чинного законодавства України. Щодо встановлення моніторингом різниці умов договору від проекту договору, наданого у складі тендерної пропозиції ПП "ЕФЕКТ" повідомляємо наступне. Відповідно до частини 1, 4 та 5 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків. 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. Доповнення пункту 2.1 розділу ІІ договору підряду від 11.08.2020 року № 271/20 є правомірним та не містить змін істотних умов договору. Також, Управлінням не конкретизовано в якій саме частині існує невідповідність пункту 2.1. договору підряду від 11.08.2020 року № 271/20 умовам тендерної пропозиції Учасника. Крім того, зазначимо, що відповідно до пункту 12.7. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у вигляді додаткових угод, складених і підписаних у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, з яких один примірник залишається у Замовника. Отже, у Замовника відсутні порушенння вимоги частини 4 статті 41 та пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 із змінами. Враховуючи вищевказане, вважаємо порушення, які виявленні Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області та зазначені у висновку про результати моніторингу закупівлі від 25 серпня 2020 року (UA-2020-05-06-004218-b) безпідставними та необґрунтованими. Не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, ДП "Агентство місцевих автомобільних доріг" має намір оскаржити його в судовому порядку.
2020-09-01 18:17:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Подано адміністративний позов до Кіровоградського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 08 вересня 2020 |
Документи:
21 вересня 2020 18:55
|
Електронний підпис |
21 вересня 2020 18:54
|
Відкриття провадження.docx |
08 вересня 2020 18:27
|
Судовий позов 08.09.pdf |
21 вересня 2020 18:55
|
Електронний підпис |
08 вересня 2020 18:29
|
Електронний підпис |
21 вересня 2020 18:54
|
Відкриття провадження.docx |
08 вересня 2020 18:27
|
Судовий позов 08.09.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42852223 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 21:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
12 131 446,81
UAH з ПДВ
|
12 131 446,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" |
12 550 000,00
UAH з ПДВ
|
12 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Рішення скасоване |
12 131 446,81
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 17:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Відхилено |
12 131 446,81
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:01
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" #13767430 |
Переможець |
12 550 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:10
|
ДУ 503-271-20 Новомиргород.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:08
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 15:18
|
271-20 Новомиргород.pdf | укладений |
12 серпня 2020 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору в результаті економії при виконанні робіт ( наданні послуг) (п. 5 ч.4 ст. 36 Закону в редакції до 19.04.20р) |
Номер договору про закупівлю: | 271/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 503/271/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |