Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області
Очікувана вартість
17 187 076,00 UAH
UA-2020-05-06-002267-a ff9b7dea6c714d2c85adfcb794e70ed6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 11:59
Очікувана вартість: 17 187 076,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 935,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85930 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35433, Україна, Рівненська область, с.Горбаків, вул.Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-002267-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство Модена, Код ЄДРПОУ:31541926
Дата подання: 23 червня 2020 17:52
Неправомірне видхилення тендерної пропозиції Учасника
Замовником - Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації у закупівлі «Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній , 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області» UA-2020-05-06-002267-a було дискваліфіковано учасника ПП «Модена» , оскільки Протоколом №95\1\1 від 22.06.2020 р. підставою відхилення визначено відсутність довідки в довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази.
Однак, в документах тендерної пропозиції ПП «Модена» наявна довідка вих.. № 331-2 від 28 травня 2020 р. «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Отже, слід вважати, що учасника ПП «Модена» було дискваліфіковано безпідставно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 14:43
Відхилити у задоволенні вимоги про усунення порушення

Документи подані скаржником

23 червня 2020 17:52
лист Замовнику.pdf

Документи

26 червня 2020 14:42
Протокол №99.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000019 ● bae743a7e6e846499ca36e849000dcfd
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.07.2020 № 50

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2020 № 50.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-06-002267-a 06.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-08 11:42:41

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Реконструкції будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-002267-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Частиною другою цієї статті визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що в складі своєї тендерної пропозиції учасники мають надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону. Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає документи відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно п.1.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасником мають бути надані документи, зокрема:
1.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази Учасника.
1.2 Інформація про наявність обладнання (машин, механізмів) згідно форми 1, що буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг).
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації 02.06.2020 прийнято до розгляду тендерну пропозицію учасника ПП «Модена» та протоколом засідання тендерного комітету від 05.06.2020 № 83 вирішено продовжити строк розгляду документів в складі тендерних пропозицій відповідно до частини 10 статті 29 Закону строком до 20 робочих днів (кінцевий строк розгляду тендерної пропозиції з врахуванням терміну продовження строку розгляду – 02.07.2020).
Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2020 № 95/1/1 тендерним комітетом вирішено визнати тендерну пропозицію ПП «Модена» такою, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону, а саме: тендерна пропозиція учасника ПП «Модена» не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відсутня довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо матеріально-технічної бази Учасника, що не відповідає вимозі п.1.1 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації.
2. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації протоколом засідання тендерного комітету від 22.06.2020 № 95/1/3 вирішено визнати цінову пропозицію учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» найбільш економічно вигідною та визнати переможцем торгів.
Згідно п. 3 ч.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасником мають бути надані документи, зокрема:
3.1. Інформація про досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у вигляді довідки згідно форми 3 та копію (-ї) такого (-их) договору (- ів).
3.2. Лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором) на кожен із наданих аналогічних договорів датований не раніше оприлюднення оголошення про проведення торгів.
3.3. Підтвердження виконання робіт по кожному із поданому аналогічному договору у вигляді копій довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт (форма КБ-3 може подаватись, як на повну вартість так і на частину виконання зазначеного аналогічного договору).
Учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд» на вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано лист з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів № 191/23від 19.05.2020 в якому зазначено виконання двох аналогічних договорів по об’єкту «Центральна районна лікарня в смт. Рокитне Рівненської області. Терапевтичний корпу (2-й пусковий комплекс – будівництво)» та «Реконструкція нежитлового приміщення під адміністративну будівлю Апеляційного суду Рівненської області на вул. Драгоманова, 9 в м. Рівне».
Однак, учасник ТОВ «Фірма Опорядрембуд» не надав підтвердження виконання робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення під адміністративну будівлю Апеляційного суду Рівненської області на вул. Драгоманова, 9 в м. Рівне» у вигляді копій довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт (форма КБ-3 може подаватись, як на повну вартість так і на частину виконання зазначеного аналогічного договору), що не відповідає вимогам п. 3.3 ч.1 додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, учасником ТОВ «Фірма Опорядрембуд» у складі тендерної пропозиції надано лист – відгук про належне виконання договору по об’єкту «Центральна районна лікарня в смт. Рокитне Рівненської області. Терапевтичний корпу (2-й пусковий комплекс – будівництво)» виданий Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації від 30.01.2020 № 192/05-10/20, що не відповідає вимогам п. 3.2 ч.1 додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому вами не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ПП «Модена» щодо матеріально-технічної бази (п.1.1 ч.1 додатку 1 тендерної документації), як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Також, просимо надати інформацію чому вами при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» в протоколі розгляду від 22.06.2020 № 95/1/3 не зазначено вищевказані невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації та в свою чергу не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації учасника ТОВ «Фірма Опорядрембуд» щодо п. 3.3 та п. 3.2 ч.1 додатку 1 до тендерної документації, як це передбачено частиною шістнадцятою статті 29 та п. 2.5 Розділу 5 тендерної документації та не надано учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, як це передбачено частиною дев’ятою статті 26 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-15 09:24:56

Відміна торгів

Враховуючи те, що неможливо усунути виявлені порушення під час проведення процедури закупівлі по «Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області» (UA-2020-05-06-002267-a) процедура закупівлі відмінена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі п.2) ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями згідно протоколу №111 від 15.07.2020 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи те, що неможливо усунути виявлені порушення під час проведення процедури закупівлі по «Реконструкція будівлі Горбаківського НВК по вул. Шкільній, 8 в с. Горбаків Гощанського району Рівненської області» (UA-2020-05-06-002267-a) процедура закупівлі відмінена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі п.2) ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями згідно протоколу №111 від 15.07.2020 року.

2020-07-15 16:04:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Торги відмінено.

2020-08-12 13:45:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство Модена 13 338 712,80
UAH з ПДВ
13 338 712,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 14 429 011,57
UAH з ПДВ
14 429 011,57
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 15 800 284,80
UAH з ПДВ
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІРАБУД 15 455 309,04
UAH з ПДВ
15 369 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ 16 041 356,70
UAH з ПДВ
15 783 549,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 17 184 996,00
UAH з ПДВ
17 184 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:43
Електронний підпис
01 червня 2020 16:42
Лист пояснення.jpg
01 червня 2020 16:40
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
01 червня 2020 16:39
ГАРАНТІЯ .zip
01 червня 2020 16:23
Електронний підпис
01 червня 2020 15:36
Витяг ЄДР.pdf
01 червня 2020 15:36
Статут.pdf
01 червня 2020 15:36
ФінЗвіт баланс.pdf
01 червня 2020 15:36
Довідка щодо покриття.pdf
01 червня 2020 15:36
фінансовий звіт 2019.pdf
01 червня 2020 15:36
Копія рішення.pdf
01 червня 2020 15:36
Довідка_відс.заборгов.pdf
01 червня 2020 15:36
цінова пропозиція.pdf
01 червня 2020 15:36
додатки до кошториса.pdf
01 червня 2020 15:36
238.bdcu
01 червня 2020 15:36
звв 2.pdf
01 червня 2020 15:36
Відомість 61-101.pdf
01 червня 2020 15:36
Відомість обсягів.pdf
01 червня 2020 15:36
лк 2_compressed.pdf
01 червня 2020 15:36
ЛК 3.pdf
01 червня 2020 15:36
ЛК 1_compressed.pdf
01 червня 2020 15:36
ЗВВ 1_compressed.pdf
01 червня 2020 15:36
відомість 1-60_compressed.pdf
01 червня 2020 15:36
Обєктний кошторис .pdf

Публічні документи

30 червня 2020 15:10
Електронний підпис
30 червня 2020 15:08
Довідка.zip
30 червня 2020 15:08
Довідка 1.zip
30 червня 2020 12:00
Електронний підпис
30 червня 2020 11:57
Модель.rar
30 червня 2020 11:57
Кошториси.pdf
30 червня 2020 11:56
Лист-пояснення.pdf
30 червня 2020 11:56
Довідка МВС.pdf
30 червня 2020 11:56
Довідка ДПСУ.pdf
30 червня 2020 11:56
Довідка ч.2 ст.17.pdf
01 червня 2020 13:06
Електронний підпис
01 червня 2020 13:05
Модель.rar
01 червня 2020 13:05
9.0 Кошториси 1.pdf
01 червня 2020 13:05
9.1 Кошториси 2.pdf
01 червня 2020 13:05
Банківська гарантія.rar
01 червня 2020 13:05
1.1 Довідки 1.pdf
01 червня 2020 13:05
1.2 Довідки 2.pdf
01 червня 2020 13:05
1.0 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 15:03
Електронний підпис
01 червня 2020 14:58
Лист-відгук.pdf
01 червня 2020 14:58
кваліфікація.zip
01 червня 2020 14:58
кваліфікація ч2.zip
01 червня 2020 14:58
кваліфікація рішення.pdf
01 червня 2020 14:58
кваліфікація рзпк.pdf
01 червня 2020 14:58
кваліфікація проект.pdf
01 червня 2020 14:58
кваліфікація банк.pdf
01 червня 2020 14:57
306.zip

Публічні документи

01 червня 2020 14:33
Електронний підпис
01 червня 2020 14:29
Банківська ліцензія (2).7z
01 червня 2020 14:29
НВК Горбаківка.rar
01 червня 2020 14:29
Протокол НР (2).7Z
01 червня 2020 14:29
Наказ Фролова Ю.М (2).7Z
01 червня 2020 14:29
відомості ЄДРПОУ.pdf
01 червня 2020 14:29
Виписка з ЄДР.pdf
01 червня 2020 14:29
20. Проект дог..pdf
01 червня 2020 14:29
Лист для клієнтів (3).7z
01 червня 2020 14:29
19. ст.17 Закону.pdf
01 червня 2020 14:29
Довідка банк гарантія.pdf
01 червня 2020 14:29
18. Щодо субпідр.pdf
01 червня 2020 14:29
17. Відповід.ТЗ.pdf
01 червня 2020 14:29
Гарантія 4541-20.7z
01 червня 2020 14:29
Витяг із Статуту (1).7z
01 червня 2020 14:29
15.1. Щодо дозволу.pdf
01 червня 2020 14:28
15. копія ліценз.pdf
01 червня 2020 14:28
13. ДЦ (ч.3).pdf
01 червня 2020 14:28
13. ДЦ (ч.2).pdf
01 червня 2020 14:28
13. ДЦ (ч.1).pdf
01 червня 2020 14:28
12. Пропозиція.pdf
01 червня 2020 14:28
10.2. Згода персон.дані.pdf
01 червня 2020 14:28
11. Довідки банк.pdf
01 червня 2020 14:28
10.1. Паспорт упов.особи.pdf
01 червня 2020 14:28
8. копія витягу ПДВ.pdf
01 червня 2020 14:28
4.2. Відгук.pdf
01 червня 2020 14:28
7. копія Статуту.pdf
01 червня 2020 14:28
4.1. Копія аналог.дог.pdf
01 червня 2020 14:28
6.2. Щодо достов. інфор.pdf
01 червня 2020 14:28
3. Інформац.про праців..pdf
01 червня 2020 14:28
6. Відсут. підстав ст.17.pdf
01 червня 2020 14:28
2.1. Договора МТБ.pdf
01 червня 2020 14:28
5. Фінан.звітність.pdf
01 червня 2020 14:28
4.3. Копія ф.КБ3.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 16:45
Електронний підпис
01 червня 2020 16:44
Довідки Горбаків.pdf
01 червня 2020 16:44
Банківська ліцензія (3).7z
01 червня 2020 16:44
Витяг із Статуту (3).7z
01 червня 2020 16:44
Протокол НР (4).7Z
01 червня 2020 16:44
Наказ Фролова Ю.М (3).7Z
01 червня 2020 16:44
Лист для клієнтів (4).7z
01 червня 2020 16:44
Гарантія 4612-20.7z
01 червня 2020 16:44
9.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство Модена

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ КІРАБУД

ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство Модена
#31541926
Відхилено 13 338 712,80
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:40
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД
#32625535
Відхилено 14 429 011,57
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:43
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 15 000 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
15 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 09:21
Кінець періоду оскарження: 26 липня 2020 00:00
Дата відміни: 26 липня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель на підставі п.2) ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
15 липня 2020 09:20
Електронний підпис
15 липня 2020 09:19
Протокол №111.PDF