Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Очікувана вартість
2 996 000,00 UAH
UA-2020-05-06-001431-a a211bc0e64a94cc9a582d5d2149a84bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волинець Анжеліка Петрівна

380445125677
380509154900
5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Волинець Анжеліка Петрівна
380445125677,380509154900
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 13:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 13:45
Очікувана вартість: 2 996 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Категорія Замовника – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, а документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
214 послуга
послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (акушерське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
214 послуга
послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення гінекології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
214 послуга
послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (відділення дитячої гінекології)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. П. Запорожця, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги здійснюються за фактом їх надання протягом 30 банківських днів з дня підписання Актів наданих Послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 13:45
Тендерна документація.doc
06 травня 2020 13:45
Додаток № 2.doc
06 травня 2020 13:45
Додаток № 3.doc
06 травня 2020 13:45
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна 2 296 000,00
UAH
2 296 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд" 2 996 000,00
UAH
2 996 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 15:52
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 12:26
Електронний підпис
04 червня 2020 12:23
Довідка.pdf
04 червня 2020 12:23
Довідка МВС.pdf
04 червня 2020 12:23
Довідка ДФС.pdf
21 травня 2020 17:11
Електронний підпис
21 травня 2020 17:10
Проект Договору.pdf
21 травня 2020 17:10
Статут.pdf
21 травня 2020 17:10
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна

Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Макаренко Валентина Антонівна
#1911905927
Відхилено 2 296 000,00
UAH
01 червня 2020 15:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 10:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
Переможець 2 996 000,00
UAH
02 червня 2020 14:58

Вимога про усунення невідповідностей

28 травня 2020 року під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Макаренко Валентини Антонівни тендерним комітетом було встановлено наступне. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: 5.2.1. Довідку у довільній формі за підписом керівника Учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (складські або виробничі приміщення, автотранспортні засоби тощо), які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства. 5.2.2. На підтвердження наявності в учасника складських або виробничих приміщень, зазначених у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності або договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг*. 5.2.3. На підтвердження наявності автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу, або договір лізингу транспортного засобу, або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб*. 5.2.4. Гарантійний лист щодо відповідності транспортного засобу гігієнічним вимогам, встановленим статтями 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 5.2.5. Договір (договори) про надання послуг з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень*, зазначених у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 5.2.6. Документи, які підтверджують санітарну обробку автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, чинних не менше ніж до 31.12.2020 року. *Договір повинен бути чинний не менш ніж до 31.12.2020 року. 5.2.7. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням переліку працівників (працівників харчоблоку, водія(їв)), їх прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи на займаній посаді, завірену підписом уповноваженої особи. 5.2.8. На кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, необхідно надати особисту медичну книжку*. * У разі, якщо для надання Замовнику послуг, які є предметом закупівлі учасником використовуються послуги перевізника, зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору із наданням особистої медичної книжки на зазначених працівників. 5.2.9. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору. 5.2.10. Договір, інформація про який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. 5.2.11. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.10. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП Макаренко Валентина Антонівна відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), передбачені підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, відповідно частини 9 статті 26 Закону до учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. На виконання вищезазначеного, просимо усунути невідповідності в документах, наданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів, передбачених підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: - 5.2.1. Довідку у довільній формі за підписом керівника Учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (складські або виробничі приміщення, автотранспортні засоби тощо), які пристосовані для приготування /зберігання /транспортування продуктів харчування та відповідають вимогам санітарного законодавства. - 5.2.2. На підтвердження наявності в учасника складських або виробничих приміщень, зазначених у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник у пропозиції надає витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або копію договору, на підставі якого відбувалася реєстрація права власності або договір оренди*/суборенди*/лізингу або договір про співпрацю* або договір користування* чи надання послуг*. - 5.2.3. На підтвердження наявності автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати у пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту), або договір оренди*/суборенди* транспортного засобу, або договір лізингу транспортного засобу, або договір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб*. - 5.2.4. Гарантійний лист щодо відповідності транспортного засобу гігієнічним вимогам, встановленим статтями 43, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». - 5.2.5. Договір (договори) про надання послуг з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень*, зазначених у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. - 5.2.6. Документи, які підтверджують санітарну обробку автотранспорту, зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, чинних не менше ніж до 31.12.2020 року. - *Договір повинен бути чинний не менш ніж до 31.12.2020 року. - 5.2.7. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням переліку працівників (працівників харчоблоку, водія(їв)), їх прізвища, ім’я та по батькові, посади, досвіду роботи на займаній посаді, завірену підписом уповноваженої особи. - 5.2.8. На кожного працівника зазначеного у довідці згідно підпункту 5.2.7. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, необхідно надати особисту медичну книжку*. - * У разі, якщо для надання Замовнику послуг, які є предметом закупівлі учасником використовуються послуги перевізника, зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору із наданням особистої медичної книжки на зазначених працівників. - 5.2.9. Довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору. - 5.2.10. Договір, інформація про який вказано у довідці відповідно до підпункту 5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації. - 5.2.11. Оригінал листа-відгука від контрагента, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 5.2.10. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації.

Документи

01 червня 2020 15:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Хілінг Фуд"
#41744424
2 996 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 12:10
дод уг 10 хілінг фуд.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:51
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 15:23
дод.угода 20% Хілінг Фуд.pdf зміни до договору
15 січня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:30
Дод 8 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 11:15
Дод 7 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:30
Дод уг 6 до дог 15 від 16.06.2020 Хілінг фуд.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 10:41
Дод уг 5 від 25.09.2020 по Дог 15 від 16.06.2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 11:20
Дод угода 4 від 16.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:08
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 19:55
Дод угода 3 26.08.2020 До дог 15 выд 16.06.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 12:19
Дод угода 2 по Дог №15 від 16.06.2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 11:27
Дод угода 2 по Дог №15 від 16.06.2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 10:56
Дод угода 1 від 20.07.2020 До Дог 15 Хілд Фуд.pdf зміни до договору
22 липня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 11:51
Договір 15.pdf укладений
17 червня 2020 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 274 310,69
UAH