Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бинт марлевий медичний не стерильний 5м х 10 см тип 17* (НК 024:2019 10281); бинт марлевий медичний не стерильний 7м х 14 см тип 17*(НК 024:2019 10281); маска одноразова (НК 024:2019 18094); вата зиг-заг 100 г (НК 024:2019 18094); рукавички оглядові латексні не стерильні припудрені, розмір М* ( НК 024:2019 47173); Шприц 1 мл U -100 трикомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками ( 0,5х13 мм 25Gх1/2”)/ 0,3х9мм (30 Gх3/8”))*(НК 024:2019 63095); шприц ін’єкційний двокомпонентний 2 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,6х32 мм 23Gх1 1/4)* (НК 024:2019 63095); шприц ін’єкційний двокомпонентний 5 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,7х38 мм 22Gх1 1/2)*(НК 024:2019 63095); шприц ін’єкційний двокомпонентний 10 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,8х38 мм 21Gх1 1/2)*(НК 024:2019 63095); шприц ін’єкційний 20 мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8*38 мм /0,6*38 мм , (НК 024:2019 63095); шпатель отоларингологічний (НК 024:2019 42461) .
Очікувана вартість
212 900,00 UAH
UA-2020-05-06-000491-c 16c64c35bec34a76a87a9bb6bed9e887
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підмазко Інна

+380485222759 centerbel111@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛЯЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "БІЛЯЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38617509
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 30-Б
Контактна особа: Підмазко Інна
+380485222759
centerbel111@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:42
Очікувана вартість: 212 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 064,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


якість товару повинна відповідати стандартам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Бинт марлевий медичний не стерильний 5м х 10 см тип 17* (НК 024:2019 10281)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 шт
бинт марлевий медичний не стерильний 7м х 14 см тип 17*(НК 024:2019 10281)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
маска одноразова (НК 024:2019 18094)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 шт
вата зиг-заг 100 г (НК 024:2019 18094)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
15000 пара
рукавички оглядові латексні не стерильні припудрені, розмір М* ( НК 024:2019 47173)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
Шприц 1 мл U -100 трикомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з двома голками ( 0,5х13 мм 25Gх1/2”)/ 0,3х9мм (30 Gх3/8”))*(НК 024:2019 63095)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
30000 шт
шприц ін’єкційний двокомпонентний 2 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,6х32 мм 23Gх1 1/4)* (НК 024:2019 63095)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 шт
шприц ін’єкційний двокомпонентний 5 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,7х38 мм 22Gх1 1/2)*(НК 024:2019 63095)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
шприц ін’єкційний двокомпонентний 10 мл двокомпонентний ін’єкційний одноразового застосування з голкою ( 0,8х38 мм 21Gх1 1/2)*(НК 024:2019 63095)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 шт
шприц ін’єкційний 20 мл трьохкомпонентний, з голкою 0,8*38 мм /0,6*38 мм , (НК 024:2019 63095)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
150 упаков
шпатель отоларингологічний (НК 024:2019 42461)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67600, Україна, Одеська область, Біляївка, Московська,30Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 11:13
Перелік змін до тендерної документації медматеріали.doc
15 травня 2020 11:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ медматеріали із змінами.doc
06 травня 2020 12:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ нова медматеріали.doc
06 травня 2020 12:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ нова медматеріали.doc
15 травня 2020 11:13
Додаток 3 із змінами.docx
06 травня 2020 12:02
Додаток 3.docx
15 травня 2020 11:13
Додаток 2 із змінами.docx
06 травня 2020 12:02
Додаток 2.docx
06 травня 2020 12:02
Додаток 5. Проект договору ПМСД медматеріали.doc
06 травня 2020 12:02
Додаток 4.docx
06 травня 2020 12:02
Додаток 1.docx
06 травня 2020 12:02
Додаток 5. Проект договору ПМСД медматеріали.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000049 ● a04a08b431f34f5f8905d18ceaed16b3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 13:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2020 Одеса № 128

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 08.05.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 08.05.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2020 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель
7. UA-2020-05-06-000491-c 06.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України від 12.05.2020 року, Замовником 15.05.2020 року внесенно зміни до ТД та Додатків до ТД усуненно недоліки На електроний майданчик Прозоро було викладенно нову редакцію ТД (та Додадків) з урахуваням висновку Південного офісу Держаудитслужби Державної Аудиторської служби України від 12.05.2020 року.

2020-05-15 13:48:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення норми частини другої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено порушення норми частини другої статті 24 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-05-20 10:46:02

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 травня 2020 18:11
Кінець періоду оскарження: 29 травня 2020 00:00
Дата відміни: 29 травня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не можливо усунути прописані вімоги ст 17 ЗУ про публічні закупівлі
Документи:
18 травня 2020 18:11
Електронний підпис
18 травня 2020 18:10
Відміна тендеру.docx