Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення спортивного залу (заміна освітлювальних пристроїв з частковою заміною електричних мереж) за адресою: м. Маріуполь, вул.Азовстальська, 53 за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Очікувана вартість
22 400,00 UAH
UA-2020-05-06-003084-b 9355a1a306f145ce84278a7931046f16
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 22 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення спортивного залу (заміна освітлювальних пристроїв з частковою заміною електричних мереж) за адресою: м. Маріуполь, вул.Азовстальська, 53 за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Азовстальська, 53, Маріуполь, Донецька область, 87541, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-003084-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Гузь Сергій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2876807778
Дата подання: 09 травня 2020 09:57
Кваліфікаційні вимоги.
На якій підставі вимогаеться "Дозвілна на роботи підвищеної небезпеки" якщо об'ект до них не відносиця, а також категорію складності СС-2 об'ект не відповідае цій каткгорії ?
В м.Маріуполь не багато підприемств з фахівцями такого рівню. Одже не може йти мова про економію бюджету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 09:19
Шановний постачальнику! Дякуємо за інтерес, який Ви виявили до закупівлі послуг Поточний ремонт приміщення спортивного залу (заміна освітлювальних пристроїв з частковою заміною електричних мереж) за адресою: м. Маріуполь, вул.Азовстальська, 53 за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Участь у тендері передбачає наявність у Вас Ліцензії на електромонтажні роботи та наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
.Відповідно пункту 10 КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ:
Ліцензія на електромонтажні роботи підтверджує види робіт на право виконання електропостачання і електроосвітлення (код 2.01.06).
Згідно Правил технічної експлуатації електроустаткування споживачів, пункт 6.11.12: установку і очищення світильників мережі електричного освітлення, заміну ламп, ремонт та огляд мережі електричного освітлення повинні виконувати спеціально навчені працівники.

2. Відповідно пункту 11 КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ:
Декларація з Дозвілом підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки: « Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» (п.3 дод.6 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №207 « Перелік робіт підвищеної небезпеки які викогнуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.

На підставі вищевикладеного, змушені підтвердити Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог.
Номер вимоги: UA-2020-05-06-003084-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гузь Сергій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2876807778
Дата подання: 13 травня 2020 16:33
Кваліфікаційні вимоги.
Спортзал не является объектом класса риска СС2. Обратите внимание, что в настоящее время строительная (электромонтажные работы) лицензия оформляется исключительно для работ, связанных со строительством объектов архитектуры, которые по степени последствий отказа функционирования относятся к классам риска СС2 (средний) и СС3 (высокий риск).
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 16:56
Дякуємо, будуть внесені зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС" 22 264,09
UAH з ПДВ
22 264,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 09:43
ИВР.pdf
18 травня 2020 09:43
ЛС.pdf
18 травня 2020 09:43
ОПР.pdf
18 травня 2020 09:43
ДЦ.pdf
18 травня 2020 09:43
1 Статут.pdf
18 травня 2020 09:43
6 Витяг ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2020 09:43
Проект_договору.pdf
18 травня 2020 09:43
11 Дозвіл.pdf
18 травня 2020 09:43
10 Ліцензія.pdf
18 травня 2020 09:43
Д.А.pdf
18 травня 2020 09:43
7 Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2020 09:43
9 Гарантійний лист.pdf
18 травня 2020 09:43
3 Наказ призначення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
Переможець 22 264,09
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТОИК-СЕРВІС"
#42756734
22 264,09
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 18:43
Договір освітлення спортзалу.pdf укладений
03 червня 2020 18:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 18:21
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 19:50
Додаткова угода 2 до договору освітлення.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 19:49
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 19:23
Додаткова угода 1 освітлення.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 19:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1. Договору №10 від 03.06.2020 р. викласти в наступній редакції : " Строки виконання робіт за цим договором встановлюються по "30" вересня 2020 року". 2. Інші пункти Договору №10 вуд 03.06.2020 р. , на які не поширюється дана угода, залишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. 3. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Зменшити суму договору №10 від 03 червня 2020 року на 239,90 грн (двісті тридцять дев'ять грн 90 коп). 2. Пункт 3.1. Договору №10 від 03.06.2020 р. викласти в наступній редакції : " Вартість послуг за Договором визначається Договірною ціною та складає 22 024,19 грн (двадцять дві тисячі двадцять чотири грн 19 коп), у тому числі ПДВ - 3670,70 грн ( три тисячі шістсот сімдесят грн 70 коп)".". 3. Інші пункти Договору №10 вуд 03.06.2020 р. , на які не поширюється дана угода, залишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов'язання. 4. Дана додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 22 264,09
UAH (в тому числі ПДВ 3 710,68 UAH)