Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Буряк, Капуста, Морква, Цибуля, Яблука, Баклажани, Кабачки, Капуста молода, Огірки свіжі, Помідори свіжі, Перець Болгарський
Очікувана вартість
365 500,00 UAH
UA-2020-05-06-002777-b 09e41d803a0a43e0af54395a92682ef4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Олена Борисівна

+380980581135 ogivov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний госпіталь ветеранів війни" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 21312761
Місцезнаходження: 29001, Україна , Хмельницька обл., Ружичанка, вулиця Визволителів, 3
Контактна особа: Кушнір Олена Борисівна
+380980581135
ogivov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:48
Очікувана вартість: 365 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 827,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція повинна готуватися Українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4500 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
Капуста молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2000 кг
Помідори свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
400 кг
Перець Болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Ружичанка, вул. Визволителів, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). До рахунка додаються: накладна. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:43
ТД овочі.doc
06 травня 2020 14:43
Додаток 3 Договір овочі.docx
06 травня 2020 14:43
Додаток 2 ТЗ овочі.docx
06 травня 2020 14:43
Додаток 1 овочі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА 286 110,00
UAH з ПДВ
274 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сокол Геннадій Олегович 341 500,00
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 00:39
Електронний підпис
01 червня 2020 00:39
public_doc.p7s
01 червня 2020 00:39
Dovidka_20125783650270997992.p7s
01 червня 2020 00:39
п. 12 ст. 17.pdf
01 червня 2020 00:39
довідка МВС.pdf
01 червня 2020 00:39
довідка з ДФС.pdf
01 червня 2020 00:39
абз. 1 ч.2 ст.17.pdf
22 травня 2020 15:54
Електронний підпис
22 травня 2020 15:54
Тех паспорт авто.pdf
22 травня 2020 15:53
Паспорт ІПН.pdf
22 травня 2020 15:53
Витяг ЄП.pdf
22 травня 2020 15:53
Виписка з ЄДР.pdf
22 травня 2020 15:53
21 гарантійний лист.pdf
22 травня 2020 15:53
20 гарантійний лист.pdf
22 травня 2020 15:53
19 довідка.pdf
22 травня 2020 15:53
18 проект договору.pdf
22 травня 2020 15:53
16 лист згода дефекти.pdf
22 травня 2020 15:53
15 лист згода.pdf
22 травня 2020 15:53
14 щодо ліцензування.pdf
22 травня 2020 15:53
13 згода з умовами.pdf
22 травня 2020 15:53
12 довідка щодо статуту.pdf
22 травня 2020 15:53
11 довідка субпідряд.pdf
22 травня 2020 15:53
10 Довідка МТБ.pdf
22 травня 2020 15:53
09 довідка працівники.pdf
22 травня 2020 15:53
08 захист довкілля.pdf
22 травня 2020 15:53
04 технічна пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:53
03 ст. 17.pdf
22 травня 2020 15:53
02 цінова пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:53
01 довідка досвід.pdf

Публічні документи

22 травня 2020 09:33
Електронний підпис
22 травня 2020 09:29
овочі.rar
22 травня 2020 09:14
Електронний підпис
22 травня 2020 09:11
овочі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА

ФОП Сокол Геннадій Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
Переможець 274 999,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НАУМ ЛЮБОВ АНДРІЇВНА
#2248923864
274 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:37
Додаткова угода _ 2 до Договору _16 Т.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:01
Додаткова угода _ 2 до Договору _ 16 Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:46
Додаткова угода _ 2 до Договору _ 16 Т.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 12:40
Додаткова _ 1 1 до Договору _ 16Т.pdf зміни до договору
11 червня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 14:39
Додаткова _ 1 до Договору _ 16 Т.pdf зміни до договору
10 червня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:33
підписаний договір укладений
09 червня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Проп публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 16Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 988,50
UAH