Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
294 336,40 UAH
UA-2020-05-06-002495-b 6dcd83dc4a294c6b9822cd05cc769ff2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Курилко

+380412418716 omkdc.zt.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 13563963
Вебсайт: http://omdc.zhitomir.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Пушкінська, буд. 1
Контактна особа: Наталія Курилко
+380412418716
omkdc.zt.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попереднього
проведення з ним переговорів. В зв'язку з тим , що процедура закупівлі ДК 021:2015 "33690000-3 Лікарські засоби різні (ЛОТ№2 «Лікарські засоби для напівавтоматичних та інших лабораторних досліджень»)" двічі не відбулася по причині відсутності достатньої кількості учасників необхідно провести переговорну процедуру закупівлі, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 14:14
Оскарження наміру укласти договір: 17 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1641 одиниця
Лікарські засоби різні (Лот №2 "Лікарські засоби для напівавтоматичних та інших лабораторних досліджень")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Пушкінська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 травня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 14:12
пролтокол переговорів, 3369.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІСАН"
#32066539
Переможець 294 336,40
UAH з ПДВ
06 травня 2020 14:14

Документи

06 травня 2020 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 14:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІСАН"
#32066539
294 336,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2020 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 12:44
протокол відміна медісан.pdf укладений
23 червня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 12:42
ДУ1 до дог.№117 .pdf зміни до договору
23 червня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 12:40
Договір №117.pdf укладений
19 травня 2020 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відповідно до вимог частини 1 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19 квітня 2020 року у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.