Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей під. № 2 (торець будинку кв. 90, 64, 93…159, 164, 167, 168) у житловому будинку № 21 на вулиці Академіка Єфремова в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи)
Очікувана вартість
114 124,00 UAH
UA-2020-05-06-000197-a 5c88d25ca3144a9491404ff1da03608e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Серб Оксана Сергіївна

380444541690 kseniyasopchuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Вебсайт: http://www.facebook.com/kksvyatoshin
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., КИЕВ, вул. Симиренка, 17
Контактна особа: Серб Оксана Сергіївна
380444541690
kseniyasopchuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2020 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 12:43
Очікувана вартість: 114 124,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 423,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей під. № 2 (торець будинку кв. 90, 64, 93…159, 164, 167, 168) у житловому будинку № 21 на вулиці Академіка Єфремова в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей під. № 2 (торець будинку кв. 90, 64, 93…159, 164, 167, 168) у житловому будинку № 21 на вулиці Академіка Єфремова в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи) Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-06-000197-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬПІНІСТИ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:40056200
Дата подання: 18 травня 2020 13:07
Претензия относительно отклонения нашего тендерного предложения
Добрый день! В данном письме выражаем недопонимание относительно вашего решения и дисквалификации нас как участника тендерной закупки. Вы исключаете нас за то что в справке про выполнение аналогичных работ мы предоставили информацию не в виде таблицы а списком а также не указали адрес заказчика и сроки проведения работ, вы посчитали что это существенная ошибка для отклонения лучшего ценового предложения ?

Ответьте на вопрос таблица или список меняет суть данного документа ? Данная справка подается для того чтобы показать что опыт аналогичных работ имеется.

Вы пишите что мы не указали адрес заказчика и сроки выполнения работ в "таблице" если это для вас так важно они дублируются в следующем файле - скан копии договора.

Если рационально подойти к вопросу и откинуть другие мотивы то Наше предложение лучше чем у конкурента. Наша компания лучше и профессиональней конкурента. А вы пишите что нужно в табличке писать (((

Ждем ваших комментариев


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 травня 2020 15:25
Доброго дня!
В п. 9.1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що для підтвердження досвіду надання послуг за аналогічним договором необхідно надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, НАДАНУ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ, що містить найменування ТА АДРЕСУ ЗАМОВНИКА із зазначенням контактних осіб від замовників та їх телефонів, предмету договору, ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ, номер і дату укладеного договору.
Вищезазначене чітко прописано у Вимогах до Учасника спрощеної закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі).
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі на четвертій сторінці вказано наступне: «У випадку невідповідності наданих документів вимогам Замовника або у випадку надання документів не в повному обсязі до завершення прийому пропозицій, Учасника буде дискваліфіковано на підставі невідповідності умовам Закупівлі.», крім того, відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-06-000197-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬПІНІСТИ КИЇВ", Код ЄДРПОУ:40056200
Дата подання: 19 травня 2020 11:50
Причины дисквалификации ставят под сомнения ваши мотивы
В вашем предыдущем ответе вы отлично выделили пункты из тендерного объявления - это много разъясняет спасибо ! Но мы вам задали простой вопрос как форма документа влияет на его содержание ? Мы прикрепляемым два документа Про выполнение аналогичных работ нашей компании и конкурента чем содержание этих документов отличаются? В закупке которую вы проводили https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/16468926 ранее мы подавали документ про аналогичные работы в той же форме что и сейчас но это не стало причиной дисквалификации как вы указываете в протоколе. Здесь не нужно быть юристом чтобы понять что вы целенаправлено создаете условия в которых не возможно победить. Для подтверждения своих слов мы прикрепляем документ в котором указано что одна и та же компания выигрывает в тендерах проводимых Комунальним підприємством "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" причем в других закупках ФОП Левчук Сергій Володимирович даже не участвует. Совпадения - может быть. Может мы просто "обиженная" компания которой не дали работу - да мы действительно расстроены тем что лучшее ценовое предложение можно вот так отвергнуть чтобы выиграл свой человек.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2020 11:10
Шановний Учасник!
Окрім найбільш економічно вигідної пропозиції Учасник повинен надати пропозицію, яка відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Щодо різниці між документами:
1. Форма викладення інформації – таблиця.
(п. 9.1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що «для підтвердження досвіду надання послуг за аналогічним договором необхідно надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, НАДАНУ У ВИГЛЯДІ ТАБЛИЦІ»)
2. Інформація, що має міститися в таблиці:
2.1. адреса замовника
(п. 9.1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «… у вигляді таблиці, що містить найменування ТА АДРЕСУ ЗАМОВНИКА»)
2.2. термін надання послуг
(п. 9.1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «…у вигляді таблиці,… ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ»)
Додатоком 1 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено наступне «У випадку невідповідності наданих документів вимогам Замовника …, Учасника буде дискваліфіковано на підставі невідповідності умовам Закупівлі»
Для наочності надаємо малюнок порівняння (документ «103.1 Порівняння змісту двох довідок про наявність досвіду та на відповідність вимогам до закупівлі»)

Щодо попередньої закупівлі, в якій Ви приймали участь:
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В даному випадку ми розглядаємо невідповідність пропозиції Учасника на закупівлю Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей під. № 2 (торець будинку кв. 90, 64, 93…159, 164, 167, 168) у житловому будинку № 21 на вулиці Академіка Єфремова в Святошинському районі м. Києва (Код ДК 021:2015 – 45443000-4- Фасадні роботи), Закупівля: UA-2020-05-06-000197-a. Питання Учасників можуть стосуватися виключно закупівлі в межах розгляду якої ставиться запитання. Питання, що стосуються попередніх закупівель Замовником розглядатися не будуть.
Щодо участі ФОП Левчук Сергій Володимирович в інших закупівлях.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» не слідкує за участю в закупівлях на офіційному порталі оприлюднення інформації про публічні закупівлі України ФОП Левчук Сергій Володимирович та інших учасників

Документи подані скаржником

18 травня 2020 13:07
Screenshot (18).png
18 травня 2020 13:07
Screenshot (27).png
18 травня 2020 13:07
Screenshot (25).png
18 травня 2020 13:07
Screenshot (23).png

Документи подані скаржником

19 травня 2020 11:50
Screenshot (31).png
19 травня 2020 11:50
search.xlsx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬПІНІСТИ КИЇВ" 105 000,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Левчук Сергій Володимирович 114 000,00
UAH з ПДВ
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2020 12:30
66_ДЦ_СВР.rtf
16 травня 2020 12:30
66_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
16 травня 2020 12:30
r_66_ДЦ_ССР(1).rtf
16 травня 2020 12:30
r_66_ДЦ_ДЦ(2).rtf
16 травня 2020 12:30
r_66_ДЦ_ДЦ(1).rtf
14 травня 2020 18:48
32 Виписка Альп.pdf
14 травня 2020 18:48
31 Проект Договору..pdf
14 травня 2020 18:48
21 БЖ 20.pdf
14 травня 2020 18:48
12 Сертифікати_ІТР.pdf
14 травня 2020 18:48
11 Довідка про ІТР.pdf
14 травня 2020 18:48
5 Витяг про ПДФ.pdf
14 травня 2020 18:48
1 Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

12 травня 2020 14:10
сертифікат.pdf
12 травня 2020 14:10
Документи (Єфремова, 21).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬПІНІСТИ КИЇВ"

ФОП Левчук Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬПІНІСТИ КИЇВ"
#40056200
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:07
ФОП Левчук Сергій Володимирович
#2037805776
Переможець 114 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Левчук Сергій Володимирович
#2037805776
114 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2022 10:32
Договір 202 (ФОП Левчук) Спрощена (Єфремова, 21).pdf укладений
29 травня 2020 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 113 859,39
UAH