Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво підземного резервуару для води та зовнішніх мереж водопроводу та каналізації об’ємом 3000 м3 по вулиці Європейська (колишня Жовтнева), 45 в м.Вишневе, Київської області».
Очікувана вартість
18 050 010,60 UAH
UA-2020-05-06-001849-b 5c9597e7987a45a19e6832aacf7e1d79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юля Новікова

+380459872766 nua170108@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 20593491
Місцезнаходження: 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, ВУЛ. ЄВРОПЕЙСЬКА, буд. 45
Контактна особа: Юля Новікова
+380459872766
nua170108@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 19:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:00
Очікувана вартість: 18 050 010,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90 250,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категория замовника: юридична особа яка здійснює дияльнисть в окремий сфери госпорюдовання. Місце віконання робит м.Вишневе , вул.Європейська ,45. Інформация про мову якою повинні виконуватися тендерни пропозицій,міститься в тернерной документации.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ДК 021:2015 ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач(«Будівництво підземного резервуару для води та зовнішніх мереж водопроводу та каналізації об’ємом 3000 м3 по вулиці Європейська (колишня Жовтнева), 45 в м. Вишневе, Київської області» ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво підземного резервуару для води та зовнішніх мереж водопроводу та каналізації об’ємом 3000 м3 по вулиці Європейська (колишня Жовтнева), 45 в м.Вишневе, Київської області».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вулиця Європейська, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:38
Перелік змін до тендерної документації.pdf
14 травня 2020 17:38
Тендерна документація 13.05.20.pdf
14 травня 2020 17:00
Тендерна документація 13.05.20.pdf
06 травня 2020 12:53
технічне завдання.pdf
06 травня 2020 12:53
прект договору.pdf
06 травня 2020 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 17:38
Перелік змін до тендерної документації.pdf
14 травня 2020 17:00
Перелік змін до ТД.pdf
14 травня 2020 17:38
Тендерна документація 13.05.20.pdf
06 травня 2020 12:53
Тендерна документація.pdf
14 травня 2020 17:00
Тендерна документація 13.05.20.pdf
06 травня 2020 12:53
технічне завдання.pdf
06 травня 2020 12:53
прект договору.pdf
06 травня 2020 12:53
Тендерна пропозиція.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Декларації відповідності матеріально-технічної бази
Дата подання: 08 травня 2020 11:28
Дата відповіді: 12 травня 2020 17:40
Відповідно до Інструкції з підготовки тендерних пропозицій, Замовником вимагається надання Учасником копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Відповідно до затвердженої форми Декларації в ній вказується місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки). Просимо конкретизувати вимогу визначену в Тедерній документації: надання Учасником Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці в тенденій пропозиції стосується аналогічних об'єктів, що виконувались учасником в його господарській діяльності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Дякуємо за питання.
Звертаємо Вашу увагу, що Інструкцією з підготовки тендерної документації чітко не встановлено щодо якого об’єкту має бути поданий відповідний документ. Крім того, згідно положень Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, відповідна Декларація реєструється впродовж п’яти робочих днів, безоплатно.
Виходячи з викладеного вище, враховуючи те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 календарних днів, при необхідності кожен учасник зможе оформити відповідний документ.
Таким чином, дане положення тендерної документації не є дискримінаційним щодо учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-001849-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 17 червня 2020 15:43
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника)
«06» травня 2020 р. КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВИШНІВСЬКВОДОКАНАЛ» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 20593491) (надалі – Замовник) було оприлюднено інформацію про закупівлю «Будівництво підземного резервуару для води та зовнішніх мереж водопроводу та каналізації об’ємом 3000 м3 по вулиці Європейська (колишня Жовтнева), 45 в м.Вишневе, Київської області» (ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач) за процедурою відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу (надалі – веб-портал) згідно оголошення про проведення UA-2020-05-06-001849-b, відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (ВРУ; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII) (надалі – Закон).

«25» травня 2020 р. (дата проведення електронного аукціону) електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону було автоматично розкрито тендерні пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, та інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, відповідно до абзацу другого частини першої та абзацу першого частини другої статті 28 Закону.

«12» червня 2020 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» (код ЄДРПОУ 39502952) (надалі – ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН») кваліфікаційним критеріям, згідно Протокольного рішення уповноваженої особи від 12.06.2020 № 27, оприлюдненого Замовником на веб-порталі відповідно до статті 29 Закону, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» відповідає вимогам, що передбачені тендерною документацією зі змінами, затвердженою рішенням уповноваженої особи (Протокол від 13.05.2020 № 16) (надалі – тендерна документація) (підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону – відсутні).

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 34456142) (надалі – Учасник) вважає рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено законні інтереси Учасника.

1) Абзацом десятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довідки довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі.

Абзацом сімнадцятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання інформації в довільній формі про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк.

Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.05.2020 № 97, в якій зазначено власне та орендоване обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі.

Для підтвердження потреби будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про нормативну потребу будівельних машин та механізмів від 14.05.2020 № 72, в якій не зазначено спосіб залучення будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк – власне обладнання та матеріально-технічна база, а тільки оренда у тимчасове володіння та користування згідно договору оренди спецтехніки.

Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.

2) Абзацом дев’ятнадцятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довідки, яка містить інформацію про наявних працівників, їх ПІБ, досвід роботи на відповідній/аналогічній посаді.

Абзацом двадцять другим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання інформації про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк.

Для підтвердження наявності працівників, їх ПІБ, досвіду роботи на відповідній/аналогічній посаді, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2020 № 30 (надалі – Довідка 1).

Для підтвердження потреби працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про нормативну потребу та спосіб залучення працівників від 14.05.2020 № 29 (надалі – Довідка 2).

В Довідці 1 відсутні працівники, робітники, зазначені в Довідці 2.

Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.

3) Абзацом тринадцятим пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось підтвердження наявності ліцензії для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, чинної на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до неї (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством).

Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (ВРУ; Закон від 02.03.2015 № 222-VIII) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (ВРУ; Закон від 17.02.2011 № 3038-VI), підлягає ліцензуванню.

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації об’єкт за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів зі значними (СС3) наслідками.

Для підтвердження ліцензії для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, чинної на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до неї, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Додаток до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, Наказ № 19-Л від 10.03.2020 (без ліцензії недійсний).

Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.

4) Абзацом дванадцятим пункту 3.6 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу).

Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації має бути складений локальний кошторис 1-1-2 на винесення існуючого водопроводу та електромереж з-під плями забудови.

ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не надано вказаний локальний кошторис.

Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.

5) Абзацом двадцять п’ятим пункту 5.2 розділу V тендерної документації вимагалось надання усіх документів, які учасник отримує від інших осіб (підприємств / установ / організацій), з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів тощо).

Дата оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі – «06» травня 2020 р.

ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано відомості з ЄДРПОУ з датою видачі 20.02.2020.
Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.



На підставі вищевикладеного, керуючись чистиною першою статті 5 Закону, просимо:

• прийняти Вимогу про усунення порушення до розгляду;
• скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи від 12.06.2020 № 27;
• прийняти рішення про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 11:24
Шановний Учаснику. Дякуємо за звернення! З приводу Ваших вимог зазначаємо наступне:
По-перше, Вами було зазначено, що:
« 1) Абзацом десятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довідки довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Абзацом сімнадцятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання інформації в довільній формі про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк. Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 21.05.2020 № 97, в якій зазначено власне та орендоване обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Для підтвердження потреби будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про нормативну потребу будівельних машин та механізмів від 14.05.2020 № 72, в якій не зазначено спосіб залучення будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк – власне обладнання та матеріально-технічна база, а тільки оренда у тимчасове володіння та користування згідно договору оренди спецтехніки. Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.»
Замовником не було визначено окремих вимог щодо способу залучення машин та механізмів, Учасник вправі підтвердити наявність МТБ як власним, так і орендованим або іншим чином залученим обладнанням / машинами / механізмами. Зазначена інформація у пропозиції ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» відповідає наданим у складі пропозиції договорам (зокрема договору оренди спецтехніки, тощо). Також, враховуючи уже усталену практику Колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), Замовник не вправі обмежувати Учасників обов’язком мати певну техніку на прав власності. Таким чином, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не порушив вимоги тендерної документації у цій частині.
По-друге, Вами зазначається, що :
«2) Абзацом дев’ятнадцятим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання довідки, яка містить інформацію про наявних працівників, їх ПІБ, досвід роботи на відповідній/аналогічній посаді. Абзацом двадцять другим пункту 3.5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання інформації про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк. Для підтвердження наявності працівників, їх ПІБ, досвіду роботи на відповідній/аналогічній посаді, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.05.2020 № 30 (надалі – Довідка 1). Для підтвердження потреби працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також зазначення способу залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Довідку про нормативну потребу та спосіб залучення працівників від 14.05.2020 № 29 (надалі – Довідка 2). В Довідці 1 відсутні працівники, робітники, зазначені в Довідці 2. Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.»
Згідно вимог тендерної документації передбачено, по-перше, вимогу надання інформації про наявних працівників, по-друге, про нормативну потребу працівників/робітників загалом, включаючи зазначення способу залучення таких працівників/робітників. Учасником ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» було належним чином надано таку інформацію. Документацією не було встановлено обов’язку щодо наявності усіх працівників/робітників у штаті або іншим чином залучених осіб на момент подання пропозиції. Учасником було передбачено яким чином буде залучено іншу частину працівників, яка станом на момент подання пропозиції не в штаті такого учасника. Таким чином, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не порушив вимоги тендерної документації у цій частині. Замовник не вправі відхиляти пропозицію Учасника за вимогами, які відсутні у складі тендерної документації.
По-третє, Вами зазначається, що :
«3) Абзацом тринадцятим пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось підтвердження наявності ліцензії для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, чинної на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до неї (якщо отримання ліцензій на виконання таких робіт передбачено законодавством). Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (ВРУ; Закон від 02.03.2015 № 222-VIII) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» (ВРУ; Закон від 17.02.2011 № 3038-VI), підлягає ліцензуванню. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації об’єкт за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів зі значними (СС3) наслідками. Для підтвердження ліцензії для виконання робіт, вказаних у технічному завданні, чинної на дату розкриття тендерних пропозицій з додатками до неї, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано Додаток до ліцензії, виданої Держархбудінспекцією, Наказ № 19-Л від 10.03.2020 (без ліцензії недійсний). Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.»
Враховуючи реформування системи документообігу України, Замовник повинен враховувати такі аспекти діяльності як органів державної влади, так і суб’єктів господарювання як електронна форма документу або відсутність паперового примірника документу. Зокрема, це стосується ліцензії на здійснення господарської діяльності, яка пов’язана з виконанням будівельних робіт на об’єктів класом наслідків СС2, СС3. Учасником у складі пропозиції було надано лист-пояснення (вих.№22 від 14.05.2020р.), де передбачено, що ліцензія такого учасника (згідно наказу ДАБІ №19-Л від 10.03.2020р.) видана в електронній формі та може бути перевірена за вказаним посиланням. Додаток до ліцензії належним чином доданий у складі пропозиції. Замовник не має права вимагати від Учасника інформації, яка міститься у відкритому доступі (відкритих офіційних реєстрах), а також відхиляти за ненадання такої інформації у складі тендерної пропозиції. Таким чином, Учасником належним чином було підтверджено наявність дозвільних документів на виконання робіт, передбачених Технічним завданням.
По-четверте, Вами зазначається, що :
«4) Абзацом дванадцятим пункту 3.6 розділу ІІІ тендерної документації вимагалось надання локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу). Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації має бути складений локальний кошторис 1-1-2 на винесення існуючого водопроводу та електромереж з-під плями забудови. ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не надано вказаний локальний кошторис. Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.»
Замовником було враховано відсутність такого локального кошторису як формальну помилку. У складі пропозиції Учаснику надано підсумкову відомість до такого кошторису, а також надано підписаний дефектний акт, де містяться усі обсяги, передбачені Технічним завданням. Враховуючи, що Договірна ціна включає всю вартість робіт, а також з огляду на всі надані документи ясно видно, що локальний кошторис 1-1-2 врахований у складі розрахунку ціни. Нами було проаналізовано чи вважається це помилкою згідно практики Колегії АМКУ та було з’ясовано, що наявна ситуація дозволяє нам визначити це формальною помилкою. Адже учасником було підтверджено необхідні значення, які вимагав Замовник – обсяги та вартість. Також Учасником було виконано обов’язок оновлення розрахунку ціни після аукціону. У оновлених кошторисах наявних зазначений документ, що свідчить про технічну помилку під час завантаження, а не неврахування такого кошторису або ж розрахунок ціни не згідно технологічного процесу. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника у цій частині.
По-п’яте, Вами зазначається, що :
«5) Абзацом двадцять п’ятим пункту 5.2 розділу V тендерної документації вимагалось надання усіх документів, які учасник отримує від інших осіб (підприємств / установ / організацій), з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів тощо). Дата оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі – «06» травня 2020 р. ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» надано відомості з ЄДРПОУ з датою видачі 20.02.2020. Отже, ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» не задовольнило положення тендерної документації в цій частині.»
Відповідно до уже усталеної практики (протягом 2020 року, з новим складом Колегії) така вимога не вважається Колегією підставою для відхилення, і навіть не вважається формальною, так як інформація, яка міститься в таких документах є:
а) у відкритому доступі та може бути належним чином перевірена Замовником самостійно;
б) від зміни дати видачі такого документи, його дійсність незмінна – Учасник не вносив зміни до кодів КВЕД.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення Учасника у цій частині. Також звертаємо увагу, що жодного з інших Учасників не було відхилено за цією підставою.
Враховуючи все вище наведене, рішення Замовника про визначення Учасника ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» залишається без змін.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000038 ● 7ae38cde8efd4e38b3e0ce993d27e386
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26 UA-2020-05-06-001849-b 06.05.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 17 508 638,92
UAH з ПДВ
16 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 17 983 973,80
UAH з ПДВ
16 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН" 18 044 985,69
UAH з ПДВ
18 044 985,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ" 18 048 011,60
UAH з ПДВ
18 048 011,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 18:43
Електронний підпис
22 травня 2020 18:40
Довідка документи.pdf
22 травня 2020 18:40
Технічна документація.rar
22 травня 2020 18:40
Статут.pdf
22 травня 2020 18:40
Технічне завдання.pdf
22 травня 2020 18:40
Фінансовий звіт 2019.pdf
22 травня 2020 18:40
Фінансовий звіт 2018.pdf
22 травня 2020 18:40
Фінансовий звіт 2017.pdf
22 травня 2020 18:40
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 18:40
Ліцензії та дозволи.pdf
22 травня 2020 18:40
Кошторис.pdf
22 травня 2020 18:40
Розрахунок ЗП.pdf
22 травня 2020 18:40
Договір проект.pdf
22 травня 2020 18:40
ПДВ.pdf
22 травня 2020 18:40
ОПР 2019.pdf
22 травня 2020 18:40
Календарний графік.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідки банку.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка субпідрядник.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка статут.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка ст.17.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка санкції.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка працівники.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка охорона праці.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка обладнання.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка договір.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка довкілля.pdf
22 травня 2020 18:40
Довідка відомості.pdf
22 травня 2020 18:40
Виписка.pdf
22 травня 2020 18:40
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 16:09
Електронний підпис
17 червня 2020 16:06
МВС.pdf
17 червня 2020 16:06
Довідка1.PDF
17 червня 2020 16:06
Довідка2.PDF
17 червня 2020 16:06
Довідка ДПС.pdf
11 червня 2020 18:27
Електронний підпис
11 червня 2020 18:15
ДЦ.pdf
11 червня 2020 18:15
Календарний графік.PDF
11 червня 2020 18:15
Файл №3 (ч.1).rar
22 травня 2020 15:18
Електронний підпис
22 травня 2020 15:17
Електронний підпис
22 травня 2020 14:50
Файл №5 (ч.3).rar
22 травня 2020 14:50
Файл №5 (ч.2).rar
22 травня 2020 14:49
Файл № 5 (ч.1).rar
22 травня 2020 14:49
Файл 4.rar
22 травня 2020 14:49
Файл №3 (ч.2).rar
22 травня 2020 14:49
Файл №3 (ч.1).rar
22 травня 2020 14:49
Файл №2 (ч.3).rar
22 травня 2020 14:49
Файл №2 (ч.2).rar
22 травня 2020 14:49
Файл №2 (ч.1).rar
22 травня 2020 14:49
Файл 1.rar

Публічні документи

22 травня 2020 17:27
технічне завдання.pdf
22 травня 2020 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 17:27
Статистика з ЄДРПОУ.pdf
22 травня 2020 17:27
прект договору.pdf
22 травня 2020 17:27
Ліцензія.pdf

Конфіденційні документи

22 травня 2020 17:27
Сертификати.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

22 травня 2020 17:27
Документи про повноваження, статутні.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

22 травня 2020 17:27
Документи працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

22 травня 2020 17:27
Довідка про досвід.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

22 травня 2020 17:27
Відомості про основних працівників.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

22 травня 2020 17:27
Відомості про МТБ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Не разглашение коммерческой тайны

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН"

ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
#41242014
Відхилено 16 998 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 10:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 12:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 16 999 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН"
#39502952
Переможець 18 044 985,69
UAH з ПДВ
12 червня 2020 15:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 червня 2020 14:42

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей 1.У документах, які видані у довільній формі Учасником, відсутні необхідні реквізити. 2.Відсутність згоди на обробку персональних даних усіх працівників. 3.Відсутність підтвердження наявності спеціальної техніки згідно заявлених вимог по потужності установок згідно наданого переліку у довідці з вих. №4 від 20.05.2020р. 4.Відсутність конкретизації нормативної потреби щодо обладнання, машин та механізмів. 5.Відсутність конкретизації нормативної потреби щодо працівників . Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1.Електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності). 2.Учасник повинен розмістити згоду осіб, персональні дані яких містяться в його тендерній пропозиції згоду на обробку їх персональних даних. 3.Враховуючи обсяги робіт, визначених технічним завданням, а також високий ризик настання аварійної ситуації в ході виконання робіт, учасник повинен підтвердити наявність (у власності, користуванні, оренді) спецтехніки необхідної для аварійної відкачки рідин з максимальною глибиною відкачки не менше 20 метрів, з резервуаром об’ємом не менше 10 м3, водоспоживанням насосів не менше 300 л/хв. 4.Учасник надає інформацію в довільній формі, про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також вказує спосіб залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк. 5.Учасник надає інформацію про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також вказує спосіб залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.Оновити наступні документи з доданим адресатом та назви документа: - довідку про обладнання та матеріально-технічну базу - довідку про нормативну потребу обладнання та машин/механізмів - довідку про наявність працівників - довідку про нормативну потребу працівників - гарантійний лист про дотримання заходів з охорони праці 2.Листи-згоди по працівниках згідно п.п. 2-19 довідки з вих. № 6 від 20.05.2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації. 3.Підтвердження у вигляді: Інформаційної довідки від Учасника з конкретним виокремленням спеціальної техніки згідно вимог тендерної документації Підтвердження у довільній формі від виробника/орендодавця щодо характеристик такої техніки. 4.Довідку у довільній формі про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт з конкретизацією потреби до конкретних найменувань, які запропоновані учасників згідно його кошторисної документації. 5.Довідку у довільній формі про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт з конкретизацією потреби до конкретних професій, які заплановані учасником до залучення/використання під час виконання робіт по об’єкту.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" #41242014

№ рішення у справі

73-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

01 червня 2020 10:08
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відсутність інформації про нормативну потребу щодо обладнання, машин та механізмів - Учасник надає інформацію в довільній формі, про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також вказує спосіб залучення таких будівельних машин та механізмів до виконання робіт у передбачений графіком строк - необхідно надати довідку у довільній формі про потребу будівельних машин та механізмів відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт з конкретизацією потреби до конкретних найменувань, які запропоновані учасників згідно його кошторисної документації. 2. Відсутність інформації про нормативну потребу щодо працівників - Учасник надає інформацію про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт, а також вказує спосіб залучення таких працівників для виконання робіт у передбачений графіком строк - необхідно надати довідку у довільній формі про потребу працівників, робітників, фахівців відповідно до запропонованого календарного графіку виконання робіт з конкретизацією потреби до конкретних професій, які заплановані учасником до залучення/використання під час виконання робіт по об’єкту. 3. Відсутність підпису на первинному документі аналогічного договору - Додати підписаний директором ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» план фінансування за виконання робіт на 2017-2018 р. до наданого аналогічного договору - необхідно надати оновлену копію аналогічного договору з усіма потрібними підписами.

Документи

09 червня 2020 16:50
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

У пропозиції Учасника наявна гарантія про перевищення суми 1,5 млн по фінансовому обороту, але відсутня деталізована інформація про фінансовий оборот за цей період - На підтвердження відповідності даного критерію, учасник повинен надати підтвердження того, що розмір фінансового обороту учасника за три попередні звітні роки перевищує суму 1,5 млн. гривень - Інформація у довільній формі про досягнення Учасником показників фінансового обороту за три попередні звітні роки у розмірі більше 1,5 млн. гривень (у фінансових показниках)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН"
#39502952
18 044 985,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 17:24
Протокол №356-2021 від 28.05.2021 (ДУ №8 від 28.05.2021 - зміни до договору №30-06-20 від 30.06.2020).pdf зміни до договору
28 травня 2021 17:22
ДУ №8 від 28.05.2021 - зміни до договору №30-06-20 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
28 травня 2021 17:22
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2021 10:25
ДУ №7 від 23.03.21 до договору №30-06-20 від 30.06.20.pdf зміни до договору
23 березня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 12:43
ДУ №6 від 18.03.21 до договору №30-06-20 від 30.06.20.pdf зміни до договору
18 березня 2021 12:41
Протокол №174-2021 від 18.03.21 (ДУ №6 від 18.03.21 до договору №30-06-20 від 30.06.2020 року).pdf зміни до договору
18 березня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:34
ДУ №5 від 30.12.20 (до Договору №30-06-20 від 30.06.20).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:49
Додаток №2 (календарний графік) до Договору №30-06-20 (у новій редакції).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:00
ДУ №4 від 28.12.2020 до Договору №30-06-20 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 14:05
Додаткова угода №3 від 09.11.20.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 14:01
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 18:24
Додаткова угода №2 від 09.10.2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 18:22
Експертний звіт.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 18:22
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2020 15:24
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 липня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:40
Договір від 30 червня 2020р..pdf укладений
30 червня 2020 15:36
Договірна ціна додаток №1.pdf укладений
30 червня 2020 15:36
Протокол погодженя ціни додаток №3.pdf укладений
30 червня 2020 15:36
Календарний графік додаток №2.pdf укладений
30 червня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Окремі обсяги робіт буди виключені згідно проектних рішень, а також було покращено технології, що застосовуються у ході виконання робіт - переглянута договірна ціна становить 17 340 280,10 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність внесення змін до договору №30-06/20 від 30.06.2020 року враховуючи наступне. У ході виконання будівельних робіт Підрядником було направлено звернення до Замовника (лист №17-12/20-1 від 17.12.2020 р.) щодо необхідності продовження строку виконання робіт до 31 березня 2020 року, а також строку дії договору на аналогічний строк. Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону Замовник продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.» Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення – 31.12.2020 року, а також на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо. Відповідно до листа Підрядника ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» щодо необхідності продовження строків виконання договору, зазначено наступне. У серпні 2020 року відбулося коригування проектно-кошторисної документації, за результатами якого 31.08.2020 року було отримано позитивний експертний звіт. Зв’язку з зазначеними коригуванням було встановлено додаткові обсяги до виконання. За результатами переговорної процедури було укладено з Підрядником договір №05-11/20 від 05.11.2020 року та встановлено строки виконання робіт до 31.12.2020 року. Водночас, у ході подальшого виконання робіт по обох договорах були виявлені й інші недоліки, які вплинули на строки виконання робіт, зокрема необхідність заміни технології, а також додання нового устаткування до монтажу систем зовнішнього електропостачання. Виникнула необхідність покращення якості мереж зовнішнього освітлення, а також додавання елементів арматури по об’єкту будівництва. Враховуючи зазначене, неможливим є виконання і завершального технологічного етапу виконання робіт – завершення гідроізоляційних робіт та проведення випробувань цілісності резервуару, його подальша дезінфекція, тощо. Зазначені обсяги робіт є необхідними до виконання, що погоджено авторським та технічним наглядом (дефектні акти надано). Також частина робіт не може бути виконана відповідно до погодних умов, зокрема ряд робіт по благоустрою території об’єкту. Враховуючи все вищенаведене, Підрядником було запропоновано строк виконання робіт та дію договору до 31 березня 2021 року, що є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, а також надав оновлений графік виконання робіт. Таким чином, зміни до договору є змінами істотних умов договору. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. У даному випадку договір №30-06/20 від 30.06.2020 року підлягає зміні на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність внесення змін до договору №30-06/20 від 30.06.2020 року враховуючи наступне. У ході виконання будівельних робіт Підрядником було направлено звернення до Замовника (лист №17-12/20-1 від 17.12.2020 р.) щодо необхідності продовження строку виконання робіт до 31 березня 2020 року, а також строку дії договору на аналогічний строк. Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону Замовник продовжили строк дії договору про закупівлю та строк виконання робіт до 31 березня 2021 року. Відповідно до такого продовження необхідним є відображення вартості робіт, які були виконані у 2020 році та будуть виконані у 2021 році. Таким чином, вартість робіт по договору: у 2020 році складає 11 033 323,39 грн. (одинадцять мільйонів тридцять три тисячі триста двадцять три гривні 39 копійок) з ПДВ; у 2021 році складає 6 306 956,61 грн. (шість мільйонів триста шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 61 копійок) з ПДВ. Таким чином, зміни до договору не є змінами істотних умов договору. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. У даному випадку договір №30-06/20 від 30.06.2020 року підлягає оприлюдненню на підставі п. 3 та 4 ч. 5 ст. 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Продовження строку виконання робіт, а також дію договору до 31 травня 2021 року без зміни загальної вартості цього Договору. 2. Зміна банківських реквізитів Замовника. 3. Нова редакції Додатоку 2 (Календарний графік виконання робіт).
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися, що відповідно до затверджених видатків Замовника вартість робіт, які будуть виконуватися у 2021 році, становить 6 306 956,61 грн. (шість мільйонів триста шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 61 коп.) з ПДВ. Викласти Додаток 4 (План фінансування будівництва) у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняти рішення про необхідність внесення змін до договору №30-06/20 від 30.06.2020 року враховуючи наступне. У ході виконання будівельних робіт Підрядником було направлено звернення до Замовника (лист №20-05/21-1 від 20.05.2021 р.) щодо необхідності продовження строку виконання робіт до 31 липня 2021 року, а також строку дії договору на аналогічний строк. Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону Замовник продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Так, наприклад, питання щодо обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх засвідчення регулюється Законом України “Про торгово-промислові палати в Україні”. Питання видатків замовника регулюються Бюджетним кодексом України. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.» Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення – 31.05.2021 року, а також на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо. Відповідно до листа Підрядника ТОВ «ДЕВЕЛОПМЕНТ-ЛАЙН» щодо необхідності продовження строків виконання договору, зазначено наступне. У серпні 2020 року відбулося коригування проектно-кошторисної документації, за результатами якого 31.08.2020 року було отримано позитивний експертний звіт. Зв’язку з зазначеними коригуванням було встановлено додаткові обсяги до виконання. За результатами переговорної процедури було укладено з Підрядником договір №05-11/20 від 05.11.2020 року та встановлено строки виконання робіт до 31.12.2020 року. Водночас, у ході подальшого виконання робіт по обох договорах були виявлені й інші недоліки, які вплинули на строки виконання робіт, зокрема необхідність заміни технології, а також додання нового устаткування до монтажу систем зовнішнього електропостачання. Виникнула необхідність покращення якості мереж зовнішнього освітлення, а також додавання елементів арматури по об’єкту будівництва. Враховуючи зазначене, неможливим є виконання і завершального технологічного етапу виконання робіт – завершення гідроізоляційних робіт та проведення випробувань цілісності резервуару, його подальша дезінфекція, тощо. Протягом виконання робіт у 2021 року було встановлено також і необхідність закупівлі додаткового обладнання, зміни технічних рішень у частині електропостачання об’єкту. Враховуючи все вищенаведене, Підрядником було запропоновано строк виконання робіт та дію договору продовжити до 31 липня 2021 року, що є достатнім для виконання робіт у повному обсязі, а також надав оновлений графік виконання робіт. Таким чином, зміни до договору є змінами істотних умов договору. Відповідно до ч.5 ст.41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. У даному випадку договір №30-06/20 від 30.06.2020 року підлягає зміні на підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону.
Номер договору про закупівлю: 30-06/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML