Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2020-05-06-000651-c ● 2d0bd5e6fb824242a6adc315e52f4c54
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Місцезнаходження: | 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1 |
Контактна особа: |
Трещинська Людмила Іванівна +380444893408 kocemdmk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2020 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 13:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 13:15 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 15:24 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04107, Україна, м.Київ, вул.Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 13:11 |
ТД.doc | |
06 травня 2020 13:11 |
дод4.docx | |
06 травня 2020 13:11 |
дод3.docx | |
06 травня 2020 13:11 |
дод2.docx | |
06 травня 2020 13:11 |
дод 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 06 травня 2020 13:55
Дата відповіді: 08 травня 2020 10:34
Доброго дня. Просимо надати роз’яснення з наступного питання: Бюджет закупівлі 1 млн 200 тис. грн. В технічних вимогах та формі тендерної пропозиції вами встановлено 702 нормо години й обмежено вартість однієї нормо-години: 350 грн. Тобто, максимальна вартість послуг може складати лише 245 700,00 грн. Але як , та на основі чого Учасникам визначати вартість запасних частин? Бо бюджет дозволяє поставити суму, наприклад, 100 тисяч, або 500 тисяч, або 900 тисяч, не має жодних обмежень чи пояснень. Чекаємо на ваше роз’яснення та можливо внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 11 Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що основним показником для розрахунку вартості виконаних послуг (робіт) повинен бути норматив трудомісткості (нормо-годин), вартість нормо-години не повинна перевищувати 350 грн. з ПДВ. Кількість нормо – годин – 702.
П. 8 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що при проведенні поточного ремонту і технічного обслуговування Учасник повинен буде використовувати власні запчастини, вартість власних запчастина повинна бути врахована при формуванні ціни пропозиції.
При формування тендерної пропозиції потрібно виходити з того, що очікувана вартість закупівлі – 1,200 млн. грн. (що включає у себе вартість за години та за запчастини) Закладена кількість нормо-годин – 702 при вартості не більшій за 350 грн./год. (сума, яка ), тобто вартість запчастин – це сума, як залишається після відрахування загальної суми, закладеної на нормо-години від очікуваної вартості закупівлі.
П. 8 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що при проведенні поточного ремонту і технічного обслуговування Учасник повинен буде використовувати власні запчастини, вартість власних запчастина повинна бути врахована при формуванні ціни пропозиції.
При формування тендерної пропозиції потрібно виходити з того, що очікувана вартість закупівлі – 1,200 млн. грн. (що включає у себе вартість за години та за запчастини) Закладена кількість нормо-годин – 702 при вартості не більшій за 350 грн./год. (сума, яка ), тобто вартість запчастин – це сума, як залишається після відрахування загальної суми, закладеної на нормо-години від очікуваної вартості закупівлі.
Знову порушення?
Дата подання: 08 травня 2020 09:37
Дата відповіді: 08 травня 2020 13:18
Навіщо Ви проводите торги, якщо не можливо визначити вартість закупівлі? Чи можливо на Вашому підприємстві не було перевірок Державної аудиторської служби чи АМКУ? Можливо відповідальну особу потрібно притягнути до кримінальної відповідальності. Зробінь нормальну тендерну документацію, або відмініть закупівлю. Участь в закупівлі коштує грошей. Ми вже всі зрозуміли що повинен виграти учаснимк ФОП, щоб ви вкрали гроші, а автомобілі й надалі залишилися несправними.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувачу!
Вартість даної закупівлі визначена. Очікувана вартість закупівлі складає 1, 200 млн. грн. (відповідно до оголошення). Тендерна документація містить роз’яснення того, що включає в себе дана вартість закупівлі (нормо-години та запчастини).
Відповідно до п. 17 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що СТО повинна бути авторизована і спеціалізована. Також, Додатком 3 визначений ряд інших вимог до Учасника закупівлі. Тендерна документація не передбачає містить вимоги з участі у даній закупівлі лише ФОП чи ТОВ.
Нажаль, ми не можемо відмінити закупівлю або переробити її тільки через те, що один з потенційних Учасників не відповідає вказаним вимогам (крім випадків, коли внесення змін до ТД є обгрунтованими).
Вартість даної закупівлі визначена. Очікувана вартість закупівлі складає 1, 200 млн. грн. (відповідно до оголошення). Тендерна документація містить роз’яснення того, що включає в себе дана вартість закупівлі (нормо-години та запчастини).
Відповідно до п. 17 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що СТО повинна бути авторизована і спеціалізована. Також, Додатком 3 визначений ряд інших вимог до Учасника закупівлі. Тендерна документація не передбачає містить вимоги з участі у даній закупівлі лише ФОП чи ТОВ.
Нажаль, ми не можемо відмінити закупівлю або переробити її тільки через те, що один з потенційних Учасників не відповідає вказаним вимогам (крім випадків, коли внесення змін до ТД є обгрунтованими).
Яка вартість запчастин?
Дата подання: 08 травня 2020 14:28
Дата відповіді: 12 травня 2020 15:27
Згідно тендерної документації вартість робіт становить 245700 грн, а яка вартість запчастин? В чому змагальність??? Ми поставимо вартість запчастин 10 грн. Наша пропозиція складе 245710 грн. Ми перемогли. Вас так влаштовує???
Відповідь: У попередній відповіді було зазначено, що при формування тендерної пропозиції потрібно виходити з того, що очікувана вартість закупівлі – 1,200 млн. грн. (що включає у себе вартість за години та за запчастини) Закладена кількість нормо-годин – 702 при вартості не більшій за 350 грн./год., тобто вартість запчастин – це сума, як залишається після відрахування загальної суми, закладеної на нормо-години від очікуваної вартості закупівлі.
Вартість нормо-годин – сума, яка не є фіксованою і кожним Учасником може бути встановлена різна.
Тобто, при загальній очікуваній вартості закупівлі у 1,200 млн. грн. і при максимальній вартості нормо-годин у 245 700, 00 грн. вартість запчастин складатиме – 954 300, 00 грн. При поданні у тендерній пропозиції вартості нормо-годин вартістю меншою за 350 грн./год. Вартість запчастин ітиме від розрахунку 1, 200 млн. – 702 *(вартість години)=вартість запчастин.
Окрім того, Ваш приклад з подання у тендерної пропозиції у сумі 245710 грн. (при вартості запчастин у 10 грн.) підпадає під поняття «аномально низька ціна» (відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі»).
Вартість нормо-годин – сума, яка не є фіксованою і кожним Учасником може бути встановлена різна.
Тобто, при загальній очікуваній вартості закупівлі у 1,200 млн. грн. і при максимальній вартості нормо-годин у 245 700, 00 грн. вартість запчастин складатиме – 954 300, 00 грн. При поданні у тендерній пропозиції вартості нормо-годин вартістю меншою за 350 грн./год. Вартість запчастин ітиме від розрахунку 1, 200 млн. – 702 *(вартість години)=вартість запчастин.
Окрім того, Ваш приклад з подання у тендерної пропозиції у сумі 245710 грн. (при вартості запчастин у 10 грн.) підпадає під поняття «аномально низька ціна» (відповідно до ЗУ «Про Публічні закупівлі»).
Вартість запчастин
Дата подання: 13 травня 2020 09:50
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:54
Чи правильно ми розуміємо, що якщо вартість нормо-годин становитиме 100 тис. грн., то вартість запчастин 1100000 грн? В чому зміст? У когось більше грошей закладено в запчастини, а в когось в нормо-години? А в чому змагальність? невже складно встановити фіксовану вартість запчастин в тендерній документації?
Відповідь: Черговий раз наголошуємо, що сума договору складає 1,200 млн. грн. Ця сума включає в себе вартість запчастин, необхідних для ремонту, та послуги з їх ремонту (702 нормо години при вартості 1 години не більше як 350 грн./годl). Чим менша сума закладена на нормо години, тим більший залишок коштів закладений на запчастини, які вкрай необхідні для ремонту спец транспорту підприємства.
Чому не визначено вартість запчастин?
Дата подання: 13 травня 2020 09:52
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:54
Добрий день. Не можливо визначити вартість запчастин. Внесіть зміни до тендерної документації і зазначте скільки коштують роботи та скільки запчастини.
Відповідь: Черговий раз наголошуємо, що сума договору складає 1,200 млн. грн. Ця сума включає в себе вартість запчастин, необхідних для ремонту, та послуги з їх ремонту (702 нормо години при вартості 1 години не більше як 350 грн./годl). Чим менша сума закладена на нормо години, тим більший залишок коштів закладений на запчастини, які вкрай необхідні для ремонту спец транспорту підприємства.
ст 5 ЗУ
Дата подання: 13 травня 2020 09:58
Дата відповіді: 15 травня 2020 15:55
Умови тендерної документації суперечать ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". З начедених Замовником відповідей лише Замовник розуміє як вирахувати вартість запчастин, одна самого процесу розрахунку не визначено в тендерній документації. Відповідно Замовник проводить дану закупівлю не відкрито та не прозоро. З боку Замовника є зловживання. Просимо скласти умови тендерної документації відповідно до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Черговий раз наголошуємо, що сума договору складає 1,200 млн. грн. Ця сума включає в себе вартість запчастин, необхідних для ремонту, та послуги з їх ремонту (702 нормо години при вартості 1 години не більше як 350 грн./годl). Чим менша сума закладена на нормо години, тим більший залишок коштів закладений на запчастини, які вкрай необхідні для ремонту спец транспорту підприємства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-06-000651-c.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Автолайф Центр, Код ЄДРПОУ:35222000
Дата подання: 05 червня 2020 11:47
Вимога щодо усунення порушень
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР»
02139, м. Київ, вул. Крайня,1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
ВИМОГА
Щодо дій Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-05-06-000651-c
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автолайф Центр» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (рішення про відхилення тендерної пропозиції від 01.06.2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31)
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – В п.1 ч.1 статті 31 зазначено «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Згідно Закону, Учасник, що надав аномально низьку ціну, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Тут важливо також зазначити, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Тобто найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція, яка була найдешевшою в аукціоні. І тоді днем визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції буде день аукціону. Відповідно від нього відраховується 1 робочий день протягом якого постачальник має надати обгрунтування.
Повідомляємо, що Підприємство, фізично, не мало можливості надати обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, так як система Прозоро не дає можливості Учасникам підзавантажувати документи на стадії розгляду пропозиції.
В той же час, яке обгрунтування ми мали надати, якщо згідно закону аномально низька ціна після аукціону це ціна, що є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Але ціна нашої пропозиції, за результатами аукціону, нижча від наступної на одну грн. А ні в якому разі не на 30 або більше відсотків.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозиції Учасників.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Автолайф Центр»
З повагою
Генеральний директор Водолага В.В.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР»
02139, м. Київ, вул. Крайня,1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Скарга
щодо бездіяльності Замовника
ВИМОГА
Щодо дій Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-05-06-000651-c
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автолайф Центр» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (рішення про відхилення тендерної пропозиції від 01.06.2020 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31)
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне – В п.1 ч.1 статті 31 зазначено «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
Згідно Закону, Учасник, що надав аномально низьку ціну, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Тут важливо також зазначити, що найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Тобто найбільш економічно вигідна пропозиція є пропозиція, яка була найдешевшою в аукціоні. І тоді днем визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції буде день аукціону. Відповідно від нього відраховується 1 робочий день протягом якого постачальник має надати обгрунтування.
Повідомляємо, що Підприємство, фізично, не мало можливості надати обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції, так як система Прозоро не дає можливості Учасникам підзавантажувати документи на стадії розгляду пропозиції.
В той же час, яке обгрунтування ми мали надати, якщо згідно закону аномально низька ціна після аукціону це ціна, що є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Але ціна нашої пропозиції, за результатами аукціону, нижча від наступної на одну грн. А ні в якому разі не на 30 або більше відсотків.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозиції Учасників.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Автолайф Центр»
З повагою
Генеральний директор Водолага В.В.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-06-000651-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Автолайф Центр, Код ЄДРПОУ:35222000
Дата подання: 10 червня 2020 13:26
Дата подання: 10 червня 2020 13:26
Скарга на рішення Замовника
Вих. № 51
10.06.2020 р.
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР»
02660, м. Київ, вул. Крайня,1
206-26-26, yurist@auto-life.com.ua
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради
"Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Юридична адреса: Україна 04107, м.Київ, Багговутівська, 1
тел. (044) 489-34-26, 489-12-91 тел/ факс 8 (044) 489-34-08,
E-mail: kocemdmk@meta.ua
Скарга
на рішення Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради
«Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» про
відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» від 01.06.2020 р.
ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» бере участь у Відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання;
ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9.
Електронна площадка: https://www.dzo.com.ua/tenders/5558730
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-06-000651-c
ID 2d0bd5e6fb824242a6adc315e52f4c54
01.06.2020 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника: «через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31)
ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не погоджується із таким рішенням Замовника з наступних підстав:
Згідно п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
…не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.»
Згідно п. 3 ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Згідно ч.14 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Зазначаємо, що електронна система закупівель не визначила пропозицію ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» як аномально низьку!
За таких обставин у ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не виникає обов’язку надати обгрунтування щодо цін або вартості послуг пропозиції.
Окремо звертаємо увагу, що електронна система закупівель ПРОЗОРО (навіть на момент подачі цієї скарги) не надає можливості учасникам підзавантажувати документи на стадії розгляду пропозиції, тобто у ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» не було технічної можливості для надання належного обгрунтування своєї ціни, визначеної аномально низькою (якби таке визначення відбулось системою).
Отже, Замовник прийняв незаконне рішення про відхилення тендерної ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», на підставі п.1 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» електронною системою закупівель ПРОЗОРО не визначена, як аномально низька, більше того, електронна система закупівель ПРОЗОРО не надає технічних можливостей учасникам підзавантажувати документи (обгрунтування) на стадії розгляду пропозиції.
Отже, Замовник прийняв незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» повністю відповідає вимогам законодавства України та Тендерної документації Замовника та, у зв’язку із прийняттям незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції (дискваліфікації) ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР», Замовник перейшов до розгляду більш дорожчої пропозицій іншого учасника, чим порушив права і законні інтереси ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР».
Відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР» може бути захищено шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР».
З огляду на вищевикладене, прошу:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Прийняти рішення про встановлення порушення Комунальним некомерційним підприємством Київської обласної ради «Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» процедури закупівлі у відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9.
- Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОЛАЙФ ЦЕНТР».
- Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" продовжити (поновити) проведення закупівлі у відкритих торгах: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання; ДК 021:2015 (CPV) -50110000-9 у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника.
ДОДАТКИ:
1. Доказ внесення оплати за подачу Скарги.
Генеральний директор Водолага В.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 червня 2020 19:47
рішення від 15.06.2020№11726+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 19:46
Інформація про перенесення розгляду скарги від 10 червня 2020 № UA-2020-05-06-000651-c.a2.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020№12501.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 16:16
рішення від 24.06.2020№12501.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимоги Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівельна,замовником було вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ Автолайф Центр «через аномально низьку ціну тендерної пропозиції (п.1 ч.1 статті 31).
Дата виконання рішення замовником: 14 липня 2020 13:57
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр |
445 700,00
UAH з ПДВ
|
199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-СЕРВІС №1" |
515 700,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТОЦЕНТР "ЄВРОПА" |
486 684,00
UAH з ПДВ
|
239 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", |
585 300,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Автопасаж |
1 144 563,00
UAH з ПДВ
|
242 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТО У ФЕДОРА" |
1 117 620,00
UAH з ПДВ
|
1 094 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Автолайф Центр #35222000 |
Очікує рішення |
199 999,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 13:57
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2020 00:00
|
ТОВ Автолайф Центр #35222000 |
Рішення скасоване |
199 999,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 13:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО-СЕРВІС №1" #42979247 |
Рішення скасоване |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 13:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 20 липня 2020 16:25 |
Кінець періоду оскарження: | 31 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 31 липня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В тендерній документації п. 4 Додаток 3 Технічні завдання відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути. |
Документи:
20 липня 2020 16:24
|
Електронний підпис |
20 липня 2020 16:23
|
рішення.PDF |