Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-05-06-002367-b fa7c2acecdb24388bb4e57100f5aa00d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Кузнєцова

+380978192922 zkatp-082801@ukp.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне автотранспортне підприємство 082801 "Комунсантрансекологія"
Код ЄДРПОУ: 03345685
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Приходська, буд. 60, приміщення 33,34,35,36
Контактна особа: Оксана Кузнєцова
+380978192922
zkatp-082801@ukp.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість і комплектність Товару повинні відповідати державним стандартам, технічним умовам і наданим зразкам. Товар повинен бути затарений та упакований Постачальником, таким чином, щоб виключити псування або знищення його, на період від передачі до прийняття товару Покупцем
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 найменувань
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Приходська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Сплата вартості поставленого товару здійснюється за ціною визначеною у рахунку фактурі та видатковій накладній Постачальника, протягом трьох календарних днів з дати поставки товару. Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

06 травня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВЕЛЕС ОПТ"
#31473888
Переможець 12 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 14:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:09
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 14:07
Договір ТОВ Торговий дім Велес опт.pdf укладений
06 травня 2020 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 239,89
UAH (в тому числі ПДВ 873,31 UAH)