Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (Ketamine, Morphine, Fentanyl, Diazepam))
Очікувана вартість
760 639,20 UAH
UA-2020-05-06-003438-b 4060f7fe22314bdeb808c6b13e06e666
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Лаврюк

+380313432351 zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992682
Місцезнаходження: 90500, Україна , Закарпатська обл., м. Тячів, вул. Нересенська, буд. 48
Контактна особа: Василь Лаврюк
+380313432351
zakupivli_tyachiv_rl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 13:24
Очікувана вартість: 760 639,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13500 ампула
ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (Ketamine, Morphine, Fentanyl, Diazepam)) (Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) (кошти НСЗУ) (Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90500, Україна, Закарпатська область, м.Тячів, вул. Нересенська,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 30 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 15:52
Проект договору.doc
06 травня 2020 15:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-003438-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", Код ЄДРПОУ:38303459
Дата подання: 01 червня 2020 16:05
Вимога №23 від 01.06.2020
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ (далі — Замовник) від 06.05.2020 року було оголошено ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (Ketamine, Morphine, Fentanyl, Diazepam)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-06-003438-b.
Замовником 06.05.2020 року було розміщено в системі електронних торгів тендерну документацію, якою повинні керуватися в процесі закупівлі Замовник та Учасники закупівлі.
ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г» відповідно до тендерної документації Замовника було подано тендерну пропозицію щодо цієї закупівлі.
Відповідно до оприлюдненого протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діатом», пропозиція якого не відповідає тендерній документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г» вважає, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діатом», суперечить вимогам статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлені принципи публічних закупівель, а саме:

-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія та ефективність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно тендерної документації Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
І. Документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам:
1. Форма випуску, дозування препарату повинні відповідати таким, що вказані в документації.
2. Термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше 80 % від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасником обов’язково надається гарантійний лист.
3. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Замовника. Заявки надаються Замовником у письмовій формі в установленому законодавством порядку. Постачальник зобов’язаний поставити товар Замовнику протягом 5 –ти робочих днів з моменту отримання заявки. Для підтвердження учасником обов’язково надається гарантійний лист.
Учасником ТОВ «Діатом» у складі тендерної пропозиції було надано ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Однак, зазначені гарантії не відповідають вимогам Замовника, оскільки в довідці Учасника та наданих копіях реєстраційних посвідчень виявлено невідповідність запропонованого товару по наступних позиціях:
1). Учасник в складі тендерної пропозиції пропонує наркотичний засіб ДИАЗЕПЕКС, що є на його думку еквівалентом наркотичному лікарському засобу СИБАЗОН, що зазначений у тендерній документації Замовника. Однак, в запропонованому учасником реєстраційному посвідченні ДИАЗЕПЕКС допоміжні речовини відрізняються від лікарського засобу Сибазон розчин для ін’єкцій, 5 мг/мл по 2 мл. в ампулі. Допоміжні речовини впливають на біодоступність препарату.Фармакокінетика та фармакодинаміка того чи іншого препарату забезпечується не лише діючою речовиною, але й допоміжними речовинами. Враховуючи те, що при формуванні Замовником потреб та вимог до лікарського засобу, який планується закупити, обов’язково враховується попередній досвід використання препаратів та висновки лікарів для кожного окремо взятого пацієнта. Усі такі призначення містяться в історії хвороби даних пацієнтів та є обґрунтованою підставою необхідності замовлення саме препарату з конкретними технічними вимогами. Саме лікар призначає той чи інший препарат пацієнтові з метою досягнення очікуваного результату.Замовник не має права змінювати пацієнту призначений фахівцем, який спостерігає пацієнта та призначає лікування, препарат. (ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я» ст. 74).
Щодо умов зберігання, то ДИАЗЕПЕКС є термолабільний, а саме, повинен зберігатися в холодильнику при температурі від 2 ̊С до 8 ̊С , а для Сибазона передбачено можливість зберігання препарату при температурі не вище 25 ̊С .
2). Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Однак, Учасник в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ пропонує ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС та ФЕСТУД на одну позицію Фентаніл, що в свою чергу є незрозумілим, яку саме продукцію Учасник планує поставляти Замовнику.
Більше того, приватним виконавцем виконавчого округу м.Києва Яцишиним Андрієм Миколайовичем відкрито виконавче провадження №6085213 від 11.12.2019 р. щодо виконання ухвали Чугуївського міського суду Харківської області від 09.12.2019 р. у справі №636/1499/19 про вжиття заходів забезпечення. На сьогодні виконавче провадження залишається відкритим, що є підставою вважати, що ТОВ «Діатом» подає недостовірну інформацію в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визаченні результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону.
Також згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.1. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Учасник ТОВ «Діатом» такої вимоги не дотримався.

Таким чином, ТОВ «Діатом» не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.


З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 2, 3, 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення переможця торгів пропозицією ТОВ «Діатом», що не відповідає умовам тендерної документації та визнання переможцем Учасника ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 11:00
Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, зокрема, зазначено Форма випуску, дозування препарату повинні відповідати таким, що вказані в документації. Термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше 80 % від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасником обов’язково надається гарантійний лист. Відповідно до поданого технічного завдання учасника – переможця, останнім у складі пропозиції подається опис товару. Такий товар в частині форма випуску, дозування препарату відповідає заявленим вимогам Замовника. Крім того, такий учасник подає гарантійний лист про термін придатності товару (термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше 80 % від встановленого інструкцією терміну придатності).
Щодо завірення документів, Замовник вказував, що Учасники не засвідчують документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Документація не містить окремих вимог щодо необхідності накладення електронно-цифрового підпису на документи, що надаються у складі Пропозиції, та/або надання Пропозиції у вигляді саме електронних документів. Документи учасником не створювались у формі електронного документа через електронну систему закупівель. У даному випадку, учасник подав скановані копії/
оригінали документів, тощо за підписом уповноваженої особи учасника та скріпленні печаткою.

Документи подані скаржником

01 червня 2020 16:05
Вимога №23 від 01.06.2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-06-003438-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", Код ЄДРПОУ:38303459
Дата подання: 03 червня 2020 17:05
Скарга на дії Замовника
КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ (далі — Замовник) від 06.05.2020 року було оголошено ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (Ketamine, Morphine, Fentanyl, Diazepam)), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-06-003438-b. Замовником 06.05.2020 року було розміщено в системі електронних торгів тендерну документацію, якою повинні керуватися в процесі закупівлі Замовник та Учасники закупівлі. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г» відповідно до тендерної документації Замовника було подано тендерну пропозицію щодо цієї закупівлі. Відповідно до оприлюдненого протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2020 року було прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діатом», пропозиція якого не відповідає вимогам тендерній документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г» вважає, що рішення тендерного комітету про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Діатом», суперечить вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлені принципи публічних закупівель, а саме: -добросовісна конкуренція серед учасників; -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно тендерної документації Додаток 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ І. Документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам: 1. Форма випуску, дозування препарату повинні відповідати таким, що вказані в документації. 2. Термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менше 80 % від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасником обов’язково надається гарантійний лист. 3. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Замовника. Заявки надаються Замовником у письмовій формі в установленому законодавством порядку. Постачальник зобов’язаний поставити товар Замовнику протягом 5 –ти робочих днів з моменту отримання заявки. Для підтвердження учасником обов’язково надається гарантійний лист. Учасником ТОВ «Діатом» у складі тендерної пропозиції було надано ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в якому зазначені гарантії не відповідають вимогам Замовника, оскільки в довідці Учасника та наданих копіях реєстраційних посвідчень виявлено невідповідність запропонованого товару по наступних позиціях: 1). Учасник ТОВ «Діатом» в складі тендерної пропозиції пропонує наркотичний засіб ДИАЗЕПЕКС, що є на його думку еквівалентом наркотичному лікарському засобу СИБАЗОН який прямо зазначений у тендерній документації Замовника. Однак, в запропонованому учасником ТОВ «Діатом» реєстраційному посвідченні ДИАЗЕПЕКС допоміжні речовини відрізняються від лікарського засобу Сибазон розчин для ін’єкцій, 5 мг/мл по 2 мл. в ампулі який зазначений в тендерній документації. Допоміжні речовини впливають на біодоступність препарату. Фармакокінетика та фармакодинаміка того чи іншого препарату забезпечується не лише діючою речовиною, але й допоміжними речовинами. Враховуючи те, що при формуванні Замовником потреб та вимог до лікарського засобу, який планується закупити, обов’язково враховується попередній досвід використання препаратів та висновки лікарів для кожного окремо взятого пацієнта. Усі такі призначення містяться в історії хвороби пацієнтів та є обґрунтованою підставою необхідності замовлення саме препарату з конкретними технічними вимогами. Саме лікар призначає той чи інший препарат пацієнтові з метою досягнення очікуваного результату. Замовник не має права змінювати пацієнту призначений фахівцем, який спостерігає пацієнта та призначає лікування, препарат. (ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я» ст. 74). Щодо умов зберігання, то ДИАЗЕПЕКС є термолабільний, а саме, повинен зберігатися в холодильнику при температурі від 2 ̊С до 8 ̊С , а для Сибазона передбачено можливість зберігання препарату при температурі до 25 ̊С, що суттєво розширює можливості його зберігання та зостосування. 2). Згідно Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції – Де прямо передбачено подачу учасником пропозиції відповідно до додатку №2 до тендерної документації в якому прямо передбачений лікарський засіб Фентаніл 0,05 мг/мл 2мл. Однак, Учасник ТОВ «Діатом» в ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДАННІ пропонує два препарати ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС та ФЕСТУД взамін однєї позиції Фентаніл, що в свою чергу є незрозумілим, яку саме продукцію Учасник ТОВ «Діатом» буде в майбутньому поставляти Замовнику. Більше того, приватним виконавцем виконавчого округу м.Києва Яцишиним Андрієм Миколайовичем відкрито виконавче провадження №6085213 від 11.12.2019 р. щодо виконання ухвали Чугуївського міського суду Харківської області від 09.12.2019 р. у справі №636/1499/19 про вжиття заходів забезпечення. На сьогодні виконавче провадження залишається відкритим, що є підставою вважати, що ТОВ «Діатом» подає недостовірну інформацію в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку Замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону України “Про публічні закупівлі”. Таким чином рпопозиція ТОВ «Діатом» не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З урахуванням наведеного та підставі статей 1, 2, 5, 22, 23 Закону України “Про публічні закупівлі”, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі наркотичних лікарських засобів: «ДК 021:2015: 33600000-6 - ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ (НАРКОТИЧНІ ЗАСОБИ (Ketamine, Morphine, Fentanyl, Diazepam)), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-06-003438-b. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Діатом". 4. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд та оцінку тендерних пропозицій відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Діатом" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-06-003438-b.
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 13:11

Документи подані скаржником

03 червня 2020 16:41
Скарга №1357 від 03.06.2020.pdf

Документи подані замовником

12 червня 2020 09:44
Відповідь скарга.doc
12 червня 2020 09:44
Відповідь скарга.PDF
24 червня 2020 13:11
Протокол рішення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 686 929,30
UAH з ПДВ
686 929,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 718 000,00
UAH з ПДВ
718 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 725 681,85
UAH з ПДВ
725 681,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 15:14
Електронний підпис
01 липня 2020 15:13
Ст. 17.pdf
01 липня 2020 15:13
МВС 19.06.20.pdf
01 липня 2020 15:13
ДПІ Тячів.pdf
01 липня 2020 15:13
Довідки.pdf
20 травня 2020 10:37
Електронний підпис
20 травня 2020 10:36
Ст. 17.pdf
19 травня 2020 16:47
Електронний підпис
19 травня 2020 16:45
паспорт апт склад.pdf
19 травня 2020 16:45
Довідка про склади.pdf
19 травня 2020 16:45
Витяг ЭДРПОУ 18.05.2020.pdf
19 травня 2020 16:45
Виписка.pdf
19 травня 2020 16:45
ГЛ термін придатності.pdf
19 травня 2020 16:45
ГЛ про захист довкілля.pdf
19 травня 2020 16:45
Ліцензія 2 .pdf
19 травня 2020 16:45
Ліцензія 1.pdf
19 травня 2020 16:45
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2020 16:45
паспорт директор.pdf
19 травня 2020 16:45
Протокол+ наказ.pdf
19 травня 2020 16:45
Лист гарантія ст 17.pdf
19 травня 2020 16:45
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 13:25
Електронний підпис
20 травня 2020 13:24
Інші документи.pdf
20 травня 2020 13:24
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 13:24
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Рішення скасоване 686 929,30
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:00
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 686 929,30
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:42
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
Переможець 718 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 11:46

Документи

24 червня 2020 14:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."
#38303459
718 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 16:15
Протокол.PDF укладений
14 квітня 2021 16:13
Повідомлення.PDF укладений
14 квітня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 15:42
ДУ3.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 15:40
Повідомлення.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 15:40
Протокол.PDF зміни до договору
18 лютого 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 13:04
Протокол.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:03
ДУ 2.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:03
Повідомлення.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 13:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:47
ДУ1.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:45
Протокол.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:45
Повідомлення.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 12:45
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 14:11
Додаток 1.PDF укладений
09 липня 2020 14:10
Договір.PDF укладений
09 липня 2020 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті; Згідно частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених відповідною статтею. Зміни здійснюються згідно пункту 1 частини 5 статті 41 Закону 1. 9) опис змін, що внесені до істотних умов договору – Згідно Розділу 4 п.4.3 Договору №153 від 9 липня 2020 року, п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 316 411,10 грн. (Триста тисяч чотириста одинадцять гривень 10 копійок), специфікацію (Додаток №1 до Договору №153 від 9 липня 2020 року.) викласти у новій редакції. Пункт 3.1. Договору про закупівлю №153 від 9 липня 2020 року викласти у наступній редакції: «Сума цього Договору становить: 401 588,90 грн. (Чотириста одна тисяча п’ятсот вісімдесят вісім гривень 90 коп.) з ПДВ.» 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та зберігають чинність. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання ії Сторонами і є невід’ємною частиною Договору № 153 від 09 серпня 2020 року. 4. Дана Додаткова угода складається у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та набирає чинності з моменту ії підписання повноважними представниками сторін і діє по 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни здійснюються згідно п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №153 від 09.07.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору до 31.03.2021р. та викласти п. 11.1. Договору в наступній редакції: «Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.03.2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань» 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.03.2021р. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Цю угоду складено у двох ідентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 6. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №153 від 09.07.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (далі - Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків передбачених відповідною статтею. Зміни здійснюються згідно п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону 1. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №153 від 09.07.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Загальна вартість додаткової угоди становить 80304,40 грн, що не перевищує 20% від загальної суми Договору «153 від 09.07.2020 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору №153 від 09.07.2020 року. 5. Дану Додаткову угоду укладено в двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу – по одному для кожної сторони 6. Загальна сума по Договору №153 від 09.07.2020 року після внесення змін становить 481 893,30 грн
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 401 588,90
UAH (в тому числі ПДВ 26 272,17 UAH)