Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev-Kaniv on section km 0+000 - km 4+500 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
58 524 215,00 UAH
UA-2020-05-06-002895-b 2cce50729c8848d8b318407b87c44dd8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кошель Олег Миколайович

+380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Контактна особа: Кошель Олег Миколайович
+380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Koshel Oleg Mykolayovych
+380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 15:15
Початок аукціону: 24 червня 2020 11:21
Очікувана вартість: 58 524 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292 621,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1755726.45 UAH
Publication date: 06 травня 2020 14:59
Enquiries until: 26 травня 2020 15:15
Complaints submission until: до 01 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 червня 2020 15:15

Information

Estimated total value: 58 524 215 UAH including VAT
Minimal lowering step: 292 621 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
1. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Місцезнаходження замовника: вул.Народного ополчення, 11-А, м.Київ, 03151. 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
1. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Місцезнаходження замовника: вул.Народного ополчення, 11-А, м.Київ, 03151. 3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4.5 км
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road P-19 Fastiv-Mytnitsya-Obukhiv-Rzhishchev-Kaniv on section km 0+000 - km 4+500 (separate sections) (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000006 ● 05c6400a08f44ec5bc4ca9bd20e63f7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
Від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
33 UA-2020-05-06-002895-b 06.05.2020
Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-17 16:10:28

Запит за роз'ясненнями щодо висновку

Просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку про результати моніторингу закупівлі UA-M-2020-07-15-000006: «Моніторингом установлено, що в складі пропозиції Переможця відсутня довідка, що вимагається п.п. 1.10.6 п. 1.10. Розділу 3 ТД, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону № 922-VIII. Відповідно до абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у разі, якщо ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922-VIII. Таким чином, в порушення абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації».
А саме просимо роз’яснити, чи врахована у результати моніторингу подана у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі – ПП «Автомагістраль» довідка від 26.06.2020 року № 1051/ТВ «Інформація про відсутність підстав для відмови за ч.2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл Інформація ст. 17. п.12ч.1 абз.1 ч.2-Р19.pdf)?

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Служба або Замовник) заперечує висновок про результати моніторингу закупівлі, а саме встановлене порушення норм абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в складі пропозиції Переможця відсутня довідка, що вимагається п.п. 1.10.6 п. 1.10. Розділу 3 ТД, складена переможцем у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону № 922-VIII) так як у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі ПП «Автомагістраль» подана довідка від 26.06.2020 року № 1051/ТВ «Інформація про відсутність підстав для відмови за ч.2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – довідка) (файл Інформація ст. 17. п.12ч.1 абз.1 ч.2-Р19.pdf). Тобто вищенаведене порушення відсутнє і висновок про результати моніторингу закупівлі містить невірну інформацію про відсутність документа, поданого у складі тендерної пропозиції Переможця у визначені Законом терміни. Тому Замовник правомірно уклав договір за результатами закупівлі з Переможцем – ПП «Автомагістраль» і підстави для розірвання даного договору відсутні. Крім того повідомляємо, що Замовник 17.08.2020 року згідно абз.1 ч.8 статті 8 Закону звернувся до органу державного фінансового контролю з інформацією про наявність зазначеної довідки в тендерній пропозиції Переможця закупівлі та запитом про причини її неврахування при здійсненні моніторингу закупівлі. Відповідь станом на 21.08.2020 від органу державного фінансового контролю не отримано.

2020-08-21 11:54:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м.Києва від 26.08.2020 року № 12с/3019
Дата публікації: 31 серпня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2020
UA-2020-05-06-002895-b2cce50729c8848d8b318407b87c44dd8
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 10:33

Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:03
Електронний підпис
07 липня 2020 16:31
Електронний підпис
03 липня 2020 16:12
Електронний підпис
03 липня 2020 16:10
public_doc.p7s
03 липня 2020 16:10
public_doc.pdf
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:54
Копія ліцензії.pdf
26 червня 2020 15:10
Електронний підпис
05 червня 2020 14:12
Електронний підпис
05 червня 2020 14:12
Електронний підпис
05 червня 2020 13:49
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.7z
05 червня 2020 13:49
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.7z
05 червня 2020 13:49
48_Додаток №8.pdf
05 червня 2020 13:49
5_Виконання №39Д-17_М-05_Ч1.7z
05 червня 2020 13:49
7_Кб-3, Кб-2в_Договір 42Д-17.pdf
05 червня 2020 13:49
6_Виконання №39Д-17_М-05_Ч2.pdf
05 червня 2020 13:49
4_Копія договору М-05 38-42.pdf
05 червня 2020 13:49
3_Копія договору Р-19.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до ч.16 ст.29 Закону України про «Публічні закупівлі» (зі змінами) Замовник – Служба автомобільних доріг у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь») Предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-19 Фастів-Митниця-Обухів-Ржищів на ділянці км 0+000 - км 4+500 (45233142-6 Ремонт доріг) № оголошення: UA-2020-05-06-002895-b. 05 червня 2020 року відбулося розкриття отриманих тендерних пропозицій учасників вищезазначеної закупівлі: Приватного підприємства «Автомагістраль» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь». Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Автомагістраль-Південь» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий Атестат виробництва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей виготовлених на АБЗ «Marini TOP Tower 3000P», розташованого у Київській області, Васильківському районі, с. Кобці, вул. Лісова, 14, виданий ТОВ «Сучасні дорожні матеріали», зареєстрований у Реєстрі Системи сертифікації ДП «ДерждорНДІ» від 10 квітня 2018 р. № ДР.АВ23-005-18 дійсний до 09.04.2020 р. та договір на проведення робіт з атестації виробництва від 18.12.2017 р. № 921-17, а також лист від 05.06.2020 року № 0506/6/11 щодо атестації асфальтобетонного заводу, яка вже розпочата і здійснюється в установлені терміни. Відповідно до п. 5.2.2.2 ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Враховуючи вищенаведене, просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання чинних підтверджуючих документів (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). 2. У складі тендерної пропозиції Учасника інформація, що зазначена у Додатку № 6 не підтверджена картою-схемою з нанесенням на існуючу мережу доріг конкретного маршруту руху транспортних засобів при перевезенні асфальтобетонних сумішей від місцезнаходження АБЗ до центральної точки місця надання послуг (виконання робіт), згідно примітки до Додатку № 6 ТД (Транспортна схема). Просимо виправити вищезазначену невідповідність вимозі ТД шляхом надання вищезазначеної карти-схеми. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника наданий гарантійний лист від 03.06.2020 № 0306/5/9 від ТОВ «Сучасні дорожні матеріали», який не містить повну інформацію, що вимагалась умовами п.5.2.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД, а саме: гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Враховуючи вищенаведене, просимо усунути невідповідність в інформації/документі шляхом надання гарантійного листа, що відповідає умові п.5.2.2 ч.5 Розділу ІІІ ТД.

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 12:33
Електронний підпис
05 червня 2020 15:12
Електронний підпис
05 червня 2020 15:12
Електронний підпис
05 червня 2020 15:11
5. Банківська гарантія.7z
05 червня 2020 15:11
ІІІ. Водії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 39 785 000,00
UAH з ПДВ
39 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 54 000 000,00
UAH з ПДВ
54 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 12:03
Електронний підпис
07 липня 2020 16:31
Електронний підпис
03 липня 2020 16:12
Електронний підпис
03 липня 2020 16:10
public_doc.p7s
03 липня 2020 16:10
public_doc.pdf
03 липня 2020 14:55
Електронний підпис
03 липня 2020 14:54
Копія ліцензії.pdf
26 червня 2020 15:10
Електронний підпис
05 червня 2020 14:12
Електронний підпис
05 червня 2020 14:12
Електронний підпис
05 червня 2020 13:49
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.7z
05 червня 2020 13:49
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.7z
05 червня 2020 13:49
48_Додаток №8.pdf
05 червня 2020 13:49
5_Виконання №39Д-17_М-05_Ч1.7z
05 червня 2020 13:49
7_Кб-3, Кб-2в_Договір 42Д-17.pdf
05 червня 2020 13:49
6_Виконання №39Д-17_М-05_Ч2.pdf
05 червня 2020 13:49
4_Копія договору М-05 38-42.pdf
05 червня 2020 13:49
3_Копія договору Р-19.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 12:33
Електронний підпис
05 червня 2020 15:12
Електронний підпис
05 червня 2020 15:12
Електронний підпис
05 червня 2020 15:11
5. Банківська гарантія.7z
05 червня 2020 15:11
ІІІ. Водії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 39 785 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 10:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 10:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
39 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:26
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:24
ДУ 1 до договору 41-20 зменш вартості (1).pdf зміни до договору
02 січня 2021 12:23
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 15:37
Договір від 09.07.2020р. № 41-20.pdf укладений
09 липня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2, п.11.2 Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на 715 458,73 грн (сімсот п’ятнадцять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 73 копійки) та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 39 069 541,27 грн (тридцять дев’ять мільйонів шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот сорок одна гривня 27 копійок), в тому числі ПДВ: 6 511 590,21 грн».
Номер договору про закупівлю: 41-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 069 541,27
UAH (в тому числі ПДВ 6 511 590,21 UAH)