Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 26137707 |
Місцезнаходження: | 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238 |
Контактна особа: |
Людмила Засядьвовк +380974812478 ncrlplan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2020 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2020 15:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2020 15:07 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 13:16 |
Очікувана вартість: | 415 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 09:40 |
Протокол.doc | |
06 травня 2020 09:40 |
МТВ лаборатория2.doc | |
06 травня 2020 09:32 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
06 травня 2020 15:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2020 09:40 |
Протокол.doc
|
|||
06 травня 2020 09:40 |
МТВ лаборатория2.doc
|
|||
06 травня 2020 09:32 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-25-000006 ● b3b664a6aa90461690bf58e213ed6f70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 серпня 2020 13:36 |
21.08.2020 № 165
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.08.2020 № 165
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-05-06-000277-b
06.05.2020 Комунальне підприємство "Новомосковська центральна регіональна лікарня інтенсивного лікування"
(код за ЄДРПОУ 26137707) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-26 11:02:37
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-000277-b), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Чому при складанні тендерної документації Замовником вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій?
2. Чому в оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-27 08:58:49
Пояснення до закупівлі
КП Новомосковська районна центральна лікарня інтенсивного лікування на Ваш запит від 26.08.2020 року по проведенню моніторингу по закупівлі в електронній системі Prozorro за номером ID: UA-2020-05-06-000277-b) надає роз’яснення:
По першому питанню - про строк дії тендерної пропозиції відповідно до п.11 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі була допущена технічна помилка ( при складанні тендерної документації вказано, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, а потрібно було вказати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
По другому питанню – Інформація про мову (мови) внесена в п.6 тендерної документації.
А саме: Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України - гривня.
Надання інформації про усунення порушення замовником
інформація про усунення порушень в прикріпленому файлі
2020-09-08 10:14:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кулик Юлія Анатоліївна" #3387207023 |
Переможець |
409 147,00
UAH
|
29 травня 2020 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:11
|
ду3 до дог 146 11.06.20.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2020 09:56
|
д.уг.2 до дог.146 від 11.06.docx | зміни до договору |
19 червня 2020 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 14:32
|
д.уг.1 від 11.06 дог.146.docx | зміни до договору |
16 червня 2020 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 15:17
|
дог.146 від 11.06.20.docx | укладений |
11 червня 2020 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 банківських днів з моменту поставки товару. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в конкретній назві закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору на 127,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 146 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |