Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат штучної вентиляції легень Jenny (док-станція Jenny DS з модулем вентиляційним Jenny VM)
Очікувана вартість
29 590 000,00 UAH
UA-2020-05-05-003739-b b1e011c20143455a8d2005aaaed3768e
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мовчан Сергій Васильович

0445628790 okoiz1498@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКОіЗ (в/ч 1498)
Код ЄДРПОУ: 14321955
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6
Контактна особа: Мовчан Сергій Васильович
0445628790
okoiz1498@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Апарат штучної вентиляції легень Jenny (док-станція Jenny DS з модулем вентиляційним Jenny VM)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів на підставі виставленого рахунку. Оплата Товару здійснюється Замовником шляхом передоплати в розмірі 100 % від загальної вартості Товару на поточний рахунок Постачальника на підставі п. 12 розділу «ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік», але в будь-якому випадку в строки, визначені п. 4.3 Договору Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

05 травня 2020 16:57
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медгарант"
#32157279
Переможець 29 590 000,00
UAH
05 травня 2020 17:04

Документи

05 травня 2020 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 17:11
252-20.pdf укладений
05 травня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 16:58
ДУ_3_252-20 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:17
ДУ_2_252-20.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 13:17
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 16:09
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб_МЕДГАРАНТ (1) (1).docx зміни до договору
07 серпня 2020 16:09
ДУ_1_252-20 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 16:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 252-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пересення строків введення Товару в експлуатацію та навчання персоналу
Номер договору про закупівлю: 252-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 252-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 590 000,00
UAH