Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Введення у промислову експлуатацію та модернізацію системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів та її технічне адміністрування
Очікувана вартість
788 400,00 UAH
UA-2020-05-05-003827-b ● dfc9c523fc99463c9295547d5b54bbb1
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна наукова установа "Інститут освітньої аналітики" |
Код ЄДРПОУ: | 39817791 |
Вебсайт: | http://iea.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Володимира Винниченка |
Контактна особа: |
Криволап Олександр Сергійович +380444869837 kryvolap1979@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до пп. 3 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 615 «Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» та пп. 3 п. 2 наказу Міністерства освіти і науки України від 06.09.2018 № 977 було передбачено розробку та впровадження інформаційної системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (далі – АС «ІРЦ»). ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» було доручено провести закупівлю АС «ІРЦ» відповідно вимог чинного законодавства України. Деталі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-25-000850-b. За результатами проведених відкритих торгів ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» як замовник уклав з переможцем тендеру ТОВ «НОВІ ЗНАННЯ» договір № 43/1-2018 від 28.11.2018 на загальну суму 2 460 000,00 грн. Відповідно до п. 1.4. зазначеного договору, а також договору між МОН та ТОВ «НОВІ ЗНАННЯ» № 21/19 від 01.08.2019 про відчуження майнових прав власником АС «ІРЦ» та майнових прав інтелектуальної власності на твір (комп’ютерну програму у вигляді прикладного програмного забезпечення, що забезпечує функціонування усіх модулів і блоків АС «ІРЦ» та її сумісність та інтегрованість з іншими інформаційно-телекомунікаційними системами) є держава в особі Міністерства освіти і науки України. Зокрема, складовою системи АС «ІРЦ» є веб-сайт, що функціонує на державному домені http://ircenter.gov.ua. З огляду на викладене, існує об’єктивна необхідність збереження прав інтелектуальної власності за державою в особі Міністерства освіти і науки України, що відповідно до абз. 5 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» вже є підставою для обрання зазначеної переговорної процедури закупівлі. Також необхідно враховувати, що відповідно до наказу МОН від 14.12.2018 року № 1405 «Деякі питання випробування програмного забезпечення системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів» АС «ІРЦ» успішно пройшла приймальні випробування та у подальшому була передана з балансу ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» на баланс ДНУ «Інститут освітньої аналітики» (наказ МОН від 27.02.2019 року № 271 «Про приймання системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів»). В рамках виконання договору з розробки АС «ІРЦ» ТОВ «НОВІ ЗНАННЯ» уніфіковано та стандартизовано типові операції інклюзивно-ресурсних центрів. АС «ІРЦ» дозволяє автоматизувати процедури створення заяв щодо проходження комплексної оцінки, формування висновків про комплексну оцінку згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545 «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр». АС «ІРЦ» дозволяє проводити оперативний аналітичний контроль діяльності інклюзивно-ресурсних центрів в режимі реального часу, надає оперативний доступ до центральної бази облікових журналів заяв та висновків. До системи включено спеціалізовану технологію адміністрування прав та ролей доступу, а також стандартизовану ієрархію територіального та адміністративного підпорядкування установ. АС «ІРЦ» потребує постійного технічного супроводу програмного забезпечення, яке полягає у технічній підтримці, адаптації, модернізації, розширенні функціоналу, внесенні коригуючих змін до програмного коду тощо. Зважаючи на важливість забезпечення сталості функціонування АС «ІРЦ» та складність програмного забезпечення даної системи, яке розроблено ТОВ «НОВІ ЗНАННЯ», та враховуючи, що вже розпочато заходи із впровадження програмного забезпечення в інклюзивно-ресурсних центрах, мережа яких постійно розширюється, можна об’єктивно констатувати, що заміна виконавця послуг призведе до несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням, порушення уніфікації, стандартизації та інформаційно-технологічної несумісності технології адміністрування програмного забезпечення АС «ІРЦ». Крім цього, заміна виконавця робіт з технічної підтримки програмного забезпечення АС «ІРЦ» на етапі фактичного впровадження системи може призвести до порушення уніфікації процедур обробки інформації, виникнення проблем технічного та технологічного характеру та, як наслідок, викривлення інформації в базі даних, яка слугує основою для прийняття управлінських рішень Міністерством освіти і науки України та відтворюється у наказах МОН, заявах, висновках, індивідуальних програмах розвитку, тощо у системі. З огляду на викладене, відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера) є підстава для обрання переговорної процедури закупівлі «Введення у промислову експлуатацію та модернізацію системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів та її технічне адміністрування» (ДК 021-2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням) згідно із технічним завданням щодо створення програмного забезпечення (мобільних додатків), розробки і впровадження додаткових модулів до системи автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22.04.2020 № 536. Додатково потрібно наголосити, що первинна закупівля відбулась менше трьох років тому (28.11.2018) та вартість даної закупівлі становить менше 50% загальної суми первинної закупівлі (дана закупівля передбачена в межах 788 400,00 грн, що становить 32,05% від 2 460 000,00 грн суми первинної закупівлі), що відповідає вимогам пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 17:26 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 травня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Введення у промислову експлуатацію та модернізацію системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів та її технічне адміністрування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Володимира Винниченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється на підставі підписаного сторонами акту приймання-передачі наданих послуг після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника в ДКСУ | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
05 травня 2020 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «НОВІ ЗНАННЯ» #35856569 |
Переможець |
788 400,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 19:32
|
Електронний підпис | укладений |
17 серпня 2020 11:22
|
додатк.угода до дог._ТОВ НОВІ ЗНАННЯ_17.08.20.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2020 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 14:26
|
додатк.угода з ТОВ НОВІ ЗНАННЯ_24.07.20.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 13:32
|
Додаток 3 до Договору _60_25.05.2020.doc | укладений |
25 травня 2020 13:29
|
договір з ТОВ НОВІ ЗНАННЯ_АС ІРЦ_25.05.2020.pdf | укладений |
25 травня 2020 13:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |