Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Вокзальної (від вул. Київської до вул. 1 Травня) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)
Очікувана вартість
2 844 730,00 UAH
UA-2020-05-05-004063-b 45beae94dff24d2cb756446957b1604c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 2 844 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Вокзальної (від вул. Київської до вул. 1 Травня) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»).(Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, м. Прилуки, вул. Вокзальна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за виконані роботи, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 червня 2020 16:06
Електронний підпис
22 травня 2020 11:40
Електронний підпис
19 травня 2020 15:32
Електронний підпис
13 травня 2020 18:16
Електронний підпис
05 травня 2020 19:23
Електронний підпис
05 травня 2020 19:19
Електронний підпис
01 червня 2020 15:37
Річний план Прилуки Вокзальна.pdf
01 червня 2020 15:37
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Капремонт Прилуки Вокзальна.docx
01 червня 2020 15:37
ТД зі змінами 4 Кап. ремонт Прилуки Вокзальна.doc
22 травня 2020 11:30
ТД зі змінами 3 Кап. ремонт Прилуки Вокзальна.doc
19 травня 2020 15:27
ТД зі змінами 2 Кап. ремонт Прилуки Вокзальна.doc
13 травня 2020 18:14
ТД зі змінами Кап. ремонт Прилуки Вокзальна.doc
05 травня 2020 19:16
ТД Кап. ремонт Прилуки Вокзальна.doc
22 травня 2020 11:30
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Капремонт Прилуки Вокзальна.docx
19 травня 2020 15:27
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Капремонт Прилуки Вокзальна.docx
13 травня 2020 18:14
ПЕРЕЛІК ЗМІН Капремонт Прилуки Вокзальна.docx
13 травня 2020 18:14
Схема Прилуки Вокзальна.rar
05 травня 2020 19:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Прилуки Вокзальна.docx
05 травня 2020 19:16
ТЗ Прилуки Вокзальна.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-04-000012 ● b87cfdde59794ef583ba3ad54cbcba6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 січня 2021 16:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.01.2021 № 4

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-05-004063-b.
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-05-004063-b: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Вокзальної (від вул. Київської до вул. 1 Травня) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до ст. 10 Закону інформація про закупівлю оприлюднюється в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики. Оголошення про проведення процедури відкритих торгів з предмету закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Вокзальної (від вул. Київської до вул. 1 Травня) в м. Прилуки Чернігівської області (ІІ черга) (ДК 021:2015 – 45233000-9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»)» було оприлюднене в електронній системі закупівель через авторизований електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», на якому не передбачено технічної можливості для внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Крім того, повідомляємо, що п.2 та п. 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містять інформацію про вид, розмір, умови надання тендерного забезпечення, а також умови повернення чи неповернення тендерного забезпечення. Таким чином Замовником не було порушено вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. Разом з тим повідомляємо, що в майбутньому під час оголошення процедур закупівель, з метою недопущення подібних ситуацій, інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій буде зазначено у полі «Примітки».

2021-01-15 16:02:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 2 227 855,09
UAH з ПДВ
2 199 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 2 334 000,00
UAH з ПДВ
2 199 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД" 2 502 850,85
UAH з ПДВ
2 199 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП Шляхрембуд №17 2 668 282,32
UAH з ПДВ
2 668 282,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕЙТС" 2 830 597,40
UAH з ПДВ
2 830 597,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 15:34
Електронний підпис
09 червня 2020 14:26
довідка нова ст 17-1.jpg
09 червня 2020 14:26
кошторис ВОКЗАЛЬНАЯ.rar
01 червня 2020 16:46
Електронний підпис
01 червня 2020 16:29
ПРАЦІВНИКИ.rar
01 червня 2020 16:29
МТБ.rar
01 червня 2020 16:29
МАТЕРІАЛИ.rar
01 червня 2020 16:29
кошторис ВОКЗАЛЬНАЯ.rar
01 червня 2020 16:29
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.rar

Публічні документи

09 червня 2020 13:09
Електронний підпис
09 червня 2020 12:55
Пропозиція частина 1 (7).rar
09 червня 2020 12:55
Баківська гарантія.rar
09 червня 2020 12:55
Пропозиція частина 2 (8).rar
01 червня 2020 16:39
Електронний підпис
01 червня 2020 16:37
Пропозиція частина 2.rar
01 червня 2020 16:37
Пропозиція частина 1.rar
01 червня 2020 16:37
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 червня 2020 16:48
Електронний підпис
09 червня 2020 16:38
29.224.imd
09 червня 2020 16:38
28.Стартові кошториси.pdf
09 червня 2020 16:36
19.Календарний графік.pdf
09 червня 2020 16:29
12.3.Договір оренди РІК.pdf
09 червня 2020 16:26
6.Оригінал статуту.pdf
09 червня 2020 16:25
4.Банківська гарантія.rar

Публічні документи

22 червня 2020 15:09
Електронний підпис
22 червня 2020 15:01
Довідка
17 червня 2020 12:08
Електронний підпис
17 червня 2020 12:05
Довідка
09 червня 2020 11:29
Електронний підпис
05 червня 2020 17:50
Електронний підпис
05 червня 2020 17:27
Електронний підпис
05 червня 2020 17:25
Установчі документи.PDF
05 червня 2020 17:25
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 17:25
Проєкт договору.pdf
05 червня 2020 17:25
Наявність техніки.PDF
05 червня 2020 17:25
Наявність прац.PDF
05 червня 2020 17:25
Кошторис.pdf
05 червня 2020 17:25
Інші довідки.PDF
05 червня 2020 17:25
Згода з техзавданням.pdf
05 червня 2020 17:25
Графік робіт.pdf
05 червня 2020 17:25
14 Вокзальна.imd

Публічні документи

05 червня 2020 15:01
Електронний підпис
05 червня 2020 15:00
стаття 17.pdf
05 червня 2020 15:00
наявність працівників.pdf
05 червня 2020 15:00
34.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"

ПП Шляхрембуд №17

ТОВ "ІНЕЙТС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Відхилено 2 199 980,00
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:24
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 2 199 990,00
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАС ЄВРОБУД"
#43360189
Відхилено 2 199 999,96
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:41
ПП Шляхрембуд №17
#40747597
Переможець 2 668 282,32
UAH з ПДВ
13 червня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Шляхрембуд №17
#40747597
2 668 282,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 11:27
15 укладений
24 червня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 11:47
15_1.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 539 370,39
UAH (в тому числі ПДВ 423 228,40 UAH)